Pagina 9 van 10 EersteEerste ... 5678910 LaatsteLaatste
De resultaten 201 tot 225 van 246 worden weergegeven.
  1. #201

    Standaard

    LETOP MENSEN RESIDENT EVIL 2 APOCLYPSE

    deze uitgave bevat compressie en digitale fouten die
    een reeks van Fel gekleurde blokjes veroorzaken.
    Jammer.
    Ik hoop dat er een nieuwe release zal uitkomen.
    mocht je ze missen, rond 25.48 minuten komen de eerste.
    WAT IS DIT EEN SLORDIGE UITGAVE HET IS OOK MAAR 15 GIG GROOT, DE BITRATE IS VEELSTE LAAG, BEELD IS OP SOMMIGE PLAATSEN AAN DE ZIJKANTEN AFGEKNIPT, EN HEEFT OPEN MATTE, EN HEEFT FLINKE ARTIFACTS DIGITALE FOUTEN.
    http://img641.imageshack.us/img641/7...5201201241.jpg
    Laatst aangepast door De_Hollander : 24-01-2012 om 20:26

  2. #202

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    LETOP MENSEN RESIDENT EVIL 2 APOCLYPSE

    deze uitgave bevat compressie en digitale fouten die
    een reeks van Fel gekleurde blokjes veroorzaken.
    Jammer.
    Ik hoop dat er een nieuwe release zal uitkomen.
    mocht je ze missen, rond 25.48 minuten komen de eerste.
    WAT IS DIT EEN SLORDIGE UITGAVE HET IS OOK MAAR 15 GIG GROOT, DE BITRATE IS VEELSTE LAAG, BEELD IS OP SOMMIGE PLAATSEN AAN DE ZIJKANTEN AFGEKNIPT, EN HEEFT OPEN MATTE, EN HEEFT FLINKE ARTIFACTS DIGITALE FOUTEN.
    Op http://paradisofilms.eu/index.php?fu...=contact.check kun je jouw klachten kwijt. Ik heb dat inmiddels al gedaan en gevraagd om omruilactie. Hoop dat velen volgen. Als er geen omruilactie komt, ga ik voor het Duitse alternatief.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  3. #203

    Standaard

    Heb de film wel nog niet gezien, maar heb wel al een mail gestuurd naar paradiso

  4. #204

    Standaard

    Donderdag is Inge die daarover gaat aanwezig, ik had namelijk vandaag gebeld. tel: 0161241080

    Dus ik bel haaar even donderdag op. En ik heb even een mail gestuurd met de screenshot van de Artifacts http://img641.imageshack.us/img641/7...5201201241.jpg

    ANDERS KUN JE REGELRECHT NAAR DE JUISTE PERSOON MAILEN inge@paradisohome.nl
    Laatst aangepast door De_Hollander : 24-01-2012 om 20:23

  5. #205

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Op http://paradisofilms.eu/index.php?fu...=contact.check kun je jouw klachten kwijt. Ik heb dat inmiddels al gedaan en gevraagd om omruilactie. Hoop dat velen volgen. Als er geen omruilactie komt, ga ik voor het Duitse alternatief.
    Ze moeten maar een goede versie uitbrengen, zo niet dan ligt hun imago in puin, en verkopen ze niks meer. Maar als ik het zo bekijk is het een decodeer probleem, ook de bitrate is erg laag (rond de 8 ) veelste laag voor een blu-ray. De data van de main movie is maar 14 gig.
    zit dus echt in de encoder van die knakkers
    Laatst aangepast door De_Hollander : 24-01-2012 om 21:01

  6. #206

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Donderdag is Inge die daarover gaat aanwezig, ik had namelijk vandaag gebeld. tel: 0161241080

    Dus ik bel haaar even donderdag op. En ik heb even een mail gestuurd met de screenshot van de Artifacts http://img641.imageshack.us/img641/7...5201201241.jpg

    ANDERS KUN JE REGELRECHT NAAR DE JUISTE PERSOON MAILEN inge@paradisohome.nl
    Dat ziet er inderdaad niet best uit.
    Komt dat vaker voor in de film?

    @De_Hollander,
    Heb je nog iets gehoort van Universal over de foutieve covers?
    Laatst aangepast door The Puma : 24-01-2012 om 21:34

  7. #207

  8. #208

    Standaard

    Hey,

    Ik heb ook deze Blu-Ray aangeschaft, En eindelijk de quadrilogy compleet!
    Dus binnenkort eens lekker achter elkaar gaan bekijken

    Ik heb dit 1ste deel eens even in stukjes bekeken,
    En inderdaad in de 25 minuten komen de blokjes in beeld.
    Maar ik vind het niet echt noemens waardig of storend.
    Tuurlijk het zou niet mogen, Je verwacht een goed werkend product voor wat je betaald.
    Maar het is echt maar een fractie van een seconde, ...
    Als je toevallig met je oog knipperd op het zelfde moment zou je het niet eens zien, hahaha
    Ik weet niet of er nog meer van dit soort momenten in zitten???
    Ik heb hem zoals ik al zei in stukjes bekeken.

    Buiten het foutje(s) vind ik het HD beeldkwaliteit wel dik in orde!
    Het wit in het Umbrella company gebouw is echt wit en springt van je scherm af.
    De donkere scenes zijn ook goed te volgen en zien er erg netjes uit.

    Eveneens is het HD geluid top!
    Vooral in de kerk is lekker zuiver surround, ...
    Als de klimmende zombies tegen de kerkmuren/plafonds rennen en springen,
    Dan hoor je ze heel de tijd om je heen bewegen, Achter van links naar rechts en dan weer naar voren, ...Geweldig!

    Dus al met al ben ik toch blij met deze aankoop,
    De fout bij de 25 minuten is natuurlijk niet netjes, ...En of er meer in zitten weet ik dus nog niet.
    Mocht dit wel het geval zijn, Ben ik natuurlijk ook in voor een omruil actie.

    PS. Komt er misschien ook nog een deel 5 uit van deze geweldige zombie serie???


    Greets Ferry, ...

  9. #209

    Standaard

    Ik heb Inge gesproken aan de telefoon, ze denken dat het aan het productie bedrijf ligt dat het fout is gegaan. Maar ze gaan al het mogelijke doen om het in orde te maken. Je kan je blu-ray naar paradiso terug sturen, en ze checken dan de nieuwe disc die ze terug naar de klanten sturen. De blu-ray die ze zelf hebben liggen zien ze niet de foutjes. Wat toch vreemd is want het betreft zich op dezelfde tijdstip van de scene, mij lijkt het een recodeer fout.


    dit is het adres

    Paradiso Home Entertainment
    Gerolsteinbaan 7-9
    5121 DN Rijen

    tnv Inge Heerkens
    Laatst aangepast door De_Hollander : 26-01-2012 om 15:42

  10. #210

    Standaard

    @De_Hollander
    Ook al vind ik je soms wat pietluttig, vind ik het toch heel erg bewonderenswaardig dat je zoveel tijd en energie steekt in het contacteren van uitgevers en het rechtzetten van de fouten. Zulke mensen zie je niet vaak meer en zo maak je het voor ons allemaal mogelijk een goede versie te krijgen. Ik denk dat de distributeurs zo langzamerhand al bang worden als ze een mailtje met jouw emailadres in hun inbox zien. Ga vooral zo door zou ik zeggen!

    Ontopic: Ik heb zelf deze release maar laten liggen, hopelijk komt er gewoon een nieuwe batch is de winkels. Maar als de main movie maar 14 GB is staan er dan zoveel extra's op??? Anders is het natuurlijk gewoon leeghoofdig en slecht gecodeerd en 8 mbit, dat haalt een 1080p MKV rip ook, moet minimaal twee keer zo hoog zijn.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  11. #211

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    @De_Hollander
    Ook al vind ik je soms wat pietluttig, vind ik het toch heel erg bewonderenswaardig dat je zoveel tijd en energie steekt in het contacteren van uitgevers en het rechtzetten van de fouten. Zulke mensen zie je niet vaak meer en zo maak je het voor ons allemaal mogelijk een goede versie te krijgen. Ik denk dat de distributeurs zo langzamerhand al bang worden als ze een mailtje met jouw emailadres in hun inbox zien. Ga vooral zo door zou ik zeggen!

    Ontopic: Ik heb zelf deze release maar laten liggen, hopelijk komt er gewoon een nieuwe batch is de winkels. Maar als de main movie maar 14 GB is staan er dan zoveel extra's op??? Anders is het natuurlijk gewoon leeghoofdig en slecht gecodeerd en 8 mbit, dat haalt een 1080p MKV rip ook, moet minimaal twee keer zo hoog zijn.
    Ja ik doe het ook voor jullie, ik weet ook wel dat ik een pietleut ben, soms word ik ook niet goed van mezelf, ik zie namelijk meteen alles wat niet goed is.Er staan geen extras op wel een trailer, en een klein menu, de mainmovie is tussen de 14 en 15 gig. Beeld op zich zelf is zeker niet slecht, maar de artifact die dan soms voorbijkomen is volgens mij een decodeer fout.

  12. #212

    Standaard

    Dus de versies die nu in de winkel liggen is dus van bagger kwaliteit, ik zal deze dus even niet aanschaffen.

    @ De Hollander, bedankt voor je oplettendheid.

  13. #213

    Standaard

    Heb dit nog even gemailt, want ze denken dat niet alle schijfjes dit probleem hebben, ik denk van wel, want de meldingen van mensen beschrijven precies hetzelfde punt van artifacts. Ze melde dat de FRS al weer 1000 had besteld. En ze hebben hetzelf dit niet gezien op de bepaalde punten. Daarom denken paradiso dat niet alle blu-rays het hebben.

    Ik heb de blu-ray meteen op de post gedaan. Hopelijk dat er een goed terug komt. Al moet ik zeggen dat ik toch denk dat de hele partij dit probleem zal hebben, omdat ik denk dat het in de recode zit.
    Dus het omzetten van de mastermovie naar 1080P vc-1 codec blu-ray. En ben bang dat er een nieuwe recode nodig zal zijn van de mastermovie. Ik heb een een maat van me gesproken en dat is de ontwikkelaar van avchdcoder. En hij zegt ook dat er iets niet goed zit in zijn encoder. Sommige mensen zien het misschien niet eens, dat zijn mensen die vaak ook niet het verschil zien tussen dvd en blu-ray, andere mensen hebben misschien nog niet naar de blu-ray gekeken, en andere mensen laten maar voor wat het is. Ik ben zo dat ik alles zie wat er niet in thuis hoort. Ik kijk vaak nog meer naar de kwaliteit dan naar de film.
    Maar waarom encodeerd degene niet met een avc codec? De meeste distribiteus doen dat toch tegenwoordig, ook mensen particulier.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 26-01-2012 om 15:05

  14. #214

    Standaard

    1. Als eerste er is totaal niet mis met de VC-1 codec. Alleen zelf benoemde expers denken dat ze de kennis hebben anders te moeten roepen. (lijkt wel een beetje op de voorkeur voor Apple en dat Microsoft nooit goed kan zijn).
    Zo is het ook nooit bewezen dat de aanname dat DTS-HD MA beter is dan Dolby TruHD.

    2. Video artefacts als deze kunnen ook afkomstig zijn van de DLT. Oftewel dropouts of beschdigingen van de tape of een leesfout door een vuilje of slijtage tijdens het inlezen kan ook.

    Zo maar iets roepen omdat je zelf een voorkeur hebt slaat dus nergens op!

  15. #215

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door blraydvd Bekijk bericht
    PS. Komt er misschien ook nog een deel 5 uit van deze geweldige zombie serie???
    Yep: Resident Evil: Retribution

  16. #216

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door blraydvd Bekijk bericht
    ... Komt er misschien ook nog een deel 5 uit van deze geweldige zombie serie???
    Ja zoals hierboven gezegd werd, maar er gaat ook nog een deel 6 uitkomen als het goed is : http://www.bloody-disgusting.com/news/27982

  17. #217

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    1. Als eerste er is totaal niet mis met de VC-1 codec. Alleen zelf benoemde expers denken dat ze de kennis hebben anders te moeten roepen. (lijkt wel een beetje op de voorkeur voor Apple en dat Microsoft nooit goed kan zijn).
    Zo is het ook nooit bewezen dat de aanname dat DTS-HD MA beter is dan Dolby TruHD.

    2. Video artefacts als deze kunnen ook afkomstig zijn van de DLT. Oftewel dropouts of beschdigingen van de tape of een leesfout door een vuilje of slijtage tijdens het inlezen kan ook.

    Zo maar iets roepen omdat je zelf een voorkeur hebt slaat dus nergens op!
    Is niks mis met VC-1 maar ik bedoelde hiermee te zeggen dat het hoogwaarschijnlijk het probleem met het reecoderen is ontstaan. Had ook met avc codec kunnen zijn.Maar ik doelde op recoderen. Ze zeiden dat de masterfilm schoon was.Met een leesfout krijg je errors bericht in het systeem weergeven dat had moeten opvallen. war vreemd is dat paradiso melde dat sommige discs wel goed zijn dat ze het de fout niet zagen. In dezelfde partij productie. Ik kan me niet voorstellen dat sommige het niet hebben en sommige wel.Ik denk wel zeker dat ze het allemaal moeten hebben in dezelfde productie. Maar goed ze sturen me al een nieuwe op waar ze van beweren dat deze niet de fouten bevat. iedere disc die ze opnieuw opsturen gaan ze eerst checken op fouten. Ik moet er wel bij zeggen dat ik nog nooit bij een blu-ray de bitrate zo onstabiel zien zakken naar zo'n lage bitrate.En dan bedoel ik echt laag zoals 4 en 2.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 27-01-2012 om 12:40

  18. #218

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Is niks mis met VC-1 maar ik bedoelde hiermee te zeggen dat het hoogwaarschijnlijk het probleem met het reecoderen is ontstaan. Had ook met avc codec kunnen zijn.Maar ik doelde op recoderen. Ze zeiden dat de masterfilm schoon was.Met een leesfout krijg je errors bericht in het systeem weergeven dat had moeten opvallen. war vreemd is dat paradiso melde dat sommige discs wel goed zijn dat ze het de fout niet zagen. In dezelfde partij productie. Ik kan me niet voorstellen dat sommige het niet hebben en sommige wel.Ik denk wel zeker dat ze het allemaal moeten hebben in dezelfde productie. Maar goed ze sturen me al een nieuwe op waar ze van beweren dat deze niet de fouten bevat. iedere disc die ze opnieuw opsturen gaan ze eerst checken op fouten. Ik moet er wel bij zeggen dat ik nog nooit bij een blu-ray de bitrate zo onstabiel zien zakken naar zo'n lage bitrate.En dan bedoel ik echt laag zoals 4 en 2.
    Dat is inderdaad heel laag, en dan heeft zelfs VC-1 problemen mee.

    Als het niet aan de master ligt, dan is het en/of het coderen, maar als het niet bij elke disc is dan lijkt het meer op een persfout.

    Wels is het zo dat elke speler anders met lage bitrates om gaat door te bufferen en filteren. Dat is ook een reden dat personen vaak vinden dat er nauwelijks verschil is tussen DVD en BD. Maar dat is weer iets anders.
    Toch kan het zijn dat mindergevoelige spelers dus dit gewoon corrigere/weg filteren.

    Blijft wel raar.

    Zou er een vloek op de Resident Evil serie in Nederland rusten?

    Deel 1 = verkeerde/omgedraaide audio
    Deel 2 = verkeerd beeldformaat en digitale beschadigingen
    Deel 3 = een interlaced PAL (1080i50) transfer
    Deel 4 = een gecensureede uitgave

    Dus wat kunnen we verwachten bij deel 5 ?????

  19. #219

    Standaard

    Ik denk dat één van de problemen ook is dat bijna elke resident-evil film in NL een andere uitgever heeft. RE1 Independent Films door Universal, RE2 Paradiso en 3 en 4 door EOne.

    Als één uitgever de gehele collectie zou bezitten zou het veel voordeliger en ook veel handiger zijn om een complete box met goede transfers uit te brengen verder zouden dan alle disc consistent dezelfde bitrate en codec gebruiken.

    Zoals het er nu naar uitziet ga ik gewoon alle US versies importeren, totaal gezien toch het beste.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  20. #220

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Zou er een vloek op de Resident Evil serie in Nederland rusten?

    Deel 1 = verkeerde/omgedraaide audio
    Deel 2 = verkeerd beeldformaat en digitale beschadigingen
    Deel 3 = een interlaced PAL (1080i50) transfer
    Deel 4 = een gecensureede uitgave

    Dus wat kunnen we verwachten bij deel 5 ?????
    Zwart-wit i.p.v. kleur? Chinese ondertitels? Spelfout op de hoes? Beeld op zijn kop? Tja, als je "Evil" in de titel van je film opneemt, is dat vragen om problemen...

  21. #221

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    Dat is inderdaad heel laag, en dan heeft zelfs VC-1 problemen mee.

    Als het niet aan de master ligt, dan is het en/of het coderen, maar als het niet bij elke disc is dan lijkt het meer op een persfout.

    Wels is het zo dat elke speler anders met lage bitrates om gaat door te bufferen en filteren. Dat is ook een reden dat personen vaak vinden dat er nauwelijks verschil is tussen DVD en BD. Maar dat is weer iets anders.
    Toch kan het zijn dat mindergevoelige spelers dus dit gewoon corrigere/weg filteren.

    Blijft wel raar.

    Zou er een vloek op de Resident Evil serie in Nederland rusten?

    Deel 1 = verkeerde/omgedraaide audio
    Deel 2 = verkeerd beeldformaat en digitale beschadigingen
    Deel 3 = een interlaced PAL (1080i50) transfer
    Deel 4 = een gecensureede uitgave

    Dus wat kunnen we verwachten bij deel 5 ?????
    Maar dat het een persfout is, dan is het wel toevallig dat het allemaal op dezelfde plaats bevind. Maar iedereen die ik ken die Resident Evil 2 heeft, heeft de fouten.
    Daarom vind ik raar dat Paradiso geen enkele blu-ray daarvan uit dezelfde partij, geen fouten kan ondekken. Ik heb de blu-ray dus ook afgespeeld via mijn hardeschijf en afgespeeld met Mediaplayer classic, en daarmee heb ik de screenshots gemaakt. Dus er komt dus geen enkele blu-ray speler bij te pas met afspelen. En toch de fouten. Daarom ben ik nieuwschierig wat het zich zal brengen, met de oplossing.

  22. #222

    Standaard

    Slecht nieuws ik kreeg deze mail van paradiso
    Hoi Edwin,

    Er zijn nog geen plannen om deze op Blu-ray uit te brengen. Zodra dat wel zo is zal ik het zeker laten weten.

    We zijn er intussen achter wat het probleem is met Resident Evil. Het slechte nieuws is dat we er niets aan kunnen doen.
    De master die wij hebben ontvangen van de licensor blijkt deze fouten al te bevatten en zij krijgen het in hun lab niet verholpen.

    Het probleem is ook dat zij niet de originele licensor zijn. Zij hebben deze film een tijd terug overgenomen en deze master ontvangen.
    Ze hebben niets anders en dus hebben we geen mogelijkheid om een nieuwe Blu-ray te maken.

    We zijn hier goed ziek van zoals je kunt begrijpen.

    Het enige wat ik je kan voorstellen is dat je ipv de Blu-ray die je nu hebt opgestuurd een andere uitkiest uit onze collectie.

    Amelie / Le Fabuleux Destin d'Amélie Poulain
    Appaloosa
    Arrietty (Blu-Ray)
    Blood Creek
    Book of Eli (The)
    City of God
    Crank / Hypertension
    Crossing Over
    Fall (The)
    He's Just Not That into You
    Horsemen / Les Cavaliers de L'Apocalypse (Blu-Ray)
    Inkheart / Coeur D'encre
    Killer Inside Me (The)
    Killshot
    King's Speech (The)
    March of the Penguins
    Mr. Nice
    Nine
    Outlander
    Pan's Labyrinth / Le Labyrithe de Pan
    Passengers / Les Passagers
    Rebound (The)
    Resident Evil: Apocalypse
    Rien a Declarer
    Rien a Declarer (VL)
    Sanctum (2D + 3D BRD)
    Seventh Moon
    Sex and the City: The Movie
    Southland Tales
    Switch (The)
    Transsiberian
    Winter's Bone

    Ik hoop dat er iets voor je bij staat? Laat het maar weten.
    Nogmaals onze excuses voor dit hele gedoe.

    Met vriendelijke groet,

    Inge Heerkens

    Paradiso Home Entertainment
    Gerolsteinbaan 7-9
    5121 DN Rijen
    Tel: 0031-161 241080
    Fax: 0031-161 227100

    mail:Inge@paradisohome.nl
    web: www.paradisofilms.eu
    Facebook: Paradiso.Home.Entertainment
    Twitter: @Paradiso_Home

  23. #223

    Standaard

    Nee hiermee was de kous af zeiden ze. Er komt geen andere meer, want de rechten kopen voor een master kost te veel geld. En ze vinden het voor zo'n oude titel niet waard. Maar ze vinden de artifacts wel meevallen. En ze kregen te weinig klachten van mensen, terwijl ze er meer als 1000 verkocht hadden.
    Ik zelf heb de blu-ray terug gevraagd, en ga het bij de FRS terug brengen en kies iets anders uit naar mijn smaak.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 02-02-2012 om 10:51

  24. #224

  25. #225

    Standaard

    Even deze oude topic weer boven halen. Tot op heden wordt nog steeds de foutieve versie verkocht van Resident Evil (geluidsprobleem speakers). Ik was al sinds release eigenaar van de foutieve editie en kreeg geen antwoord op verstuurde mails aan Universal Pictures. Omdat ik mijn collectie compleet wil hebben kocht ik 2 weken geleden voor 5 euro de Blu-ray terug. Nog steeds geen gewijzigde cover (BD-50/1080i) of disc (geluidsprobleem).
    Laatst aangepast door Gast_04 : 15-02-2013 om 13:35

Pagina 9 van 10 EersteEerste ... 5678910 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •