Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 52 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Pieter, ik weet dat het niet helpt, maar toch: klacht indienen! Met naam en toenaam van de postbode in kwestie. De enige manier om de rotte appels er uit te krijgen is druk blijven uitoefenen.
    (sinds een half jaar hebben we hier eindelijk een nieuwe postbode, voor de verandering één die wél Nederlands spreekt, en de problemen zijn al fel verminderd.)
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Pieter, ik weet dat het niet helpt, maar toch: klacht indienen! Met naam en toenaam van de postbode in kwestie. De enige manier om de rotte appels er uit te krijgen is druk blijven uitoefenen.
    (sinds een half jaar hebben we hier eindelijk een nieuwe postbode, voor de verandering één die wél Nederlands spreekt, en de problemen zijn al fel verminderd.)
    Hoe moet je dat doen bij bpost ? Het enige contact forumulier dat je kan invullen is er één om je positieve ervaring te delen met bpost haha.

  3. #28

    Standaard

    Bedankt voor het advies Werner. Helaas, ik ken zijn naam niet. Vooral de bodes die met dat wagentje komen verschillen van tijd tot tijd... Van mijn vaste postbode (die gewone brievenpost bezorgt) heb ik trouwens niet te klagen.

    Maar op dat moment zelf denk je dan: hoe kan iemand ZO tegen zijn zin naar het werk gaan? Mensen die schijnbaar vast zitten in een job die ze niet graag meer uitoefenen. En ja Waymann, volgens mij heeft Bpost BEWUST geen formulier/adres waar je met klachten terecht kunt. Tenslotte zouden ze daar een hele kluif aan hebben.

    Enfin, morgen haal ik mijn pakje op en daarmee is de kous af, maar volgende keer ben ik toch op mijn hoede voor de Bpost-wagen...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  4. #29

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Hoe moet je dat doen bij bpost ? Het enige contact forumulier dat je kan invullen is er één om je positieve ervaring te delen met bpost haha.
    02/2012345
    https://www.bpost.be/nl/site/nl/resi...lem/index.html
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    Bedankt voor het advies Werner. Helaas, ik ken zijn naam niet.
    Als je specificiek genoeg bent dan vinden ze hem wel terug.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #31

    Standaard

    Ja, weeral prijs!
    Mailtje van Amazon: (vrij vertaald uit het Frans) Bpost is aan uw deur geweest maar u was niet thuis.
    Praktijk: niemand gehoord, niemand gezien, morgen waarschijnlijk weer een geantidateerd briefje in mijn brievenbus. Valsheid in geschrifte +1
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #32

    Standaard

    Alle dagen wat met die kl**tzakken. Vandaag True Blood 7 aangekregen, er is blijkbaar een olifant op gaan zitten.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #33
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ja, weeral prijs!
    Mailtje van Amazon: (vrij vertaald uit het Frans) Bpost is aan uw deur geweest maar u was niet thuis.
    Praktijk: niemand gehoord, niemand gezien, morgen waarschijnlijk weer een geantidateerd briefje in mijn brievenbus. Valsheid in geschrifte +1
    Ze hebben bij BPost inderdaad hun systeem weer veranderd. Op 24/11 afwezigheidsbriefje in de bus, ze zien er ook helemaal anders uit. Dag erop naar postkantoor, barcode gescand ... sorry meneer zit niet in ons systeem, ben je zeker dat je thuis niet een pakje met dergelijk nummer ontvangen hebt ? Goed zeg ik zal eens kijken, gewoon met het gedacht 'ik kies het pad met de minste weerstand, en kom later nog wel eens terug'.

    Verder in de week nog zo'n afwezigheidsbriefje, van een pakje van Zavvi bleek achteraf, gewoon tijd en mijn adres erop gekriebeld verder niets nada niente.

    Goed gisteren terug naar het postkantoor. Gelukkig een bediende die 'k daar reeds vaker gezien heb. Scant ze die barcode in en zegt sorry meneer zit niet in het systeem. Ik wijs haar er toch eens op om op het rek te kijken of er geen pakjes liggen met mijn adres. Kon haar zelfs zeggen wie de afzenders waren.

    En zowaar 2 pakjes. Eind goed al goed, maar een mens moet er toch maar extra energie in stoppen om aan zijn spullen te geraken.


    Tja een systeem veranderen om een systeem te veranderen wat eigenlijk wel goed werkte ... alleen bij BPost. Er zullen er daar zeker en vast een centje aan verdiend hebben, maar niet de klanten.


    Weet je wat nog straffer is. Archonia, een bedrijf uit Diepenbeek die de laatste keer dat ik het controleerde toch echt in België is gelegen werkt nu ook met PostNL voor aflevering naast bijvoorbeeld Kiala, DPD en UPS. Ze gebruiken nu PostNL omdat ze verzending via BPost niet meer doen.
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  9. #34

    Standaard

    Het is weer erg aan het worden hier. Dagelijks steekt hier post van de buren in de bus, maar mijn pakjes, ho maar. Er moest op 4 mei een pak van Amazon Duitsland zijn aangekomen, maar het is nooit gearriveerd. bpost wast als vanouds weer den handen in onschuld en ik moet Amazon maar contacteren. Idem voor een pak uit Amerika dat al meer dan een maand (!) onderweg is. Ik ben bang dat ze mij bij Amazon op de duur gaan beschouwen als een moeilijke klant, terwijl ik héél goed weet waar het probleem zich situeert...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  10. #35

    Standaard

    Great, ze gaan weer eens staken bij bpost op maandag 13 juni. Pakketjes van Amazon zullen ook weer op tijd komen...
    Ik begin die sossen serieus moe te worden.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Het is weer erg aan het worden hier. Dagelijks steekt hier post van de buren in de bus, maar mijn pakjes, ho maar. Er moest op 4 mei een pak van Amazon Duitsland zijn aangekomen, maar het is nooit gearriveerd. bpost wast als vanouds weer den handen in onschuld en ik moet Amazon maar contacteren. Idem voor een pak uit Amerika dat al meer dan een maand (!) onderweg is. Ik ben bang dat ze mij bij Amazon op de duur gaan beschouwen als een moeilijke klant, terwijl ik héél goed weet waar het probleem zich situeert...
    Bij Amazon zijn ze ook niet op hun achterhoofd gevallen hoor. Die maken echt wel wat mee. Maar lastig is het wel.
    Het is niet echt dé oplossing maar: als je met paypal betaalt heb je kopersbescherming (ook als het niet wordt bezorgd). Misschien een idee?

  12. #37

    Standaard

    Ik heb het nu echt gehad met die bende. Al het ganse jaar heb ik problemen met Bpost, pakketen die beschadigd aankomen, vermiste pakketen, pakketen die naar verkeerde distributiekantoren verzonden, tracering zegt geleverd, nergens een pakket te bespeuren. Dan denk ik waar zijn die eigenlijk mee bezig zeg? They have one job to do! Wanneer je hun klantendienst op stelten (twitter is enige mogelijkheid tot contact, aan bellen begin ik niet) contacteert doen ze alsof hun neus bloed en zeggen dat je maar de verzender moet contacteren. Dat doe ik dus heus niet elke keer omdat ze bij amazon dan beginnen denken dat ik er een sport van maakt om geld terug te vragen... Toch eens vragen of ze bij amazon geen andere bezorgdienst kunnen standaard regelen...
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  13. #38

    Standaard

    Als ik dit zo lees dan ben ik zo blij dat PostNL deze bende op een afstand houdt.... Kan je voorstellen als dit zooitje ongeregeld hier in NL de boel wil gaan regelen....brrrr.....

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Als ik dit zo lees dan ben ik zo blij dat PostNL deze bende op een afstand houdt.... Kan je voorstellen als dit zooitje ongeregeld hier in NL de boel wil gaan regelen....brrrr.....
    Ik mag er niet aan denken. Bol.com pakjes door bpost...
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  15. #40

    Standaard

    Ik heb toch niet te klagen van Bpost. Ik ben 's morgens niet thuis en dan vind ik altijd een kaartje in de bus met de vermelding dat ik mijn pakje de volgende
    werkdag vanaf 11 u kan ophalen in het postkantoor in midden West Vlaanderen. De postbode is een leuke jonge dame ...

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door body heat Bekijk bericht
    Ik heb toch niet te klagen van Bpost. Ik ben 's morgens niet thuis en dan vind ik altijd een kaartje in de bus met de vermelding dat ik mijn pakje de volgende
    werkdag vanaf 11 u kan ophalen in het postkantoor in midden West Vlaanderen. De postbode is een leuke jonge dame ...
    Mijn postbode legt zelfs alles netjes achteraan het huis. Maar ja als die pummels er niet in slagen om voor de zoveelste keer niet juist te sorteren...
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  17. #42

    Standaard

    Het hangt toch blijkbaar veel af van de bezorgers. De laatste maanden valt het hier gelukkig weer redelijk mee, maar ik zal maar niet te hard roepen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  18. #43

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Als dat zou betekenen dat de tarieven voor verzenden naar België vanuit Nederland en v.v. zou verlagen, dan heeft dat zeker toekomst.
    Voor nu zijn die tarieven echt belachelijk hoog.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  20. #45

    Standaard

    Als ik het zo lees is BPost dus een soort van DHL Parcel; net zo incompetent.

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pastichio Rocker Bekijk bericht
    Als ik het zo lees is BPost dus een soort van DHL Parcel; net zo incompetent.
    Doe jij wel eens zaken met DHL Parcel?
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Run, you fools!
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Doe jij wel eens zaken met DHL Parcel?
    Yup, alleen maar ellende en wat ik hier lees gaat die fusie ook niet veel goeds brengen.

  24. #49
    Glorious Member
    Registratie datum
    May 2009
    Woonplaats
    The Future's So Bright, I Gotta Wear Shades

    Standaard

    Oud draadje maar wou hier toch even reageren omdat het wel een beetje van de pot gerukt is.

    Heb een pakje dat uit de UK moet komen en reeds sinds 10 februari ergens in Brussel vastzit bij de douane diensten. Ik weet dat het soms lang kan duren, maar toch. Dus vandaag, eigenlijk paar weken te laat door omstandigheden, dan toch maar getelefooneerd en wat schetst mijn verbazing als de vriendelijke mevrouw aan de andere kant van de lange lijn, want even moeten wachten natuurlijk, me de volgende twee zaken verteld.

    "Ja meneer sorry voor het ongemak maar het gebeurd dat de douane diensten pakjes gewoon terugsturen na 30 dagen"

    Uh wattttttt daar zakt toch gewoon je broek vanaf. Dus de douane diensten zenden zomaar pakjes terug naar de afzender en die worden daar dan natuurlijk als onrechtmatig teruggestuurd en mag je hemel en aarde bewegen om je geld terug te krijgen, of om ze het nogmaals te laten versturen.

    En het tweede, tja geen idee of ik dit nu erger moet vinden of niet

    "Ja meneer vorige week hebben de douane diensten een week niet gewerkt"

    Had ik dat verdomd op voorhand geweten had ik snel wat Zavvi pakjes besteld, maar ja dat is handelen met voorkennis zeker

    Nu de mevrouw heeft me wel een email adres doorgegeven waar ik de nodige gegevens, tracking nummer, mijn adres en eventueel ook factuur van de afzender naartoe kon sturen. Dat was behulpzaam en ben benieuwd wat daaruit verder komt.
    Ook maar meteen een mail naar de afzender gestuurd met de vraag of zij toevallig het pakketje nog niet terug gekregen hebben.


    In ieder geval we zijn weer een ervaring rijker (sic)
    Panasonic PX-P65VT60E | Marantz AV7005 | Marantz MM7055 | Marantz MM7025 | Oppo BDP-93 met Pro V2 Mod | Apple TV 4K | Focal Chorus 826V | 800CC | 806V | SR 800 V | BK XXLS 400FF


  25. #50

    Standaard

    En beteren doet het na al die jaren niet. Dit overheidsbedrijf is rot tot op het bot.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •