De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Probleem met dvd Ernst en Bobbie en de klantvriendelijkheid van Free Record Shop

    Ik heb gisteren de dvd van Ernst Bobbie en het Geheim van Monta Rossa gekocht voor mijn zoontje van 5. Thuis aangekomen bleek hij het op 2 van de 3 dvd-spelers in huis niet te doen. Alleen de portable dvd-speler werkte. Op de andere twee kwam ik in het hoofdmenu en als ik op afspelen klikte bleef de dvd-speler hangen. De kleine man in tranen natuurlijk.

    Wij terug naar Free Record Shop. Die jongen daar hem 10 seconden uitgeprobeerd en conclusie: Bij ons werkt hij wel, dus ik constateer dat er niets mis is met de dvd. Ga maar naar huis om het nog een keer te proberen.

    Heel klantvriendelijk dus! Ze hadden ook geen ander exemplaar, dus ik zit nu met een dvd waar ik weinig mee kan.

    Ik heb nu een mail gestuurd naar A-Film. Hopen dat die iets kunnen betekenen.

    Ik moet wel zeggen dat ik een beetje klaar ben met Free Record Shop. (en niet alleen om die reden.)

    Iemand anders dezelfde problemen, of heb ik gewoon pech gehad?

  2. #2

    Standaard

    Meestal ligt het ook niet aan de dvd maar aan de verouderde software op de dvd speler. Een nieuw exemplaar zal dan niks uitmaken.

    Probeer eens de firmware van de dvd spelers te updaten. Grote kans dat hij het dan wel doet.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  3. #3

    Standaard

    Daarnet het exemplaar van een buurjongetje geleend. Die doet het gewoon! Ligt dus echt aan de dvd

  4. #4

    Standaard

    Voor de zekerheid toch maar even de firmware geupgrade van de ene speler (die andere had geen updates) Het wordt er alleen niet beter op. Hij hangt nu zelfs zo zwaar dat de aan-en-uit knop ook niet meer werkt en ik gewoon de stekker uit het stopcontact moet trekken. Met andere dvd's geen probleem!

  5. #5
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Probeer eens een schoonmaak disk.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  6. #6

    Standaard

    Ik heb alles al geprobeerd. Het zit em echt gewoon alleen in deze disc.

  7. #7
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dan zou ik eisen dat ze hem omruilen. Eventueel een email via de klantenservice op de FRS website. Wordt het vast een stuk serieuzer genomen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  8. #8

    Standaard

    Ook al geprobeerd, maar dat formulier werkt uiteraard niet! Je krijgt niet eens een foutmelding, de verzendknop werkt gewoon niet!

    Ik wacht eerst even wat A-Film doet. Anders ga ik bellen met FRS.

  9. #9
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Bellen is nog beter en sneller. A-film zal je waarschijnlijk doorverwijzen naar de FRS.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •