Pagina 3 van 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 178 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Zitten 2 discs in:
    2D disc en 3D/2D disc.
    Heel bijzonder die 2e, maar volgens onze inkooporganisatie staat de 2D er echt op bij op. Voor op de 3D/2D disc staat BNX-71918-BD-3D
    Kan kloppen; er zijn twee soorten 3D Blu-ray discs:
    • een 3d-only variant waarbij je enkel de 3d versie van de film kan bekijken
    • een 2d/3d-hybride variant waarbij je via je blu-rayspeler kan kiezen welke versie je wilt zien; de 2d versie is dan vaak één van de twee kanten van het stereoscopische beeld


    Het is aan de studio om te bepalen welke ze economisch aantrekkelijker vinden; meestal wordt de voorkeur gegeven aan een losse 2d en 3d disc...

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door KeizerKuzco Bekijk bericht
    Kan kloppen; er zijn twee soorten 3D Blu-ray discs:
    • een 3d-only variant waarbij je enkel de 3d versie van de film kan bekijken
    • een 2d/3d-hybride variant waarbij je via je blu-rayspeler kan kiezen welke versie je wilt zien; de 2d versie is dan vaak één van de twee kanten van het stereoscopische beeld


    Het is aan de studio om te bepalen welke ze economisch aantrekkelijker vinden; meestal wordt de voorkeur gegeven aan een losse 2d en 3d disc...
    Uiteraard, maar hier krijg je een 2D disc en een 3D disc waar ook de 2D versie op staat. Je krijgt dus 2 keer de 2D versie...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  3. #53
    Junior Member
    Registratie datum
    Sep 2007
    Woonplaats
    Nieuw en Sint Joosland ( Zeeland)

    Standaard

    Vandaag gehaald bij de Media markt in Middelburg.
    In 3D voor 25 euro. Ik heb de film gelijk bekeken, wat blijft hij goed zeg.
    Spider-Man 3 is cooler dan cool

  4. #54

    Standaard

    Zit bij de blu-ray nu ook de film op dvd? Zie verschillende berichten hierover op internet.
    (\_/)
    (o.o) This is Bunny. Copy Bunny to your signature
    (>< ) to help him in his world domination quest!

  5. #55

    Standaard

    Bij Kuifje blu ray 3D zit OOK de gewone blu ray bij, en GEEN DVD...!!!
    Laatst aangepast door langejan : 24-02-2012 om 15:34

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Bij Kuifje blu ray 3D zit OOK de gewone blu ray bij, en GEEN DVD...!!!
    Ik ben benieuwd of iemand daarover gaat klagen, na alle berichten hier op het forum dat mensen juist geen DVD's bij hun blu-ray's willen .

  7. #57

    Standaard

    Net de dvd gezien van deze film en heb niks te klagen gehad over het visuele aspect van de film. Werkelijk prachtig! Alleen het tempo lag voor het mooi toch wat te hoog met maar weinig rustmomenten. Komt IMO het verhaal niet ten goede. Maar niks dan lof over de visuele stijl van de film vol met geweldige details en verwijzingen naar andere Kuifje-verhalen.

    In 2013 staat The Adventures of Tintin: Prisoners of the Sun in de planning...

  8. #58

    Standaard

    zal dit eens checken, heb ook de 3d versie gekocht. Op de 2d disc staat inderdaad de 2d versie, vreemd dat er dan ook nog een 2d versie op de 3d disc staat!

    EDIT: klopt ook op de 3d versie kun je kiezen tussen de 3d of de 2d versie om af te spelen.


    Over de film:

    prachtige homage aan Kuifje, beter dan verwacht. Het einde sluit een deel 2 (vervolg) niet uit.


    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Uiteraard, maar hier krijg je een 2D disc en een 3D disc waar ook de 2D versie op staat. Je krijgt dus 2 keer de 2D versie...
    Laatst aangepast door hstadman : 25-02-2012 om 09:52

  9. #59

    Standaard

    Nee, op alle winkel websites staat dat er maar 1 disk in zit in de 2d blu-ray en dvd versie. De 3d versie is de enige met 2 versies in de box.
    Maar ik dacht ook vaker gelezen te hebben dat er een blu-ray versie zou komen met 1 blu-ray disk en een dvd disk. Mischien hebbe ze ervan af gezien.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door MarkvL Bekijk bericht
    Zit bij de blu-ray nu ook de film op dvd? Zie verschillende berichten hierover op internet.
    Laatst aangepast door hstadman : 25-02-2012 om 09:57

  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    zal dit eens checken, heb ook de 3d versie gekocht. Op de 2d disc staat inderdaad de 2d versie, vreemd dat er dan ook nog een 2d versie op de 3d disc staat!

    EDIT: klopt ook op de 3d versie kun je kiezen tussen de 3d of de 2d versie om af te spelen.
    Ik heb zelf ook gisteren de 2D versie op de 3D schijf gekeken, maar bedankt voor het vermelden
    Oorspronkelijk zou voor de verhuur alleen een 2d/3D combischijf komen en ik denk dat Sony kosten wilde besparen door dezelfde schijf in de retail versie te gebruiken en de 2D schijf er bij te doen voor de extra's, want die staan niet op de combischijf. Uiteindelijk is de rental versie om onduidelijke redenen niet geleverd en hebben wij ook de retail versie ontvangen met een sticker er op dat die verhuurd mag worden(zoals ze altijd doen...).

    Het is nu dus wachten op een levendige handel in losse Kuifje schijven
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  11. #61

    Standaard

    Zonet de steelbook gekocht, is toch even wennen dat design.
    De twee stickers laten wel behoorlijk wat lijm achter bij mij, hoe is dit te verwijderen?

  12. #62

    Standaard

    Hoi Tom91, even tussen de bankschroef, een staalborsteltje en wat zoutzuur doen wonderen.

  13. #63
    Super Member
    Registratie datum
    Jul 2005
    Woonplaats
    Destelbergen, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Gestel Bekijk bericht
    Hoi Tom91, even tussen de bankschroef, een staalborsteltje en wat zoutzuur doen wonderen.

  14. #64

    Standaard

    Wat een tegenvaller die steelbook van Kuifje..puur Nederlandse makelij.
    Ben een steelbook verzamelaar, maar wat een kaal gedoe zeg, en dan nog voor dat geld...ga ik terug sturen.

  15. #65

    Standaard

    De steelbook verdient inderdaad geen schoonheidsprijs, zeker niet omdat alle informatie op een papiertje staat dat om de steelbook heen geplakt zit. Maar om nou extra geld uit te geven voor de 3D-versie die in een keepcase met slipcase zit, terwijl ik niets doe met de 3D-versie vond ik te ver gaan.

  16. #66

    Standaard

    Ik heb zonet de 3D versie gekocht. Vind de artwork op deze versie vele mooier.

    En omdat niemand het al heeft gehad over de beeldkwaliteit, zeg ik het maar, VERBLUFFEND!

    Edit; de 3D versie heeft ook inside art, rap ff een fotootje gemaakt!
    Laatst aangepast door Thomas Gabriel : 25-02-2012 om 15:12


  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    En omdat niemand het al heeft gehad over de beeldkwaliteit, zeg ik het maar, VERBLUFFEND!
    Dat belooft wat als ik 'm vanavond ga kijken.

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rob van Gestel Bekijk bericht
    Hoi Tom91, even tussen de bankschroef, een staalborsteltje en wat zoutzuur doen wonderen.
    Iemand die even een serieus antwoord wil geven?

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom91 Bekijk bericht
    Iemand die even een serieus antwoord wil geven?
    Klein beetje nagellakverwijderaar...


  20. #70

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Klein beetje nagellakverwijderaar...
    Bedankt Thomas.

  21. #71

    Standaard

    De 3D versie van Kuifje heb ik gisteravond al bekeken en is WAANZINNIG MOOI....!!!

  22. #72
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Thomas Gabriel Bekijk bericht
    Klein beetje nagellakverwijderaar...
    Wel altijd mee opletten! Soms komt de verf / lak van de steelbook / slipcover / plastic blu-ray case er mee af! Ga dus eerst even onderaan op een plekje dat je niet ziet wanneer je film in de kast staat na of je lak er niet afgaat. Sommige nagellakverwijderaars zijn straffer dan andere...

  23. #73

    Standaard

    ik ga deze ook kopen maar wil niet de steelbook hebben.

  24. #74

    Standaard

    Ik snap die prijzenslag hier soms niet. Het brengt me soms in Fantasialand, maar op bol.com zie ik particulieren in nieuwstaat dit product verkopen voor 32 euro. Zijn die schijfjes soms in het goud gedrukt of zo?
    Ben echter wel van plan deze aan te schaffen, maar of het product en de film zich in verhouding staan... das een andere zaak.

  25. #75

    Standaard

    Prachtfilm, al was het even wennen aan de "nieuwe" Kuifje-look.

    Hoe is het mogelijk dat deze niet genomineerd is voor Oscar "Best Animation"? Niet Amerikaans genoeg? Had hij een cape moeten dragen?

    Deze film is van een ander niveau dan de onder de verwachtingen blijvende "Puss in the Boots" en het zwakke "Kung Fu Panda 2".

    Hopelijk gaat de prijs naar het Frans-Belgische "Cat in Paris" (Van De Kat Geen Kwaad) of Rango. De enige 2 waardige concurrenten.

Pagina 3 van 8 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •