De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.

Discussie: Hard 2 find DVD !!!

  1. #1

    Standaard Hard 2 find DVD !!!

    Ik weet niet of het hier thuis hoort maar:

    Wie weet waar nog ergens een NL uitgave (R2 met NL ondertiteling dus) van de DVD van Videodrome te krijgen is?

    Heb al wat afgesurft maar om een op andere reden nergens te krijgen...

    Heb wel al gezien dat er een (UK?) blu ray versie van uit komt eind 2011.

    Wie-o-wie?

  2. #2

    Standaard

    Ik weet wel dat die moet bestaan, ik heb 'm ooit in handen gehad, maar het was zo'n kleine independent die die had uitgegeven, zo'n maatschappij die hopen B- en C-titels in de grabbelbakken van de Blokker heeft liggen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Ik weet wel dat die moet bestaan, ik heb 'm ooit in handen gehad, maar het was zo'n kleine independent die die had uitgegeven, zo'n maatschappij die hopen B- en C-titels in de grabbelbakken van de Blokker heeft liggen.
    Klopt, zie niet leverbare versies bij bol.com: http://www.bol.com/nl/s/algemeen/zoe...rue/index.html
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Had ik gezien ja, dat zijn geen NL uitgaven..

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door monkeybusiness Bekijk bericht
    Had ik gezien ja, dat zijn geen NL uitgaven..
    Die in die 2e link is wel een foto van een NL uitgave.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #7

    Standaard

    Helaas, heb die al gesproken... (had hem ook geeneens meer)

  8. #8

    Standaard videodrome

    Ik heb hem ooit eens gekocht op een rommelmarkt voor een paar euro's.
    Het is een uitgave door universal,met een achttal talen als subtitels waaronder nederlands,de rest zijn vooral scandinavische subs.
    Het zou een uitgave zijn uit 2002,volgens dvdprofiler.

  9. #9

    Standaard

    Silent Trigger met Dolf Lundgren vond ik ooit een waanzinnig goeie film op video, maar ben hem helaas nooit op DVD, laat staan Blu-Ray tegengekomen. Wel Duitse en Amerikaanse versies gevonden op internet, maar met hele slechte kritieken over de kwaliteit of duur (ingekort). Iemand een tip?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •