Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 53 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard 3D Blu ray werkt niet

    Hoi,

    Ik heb even een vraag, ik heb een LG 42LW4500 3d tv, een LG bd660 3d blu ray speler, een shield-3 High speeds HDMI kabel en resident evil 3d.

    Wanneer ik in het menu van de film op REAL 3d afspelen klik dan komt er een melding: REAL 3D kan alleen worden afgespeeld met 3d apparatuur?

    Iemand een idee of ik iets fout doe of wat er fout kan zijn ?

    Alvast bedankt !

  2. #2

    Standaard

    Je hebt in je vraag niet vermeld welke receiver je hebt. Het is voor 3D vereist dat alle apparaten in de keten 3D ondersteunen (televisie, receiver en blu-rayspeler).

    Mocht je wel een receiver met 3D-mogelijkheid bezitten, dan zou het aan de HDMI-kabel kunnen liggen. Deze moet namelijk HDMI 1.4-gecertificeerd zijn. De HDMI 1.4-specificatie voorziet o.a. in de doorgifte van 3D-beeld.

  3. #3

    Standaard

    Misschien heeft de TS wel helemaal geen receiver...

    Ik zit zelf ook te denken aan je kabel. Of wellicht een simpele instelling.
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  4. #4

    Standaard

    De kabel is niet vaak het probleem, heb hier ook 1.3 kabels die zonder probleem 3D doorgeven.

    Wat vaak wel gebeurt is dat men de verkeerde HDMI ingang van de TV kiest, vaak hebben TV wel meerdere HDMI ingangen, doch is er maar 1 ingang geschikt voor 3D, dus even de gebruiksaanwijzing erbij, dan moet het lukken.

    En mocht het dat niet zijn...... gaan we met z´n allen net zolang tips geven totdat het wel werkt
    Have fun and enjoy your collection

  5. #5

    Standaard

    Hallo forum, Ben nieuw hier en kwam hier terecht door het zoeken naar een antwoord op dezelfde vraag, en hetzelfde probleem als waarmee roosen dit topic start. (ook zelfde set tv en dvdspeler)Wij hebben inmiddels een andere HDMIkabel, zo'n 1.4, vervolgens de andere uitgangen geprobeerd; maar de tv speelt alle andere films wel in 3d af, maar resident evil niet. Dan zegt hij steeds dat 3d app. nodig is om real 3d te bekijken.
    p.s. wij ontvangen tv-zenders via Canal-digital (satelliet) en hebben een KPN-experiabox. We hebben onze 3dtv+bluray nu 4 dagen. Misschien een update nodig? En hoe krijg je die dan? Ik hoop dat er mensen meekijken die het Antwoord hebben; dat zou mooi zijn. Alvast erg bedankt!

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Katinka Bekijk bericht
    Hallo forum, Ben nieuw hier en kwam hier terecht door het zoeken naar een antwoord op dezelfde vraag, en hetzelfde probleem als waarmee roosen dit topic start. (ook zelfde set tv en dvdspeler)Wij hebben inmiddels een andere HDMIkabel, zo'n 1.4, vervolgens de andere uitgangen geprobeerd; maar de tv speelt alle andere films wel in 3d af, maar resident evil niet. Dan zegt hij steeds dat 3d app. nodig is om real 3d te bekijken.
    p.s. wij ontvangen tv-zenders via Canal-digital (satelliet) en hebben een KPN-experiabox. We hebben onze 3dtv+bluray nu 4 dagen. Misschien een update nodig? En hoe krijg je die dan? Ik hoop dat er mensen meekijken die het Antwoord hebben; dat zou mooi zijn. Alvast erg bedankt!

    Welkom hier

    Het kan inderdaad dat het aan je set/combinatie liggen, zeker nu je de 2e hier op het forum bent met dit probleem, jammer dat de TS verder niets van zich heeft laten horen.

    Om een update te krijgen zul je waarschijnlijk je set aan moeten sluiten op het internet, hoe dat moet zal ongetwijfeld in de gebruiksaanwijzing staan.

    Heb zelf pas een stuk of 11 real 3D films, oa Resident Evil, deze speelt hier wel af zonder problemen. Ik kan met eigen TV de 3D automatsich laten starten(dat doet hij met de BR spelers dan ook), maar vanaf een HDD een bestand afspelen kan/moet het handmatig gestart worden. Ik ken je apparaten niet, vaak staan er wel oplossingen in de gebruiksaanwijzing, de gebruiksaanwijzing heb je zowiezo nodig, de apparatuur is tegenwoordig vrij complex en laat zich niet altijd zonder slag en stoot bedienen.

    Ik hoop dat roosen ondertussen misschien al een oplossing gevonden heeft en deze met je wil delen.
    Have fun and enjoy your collection

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Welkom hier

    Het kan inderdaad dat het aan je set/combinatie liggen, zeker nu je de 2e hier op het forum bent met dit probleem, jammer dat de TS verder niets van zich heeft laten horen.(...)
    Ik hoop dat roosen ondertussen misschien al een oplossing gevonden heeft en deze met je wil delen.
    Dank voor je reactie. Ik zag op het dit probleem met deze film vaker voorbij komen, helaas nog niet een oplossing. Gek genoeg doen de andere films het zonder probleem.
    Wat of wie is TS? En verder hoop ik dat roosen al meer weet...Goed weekend, we kijken voorlopig maar naar de films die het wel doen.

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Katinka Bekijk bericht
    Dank voor je reactie. Ik zag op het dit probleem met deze film vaker voorbij komen, helaas nog niet een oplossing. Gek genoeg doen de andere films het zonder probleem.
    Wat of wie is TS? En verder hoop ik dat roosen al meer weet...Goed weekend, we kijken voorlopig maar naar de films die het wel doen.
    Graag gedaan, dankje voor je bedankje

    De TS is de Topic Starter, of tewel in het Nederlands, degene die het onderwerp gestart heeft.

    Maak je geen zorgen, heb jaren de LG BD370 gebruikt, deze kon bijna 3 kwart jaar de BR Narnia 1 niet afspelen, diverse updates later hadden ze het pas gefixed. Daarna kreeg ik nog de BR van Baraka, ook deze heeft de BD370 nooit kunnen afspelen, toch was ik desondanks deze 2 schijfjes zeer tevreden over die speler, een speler die zeer goed en snel naar de AB luisterde, iets waar mijn, in huidige prijzen gerekend, 8x duurdere speler nog wat van kan leren de BD370 staat nu in de kast als backup in geval van problemen met de huidige.....

    Als je er al meer berichten over hebt gelezen, dan wordt het tijd dat LG wakker wordt en het probleempje oplost. Hoop voor je dat het bij dit ene schijfje blijft, al ligt het niet altijd aan de fabrikant van de speler, die schijfjesboeren kunnen er ook wat van...... maar niet heus
    Have fun and enjoy your collection

  9. #9

    Standaard

    Wederom bedankt, DVDPFfilmgek, heb de vraag nu ook bij LG neergelegd, maar ja, weejend, dus dat wordt 'm niet meer voor maandag. Als ik iets zinnigs hoor, zal ik het hier posten. groet, Katinka.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Katinka Bekijk bericht
    Wederom bedankt, DVDPFfilmgek, heb de vraag nu ook bij LG neergelegd, maar ja, weekend, dus dat wordt 'm niet meer voor maandag. Als ik iets zinnigs hoor, zal ik het hier posten. groet, Katinka.
    Dank je voor je antwoord, ik denk dat je met een antwoord van LG ook andere mensen helpt, je doet dan al meer dan de TS

    Mijn complimenten
    Have fun and enjoy your collection

  11. #11

    Standaard Film doet het!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Dank je voor je antwoord, ik denk dat je met een antwoord van LG ook andere mensen helpt, je doet dan al meer dan de TS

    Mijn complimenten
    Haha, thnx. Heb van LG bericht gekregen dat een software update mogelijk zou helpen (van de BRspeler). Dat geprobeerd, maakte geen verschil, bovendien was ie up to date. Maar vanavond deed de film het wel. Dit is wat we anders hebben gedaan dan eerst, namelijk de juiste 3Dinstelling gekozen voor deze film. Misschien selecteren niet alle 3Dfilms automatisch de juiste instelling op de 3D BluRayspeler, hieronder in 7 stappen wat wij deden:

    1. tv aangezet
    2. Bluray aangezet
    3. film 3d resident evil erin gestopt
    4. als je in menu vd film bent, druk je op 3Dknop op de afstandsbediening, dan krijg je 5 verschillende 3D-opties: 2D naar 3D; SBS naast elkaar; SBS onder elkaar:iets doorzichtigs; laatste optie is knipperbeeld (zo ziet het eruit)
    5. selecteer de laatste (5e optie, de meest rechtse), druk op ok
    6. druk op play
    7. selecteer de REAL 3D versie, druk op ok
    8. ENJOY!

    Helaas staan in de handleidingen niet (de verschillen tussen) de soorten 3D waardoor je er moeilijk achter komt waaraan het nou ligt dat de ene film wel en de andere niet afspeelt. Hopelijk heeft roosen hier ook wat aan, succes in ieder geval en wij gaan nu kijken, 3Dgroet, Katinka!

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Katinka Bekijk bericht
    Haha, thnx. Heb van LG bericht gekregen dat een software update mogelijk zou helpen (van de BRspeler). Dat geprobeerd, maakte geen verschil, bovendien was ie up to date. Maar vanavond deed de film het wel. Dit is wat we anders hebben gedaan dan eerst, namelijk de juiste 3Dinstelling gekozen voor deze film. Misschien selecteren niet alle 3Dfilms automatisch de juiste instelling op de 3D BluRayspeler, hieronder in 7 stappen wat wij deden:

    1. tv aangezet
    2. Bluray aangezet
    3. film 3d resident evil erin gestopt
    4. als je in menu vd film bent, druk je op 3Dknop op de afstandsbediening, dan krijg je 5 verschillende 3D-opties: 2D naar 3D; SBS naast elkaar; SBS onder elkaar:iets doorzichtigs; laatste optie is knipperbeeld (zo ziet het eruit)
    5. selecteer de laatste (5e optie, de meest rechtse), druk op ok
    6. druk op play
    7. selecteer de REAL 3D versie, druk op ok
    8. ENJOY!

    Helaas staan in de handleidingen niet (de verschillen tussen) de soorten 3D waardoor je er moeilijk achter komt waaraan het nou ligt dat de ene film wel en de andere niet afspeelt. Hopelijk heeft roosen hier ook wat aan, succes in ieder geval en wij gaan nu kijken, 3Dgroet, Katinka!
    Je verdient wederom een compliment Katinka

    Leuk dat je je ervaringen deelt met het forum en je oplossing keurig omschrijft

    Je oplossing is waar ik al even naar verwees met mijn eigen ervaring dat ik in sommige gevallen het spul handmatig even een beetje opweg moet helpen. HDMI en 3D zijn vrij nieuw en de nukken van HDMI kennende kun je wel eens tegen verrassingen aanlopen, je was in ieder geval niet te bang om eens lekker te gaan "stoeien" met je apparatuur om het toch aan de praat te krijgen

    Veel kijkplezier, vond zelf Reident Evil in 3D erg mooi om te zien en ook het verhaal was in mijn ogen iets beter dan van de andere delen....
    Have fun and enjoy your collection

  13. #13

    Standaard

    hallo,

    ook wij hebben hier hetzelfde probleem,
    wij hebben hier van lg de 55lw5500 3d smart tv,
    van harman kardon home cinema set blu-ray 3d speler bds 370, en de aansluiting gemaakt met een high speed hdmi 1.4 kabel.

    ik heb hier voor de kids een bluray 3d van hookwinked too,
    in dat menu zijn 3 opties.

    * 2d kijken => doet het gewoon
    * 3d kijken => doet het maar bij deze optie moet je gebruik maken van
    kartonnen brilletjes die bijgevoegd zijn,
    * 3d real kijken => REAL 3D kan alleen worden afgespeeld met 3d apparatuur?

    nu hebben we ook al van alles geprobeerd, andere ingangen, tv op 3d zetten ect, maar helaas blijft de dvd die melding geven.
    contact gehad met harman kardon, die zegt dat het niet aan de speler ligt, hun zeggen het ligt aan de tv of die het 3d real gebeuren ondersteunt,

    lg gebeld en die geeft aan dat het daar waarschijnlijk aan ligt.

    snappen doe ik het nu niet meer, heb een 3d tv met 3d brillen, en zo staan de dvd's ook te koop op internet, alleen te bekijken met 3d bluray en 3d tv met speciale brillen, maar heb het alledrie maar hij doet het gewoonweg niet.



    mvg tina

  14. #14

    Standaard

    @Tina
    Als je de apparatuur in een winkel hebt aangeschaft zou ik hen er bij halen en anders breng je het terug.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  15. #15

    Standaard

    Je hebt helaas maar 1 Real 3D Blu Ray? , beetje lastig om dan een oordeel te vellen, het zou net zo goed aan die BR kunnen liggen, daarom is het fijn als er meerdere schijven het niet doen, dat sluit dan alweer 1 oorzaak uit.

    Gaan we er vanuit dat het niet aan de BR schijf ligt en je hebt al diverse ingangen geprobeerd van de TV.... (dan maar hopen dat het niet zo'n TV is waarbij net als bij Samsung, er maar 1 ingang geschikt is voor 3D en je tijdens het proberen dan net een foutje hebt gemaakt)

    Gaan we ervanuit dat je de juiste ingang van je TV hebt en de kabel goed is(zal wel, als hij 2D weergeeft zal hij de 3D ook wel weergeven) Dan blijven er bedieningsfoutjes over...... of dingetjes die vergeten zijn.....;

    Zitten er batterijtjes in de brillen? (als ik de gebruiksaanwijzing van je TV goed gezien heb, dan is het een model dat werkt met actieve brillen)
    Ik heb de gebruiksaanwijzing van de brillen niet gezien, maar je zal waarschijnlijk de 3D bril ook moeten aanzetten als je de 3D beelden hebt gestart.
    Ook belangrijk is dat er zich geen voorwerpen tussen de bril en het TV scherm bevinden, de bril moet immers aansturing krijgen vanaf eeen sensor die zich ergens naast/onder of boven het scherm bevind, met andere woorden, hebben de brillen vrij uitzicht op de TV?

    Volgorde van bedienen wil ook wel eens helpen:
    1 TV aan - zet TV op ingangskanaal van de set
    2 H&K setje aan
    3 Blu Ray erin, in het menu van de BR kiezen voor de Real 3D variant(niet bij alle schijven nodig, er zijn schijven die enkel een Real 3D uitvoering hebben, daarom ook jammer dat je maar 1 schijfje hebt)
    4 Het zou niet nodig moeten zijn volgend de gebruiksaanwijzing van de TV(matige gebruiksaanwijzing overigens), maar kies toch om voor 3D instellingen op de TV te gaan, dit in het geval het toch niet automatisch is gestart.
    5 Als de Real 3D uitvoering is gestart, de 3D brillen aanzetten

    Zou moeten werken nu, maar je volgende opmerking is helaas onduidelijk:

    nu hebben we ook al van alles geprobeerd, andere ingangen, tv op 3d zetten ect, maar helaas blijft de dvd die melding geven.
    Welke melding geeft de DVD bedoel je de set, de TV of het schijfje ?
    Have fun and enjoy your collection

  16. #16

    Standaard

    ik heb een lg tv met passieve brillen, daar zitten geen batterijen in, de melding geeft ie van het schijfje uit, het kan goed aan het schijfje liggen, als ik real 3d aanklik geeft ie eerst aan dat je de 3d bril op moet zetten en dan geeft hij aan dat je voor het bekijken van de film over 3d apparatuur moet beschikken. heb meerdere schijfjes hier, waarbij hij de melding niet geeft maar daar staat niet in het menu van de bluray van 3dreal.
    ik ben ook met de film naar de winkel geweest en daar doet de bluray het wel.

    ik zal meerdere real 3d schijfjes hier moeten proberen om te kijken of het aan de real 3d ligt of aan het schijfje icm de apparatuur die ik hier heb.

    bij h&k geven ze aan dat ik na moet gaan of dat mijn tv real3d geschikt is en niet alleen 3d,
    ik kan datgeen nergens uithalen.
    3d is 3d lijkt mij.
    het zou eruit zien dat je 3d apparatuur aanschaft en met het gevolg dat je dure schijfjes in de winkel koopt waarvan er de schijfjes van real3d het niet doen.
    de verkoper die ziet me alweer aankomen, de eerste heb ik terug gebracht, want die deed het niet, de verkoper die snapte er niets van waarom hij het niet zou doen, en heb dezelfde dvd maar dan een andere weer mee naar huis gekregen maar die doet het ook niet.

    in de winkel zeiden ze ook al dat ik mischien een update moet hebben voor eventueel tv en bluray set, maar die zijn up to date.

    de enigste optie is denk ik meer schijfjes uitproberen en bellen naar de winkel

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tinalouis Bekijk bericht
    ik heb een lg tv met passieve brillen, daar zitten geen batterijen in, de melding geeft ie van het schijfje uit, het kan goed aan het schijfje liggen, als ik real 3d aanklik geeft ie eerst aan dat je de 3d bril op moet zetten en dan geeft hij aan dat je voor het bekijken van de film over 3d apparatuur moet beschikken. heb meerdere schijfjes hier, waarbij hij de melding niet geeft maar daar staat niet in het menu van de bluray van 3dreal.
    ik ben ook met de film naar de winkel geweest en daar doet de bluray het wel.

    ik zal meerdere real 3d schijfjes hier moeten proberen om te kijken of het aan de real 3d ligt of aan het schijfje icm de apparatuur die ik hier heb.

    bij h&k geven ze aan dat ik na moet gaan of dat mijn tv real3d geschikt is en niet alleen 3d,
    ik kan datgeen nergens uithalen.
    3d is 3d lijkt mij.
    het zou eruit zien dat je 3d apparatuur aanschaft en met het gevolg dat je dure schijfjes in de winkel koopt waarvan er de schijfjes van real3d het niet doen.
    de verkoper die ziet me alweer aankomen, de eerste heb ik terug gebracht, want die deed het niet, de verkoper die snapte er niets van waarom hij het niet zou doen, en heb dezelfde dvd maar dan een andere weer mee naar huis gekregen maar die doet het ook niet.

    in de winkel zeiden ze ook al dat ik mischien een update moet hebben voor eventueel tv en bluray set, maar die zijn up to date.

    de enigste optie is denk ik meer schijfjes uitproberen en bellen naar de winkel
    ik heb een lg tv met passieve brillen, daar zitten geen batterijen in
    Yep.... heb het gevonden, die online gebruiksaanwijzing die ik had was allesbehalve duidelijk daarover, idd geen batterijtjes nodig, dat scheelt, weer probleempje minder

    Elke TV is geschikt om 3D films met van die kartonnen brilletjes weer te geven, jouw TV is een echte Real 3D TV, van het passieve systeem, tenminste voor zover ik op het internet kon na gaan, oa hier:

    http://www.3dtvmagazine.nl/2011/04/l...lw4500-3d-tvs/

    Als het goed is moet je met jouw TV in staat zijn om ook van een 2D film een 3D film te maken, dat heet 2D naar 3D conversie, ook daar beschikt je TV over, pak de gebruiksaanwiizing van je TV er maar eens bij, het online geval dat ik had legde het uit op pagina 92, kan bij dus wel een andere pagina zijn. Probeer dat eerst maar eens voor elkaar te krijgen...... dan spreken we elkaar weer
    Have fun and enjoy your collection

  18. #18

    Standaard

    ja dat klopt, er zit 2d naar 3d conversie op,
    als ik nu in het menu van de film ben, kan ik op 2d klikken en vanuit 2d overschakelen met die conversie naar 3d.

    en dan doet de 3d het, maar ga ik nu naar de laatste optie om het te bekijken met 3d real, dan geeft hij aan dat je 3d appatuur nodig hebt, terwijl de tv en de bluray set allebei 3d zijn.
    en dat krijg ik niet voor elkaar wat ik ook probeer.

    want weet niet of het zo is maar als ik een 2d film omzet naar een 3d film schijnt minder effect te hebben dan met 3d real.

    ik ga van de week is terug naar de winkel om nog een schijfje te halen met 3d real, kijken of bij dat schijfje hij de zelfde melding aan geeft.

    echt veel duidelijkheid krijg ik op i-net niet gevonden over het 3d en 3d real gebeuren.

    het enigste wat ik eigelijk zie staan bij de online winkels
    te koop 3d real dvd's--- let op alleen te bekijken met 3d apparatuur.

  19. #19

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tinalouis Bekijk bericht
    ja dat klopt, er zit 2d naar 3d conversie op,
    als ik nu in het menu van de film ben, kan ik op 2d klikken en vanuit 2d overschakelen met die conversie naar 3d.

    en dan doet de 3d het, maar ga ik nu naar de laatste optie om het te bekijken met 3d real, dan geeft hij aan dat je 3d appatuur nodig hebt, terwijl de tv en de bluray set allebei 3d zijn.
    en dat krijg ik niet voor elkaar wat ik ook probeer.

    want weet niet of het zo is maar als ik een 2d film omzet naar een 3d film schijnt minder effect te hebben dan met 3d real. (dat klopt, was alleen een test voor je om te laten zien dat de TV dan wel werkt met 3D)

    ik ga van de week is terug naar de winkel om nog een schijfje te halen met 3d real, kijken of bij dat schijfje hij de zelfde melding aan geeft.

    echt veel duidelijkheid krijg ik op i-net niet gevonden over het 3d en 3d real gebeuren.

    het enigste wat ik eigelijk zie staan bij de online winkels
    te koop 3d real dvd's--- let op alleen te bekijken met 3d apparatuur.
    Ik heb dat schijfje, Hoodwinked Too zelf ook, heb het even opgezet, dat schijfje meld inderdaad keurig dat je 3D apparatuur nodig hebt, nou en moet je dan denken, weet m'n r..t ook

    Je drukt dan op enter, niet op play, enter is vaak het knopje dat tussen de pijltjestoetsen(ook wel cursortoetsen genoemd) in zit, dan krijg je weer een melding van het schijfje, dat je 3D bril op moet zetten, nou fijn, dat wist m'n r..t ook al, wederom niets van aantrekken, weer op enter drukken en de film gaat afspelen in 3D, tenminste bij mij wel

    Bij jou nu ook denk ik

    Er zijn ook 3D schijfjes waar enkel de film in 3D opstaat, dan hoef je niet door zo'n zeur menu heen en gaat de schijf gewoon in 3D afspelen, laat je niet van de wijs brengen door zo'n menuutje, en bedenk dat er heel veel eigenwijze rotmenu's op die schijfjes staan, ligt niet aan ons gebruikers maar aan de sukkels die ze bedenken, nog erger zijn de schijven die je apparatuur beperken, zdat je niet meer kunt zoomen, niet direct een audio of sub kunt kiezen zonder eerst dat menu in te gaan en dan vinden die &*%#&% fabrikanten het vreemd dat er zoveel gekopieerd wordt
    Have fun and enjoy your collection

  20. #20

    Standaard

    ja dat klopt, die menu's die zitten er bij mij ook op , op dat dvd'tje dan.

    zoals jij het beschrijft zo deed het schijfje het ook in de winkel, alleen weer thuis aangekomen, geeft ie weer aan dat je daarvoor geschikte 3d apparatuur nodig hebt, dus ondertussen de 3de melding.

    meestal weet ik overal wel een oplossing voor en krijg ik het meestal ook wel voor elkaar maar nu ??????

    het schijfje zelf is goed, die doet het, want heb hem getest in de winkel,

    thuis weet ik gewoonweg niet waar het aan ligt, heb alle instellingen al nagelopen en een keer veranderd, maar kan nog steeds niet het real 3d gebeuren kijken.

    ik moet even wat andere schijfjes uit proberen en als die ook niet werken met het real 3d menu, dan ligt het toch echt aan de tv of aan de bluray speler, dan moet ik toch ff gaan bellen met de winkel.

    als alleen hookwinked too niet werkt, dan is dat jammer, maar dan ligt het aan het schijfje icm de speler.

  21. #21

    Standaard

    Ik heb dat probleem vaker gehoord, ik weet niet wat voor een HDMI kabel je hebt gebruikt maar er is voor 3D begreep ik een High Speed HDMI kabel nodig.

    Op AVForums hadden sommige mensen daar ook last van en een andere kabel was daar de oplossing van.
    Hoodwinked Too doet het namelijk bij mij op mijn LG46LW650S perfect in combinatie met een PS3.

    Verder geeft het omzetten van 2D naar 3D inderdaad een minder 3D effect dan de RealD versie dat doet.
    Ikran is not horse!

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door tinalouis Bekijk bericht
    ja dat klopt, die menu's die zitten er bij mij ook op , op dat dvd'tje dan.

    zoals jij het beschrijft zo deed het schijfje het ook in de winkel, alleen weer thuis aangekomen, geeft ie weer aan dat je daarvoor geschikte 3d apparatuur nodig hebt, dus ondertussen de 3de melding.

    meestal weet ik overal wel een oplossing voor en krijg ik het meestal ook wel voor elkaar maar nu ??????

    het schijfje zelf is goed, die doet het, want heb hem getest in de winkel,

    thuis weet ik gewoonweg niet waar het aan ligt, heb alle instellingen al nagelopen en een keer veranderd, maar kan nog steeds niet het real 3d gebeuren kijken.

    ik moet even wat andere schijfjes uit proberen en als die ook niet werken met het real 3d menu, dan ligt het toch echt aan de tv of aan de bluray speler, dan moet ik toch ff gaan bellen met de winkel.

    als alleen hookwinked too niet werkt, dan is dat jammer, maar dan ligt het aan het schijfje icm de speler.
    Heb ondertussen een dikke 20 schijven met Real 3D titels, alles speelt uit de kunst, tenminste technisch gesproken dan, niet alle titels zijn in 3D even mooi, maar dat moet je voor jezelf uitproberen.

    We wachten even af totdat je wat meer verschillende titels hebt
    Have fun and enjoy your collection

  23. #23

    Standaard

    dvdprofilersfilmgek,
    de laatste keer had je nog 14 3d blurays,
    zo haal ik je nooit in.

  24. #24

    Standaard

    the hole 3d
    captain america 3d
    resident evil 3d
    thor 3d
    potc 4 3d
    conan 3d
    rio 3d
    lion king 3d
    saw 3d
    sanctum 3d
    drive angry 3d
    despicable me 3d


    Volgens mij heb ik er nu 12 , maar kan er een paar over het hoofd hebben gezien.
    Iemand nog aanraders in 3D?

  25. #25

    Standaard

    Beauty and the Beast 3D, Nightmare Before Christmas 3D, Sea Rex 3D, Smurfen 3D

Pagina 1 van 3 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •