Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 94 worden weergegeven.

Discussie: Godzilla (2014)

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Vind alleen Independence Day wel aardig van Emmerich. De rest van zijn films vind ik echt rommel. Niet aan mij besteed.
    :
    Independence day was wel goed, mede ook door Will Smith. Daarnaast is Day after tomorrow AARDIG. En ik vond Stargate goed. That's it 2012 was m.i. bijv. een extravaganza van SFX, zonder enige inhoud. 10000 BC: de moeite van het kijken niet waard. En zo zijn er jammer genoeg veel meer.

  2. #52

  3. #53

    Standaard

    Weer een nieuwe trailer. Het ziet er een stuk rauwer uit dan de poging van Emmerich uit de jaren '90. Ik hoop dat de sfeer in deze trailers representatief is voor wat we uiteindelijk te zien krijgen.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Weer een nieuwe trailer. Het ziet er een stuk rauwer uit dan de poging van Emmerich uit de jaren '90. Ik hoop dat de sfeer in deze trailers representatief is voor wat we uiteindelijk te zien krijgen.
    Zelfs deze trailer is al beter dan de film van Emmerich,

    Hier kijk ik met Guardians of the Galaxy het meest naar uit in 2014.

  5. #55

    Standaard

    Vette trailer. Het ziet er inderdaad allemaal heel serieus, rauw en duister uit wat ook nodig is bij dit type van film. I like it.

  6. #56

    Standaard

    De trailer(s) laten tegen al mijn verwachtingen in een hele positieve indruk na.

  7. #57

    Standaard

    Van een Godzilla film verwacht ik normaal gesproken ook niet zoveel maar deze trailers zijn erg, erg leuk. Kijk ik naar uit !

  8. #58

    Standaard

    Nieuwe international trailer.

    Volgens mij is op 1:19 een vage flard te zien van een van de andere monsters die in de film te zien schijnen te zijn.
    Laatst aangepast door mark t : 18-03-2014 om 19:22
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  9. #59

  10. #60

    Standaard

    Heb echt zin in deze film. Elke nieuwe trailer is nog beter dan de vorige!

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel den Haan Bekijk bericht
    Heb echt zin in deze film. Elke nieuwe trailer is nog beter dan de vorige!
    Helemaal mee eens. Het ziet er echt fantastisch uit !

  12. #62

    Standaard

    Weer een paar nieuwe beelden, tussen een hoop oude. Dus ogen openhouden!

    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  13. #63

    Standaard

    Nog een trailer.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  14. #64
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  15. #65

    Standaard

    Ik heb hem afgelopen zondag in de Première van Londen gezien En ik als Godzilla fan moet zeggen hij was zeker goed te pruimen. Tuurlijk niet alles was goed iets teveel gefocus op de menselijke karakters maar verder aardig te vrede over de film:
    Mijn review (zonder spoilers):
    http://www.slashingthrough.com/reviews.php?id=267

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door maniac e Bekijk bericht
    Ik heb hem afgelopen zondag in de Première van Londen gezien En ik als Godzilla fan moet zeggen hij was zeker goed te pruimen. Tuurlijk niet alles was goed iets teveel gefocus op de menselijke karakters maar verder aardig te vrede over de film:
    Mijn review (zonder spoilers):
    http://www.slashingthrough.com/reviews.php?id=267
    Kortom: van weg blijven als je geen fan bent?

  17. #67

    Standaard

    9/10 op imdb
    DE film voor mij voor 2014 , samen met nieuwe xmen en planet of the apes

    Vrees dat ik hem al in de cinema wil zien
    Cant wait!
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  18. #68

    Standaard

    Nu nog 9/10 ja. Kijk over een maand nog eens. Daarbij is IMDb totaal niet serieus te nemen wanneer het op ratings aankomt.

  19. #69

    Standaard

    Zo'n hoge score is helaas typisch voor dit soort films in de openingsperiode. Fans geven de film vaak ongezien alvast een ongenuanceerde 10. In dit geval heeft de film een 10 gekregen van bijna driekwart van de mensen die de film een score hebben gegeven. Dit terwijl de film nog niet eens officieel uit is.

    Van wat ik tot nogtoe gehoord hebt, zal het best een geslaagde film zijn, maar het lijkt me stug dat het cijfer de komende weken niet afdaalt naar een realistischer cijfer.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  20. #70

    Standaard

    Wat een zure recensie op www.nu.nl zeg
    Royal O'Reilly Tenenbaum (1932-2001) Died Tragically Rescuing His Family From The Remains Of A Destroyed Sinking Battleship.

    My Dvd's & Blu Rays | WhatIWatch

  21. #71

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Coen P. Bekijk bericht
    Wat een zure recensie op www.nu.nl zeg
    Dat het nog 2 sterren krijgt is een wonder. De reviews zijn overal redelijk negatief in de lage landen.

  22. #72

    Standaard

    Nu.nl is volgens mij ook niet erg gezaghebbend. Het niveau van de bespreking is niet zo denderend. Eerst ouwe koeien uit de sloot halen over de vorige Amerikaanse Godzilla-film, dan een flink stukje beschrijving van het plot (nooit echt sterk als dat een substantieel deel van je bespreking vormt) en vervolgens een paar oppervlakkige kritiekpunten op een quasi-grappig toontje. Ik doe niet zo snel mee met het afbranden van professionele besprekingen, maar dit komt allemaal wat schools over.
    Je zou bovendien verwachten dat een serieuze recensent de titel van Prometheus wel goed kan spellen (als het een typfout zou zijn, dan was-ie er met één keer proeflezen wel uitgehaald voor publikatie).
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  23. #73

    Standaard

    Het is maar een mening, heren. Iedereen heeft er één. Ik vind Man On Fire, Scarface en Boondock Saints ook k-films, terwijl anderen er mee weglopen.

  24. #74

    Standaard

    Als elke recensent het een takke film vind, mensen om je heen vinden hem slecht, maar jij vind hem wel goed, das toch het belangrijkste?.

    Recensenten worden betaald om hun mening te geven.

    Ik kijk een film die ik wil, en oordeel zelf wel of ik hem leuk vind of slecht vind, dat hoeft een ander voor mij niet te doen.

    Ik heb het standpunt : wat een ander van de film vind interesseert me niks, ik kijk zelf wel en oordeel ook zelf, ook al is die afwijkend van de andere mensen.

    Neem aan dat jullie dat ook doen? of laten jullie de oren & ogen hangen naar meningen van de recensenten en andere mensen?

    Ik ga hem vrijdag waarschijnlijk bekijken, en mij lijkt ie best mooi, afgaande op de trailers.

    Ik ga hem dan ook zeker aanschaffen op Blu ray, omdat ik wel van dit soort films hou.

  25. #75

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Als elke recensent het een takke film vind, mensen om je heen vinden hem slecht, maar jij vind hem wel goed, das toch het belangrijkste?.

    Recensenten worden betaald om hun mening te geven.

    Ik kijk een film die ik wil, en oordeel zelf wel of ik hem leuk vind of slecht vind, dat hoeft een ander voor mij niet te doen.

    Ik heb het standpunt : wat een ander van de film vind interesseert me niks, ik kijk zelf wel en oordeel ook zelf, ook al is die afwijkend van de andere mensen.

    Neem aan dat jullie dat ook doen? of laten jullie de oren & ogen hangen naar meningen van de recensenten en andere mensen?
    Kijk je even uit dat je geen spier verrekt? Kan makkelijk gebeuren bij het intrappen van open deuren.

    Het discussiëren over meningen hoort erbij. En een bespreking is niet meer of minder dan een mening. Volgens mij heeft niemand hier beweerd dat ze hun mening baseren op een bespreking, dus je stichtelijke woorden zijn nogal voorbarig.
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •