De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.

Discussie: Ace of Base DVD!!!

  1. #1

    Standaard Ace of Base DVD!!!

    Jaaaa, eindelijk!!!
    Ik weet niet of mensen hier nog op zitten te wachten, maar over ongeveer een maand komt er een DVD uit van Ace of Base! Hij gaat "Da Capo" heten, net als het nieuwe album (met de nieuwe single "Beautiful Morning", even reclame maken voor mijn favoriete groep ) en alle AOB clips komen erop, samen met veel achtergrond info! :

    Polydor will release on 21st October DVD with the title "Da Capo"! In a phonecall the label told me some details to this DVD. Th DVD will contain the audio-files to the new album, all published videos of Ace of Base, pictures and background-infromation to the band ...

    Now 3 releases within a month ecpect the fans of Ace of Base: "Beautiful Morning" - 16.09.; "Da Capo" (album) - 30.09. and "Da Capo" (DVD) - 21.10.


  2. #2

    Standaard

    uhm nt echte goed nieuws dit, k hoopte dat we eindelijk van deze groep waren verlost lol

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilgoblin66
    uhm nt echte goed nieuws dit, k hoopte dat we eindelijk van deze groep waren verlost lol
    Ik denk dat het verhaal over die bassist of drummer die Nazi zou zijn ze de das om heeft gedaan...

    Wel leuke dames (als ik het me goed herinner) in dat combootje, maar om daar de DVD voor te gaan kopen...nahhh!
    Mike Philippens •• Wat heb ik? •• Wat huur/leen ik? ••

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door evilgoblin66
    k hoopte dat we eindelijk van deze groep waren verlost lol
    Jammer he , gelukkig zijn ze weer helemaal terug met een SUPER nieuwe single

  5. #5

    Standaard

    Wel leuke dames (als ik het me goed herinner) in dat combootje,
    Volgens mij waren ze niet eens leuk... Dat ze dat ding nog buiten Scandinavie durven uit te brengen...

  6. #6

    Standaard Re: Ace of Base DVD!!!

    Citaat Oorspronkelijk gepost door (Disney)Tom Houben
    Jaaaa, eindelijk!!!
    Ik weet niet of mensen hier nog op zitten te wachten, maar over ongeveer een maand komt er een DVD uit van Ace of Base! Hij gaat "Da Capo" heten, net als het nieuwe album (met de nieuwe single "Beautiful Morning", even reclame maken voor mijn favoriete groep ) en alle AOB clips komen erop, samen met veel achtergrond info! :

    Polydor will release on 21st October DVD with the title "Da Capo"! In a phonecall the label told me some details to this DVD. Th DVD will contain the audio-files to the new album, all published videos of Ace of Base, pictures and background-infromation to the band ...

    Now 3 releases within a month ecpect the fans of Ace of Base: "Beautiful Morning" - 16.09.; "Da Capo" (album) - 30.09. and "Da Capo" (DVD) - 21.10.

    Wordt het een soort best off met ook de ouwe clips?

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Menno


    Volgens mij waren ze niet eens leuk... Dat ze dat ding nog buiten Scandinavie durven uit te brengen...
    Jenny en Linn niet leuk? Nou, bekijk ze dan nog maar eens goed hoor

    Job Rijskamp: Ja, alle clips komen erop, hopelijk ook alle verschillende versies, maar dus in ieder geval alle clips van alle singles!

  8. #8

    Standaard

    FF back in time... Ace of Base.. Das toch van "All that she wants"?

    Dat was wel een lekker nummer.. Maar jammergenoeg dat alles wat ze deden zo op hun eerste hit leek
    I don't have any friends.. Nobody likes me...

  9. #9

    Standaard

    Ace of Base is nog wel ok. Het is hele zoete muziek maar dat heeft ook wel weer z'n charme, zeker in vergelijking tot de meeste sh*tmuziek van tegenwoordig waarbij BIJNA alles een rip-off is en het niet meer zou bestaan zonder een synthesizer. Ik heb 1 cd van Ace of Base en hoewel ik niet alles mooi vind staan er toch ook zeker een paar nummers op die nog steeds de moeite waard zijn. Tja, ik kan er ook niks aan doen...

  10. #10

    Standaard

    Ik kan hier kort over zijn: Whahahahahahaha

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wong Fei-hung
    Ik kan hier kort over zijn: Whahahahahahaha
    Nou ja, je kunt natuurlijk ook andere mensen in hun waarde laten, maar ja, niet iedereen leert manieren he
    Ondertussen ga ik even fijn verder luisteren naar Ace of Base

  12. #12

    Standaard

    Hey ik laat iedereen in zijn waarde en manieren heb ik ook, luister jij lekker naar Ace of Base wat boeit mij dat nou, als jij dat leuk vind ga je gang maar ik vind het whahahaha muziek en dat moet je ook respecteren !

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •