Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 178 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Adventures of Tintin: The Secret of the Unicorn Blu-ray

    Nu al te pre orderen bij Amazon.de The Adventures of Tintin: The Secret of the Unicorn

    €18,99 voor de 2D versie en €22,99 voor de 3D versie.
    Release datum Maart 2012

    bron: areadvd
    http://www.areadvd.de/news/2011/10/2...y-disc-3d-dvd/
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  2. #2

    Standaard

    hopelijk krijgen we hier een mooie uitgave. Zou wel moeten, aangezien het land van herkomst is.

  3. #3

    Standaard

    Dit is er 1 waarbij ik Nederlandse audio moet hebben, tenslotte wil ik mijn dochter wel mee laten genieten.
    Daarbij ben ik zelf (na de Engelse audio in de bios gehoord te hebben) wel benieuwd naar de Nederlandse stemmen, en vooral naar de scheldpartijen van Haddock .

  4. #4

    Standaard

    ook bij bol.com voor €29,99 alleen nog niet duidelijk of dit de 3D versie wordt/is

    http://www.bol.com/nl/p/dvd/the-adve...565/index.html

  5. #5

    Standaard

    Deze titel komt pas uit April 2012, dus nog tijd genoeg om te zien welke release het beste word.

  6. #6

  7. #7

    Standaard

    lol; das ook waar. De film is nog maar sinds gisteren in de zaal.

  8. #8

    Standaard

    Dit is inderdaad een film waar ik zeker de Nederlandse versie van zou willen.

    Duizend bommen en granaten!
    Mijn thuisbios: LG OLED65C7V tv, LG UP970 4K blu-ray player, Denon AVR-2313 receiver, Klipsch RF-62 (fronts), Klipsch RC-62 (center), Klipsch RB-51 (rears), Klipsch Ksw-10 (sub)

  9. #9

    Standaard

    Waar is de gewone keepcase (2D) versie gebleven op bol.com?
    Ik zie alleen nu alleen maar zo'n irritante steelcase.



    3D versie heeft wel een keepcase.


  10. #10

    Standaard

    Van de cover had ik iets kwalitatievers verwacht. 'n Steelcase blu-ray heb ik nog niet, maar deze lijkt me wel fijn om aan de collectie toe te voegen.

  11. #11

    Standaard

    De cover opzich is idd niet zo sterk maar wel tof om een steelbook hiervan te hebben
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  12. #12

    Standaard

    En Sony Pictures maar zagen dat ze alleen de officiële titel (The Adventures of Tintin: The Secret of the Unicorn) voor de film willen gebruiken... Staat daar nu toch wel in joekels van letters Kuifje op de cover zeker! En op de 3D-versie staat de titel maar liefst in 3 verschillende talen! Dit wordt me toch wel een beetje te gek voor woorden. Ik wacht wel drie weken langer en schaf dan de UK versie aan.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter D Bekijk bericht
    En Sony Pictures maar zagen dat ze alleen de officiële titel (The Adventures of Tintin: The Secret of the Unicorn) voor de film willen gebruiken... Staat daar nu toch wel in joekels van letters Kuifje op de cover zeker! En op de 3D-versie staat de titel maar liefst in 3 verschillende talen! Dit wordt me toch wel een beetje te gek voor woorden. Ik wacht wel drie weken langer en schaf dan de UK versie aan.
    Sorry hoor maar jullie kunnen soms zo lekker zagen WTF maakt het uit welke tekst er op een hoesje staat? Moet je er mee trouwen.. Nee, kijk je er iedere dag naar.. Nee, gaat het om de film en evt de extra's JA. Dus wat maakt het nu uit wat er op de hoes staat als je echt daarom een versie importeerd dan snap ik sommige echt niet.. Om de prijs alla maar om de tekst op een hoesje.. Sorry hoor! Je kunt verzamel woede hebben maar die kan ook te ver gaan!

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Sorry hoor maar jullie kunnen soms zo lekker zagen WTF maakt het uit welke tekst er op een hoesje staat? Moet je er mee trouwen.. Nee, kijk je er iedere dag naar.. Nee, gaat het om de film en evt de extra's JA. Dus wat maakt het nu uit wat er op de hoes staat als je echt daarom een versie importeerd dan snap ik sommige echt niet.. Om de prijs alla maar om de tekst op een hoesje.. Sorry hoor! Je kunt verzamel woede hebben maar die kan ook te ver gaan!
    Dit heb je al eerder aangegeven in andere topics, maar het antwoord blijft hetzelfde: sommigen maakt het dus wel uit (mij trouwens niet echt, als het maar geen Duits is ).
    En op een site als deze waar mensen samenkomen om hun hobby/verzameling te bespreken, kun je verwachten dat mensen er wel om geven.
    Leven en laten leven dus.

    Ik persoonlijk hoef dus geen steelbooks, maar ja, sommigen vinden ze weer prachtig.

  15. #15
    Senior Member
    Registratie datum
    Sep 2009
    Woonplaats
    Sint-Katelijne-Waver, België

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dit heb je al eerder aangegeven in andere topics, maar het antwoord blijft hetzelfde: sommigen maakt het dus wel uit (mij trouwens niet echt, als het maar geen Duits is ).
    En op een site als deze waar mensen samenkomen om hun hobby/verzameling te bespreken, kun je verwachten dat mensen er wel om geven.
    Leven en laten leven dus.

    Ik persoonlijk hoef dus geen steelbooks, maar ja, sommigen vinden ze weer prachtig.
    Inderdaad

    Ik bestel ook al mijn Disney's via de UK omdat ze goedkoper zijn, bijna altijd Nederlands gesproken/ondertiteld zijn én geen lelijke Nederlandse of Franse titels hebben maar wel de originele Engelse titel.

    Als je daar niet mee akkoord gaat, WHO CARES! Maar ga anderen daarvoor niet afzeiken...

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Sorry hoor maar jullie kunnen soms zo lekker zagen WTF maakt het uit welke tekst er op een hoesje staat? Moet je er mee trouwen.. Nee, kijk je er iedere dag naar.. Nee, gaat het om de film en evt de extra's JA. Dus wat maakt het nu uit wat er op de hoes staat als je echt daarom een versie importeerd dan snap ik sommige echt niet.. Om de prijs alla maar om de tekst op een hoesje.. Sorry hoor! Je kunt verzamel woede hebben maar die kan ook te ver gaan!
    Dat heeft niks met verzamelwoede te maken, althans bij mij niet. In dit geval druk ik gewoon mijn verbazing uit over het feit dat Sony Pictures van gedacht veranderd is wat betreft het marketen van de film, en dat ik persoonlijk de UK versie mooier vind. Wij moeten het hier maar pikken dat ze drie verschillende titels op de cover plakken enkel en alleen om commerciële redenen, dus? Kwestie van smaak, lijkt me. Ik hou gewoon van een strakke collectie en het is één van de redenen waarom ik meer en meer uitgaves van eigen bodem in mijn collectie begin te vermijden.

    En toevallig komt die hier wel op de kast te staan, dus ik zal er wel iedere dag naar 'kijken' maar niet in de zin die jij bedoelt.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  17. #17

    Standaard

    Ik zou graag een versie zien met 2d en 3d.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Waar is de gewone keepcase (2D) versie gebleven op bol.com?
    Ik zie alleen nu alleen maar zo'n irritante steelcase.



    3D versie heeft wel een keepcase.


  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door hstadman Bekijk bericht
    Ik zou graag een versie zien met 2d en 3d.
    Die is er volgens mij wel, want die heb ik voor de videotheek besteld en Sony maakt tegenwoordig geen aparte verhuurversies meer, ze plakken er al tijden lang een sticker op dat hij verhuurd mag worden.
    Ik denk dat op die 3D ook de 2D staat want ze hebben 'DIT IS DE 2D+3D SINGLE DISC BD VERSIE VAN DE FILM.' er bij staan.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #19

    Standaard

    Wat een vreemde steelbook (veel te ronde hoeken, geen tekst op de spine), hopelijk verandert hij nog.

  20. #20

    Standaard

    Heeft Sony al eerder steelbooks uitgebracht...??? Zoja, dan denk ik dat zij de gewone vormgeving gaan gebruiken, om uit te geven, althans dat neem ik aan.

  21. #21
    Super Member
    Registratie datum
    Dec 2003
    Woonplaats
    leidschendam-voorburg

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door langejan Bekijk bericht
    Deze titel komt pas uit April 2012, dus nog tijd genoeg om te zien welke release het beste word.
    27 februari volgens de laatste berichten.
    I'll be back!!

  22. #22
    Junior Member
    Registratie datum
    Sep 2007
    Woonplaats
    Nieuw en Sint Joosland ( Zeeland)

    Standaard

    Helaas staat dat het beeld 2.35 is .
    Had zo graag gehoopt dat het 1.85 was.
    Spider-Man 3 is cooler dan cool

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door spider-man Bekijk bericht
    Helaas staat dat het beeld 2.35 is .
    Had zo graag gehoopt dat het 1.85 was.
    Omdat?
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  24. #24
    Junior Member
    Registratie datum
    Sep 2007
    Woonplaats
    Nieuw en Sint Joosland ( Zeeland)

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TheGodfather Bekijk bericht
    Omdat?

    Omdat het beeld dan groter is op je tv
    En bij zo film is dat echt mooi. Snapt u ?
    Spider-Man 3 is cooler dan cool

  25. #25

    Standaard

    De film is opgenomen met een beeldformaat van 2.35:1, dus zo moet hij ook op DVD en Blu-ray worden uitgebracht en over een tijd ook op televisie uitgezonden worden.

Pagina 1 van 8 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •