Pagina 19 van 31 EersteEerste ... 915161718192021222329 ... LaatsteLaatste
De resultaten 451 tot 475 van 755 worden weergegeven.
  1. #451

    Standaard


    Gisteravond weer een apocalyptische zombiefilm gezien op Kijkduin
    (zoals het elke dag is daar boven zolang het mooi weer is dan neem ik aan) Het was weer bomvol met speurende pokemonjagers. Kijkduin schijnt dacht ik een overlappingsgebied te zijn is ook iets met pokemon gym of zo in ieder geval schijnen er daar meer figuurtjes te verschijnen dan ergens anders.Het is fascinerend om die zombies te zien rondlopen en af en toe als een vlucht spreeuwen ergens naartoe te zien rennen. Ik snap het niet je kan er niets mee verdienen geen korting bij supermarkt bij X aantal pokemons of zo alleen figuurtjes vangen De rage is waarschijnlijk over volgend jaar en is het weer oud nieuws . Meeste zijn zo te zien twintigers.Vind het toch iets zieligs hebben volgens mij missen die mensen iets in hun leven om te lopen zoeken naar pokemons of ik mis iets . Maar goed het is in ieder geval een buiten bezigheid
    http://www.ad.nl/den-haag/kijkduin-i...gzat~a53a93b8/

  2. #452

    Standaard

    Wat die updates betreft, ben ik fervent aanhanger van het principe "if it ain't broken, don't fix it".
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #453

    Standaard

    De zombies gaan op rantsoen.

    Den Haag wil avondklok voor pokemon in Kijkduin.

    http://www.nu.nl/games/4309047/gemee...-kijkduin.html

  4. #454

    Standaard

    Zal destijds wel geen toeval zijn geweest. Over die vader van afgehaakte candidaat Cruz

    http://blackbag.gawker.com/why-that-...vey-1774630358
    Laatst aangepast door vista-vision : 26-09-2016 om 15:43

  5. #455

    Standaard

    Het debat van Trump en Clinton is vanavond op Canvas Belgie 2 te zien 0300 uur.
    Ze lopen nu min of meer gelijk in de peilingen dus het wordt spannend tot 8 Nov.

    http://www.mediacourant.nl/2016/09/clinton-vs-trump-live-op-vlaamse-tv-huzarenstuk/

    Laatst aangepast door vista-vision : 28-09-2016 om 07:11

  6. #456

  7. #457

    Standaard

    Schreeuwen en een beer spuitbus helpen dus ook niet altijd tegen een beer.

    Een hardloper heeft in het Amerikaanse Montana de schrik van zijn leven gehad toen hij tot twee keer toe werd aangevallen door een beer.
    Filmje na de aanval .
    http://www.metronieuws.nl/xl/raar/20...al-grizzlybeer

  8. #458

    Standaard

    Het is een jager gezien zijn facebook pagina, dus what goes around comes around denk ik dan maar...
    "Ash nazg durbatulûk, ash nazg gimbatul,
    ash nazg thrakatulûk, agh burzum-ishi krimpatul."

    Greetz, the Dude / Four-Star SafeTrader
    Last.fm | Filmlijst en -recensies | DVD Profiler

  9. #459

    Standaard

    Dus die presentator die dat verhaal lekte was een neef van Bush.Wat moeten we daar van denken toeval?Denk het niet..

    ...ook vertelde Trump (zelf getrouwd) hoe hij een getrouwde vrouw probeerde te versieren. De opnamen waren gemaakt voorafgaand aan een gastoptreden van Trump in een soap-serie, toen Trump niet doorhad dat de microfoon al aanstond. De meelachende gesprekspartner was presentator Billy Bush, een neef van George W. en Jeb Bush, die daarmee misschien de belangrijkste Bush van deze verkiezingen wordt.

  10. #460

    Standaard

    Die Kaspersky is een van de weinigen waarvan je af en toe hoort dat ze wat ontdekken.
    Heb zelf toevallig ook al jaren Kaspersky op de pc dus dat geeft een beetje vertrouwen (hopelijk) in hun kunnen.

    Meer dan 1000 naar encryptie zoekende computergebruikers door Strongpity-malware in de val gelokt.


    Om hun slachtoffers in de val te lokken, bouwden de aanvallers frauduleuze websites. In één geval verwisselden ze twee letters in een domeinnaam zodat klanten dachten dat het een legitieme installatiesite betrof voor WinRAR-software. Vervolgens plaatsten ze een prominente link naar dit schadelijke domein op de website van een WinRAR-distributeur in België, waarbij ze kennelijk de “Aanbevolen” link op de site vervingen door die van de watering hole, om zo nietsvermoedende gebruikers naar hun vergiftigde installer te leiden. Kaspersky Lab ontdekte de eerste succesvolle omleiding op 28 mei 2016.

    http://www.emerce.nl/wire/meer-duize...are-val-gelokt

  11. #461

    Standaard

    Ligt het nou aan mij of zijn de nieuwe film Trailers laat dit jaar ?

    - Guardians of the Galaxy Vol. 2
    - Alien: Covenant
    - Fast 8
    - Logan [ Wolverine ]
    - Spider-Man: Homecoming

    Ik had er van dit rijtje toch zeker al een verwacht.

  12. #462

    Standaard

    Fast 8 komt 11 december

  13. #463

  14. #464

    Standaard

    Voor mij waarschijnlijk het einde van Kijkduin om te bezoeken. Zowiezo natuurlijk tijd een bouwput maar het resultaat bevalt me ook helemaal niet.

    http://www.omroepwest.nl/nieuws/3275...-en-meer-leven

  15. #465

    Standaard

    Fijn dat de site weer live is!

  16. #466

  17. #467

    Standaard

    Trump vs Clinton

    Had echt niet verwacht dat Trump het zou worden.

    Ik had liever een andere kandidaat gezien maar als ik dan toch moet kiezen ga ik in dit geval voor Trump.
    Laatst aangepast door jeroeni : 09-11-2016 om 08:31

  18. #468

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht

    Ik had liever een andere kandidaat gezien maar als ik dan toch moet kiezen ga ik in dit geval voor Trump.
    Why ?
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  19. #469

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Why ?
    Late Night host Seth Meyers does not think the decision between Hillary Clinton and Donald Trump is very close.

    "That’s a problem for a lot of Americans: They just don’t love the two choices," Meyers said.

    "Do you pick someone who’s under federal investigation for using a private email server?


    "Or do you pick someone who called Mexicans rapists, claimed the president was born in Kenya, proposed banning an entire religion from entering the US, mocked a disabled reporter, said John McCain wasn’t a war hero because he was captured, attacked the parents of a fallen soldier, bragged about committing sexual assault, was accused by 12 women of committing sexual assault, said some of those women weren’t attractive for him to sexually assault, said more countries should get nukes, said that he would force the military to commit war crimes, said a judge was biased because his parents were Mexicans, said women should be punished for having abortions, incited violence at his rallies, called global warming a hoax perpetrated by the Chinese, called for his opponent to be jailed, declared bankruptcy six times, bragged about not paying income taxes, stiffed his contractors and employees, lost a billion dollars in one year, scammed customers at his fake university, bought a six-foot-tall painting of himself with money from his fake foundation, has a trial for fraud coming up in November, insulted an opponent’s looks, insulted an opponent’s wife’s looks, and bragged about grabbing women by the pussy?


    "How do you choose?"

  20. #470

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Why ?
    Als je weet waar Trump voor staat is dat toch duidelijk.Ik ben ook voor Wilders dus ben ik dan meteen een boe man ?
    Zij staan 100% achter hun land en dat spreekt mij aan.
    Laatst aangepast door jeroeni : 09-11-2016 om 11:06

  21. #471

    Standaard

    Trump wins, America loses #Trump

  22. #472

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogierb78 Bekijk bericht
    Trump wins, America loses #Trump
    Het is niet mijn keuze (Hillary ook niet) maar eerst maar daden zien en pas oordelen hoe hij is. De eerste toon na de winst was in ieder geval normaal en stukken beter dan eerst.

  23. #473

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Het is niet mijn keuze (Hillary ook niet) maar eerst maar daden zien en pas oordelen hoe hij is. De eerste toon na de winst was in ieder geval normaal en stukken beter dan eerst.
    Eerst zien, dan geloven. Die speech was zo overduidelijk niet uit zijn pen. En gezien zijn voorgane houding en retoriek vind ik het geen beste keuze. Wellicht was het allemaal poppenkast en gaat hij echt wat toevoegen, wie weet.

  24. #474

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogierb78 Bekijk bericht
    Eerst zien, dan geloven. Die speech was zo overduidelijk niet uit zijn pen. En gezien zijn voorgane houding en retoriek vind ik het geen beste keuze. Wellicht was het allemaal poppenkast en gaat hij echt wat toevoegen, wie weet.
    Poppenkast niveau geld voor beide.

  25. #475

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Poppenkast niveau geld voor beide.
    Klopt. Ik heb ook nooit gezeg dat ik voor Hillary was. Het was de minst slechte keuze IMO maar het had beter nog een ander moeten zijn. Niet deze twee.

Pagina 19 van 31 EersteEerste ... 915161718192021222329 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •