Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234
De resultaten 76 tot 94 van 94 worden weergegeven.

Discussie: Godzilla (2014)

  1. #76

    Standaard

    Ik ga niet, want de tickets voor de bioscoop zijn te duur. Ik kijk wel de CAM versie.

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter R. Bekijk bericht
    Kortom: van weg blijven als je geen fan bent?
    Nope het is een nieuwe invalshoek een nieuwe introductie tot Godzilla dus juist voor iedereen bedoeld. Had de focus meer op Godzilla zelf gelegen dat had ik een heel stuk minder kritisch geweest

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door superman Bekijk bericht
    Ik ga niet, want de tickets voor de bioscoop zijn te duur. Ik kijk wel de CAM versie.
    mooie troll actie

  4. #79

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Zo'n hoge score is helaas typisch voor dit soort films in de openingsperiode. Fans geven de film vaak ongezien alvast een ongenuanceerde 10. In dit geval heeft de film een 10 gekregen van bijna driekwart van de mensen die de film een score hebben gegeven. Dit terwijl de film nog niet eens officieel uit is.

    Van wat ik tot nogtoe gehoord hebt, zal het best een geslaagde film zijn, maar het lijkt me stug dat het cijfer de komende weken niet afdaalt naar een realistischer cijfer.
    Helaas werkt dat vaak wel zo ja, echter ik als fan geef hem ook maar een 3.5/5 dus tsja snap ook niet zo goed wat ik ermee zou opschieten om hem 5/5 te gaan geven als er gewoon nog veelteveel dingen slordig zijn gedaan.

  5. #80

    Standaard

    Ach, de meesten die dat doen weten niet eens dat Godzilla oorspronkelijk uit Japan komt en denken dat de Emmerich-versie het origineel is.

    Ryuhei Kitamura (Versus, Azumi, Midnight Meat Train) heeft wat mij betreft al de ultieme Godzilla-film gemaakt. Final Wars is echt een ode aan de oude films, waar Godzilla het opneemt tegen een hoop oude bekenden. Gewoon nog met mannen in pakken, animatronics, miniaturen en Amerikanen met snode plannen.

  6. #81

    Standaard

    Zaterdag ga ik toch kijken
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  7. #82

    Standaard

    Gezien, erg vermakelijke film..sterk geacteerd..verhaal is goed ( niet perfect)..maar heb zeer vermaakt. CGI is erg indrukwekkend..en 3d voegt wel iets toe maar niet veel.Film krijgt zeker een 8.
    Laatst aangepast door RobinB : 18-05-2014 om 19:45

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  8. #83

    Standaard

    Score?
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  9. #84

    Standaard

    Leuk IMAX ''Godzilla'' intro filmpje :


  10. #85

    Standaard

    Dat was echt top gedaan inderdaad, zette gelijk de toon
    Who buys DVD's anyway? :)

  11. #86

    Standaard

    Godzilla 2014


    Goh.
    Ik weet het niet goed.
    Twijfel tussen 7 of 8
    7 te laag, 8 misschien maar misschien net teveel


    Qua beeld vond ik het echt ondermaats.. Geen idee hoe dat kwam? Het zag er zelfs niet HD uit. Ook soms erg onscherp, en weinig detail.
    Qua geluid ook echt ondermaats. Ik ben er zeker van dat hij op bluray zowel qua beeld als geluid stukken beter is.
    Het geluid zat echt helemaal vooraan, weinig surround gevoel. Enorm veel subgeweld (ik kijk er al naar uit) maar die kwam echt compleet van voor me.. ook niks van drukgevoel... Of ben ik teveel gewend thuis?
    I dunno, vond het geluid ook erg mager.


    Bijkomend dan dat ik me serieus ergerde aan de vele zakken chips in surround, ja die was er wel.


    Het verhaal was ok , but nothing more.
    Wel enkel prachtige scenes, en cgi was wel goed.


    Ik kan eigenlijk niet met een andere godzilla vergelijken, want nooit ene gezien.


    Als ik met volle punten moet kiezen, goh, geef dan maar een 8, maar kan na het bekijken van de bluray misschien nog veranderen.


    2D gezien, geen idee of 3D beter is/was.
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  12. #87

    Standaard

    Iets wat off topic wellicht, maar het geluid in de IMAX zaal in Eindhoven staat voortaan wat zachter dan eerst het geval was.

    Dit omdat er diverse klachten zijn geweest van bezoekers, die het te hard vonden (Is me verteld door medewerkers van de bios), en daarom hebben ze het volume naar beneden ingesteld.

    Ik vind zulke mensen (die geklaagd hebben) echte zeikers, want bij een goede film hoort nu eenmaal goed geluid.

    Dus als het geluid minder is bij een film als Godzilla, dan weten jullie hoe dat komt

  13. #88

    Standaard

    Goed geluid moet niet perse hard staan, ik ga niet akkoord met je stelling..
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  14. #89

    Standaard

    Zie ik was dus niet de enige die vond dat ie zacht stond!! damn echt enige waarom die iMax zaal het goed deed voor me was geluidtechnisch..

  15. #90

    Standaard

    Nu gewoon allemaal klagen dat het geluid te zacht is, dan draaien ze het misschien weer terug. Beetje raar dat iedereen moet lijden onder een paar van die zeurpieten.

  16. #91

    Standaard

    Godzilla (2014) - 6,3 / 10
    Viel me eigenlijk wat tegen.

    Minpunten
    - slecht acteerwerk. Taylor Aaron Johnson heeft moeite met green screens en kan erblijkbaarnietop reageren en acteren. Hij staart vooral emotieloos voor zich uit.
    - voorspelbaar. Toegegeven, het is geen Christopher Nolan, maar ik vond dit toch wel een standaard A, B en C film. Geen enkele verrassing

    Pluspunten
    - de brul. De herkenbare Godzilla / Gojira brul gaat door merg en been
    - effects. Zien er erg mooi uit en vooral het 3e deel van de film is mooi gemaakt.

    Had me erg op de film verheugd en me zoveel als mogelijk van recensies buiten gesloten. Maar ik kan er niet meer van maken. Nu maar wachten op X-men volgende week.
    "Pain or damage don't end the world. Or despair or fucking beatings. The world ends when you're dead. Until then, you got more punishment in store. Stand it like a man... and give some back".
    - Al Swearengen -

  17. #92

    Standaard

    Na het zien van de fantastische trailer, viel de film toch wel tegen. Mooie monsteractie maar het geneuzel er omheen was helaas niet interessant. Ook jammer dat er een totaal gebrek aan spanning was. Wel een gemiste kans. Gelukkig maakte de monstergevechten het geheel nog enigszins goed. Ik geef de film een 7,2.... Met toch wel een teleurstellend nasmaakje.

  18. #93

    Standaard

    Eigenlijk is Godzilla gewoon een big budget remake van zijn eerste film 'Monsters'. Vooral de nadruk leggen op de personages en het persoonlijke drama, en het monster speelt een bijrol.

  19. #94

    Standaard

    Ik zou deze film ook een mager zesje geven. Het bleef me nog net genoeg boeien om de film niet voortijdig uit te zetten maar het verhaal is zo ontzettend voorspelbaar en daardoor erg saai. Taylor Aaron Johnson hadden ze beter naar huis kunnen sturen.......hij ziet er uit alsof hij helemaal geen zin had om in deze film te acteren.

Pagina 4 van 4 EersteEerste 1234

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •