De resultaten 1 tot 11 van 11 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Beschrijving/trailer van een film

    Wie leest er eerst de beschrijving van een film voordat hij die film bekijkt ? of een trailer ?

    ik doe het nooit, en als ik het doe is dat de eerste twee zinnen en niet meer. Ik vind dat beschrijvingen teveel verklappen, wat vinden jullie ervan ?

  2. #2

    Standaard

    Vroeger in de videotheek wel,tegenwoordig een trailer op internet

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    nutteloos topic!
    Kansloze reactie!

    Ontopic:
    Lees de beschrijvingen van een film ook niet meer aangezien ze vaak de helft verklappen.
    De beleving wordt gewoon teniet gedaan als je van tevoren weet wat er gaat gebeuren, ook al gebeurt datgene al na een half uurtje.
    The horror...the horror...

  5. #5

    Standaard

    Zeker geen nutteloos topic. Ik lees nooit de achterkant van een dvd en kan mensen niet uitstaan als ze op basis daarvan oordelen. Ik wil natuurlijk de trailer zien, maar ook op basis van regisseur, productiemaatschappij en acteurs laat ik me leiden.

  6. #6

    Standaard

    Ik lees geen beschrijvingen en probeer ook trailers te vermijden....die verklappen mij inziens vaak veels teveel

  7. #7

    Standaard

    Meestal nooit, tenzij ik een trailer voorgeschoteld krijgt als Tree of Life, Inception of iets van Tarkovsky

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  8. #8

    Standaard

    Graag ontopic! Hoe veel of weinig dit topic ook bijdraagt.
    Laatst aangepast door Jordy van Buel : 11-08-2011 om 15:28

  9. #9

    Standaard

    Ik lees nooit de samenvattingen van een verhaal en zeker nooit recensies voordat ik een bepaalde film zelf gezien heb.

    Trailers is een ander verhaal daar kan ik me echt wel een paar uurtjes mee vermaken. Ik vind het prachtig om de nieuwste trailers keer op keer te bekijken, dat had ik vroeger al als kind zijnde in de bioscoop wanneer de nieuwste films werden aangekondigd.
    Maar dan niet van die trailers van een paar minuten die al teveel verklappen (een van de trailers van In Time is zo'n voorbeeld, meer dan 3 minuten!!!), gewoon een trailer die lekker snel en flitsend ge-edit is waardoor je zin krijgt om desbetreffende film te gaan kijken.

  10. #10

    Standaard

    Ik persoonlijk vind het vrij normaal om de beschrijving van een verhaal eerst te lezen. Dit wil niet zeggen dat ik me daar blind door laat leiden. Maar ik vind het zonde van mijn tijd/geld om een film te gaan bekijken waarvan ik van te voren al weet dat het niet my-cup-of-tea is.
    "There are so many things that have to happen for two people to meet.... "

  11. #11

    Standaard

    Bij sommige films is het juist het leukst als je van te voren er helemaal niks over weet.

    Zo heb ik destijds dus Cloverfield in de bioscoop gekeken, ik wist er helemaal niks vanaf en dan is de ervaring nog intenser.

    From Dusk Till Dawn is nog zo'n film die je eigenlijk gewoon zonder enige voorkennis zou moeten gaan kijken.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •