Pagina 31 van 31 EersteEerste ... 212728293031
De resultaten 751 tot 755 van 755 worden weergegeven.
  1. #751

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Bij deze verplaatst
    Thnx

  2. #752
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Vandaag ontving ik een email dat de voorheen zusterwebsite van DVD.nl, hardware.info vanaf januari gaat stoppen en verdwijnt. Dat maakt dat AOF een van de oudste, alsniet de oudste film- hardware gerelateerde website de rest praktisch heeft overleefd. Dat is wel een vermelding waard.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  3. #753
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Zo grappig.

    Vandaag kwam er een klant in mijn winkel, waarvan de naam mij heel bekend voorkwam. Een die veel oud leden ook goed kennen. Na eerst wat voorzichtig aftasten of mijn vermoeden klopte, vroeg ik het hem. "Die naam komt mij wel heel bekend voor, kwam jij vroeger wel eens op DVD.nl?" "ja. dat klopt", zei hij... Ik zei. "Ja toen ik T.J. zag in combinatie met je achternaam kon het niet anders. Ik heb het overT.J. Weissel die op een geven moment verdwenen was van de aardbodem. "Tja, vroeger was ik gek op dvd's, maar op een geven moment niet meer en dan hoefde ik het forum niet meer op"

    Vond ik wel heel grappig na ruim 20 jaar hem eens persoonlijk te ontmoeten en dan kan ik hem in dit geval nog helpen ook.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  4. #754

    Standaard

    Mooi Claudio, dat is nog van voor mijn tijd hier.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #755

    Standaard

    Mooi verhaal, die naam ken ik ook nog wel. Niet van dit forum overigens, maar van “die andere” dvdforum.nl.

Pagina 31 van 31 EersteEerste ... 212728293031

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •