De resultaten 1 tot 24 van 24 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Lord of the rings Star wars what,s next

    Twee megaklappers van de laatste jaren Welke is de volgende waar de halve(overdreven) wereld op zit te wachten?(geen single uitgaves)
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  2. #2

  3. #3

    Standaard

    de volgende 'grote' release is Jurassic Park. Nog een maand en een half te gaan Daarna hoop ik op Indiana Jones (hopelijk zonder IJ 4, wat een misser van een joekel was dat)

  4. #4

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    de volgende 'grote' release is Jurassic Park. Nog een maand en een half te gaan Daarna hoop ik op Indiana Jones (hopelijk zonder IJ 4, wat een misser van een joekel was dat)
    Op Jurassic zit ik te spinnen.

  6. #6

    Standaard

    Indie 4me maar liefs als trilogie Jurassic mmhh moet ik nog eens diep over nadenken
    Eigenlijk waren deze twee al bekend Indi is volgens mij nog geen release date van toch?
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door johnsmeets Bekijk bericht
    Indie 4me maar liefs als trilogie Jurassic mmhh moet ik nog eens diep over nadenken
    Eigenlijk waren deze twee al bekend Indi is volgens mij nog geen release date van toch?
    Indiana Jones wordt in 2e helft 2012 verwacht.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  8. #8

    Standaard

    Jurassic Park vind ik niet vergelijkbaar met SW of LotR. Simpelweg omdat alleen de eerste film aardig is, maar zeker niet bijzonder. De cgi zal in hd denk ik tegenvallen. Ben ook geen bijzondere SW of LotR fan, maar dat vind ik wel must haves.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Oakey Bekijk bericht
    Jurassic Park vind ik niet vergelijkbaar met SW of LotR. Simpelweg omdat alleen de eerste film aardig is, maar zeker niet bijzonder. De cgi zal in hd denk ik tegenvallen. Ben ook geen bijzondere SW of LotR fan, maar dat vind ik wel must haves.
    Dat heb ik met LotR, deel 1 is leuk en 2 heeft nog een mooi en groots gevecht. Maar deel 3 vond ik gewoon slappe hap. Helemaal de eerste helft. En die heb ik nog wel in de bios gezien.

    De CGI valt me ook tegen in HD met Star Wars. Hoe slecht "JP3" ook is, ik vind het in ieder geval nog een zeer vermakelijke film. Deel 2 stond ook bomvol van de actie. Deel 1 is natuurlijk iets bijzonders.

    Kortom, ik wacht met smart op de Jurassic Park Trilogy op blu-ray.
    LotR vond ik gewoon te lang duren, denk ik. Kijk ik liever The Godfather-reeks.

    Als Indiana Jones uitkomt, graag alle 4 de films voor de prijs van 3...
    Laatst aangepast door HBx2000 : 15-09-2011 om 08:50
    Speakers: KEF HTS6001 + Paradigm CC-270 + KEF KHT2005.2 + Polk Audio RM3300 + KEF PSW 1000.2
    Versterker: Onkyo TX-NR656 / TV: LG OLED55C6V / Speler: LG UBK90 / Blu-ray's: 1010 / 4K UHD: 187

  10. #10

    Standaard

    Voor mij ook Indy, maar dat zal nog wel ffies duren....

  11. #11

    Standaard

    Alle James Bond films op BD.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  12. #12

    Standaard

    Indiana Jones!!!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  13. #13

    Standaard

    • indiana Jones
    • Jaws
    • E.T
    • Finding Nemo
    • Jurassic Park
    • Titanic

    Voor de rest hebben we alle grote catalog blockbusters nu bijna wel op blu-ray.

  14. #14

  15. #15

    Standaard

    haha echt martijn?

    The Rocketeer ben ik vergeten!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Pippi Langkous?
    Deze?


  17. #17

    Standaard

    tja.. een ware fan lijkt me dus..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  18. #18

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Deze?
    Wat zou de kwaliteit zijn van die BD? de dvd's waren enorm slecht. De trasnfers waren gelijk van VHS afgenomen. Vraag me af of deze de moeite zijn om aan te schaffen? Leuke nostalgie, dat wel dan weer.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Wat zou de kwaliteit zijn van die BD? de dvd's waren enorm slecht. De transfers waren gelijk van VHS afgenomen. Vraag me af of deze de moeite zijn om aan te schaffen? Leuke nostalgie, dat wel dan weer.
    Beeld moet echt goed zijn. helaas is de film compleet nasynchroniseert in het duits, dus kopen moet je hem zeker niet.

    zie ook http://www.bluray-disc.de/blu-ray-fi...d-blu-ray-disc

  20. #20

    Standaard

    Ik wil aan het lijste van Wieba nog toevoegen:

    Good Will Hunting
    Schindler's List!!!!
    Catch Me Is You Can
    The future is Blu

  21. #21

    Standaard

    Toch wel Indy inderdaad.

    Interessant bericht:
    http://www.slashfilm.com/steven-spie...riginal-forms/
    Laatst aangepast door Lex v/d Moolen : 15-09-2011 om 10:43
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  22. #22

    Standaard

    Pippi moet in het duits in het nederlands is echt tenekrommend haha

    Mag van mij wat meer muziek(concerten) op blu ray komen. Eagles live in melbourne Rammstein live in berlin Supernatural live(santana and friends) en zo kan ik er nog wel een paar opnoemen

    en
    The abyss natuurlijk
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  23. #23

    Standaard

    Friends! Het verschil tussen de DVD's en de 16:9 HDTV uitzendingen is al significant!
    The future is Blu

  24. #24

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •