Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
De resultaten 26 tot 41 van 41 worden weergegeven.

Discussie: The Raid (2012?)

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door godofgamblers Bekijk bericht
    Originele soundtrack gelukkig. Ben geen fan van een andere soundtrack aan een bestaande film hangen.

    Originele soundtrack is prima. Ik heb geen behoefte aan een suffe amerikaanse
    rockband soundtrack.

    Simon
    Originele soundtrack dat is heel mooi!! Jammer genoeg denk ik ook dat de internationale versie straks hier gaat draaien. Ook al is de soundtrack aangepast samen met de producenten ik heb ook liever de originele soundtrack.
    Beetje dilemma om hem dan straks in de bios te gaan zien, iig wil ik wel de originele versie op BD dus des te reden meer om voor de import te gaan!
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  2. #27

    Standaard

    Deze van de week gezien, wat een actie! verhaal stelt niks voor maar de actie was geweldig!
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  3. #28

    Standaard

    Ja hier ook gekeken.

    Actie was echt heeeel goed
    LG OLED 77c8- MARANTZ SR8012-CM Stufe 1-Marantz MM8807 CM-APPLE TV4K-Zidoo uhd2000-HORIZON NEXT-AUDIOMAAT SOCET 9 Inlets-JL Audio F113 v2 -2x SONUS FABER VENERE 3.0-2x SONUS FABER SONETTO WALL 1xSONUS FABER SONETTO CENTER 2-2xKEF ci161-nas ds1512+-5x10TB-AUDIOQUEST HDMI/POWERCORD/OPTICAL en ETHERNET

  4. #29

    Standaard

    De US Sony bluray is toch wat tegenvallend, zeker gezien de staat van dienst dis Sony heeft vwb nieuwe releases...

    http://www.blu-ray.com/movies/The-Ra.../47087/#Review

  5. #30

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    De US Sony bluray is toch wat tegenvallend, zeker gezien de staat van dienst dis Sony heeft vwb nieuwe releases...

    http://www.blu-ray.com/movies/The-Ra.../47087/#Review
    Als je een link maar een review post moet je ook de review lezen en niet alleen v/h cijfer voor de beeldkwaliteit uitgaan. De eerste en laatste zin zeggen alles:
    The low budget The Raid: Redemption arrives on Blu-ray with a lackluster transfer that's a result of a deliberately dark tone and low-grade photography.
    This is far from a pleasant watch, but the Blu-ray image appears to reproduce the original elements as well as it can, which is all one can really ask of a movie filmed in this manner.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Als je een link maar een review post moet je ook de review lezen en niet alleen v/h cijfer voor de beeldkwaliteit uitgaan. De eerste en laatste zin zeggen alles:

    Die zinnen zeggen inderdaad alles, en dat is toch een tegenvallend resultaat?? Ik had meer verwacht van deze release, zeker gezien de video en audio.
    En als je de gehele review staat er bijvoorbeeld ook:

    The HD video image is terribly flat and lifeless. Details are bland at best, whether almost nonexistent skin textures or a startling lack of complexity on rough surfaces around the building's interior and exterior locations. The image is at least consistent in its absence of crisp HD imagery, never capturing much more than the most cursory of details even in the brightest outdoor or indoor scenes. Colors are lifeless, too.
    Dus daarom post ik alleen de gehele link zodat iedereen zijn eigen mening kan vormen, maar wel daarbij dat IK de disc vind tegenvallen...
    Laatst aangepast door Rogier Burghout : 04-08-2012 om 11:07

  7. #32

    Standaard

    ^^Het tegenvallende resultaat komt door het bronmateriaal en daar heeft Sony dus geen invloed op, maar jij koppelt dat wel aan elkaar in jouw post.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #33

    Standaard

    Toch krijgt de disc maar een magere aanbeveling, en toch krijgt de video maar 3 sterren. Indien het een fantastische representatie is van het bronmateriaal, zou Sony toch hogere cijfers krijgen (die recensies zijn er ook geweest, zowel het "bad flick, good disc" predikaat als ook dat er in de videosectie wordt gepraat over een juiste representatie van een matige bron) . Zelfs in het door jou gequote onderste stukje is niet helemaal zeker dat de videotransfer het geplaagde bronmateriaal zo goed weergeeft. Dus daar heeft Sony toch wel wat steekjes laten vallen, zo het lijkt gezien het magere cijfer voor het beeld.
    Dus ja, ik vind dat omdat het bronmateriaal niet al te sterk is en Sony daar ook niet helemaal goed heeft mee weten om te gaan de videosectie iig tegenvalt.

  9. #34

    Standaard

    Laatst gezien deze film.maar wat een slappe film zeg.een beetje schieten en stekken met messen een paar explosies.nee dan kijk ik liever naar een bruce lee film ofzo.terminste leuke verhaaltjes en echt goeie kung fu.Dit is een beetje een zielloze hak en schiet film een honderd in een dozijn filmpje.

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    Laatst gezien deze film.maar wat een slappe film zeg.een beetje schieten en stekken met messen een paar explosies.nee dan kijk ik liever naar een bruce lee film ofzo.terminste leuke verhaaltjes en echt goeie kung fu.Dit is een beetje een zielloze hak en schiet film een honderd in een dozijn filmpje.
    Kun je hoofdletters en spaties gebruiken ? Het viel me al vaker op dat je posts niet lekker leesbaar zijn.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Kun je hoofdletters en spaties gebruiken ? Het viel me al vaker op dat je posts niet lekker leesbaar zijn.
    er zijn veel berichten hier niet lekker leesbaar en toch lees ik ze.
    ik ga niet zeiken over andermans manier van schrijven.
    zo kunnen we wel door blijven gaan toch?

  12. #37

    Standaard

    Toch zou ik je willen vragen hier rekening mee te houden. Rogue vraagt dit op een keurige manier en niet 'zeikerig'. Het is een kleine moeite je post even na te kijken voordat je hem post.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Toch zou ik je willen vragen hier rekening mee te houden. Rogue vraagt dit op een keurige manier en niet 'zeikerig'. Het is een kleine moeite je post even na te kijken voordat je hem post.
    ik heb ook niet gezegt dat ie zeikt
    weetje ik kijk het altijd na en als je het niet best vind,dan ga je me maar bannen en dus discrimineren.

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    Laatst gezien deze film.maar wat een slappe film zeg.een beetje schieten en stekken met messen een paar explosies.nee dan kijk ik liever naar een bruce lee film ofzo.terminste leuke verhaaltjes en echt goeie kung fu.Dit is een beetje een zielloze hak en schiet film een honderd in een dozijn filmpje.
    +1

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BatMotor Bekijk bericht
    ik heb ook niet gezegt dat ie zeikt
    weetje ik kijk het altijd na en als je het niet best vind,dan ga je me maar bannen en dus discrimineren.
    Ik geloof best dat je het nakijkt, maar het gaat om de leesbaarheid, niet om de typ- of spelfouten.
    En wij bannen niet zomaar hoor, daar moet je best wel wat voor doen
    Maar arrogantie kan zeker een reden zijn om uiteindelijk iemand te bannen!
    En dat is dan niet discrimineren, maar op die manier houden we het forum aardig en netjes.
    Dus het is aan jou om hier rekening mee te houden.

    En laten we het nu on-topic houden. Als je wilt reageren, stuur me dan een PM.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Ik geloof best dat je het nakijkt, maar het gaat om de leesbaarheid, niet om de typ- of spelfouten.
    En wij bannen niet zomaar hoor, daar moet je best wel wat voor doen
    Maar arrogantie kan zeker een reden zijn om uiteindelijk iemand te bannen!
    En dat is dan niet discrimineren, maar op die manier houden we het forum aardig en netjes.
    Dus het is aan jou om hier rekening mee te houden.

    En laten we het nu on-topic houden. Als je wilt reageren, stuur me dan een PM.
    ik doe me best.meer kan ik niet.
    ben gewoon een filmliefhebber zoals alle andere hier.meer zijn we niet.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •