Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 53 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    oke oke.
    zie het alweer jullie hebben er meer dan ik,
    pff

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    dvdprofilersfilmgek,
    de laatste keer had je nog 14 3d blurays,
    zo haal ik je nooit in.
    Je gaat me wel inhalen koop pas een 3D titel als ze max 20 euro kosten en ik heb er een paar die geen NL subs hebben, maar dat vind ik niet erg:

    in willekeurige volgorde:

    1 Hoodwinked Too
    2 Resident Evil Afterlife
    3 Animal United
    4 Gnomeo&Juliet
    5 Harry Potter 7.2
    6 Despicable Me
    7 Piranha
    8 Imax: Galapagos
    Imax: Into the Deep
    Giant Screen Films: Mummies
    9 Step Up
    10 Sanctum
    11 Cloudy With a Change of Meatballs
    12 Dragon
    13 Bolt
    14 Narnia The Voyage of the Dawn Treader
    15 Conan the Barbarian
    16 Priest
    17 POTC 4 On Stranger Tides
    18 A Christmas Carol
    19 Alice in Wonderland
    20 Monsters VS Aliens
    21 Drive Angry

    Alle titels zijn in Real 3D, heb ook nog een viertal titels die enkel werken met van die kartonnen brilletjes, die tel ik dan ook niet mee. Heb nu dus 21 Real 3D schijven en nr 8 bevat 3 titels, je zou kunnen zeggen dat het in totaal dan 23 titels maakt.

    Op mijn wenslijstje staan in willekeurige volgorde:

    The Green Lantarn(bijna gekocht bij MM Cruqius voor 24,99, maar ik wil me inhouden, max 20 euro)
    The Green Hornet
    Thor
    Captain America

    BTW, nummer 17 was veel duurder, maar die ik gekregen van een dankbare gast, zelf had ik er geen 35 euro voor betaald, mijn goedkoopste titel was Piranha, voor die 5 euro kon ik deze niet zoveel zeggende titel toch niet laten liggen.
    Have fun and enjoy your collection

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    oke oke.
    zie het alweer jullie hebben er meer dan ik,
    pff
    Mooi, dat is dan duidelijk, maar welke titels heb je dan wel en welke vond je persoonlijk het mooist, verhaal of 3D effect...... geluid, of andere reden.

    Kom op vertel Denk dat ik er even een plaatje van schiet en ze dan als bewijs ook even in Mijn Thuisbioscoop laat zien, heb immers al een half jaartje geen update meer gedaan op apparaat gebied maar nog wel een aantal films gekocht, ook daar gaan centjes inzitten
    Have fun and enjoy your collection

  4. #29

    Standaard

    mooie verzameling al
    heb deze week conan en greenlantarn bijgekocht,
    conan al gezien,vond redelijk goed ondanks de slechte recensie.

  5. #30

    Standaard

    zitten we alweer tegelijk een reactie te geven
    heb zelf ondertussen,
    piranha
    priest
    potc
    green lantarn
    sanctum
    conan
    resident evil.
    ik vond persoonlijk resident evil en potc het mooiste,sanctum viel me wat tegen.
    verder komt hidden 3d deze maand nog uit.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    the hole 3d
    captain america 3d
    resident evil 3d
    thor 3d
    potc 4 3d
    conan 3d
    rio 3d
    lion king 3d
    saw 3d
    sanctum 3d
    drive angry 3d
    despicable me 3d


    Volgens mij heb ik er nu 12 , maar kan er een paar over het hoofd hebben gezien.
    Iemand nog aanraders in 3D?
    Een afrader is Narnia, zeer vreemd 3D effect, tenminste in mijn setup dan.

    Heb als downloads Captain America, The Green Lantarn, Thor en The Green Hornet gezien, allemaal niet onaardig, met als voorkeur The Green Lantarn.
    Moeilijk om een aanrader te geven, Resident Evil heb je al, vond ik voor 3D een heel mooie film en het verhaal is ook niet onaardig, de beste uit de reeks
    Have fun and enjoy your collection

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    zitten we alweer tegelijk een reactie te geven
    heb zelf ondertussen,
    piranha
    priest
    potc
    green lantarn
    sanctum
    conan
    resident evil.
    ik vond persoonlijk resident evil en potc het mooiste,sanctum viel me wat tegen.
    verder komt hidden 3d deze maand nog uit.
    MMmm, ja gelijktijdig, bijna een gesprek

    Vond zelf Conan ook helemaal niet onaardig, kan bijna wel zeggen 1 van de betere, aan het eind van de film wel even het scherm droog vegen en de vloer aandweilen.......onvoorstelbaar veel bloed vloeit er in die film

    Resident Evil vond ik net als POTC erg mooi en the Green Lantarn staat zoals je gezien hebt op mijn verlanglijstje, zo'n beetje alle animatie films doen het erg goed in 3D, maar vind een "gewone" film in 3D toch wel het fijnst, niet dat ik een animatie film niet kan waarderen.......maar toch een voorkeur voor de "normale" film
    Have fun and enjoy your collection

  8. #33

    Standaard

    hoe is eigenlijk alice in wonderland,
    is het de aanschaf waard in 3d of zeg je van mmm.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jamiev Bekijk bericht
    hoe is eigenlijk alice in wonderland,
    is het de aanschaf waard in 3d of zeg je van mmm.
    MMMMmmmm, was 1 van mijn eerste 3D films en het was al weer even geleden dat ik hem gezien heb, heb hem even van stal gehaald en opgezet.....

    Was bijna vergeten je te antwoorden....... beeldtechnisch, wat mij betreft een 10, audio technisch een 8 en een half, had DD Treu HD moeten zijn, was nu helaas enkel in DTS HD MA Verhaal, ja daar ga ik niet van zeggen of je het mooi moet vinden.

    Heb hem een jaar geleden gekocht voor 15 euro en kan alleen maar zeggen, hij zou in iedere 3D collectie thuis moeten horen

    Heel mooi
    Have fun and enjoy your collection

  10. #35

    Standaard

    Hey.

    Even een vraagje..Ik heb een philips 3280 3d speler en een philips 9900 receiver.Deze receiver is,volgens mij,niet 3d geschikt.

    Nu heb ik de 3d speler rechtstreeks op de tv(philips 9606)aangesloten,harstikke mooi beeld maar is het mogelijk om het geluid toch nog over de receiver (dolby)te krijgen?Heb nu natuurlijk wel geluid over de tv..

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Roest Bekijk bericht
    Hey.

    Even een vraagje..Ik heb een philips 3280 3d speler en een philips 9900 receiver.Deze receiver is,volgens mij,niet 3d geschikt.

    Nu heb ik de 3d speler rechtstreeks op de tv(philips 9606)aangesloten,harstikke mooi beeld maar is het mogelijk om het geluid toch nog over de receiver (dolby)te krijgen?Heb nu natuurlijk wel geluid over de tv..
    Je kunt de speler met een coax kabel aansluiten op je receiver:Je krijgt dan wel alleen de core van de HD geluidsformaten.
    DTS HD master wordt gewoon DTS
    Dolby TrueHD wordt Dolby digital enz.

  12. #37

    Standaard

    Volgens mij zit er in Dolby True HD geen DD core en plaatsen ze normaal gesproken een extra audio track die DD of DTS kan zijn.
    Vaak kunnen spelers ook 1 van de HD formaten decoderen en/of downmixen naar een formaat dat via de digitale geluidsuitgang kan.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Volgens mij zit er in Dolby True HD geen DD core en plaatsen ze normaal gesproken een extra audio track die DD of DTS kan zijn.
    Vaak kunnen spelers ook 1 van de HD formaten decoderen en/of downmixen naar een formaat dat via de digitale geluidsuitgang kan.
    Klopt, DD True HD heeft niet een zogenaamde core zoals DTS HD Master die heeft, maar omdat veel apparaten uit de DD True HD vaak een DD5.1 track met een hogere bitrate dan de standaard DD 5.1 kunnen downmixen wordt dit ook wel eens de core genoemd, hoe het technisch precies werkt is voor velen niet altijd even interessant, als het maar werkt

    Noem het zelf ook altijd voor het gemak de core van DD True HD, moet eerlijk bekennen dat ik persoonlijk vaak de voorkeur heb voor de DD tracks dan de DTS tracks, vaak klinken de DD tracks veel dynamischer en dat mis ik bij veel DTS tracks. Jammer dat er zo'n hoop shit tussen de DTS HD Master tracks zit, veel schijfjes fabrikanten maken overal maar nep DTS HD Master van, velen hebben toch de installatie er niet voor om het verschil in geluidskwaliteit te kunnen horen zullen ze wel denken......

    Tijdens 3D kijken is je geest vaak volledig in de ban van de 3D beelden, je mist dan niet snel de HD audio Tracks als er een goed klinkend "core" geluid via optisch of coax beschikbaar is, als ik een raad aan de mensen mag geven, zou er geen kapitaal aan investeren om daarvoor al je apparatuur te gaan aanpassen
    Have fun and enjoy your collection

  14. #39

    Standaard

    Goedeavond, Ik heb eerder deze week een LG Full 3D TV gekocht.
    Ik wilde vanavond Saw 3D kijken maar als ik één van de modus op 3D aanzet en dan op 3D film kijken druk krijg ik een bericht dat ik daar een 3D tv voor nodig heb en een 3D speler.

    Ik heb echter een PS3 die gewoon geschikt moet zijn voor 3D films. Wat mij verder opvalt is dat ik het bewegende logo van LG bij 3D niet kan selecteren.

    Heeft iemand een idee hoe dit kan?

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door R-tax Bekijk bericht
    Goedeavond, Ik heb eerder deze week een LG Full 3D TV gekocht.
    Ik wilde vanavond Saw 3D kijken maar als ik één van de modus op 3D aanzet en dan op 3D film kijken druk krijg ik een bericht dat ik daar een 3D tv voor nodig heb en een 3D speler.

    Ik heb echter een PS3 die gewoon geschikt moet zijn voor 3D films. Wat mij verder opvalt is dat ik het bewegende logo van LG bij 3D niet kan selecteren.

    Heeft iemand een idee hoe dit kan?
    Een PS3...... ja, maar welke?

    Een PS3 is niet standaard geschikt voor 3D en als je een PS3 van de eerste orde hebt en je neemt de allerlaatse update om hem geschikt te maken voor 3D, dan verlies je een hele hoop opties

    Had je al de laatste update op de PS3?

    Heb je de PS3 wel via HDMI aangesloten op de juiste HDMI ingang van de TV?
    Have fun and enjoy your collection

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    MMMMmmmm, was 1 van mijn eerste 3D films en het was al weer even geleden dat ik hem gezien heb, heb hem even van stal gehaald en opgezet.....

    Was bijna vergeten je te antwoorden....... beeldtechnisch, wat mij betreft een 10, audio technisch een 8 en een half, had DD Treu HD moeten zijn, was nu helaas enkel in DTS HD MA Verhaal, ja daar ga ik niet van zeggen of je het mooi moet vinden.

    Heb hem een jaar geleden gekocht voor 15 euro en kan alleen maar zeggen, hij zou in iedere 3D collectie thuis moeten horen

    Heel mooi
    Idd.

    Ook 1 van mijn eerste 3D BDs (gratis bij m'n Sony TV) en qua 3D echt fantastisch en dat voor een film die achteraf naar 3D geconverteerd is ook nog!
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  17. #42

    Standaard

    ik heb hetzelfde probleem, ook met LG. Ik wou net Kylie Aphrodite bekijken in 3D. Het rare is dat ik het concert ooit al gezien heb in 3D. Nu speelt hij gewoon 2D af. Ik heb de tips hier opgevolgd, maar niets helpt, weet iemand nog raad?

  18. #43

    Standaard

    ALERT! While this 2-disc set DOES offer Kylie's concert in Blu-Ray 3D, the discs themselves are mislabeled. Although everything indicates that Disc 1 contains 3D playback (right down to the Blu-Ray 3D logo), it's actually Disc 2 that contains the 3D concert.

  19. #44

    Standaard

    Ik heb de andere geprobeerd, en opnieuw 2D...
    Laatst aangepast door Koen Verheyden : 15-09-2014 om 09:56

  20. #45

    Standaard

    Is je HDMI kabel misschien niet geschikt voor 3D?

  21. #46

    Standaard

    jawel, want ik heb al veel 3D blu rays gekeken, zonder probleem

  22. #47

    Standaard

    Je speler is direct verbonden met de tv, of zit er een HDMI switchbox oid tussen?

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Koen Verheyden Bekijk bericht
    jawel, want ik heb al veel 3D blu rays gekeken, zonder probleem
    Heb je ook nog een andere 3D schijf opgezet om te zien of deze wel werken?
    Have fun and enjoy your collection

  24. #49

    Standaard

    speler is direct verbonden met de TV, ik heb nog andere schijfjes getest en enkel Kylie gaf het probleem

  25. #50
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Wat gebeurt er als je hem handmatig op 3D zet. Sommige bd-spelers hebben soms ook een forced 3D-setting. Kan aan de disk (film) liggen of een combinatie van.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •