De resultaten 1 tot 9 van 9 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Gooische Vrouwen BluRay

    hebben meer mensen dat de film compleet niet in sync loopt? (ik begrijp van sommige dat hij in de bioscoop aan het begin ook niet helemaal lekker loopt)
    ik heb mijn bluray speler op 50hz moeten zetten ipv 24hz...en toen schokte hij niet meer en was het geluid weer synchroon...
    beetje jammer
    Laatst aangepast door quorumz : 21-09-2011 om 15:08 Reden: tesk aanpassing
    __________________________________________________ ____________________________
    LG 60PZ950 | Samsung LE40M87BD | LG 42LF7300 | Onkyo TX-NR609 | LG BP620 | LG BD390 | LG BP220 | 2x XboX 360 | 2x Popbox V8

  2. #2

    Standaard

    helemaal niemand?.. heeft iedereen de dvd gekocht?
    __________________________________________________ ____________________________
    LG 60PZ950 | Samsung LE40M87BD | LG 42LF7300 | Onkyo TX-NR609 | LG BP620 | LG BD390 | LG BP220 | 2x XboX 360 | 2x Popbox V8

  3. #3

    Standaard

    misschien gewoon in pal 25fps op de dvd gezet ipv 24?

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    hm irritant, ik test even de gelukkig huisvrouw en heb precies hetzelfde probleem. als je de film start loopt de film goed over het water, tot de huizen komen, dan gaat het stotteren, audio/lip bewegingen zijn daarna out of sync. Zelfde uitgever trouwens

    het is nog moeilijk te snappen ook op http://en.wikipedia.org/wiki/24p
    __________________________________________________ ____________________________
    LG 60PZ950 | Samsung LE40M87BD | LG 42LF7300 | Onkyo TX-NR609 | LG BP620 | LG BD390 | LG BP220 | 2x XboX 360 | 2x Popbox V8

  6. #6

    Standaard

    Ik moet zeggen dat ik bij De Gelukkige Huisvrouw totaal geen last heb gehad van stotteren, of out of sync geluid.
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  7. #7

    Standaard

    Gooische vrouwen werkte bij mij perfect. Met een Oppo 93

    Erg gelachen om de film
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door quorumz Bekijk bericht
    hm irritant, ik test even de gelukkig huisvrouw en heb precies hetzelfde probleem. als je de film start loopt de film goed over het water, tot de huizen komen, dan gaat het stotteren, audio/lip bewegingen zijn daarna out of sync. Zelfde uitgever trouwens
    Specifiek LG-probleem? Ook bezitters van Sony Blu-ray spelers melden soms dit soort problemen.

  9. #9

    Standaard

    Ik heb de BD van Gooische Vrouwen, kun je me vertellen waar het probleem zit ? dan kan ik eens kijken/luisteren.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •