De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.

Discussie: Fame @ de Bijenkorf

  1. #1

    Standaard Fame @ de Bijenkorf

    De multimedia-afdeling van de Bijenkorf is blijkbaar omgebouwd van VanLeest naar Fame. Dit staat op de website van Fame te lezen:


    Zondag 11 september opent FAME in 9 Bijenkorf-winkels de entertainment-afdeling! In de winkels in Amstelveen, Amsterdam, Arnhem, Den Haag, Eindhoven, Enschede, Maastricht, Rotterdam en Utrecht is vanaf die dag een grote selectie Movies & Music te vinden, speciaal geselecteerd door het FAME-team. Om dit te vieren hebben wij een speciale openingsaktie:

    • 15% korting voor alle klanten op alle cd's en dvd's/Blu-ray's op zaterdag 10 en zondag *11 september 2011
    • 20% korting op vertoon van uw FAME klantenpas op alle cd's en dvd's/Blu-ray's op zaterdag 10 en zondag* 11 september 2011
    • Bij besteding van minimaal 15 euro gratis dvd L'amour fou (op=op!)

    Wij hopen u dit weekend graag te verwelkomen in de Bijenkorf!

    *11 september alleen in Bijenkorf-winkels met een zondagsopening. Kijk voor meer informatie hierover op www.debijenkorf.nl

  2. #2

    Standaard

    Ik ben er geweest.....it sucks!! Een paar rekjes met titels.....een fractie van wat ze bij Fame megastore hadden. Welgeteld 2 rekjes met Blu-Rays. Ik vroeg naar een titel en na drie de titel te moeten herhalen, wist de verkoopster me na koortsachtig op haar toetsenbord te hebben geramd, te vertellen dat ze die titel niet in huis hadden.....

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Melzz Bekijk bericht
    Ik ben er geweest.....it sucks!! Een paar rekjes met titels.....een fractie van wat ze bij Fame megastore hadden. Welgeteld 2 rekjes met Blu-Rays. Ik vroeg naar een titel en na drie de titel te moeten herhalen, wist de verkoopster me na koortsachtig op haar toetsenbord te hebben geramd, te vertellen dat ze die titel niet in huis hadden.....

    toch gewoon Van leest c.q. free record shop.

    Als ik bij Donner komt, zie je nooit een hond bij de DVD afdeling, zijn duur en hebben alleen de grootste gemene deler.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •