Pagina 22 van 31 EersteEerste ... 12181920212223242526 ... LaatsteLaatste
De resultaten 526 tot 550 van 752 worden weergegeven.
  1. #526

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Kim Holland gaat verder, ditmaal gevalletje ''Voor het zingen de kerk uit?'' : http://www.telegraaf.nl/prive/274063...in_kerk__.html
    Bij ons hier thuis mogen ze er ook wel een opnemen dan speel ik wel de voyeur.

  2. #527

    Standaard

    Zal best wel waar zijn.

    Long time political consultant and Trump adviser Roger Stone has revealed that he was almost killed after being poisoned with what doctors believe may have been Polonium.

    https://www.intellihub.com/trump-ope...assassination/


    Hoop dat Trump het min.4 jaar kan volhouden ik blijf het moedig vinden want volgens de geschiedenis heb je als president een kans van 1 op 4 om neergeschoten te worden.Dus als je al rijk bent moet je wel heel gemotiveerd zijn om het presidentschap te willen.Vooral als je echt wat goeds wil doen zoals Kennedy en Trump.
    Laatst aangepast door vista-vision : 18-01-2017 om 09:46

  3. #528

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door vista-vision Bekijk bericht
    Zal best wel waar zijn.

    Long time political consultant and Trump adviser Roger Stone has revealed that he was almost killed after being poisoned with what doctors believe may have been Polonium.

    https://www.intellihub.com/trump-ope...assassination/


    Hoop dat Trump het min.4 jaar kan volhouden ik blijf het moedig vinden want volgens de geschiedenis heb je als president een kans van 1 op 4 om neergeschoten te worden.Dus als je al rijk bent moet je wel heel gemotiveerd zijn om het presidentschap te willen.Vooral als je echt wat goeds wil doen zoals Kennedy en Trump.
    Jij vergelijkt Trump nu al met Kennedy? Wow...
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  4. #529

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Jij vergelijkt Trump nu al met Kennedy? Wow...
    Ik begrijp niet dat je toe hapt !
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  5. #530

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frenkel Bekijk bericht
    Ik begrijp niet dat je toe hapt !
    Ik was gewoon met stomheid geslagen
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  6. #531

    Standaard

    We moeten nog afwachten natuurlijk maar geef hem een kans.
    Kennedy was inderdaad een klasse op zich (trouwens hoop goede toespraken van K op utube wilde o.a. ook de federal reserve destijds aanpakken enz zal Trump zich wel niet mee bezig gaan houden.De order schijnt nog steeds geldig te zijn en een president zou het theoretisch kunnen gebruiken.
    http://www.john-f-kennedy.net/executiveorder11110.htm

  7. #532

    Standaard

    Trump is toch nog 3x uitgestapt tijdens de parade naar de WH
    De mensen die uren stonden te wachten hebben geluk dat het droog is gebleven want paraplus mochten niet uit veiligheidsoverwegingen.
    Die zoon Barron zal ook wel flink lang gaan worden hij is pas 10 jaar.

    https://www.youtube.com/watch?v=gmQew6CSrU8
    Laatst aangepast door vista-vision : 20-01-2017 om 23:26

  8. #533

    Standaard

    http://vance.nl/trump-tijdelijk-gren...-moslimlanden/

    Hij maakt er wel werk van zeg.Die man wil zijn land in veiligheid stellen dus ik zie hier niets fout aan.
    Laatst aangepast door jeroeni : 28-01-2017 om 14:29

  9. #534

    Standaard

    Nou, voor mij is hij nog steeds als een ongeleid projectiel bezig. Als hij zo doorgaat isoleert/vervreemdt hij de VS van de rest van de wereld. Daar zal hij op een dag de gevolgen nog sterk van gaan ondervinden. Hoe zou hij het vinden als wij Amerikanen niet meer toelaten in Europa? De man is ontzettend aan het polariseren en het is wachten op de dag dat een groot deel van zijn eigen volk zich tegen hem keert.
    TV: Samsung UE55F8000 (3D) / Samsung UE49KS8000 (4K) | Blu-rayspeler: Oppo UDP-203 (4K/3D, regiovrij) / Panasonic DP-UB9004EG (4K/3D) | AV-receiver: Yamaha RX-A2080 Aventage / Yamaha RX-A880 Aventage | Luidsprekers: KEF KHT3005SE 5.1 / Dali Ikon 5 Mk2 | Surround koptelefoon: Sony MDR-HW700DS | Draadloze koptelefoon: Apple AirPods Max

  10. #535

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Nou, voor mij is hij nog steeds als een ongeleid projectiel bezig. Als hij zo doorgaat isoleert/vervreemdt hij de VS van de rest van de wereld. Daar zal hij op een dag de gevolgen nog sterk van gaan ondervinden. Hoe zou hij het vinden als wij Amerikanen niet meer toelaten in Europa? De man is ontzettend aan het polariseren en het is wachten op de dag dat een groot deel van zijn eigen volk zich tegen hem keert.
    Er staat nergens in het bericht dat Nederlander of duitser de VS niet in mag.Daarbij moet het volk blij zijn dat hij het land zo wil beschermen.

    Als iedereen hem nu al tegen werkt dan zal het vroeg of laat zeker fout gaan ja.

    Verder wil die man juist geen oorlog in de wereld !

    Had Rutte maar wat trekjes van hem dan was het hier in NL een stuk beter.
    Laatst aangepast door jeroeni : 29-01-2017 om 12:13

  11. #536

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Had Rutte maar wat trekjes van hem dan was het hier in NL een stuk beter.
    Trump gaat tenminste nakomen wat ie zegt, dit in tegenstelling tot Mark Rutte.

  12. #537

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Trump gaat tenminste nakomen wat ie zegt, dit in tegenstelling tot Mark Rutte.
    Precies.
    Rutte:Praatjes vullen een gaatjes.

    Het gaat trouwens ook wel om een heel lief hoekje hé.

  13. #538

    Standaard

    Doe mij dan maar een Rutte die zijn beloftes niet nakomt
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  14. #539

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Doe mij dan maar een Rutte die zijn beloftes niet nakomt
    Goede grap.

    Doe mij maar iemand die is voor vrijheid van meningsuiting en zijn land wil beschermen.

    Rutte:Laatst ik het glazen huis voor geld actie en dat terwijl hier armoede is tot en met.

    Afgelopen zomer worden wij Nederlanders vol in de media voor kaaskoppen uitgemaakt en dat werd geen rechtszaak.
    Laatst aangepast door jeroeni : 29-01-2017 om 13:49

  15. #540

    Standaard

    Is geen grap van me Jeroen, echt liever een Rutte dan een Trump, al zou ik op beide nooit stemmen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #541

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Is geen grap van me Jeroen, echt liever een Rutte dan een Trump, al zou ik op beide nooit stemmen.
    Dat is dan duidelijk.

  17. #542

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Er staat nergens in het bericht dat Nederlander of duitser de VS niet in mag.Daarbij moet het volk blij zijn dat hij het land zo wil beschermen.
    Land beschermen? Dan kan hij beter grasmaaiers gaan verbieden.




  18. #543

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Land beschermen? Dan kan hij beter grasmaaiers gaan verbieden.



    Doe het laatste nieuws er van Ivanka ook nog bij + nog een gek hoofd van Trump dan val je vast in de smaak.

  19. #544

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Doe het laatste nieuws er van Ivanka ook nog bij + nog een gek hoofd van Trump dan val je vast in de smaak.
    Of is het misschien gewoon een realistisch overzicht?
    Ik bedoel: waar is de keuze van Trump op gebaseerd? Die begrijp ik namelijk in z'n geheel niet.
    Of heeft het er misschien mee te maken dat hij in de andere landen persoonlijke business heeft?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  20. #545

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Of is het misschien gewoon een realistisch overzicht?
    Ik bedoel: waar is de keuze van Trump op gebaseerd? Die begrijp ik namelijk in z'n geheel niet.
    Of heeft het er misschien mee te maken dat hij in de andere landen persoonlijke business heeft?
    Natuurlijk is dit niet helemaal juist hoe hij dit nu doet nee.De keuze van hoe Trump het zelf ziet is op veiligheid gebaseerd.

    Aan de andere kant hebben wij hier wel veel problemen met vluchtelingen.Dat is niet alleen dat ik dat vind maar dat is een feit.
    Laatst aangepast door jeroeni : 29-01-2017 om 23:21

  21. #546

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jeroeni Bekijk bericht
    Natuurlijk is dit niet helemaal juist hoe hij dit nu doet nee.De keuze van hoe Trump het zelf ziet is op veiligheid gebaseerd.

    Aan de andere kant hebben wij hier wel veel problemen met vluchtelingen.Dat is niet alleen dat ik dat vind maar dat is een feit.
    Maar de problemen die we hebben met vluchtelingen zijn niet zo zeer op terrorisme gericht, maar op acceptatie, integratie en aantallen.
    De maatregel van Trump is genomen op basis van terrorisme. En het overzicht van Marcel toont aan dat die beslissing op die basis een aanfluiting is.
    Ik kan me niet heugen dat wij hier in Nederland (of de rest van Europa) op dit moment vluchtelingen uit Iran of Libanon hebben.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  22. #547

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Maar de problemen die we hebben met vluchtelingen zijn niet zo zeer op terrorisme gericht, maar op acceptatie, integratie en aantallen.
    De maatregel van Trump is genomen op basis van terrorisme. En het overzicht van Marcel toont aan dat die beslissing op die basis een aanfluiting is.
    Ik kan me niet heugen dat wij hier in Nederland (of de rest van Europa) op dit moment vluchtelingen uit Iran of Libanon hebben.
    Tja hij zal er toch echt een reden voor hebben.Daarbij kan hij dit besluit niet alleen nemen maar met zijn team.
    Dat overzicht van Marcel lijkt mij sterk als hij dat niet onder ogen krijgt.

    We zullen het zien hoe het zich de komende maanden ontwikkeld.

  23. #548

    Standaard

    Heftig wat er nu gaande is in de wereld.

  24. #549
    Super Member Avatar van geoffreyvanvugt
    Registratie datum
    Apr 2011
    Woonplaats
    Balconië - Plaatsje in Costa de Le Mere

    Standaard

    Ben af en toe eens aan het kijken op Youtube en nou vind ik Andre van Duin van Vroeger geniaal. Jullie kennen m wel maar wilde dit toch even delen.
    Marantz SR7011 * Marantz PM7003 * Sony UBP-X800 * LG 55UF850V * Optoma HD26 * Optoma DS-9092PWC
    Samsung Ziggo Horizon * Pro-Ject Debut III Esprit * Dune HD Solo Lite 4K * Custom Game/HTPC


    Front = Jamo Concert VII * Surround = Jamo Concert V * SurroundBack = Jamo Concert V
    Center = Jamo Concert II * Heights = Jamo 28 * Subwoofer = Jamo Sub 360 en Klipsch K-100SW


  25. #550

    Standaard

    GRAY DEATH drug Ik had er nog niet van gehoord.Dat beloofd nog wat de komende jaren aan overdosed slachtoffers.

    Het gaat om iets dat men ‘Gray death’ noemt… Een drug waarvan je na een dosering al dood neer zou kunnen vallen. Het schijnt poeder te zijn dat deels bestaat uit Heroïne.Probeer wat je wilt proberen maar deze drug is geen grap. De ‘Grey Death’ wordt niet voor niks zo genoemd en heeft al een aantal fatale overdosissen achter zijn naam. De drug, een mix van opioïden (hevige pijnstillers) kan in kleine dosis al fataal zijn en wordt schijnbaar gebruikt om olifanten lam te leggen. Heavy shit dus.
    Ook levensgevaarlijk om terloops aan te raken of te inhalleren
    http://www.wndu.com/content/news/Off...422347893.html

Pagina 22 van 31 EersteEerste ... 12181920212223242526 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •