Pagina 8 van 10 EersteEerste ... 45678910 LaatsteLaatste
De resultaten 176 tot 200 van 246 worden weergegeven.
  1. #176

    Standaard

    Ja ik denk dat het daar wel op neer komt.

  2. #177

    Standaard

    Bedankt voor de info. Ik ga hem nog maar niet aanschaffen dan.

    Lekker manier van verkopen Ben in ieder geval blij met dit forum Voorkomt een hoop verkeerde aankopen!

  3. #178

    Standaard

    Ik heb jullie bevindingen erover doorgestuurd aan universal P en hij zegt dit:

    Ze kunnen de BD opsturen naar de klantenservice en krijgen hiervoor een nieuwe.
    Dit is kostenloos.
    De voorraad in de winkels is miniem. Verschepen zal zsm gebeuren, zodra de nieuwe sleeve klaar is.

  4. #179

    Standaard

    Onderstaand moet het foutieve schijfje zijn

    @Hollander:
    Kan je een foto van het nieuwe schijfje uploaden?


  5. #180

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Onderstaand moet het foutieve schijfje zijn

    @Hollander:
    Kan je het nieuwe schijfje uploaden?

    De nieuwe ziet er hetzelfde uit.

  6. #181

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    De nieuwe ziet er hetzelfde uit.
    Geldt dat ook voor de tekst rondom aan de rand? Bij bijvoorbeeld de Belgische goede en slechte versie van Loft zat m daar t verschil in (qua kleur).

  7. #182

    Standaard

    weet ik niet want dat kan ik op de foto van hierboven niet lezen

  8. #183

    Standaard

    De tekst zal over t algemeen wel hetzelfde zijn.
    Maar is de kleur bijvoorbeeld hetzelfde en is hij net zo lang,
    hierboven loopt hij zeg maar precies van witte boog tot witte boog...

  9. #184

    Standaard

    Zijn er al andere mensen, behalve De Hollander, die de nieuwe versie van Universal ontvangen hebben?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  10. #185

    Standaard

    Hey,

    Ik heb hem zojuist ook op de deurmat ontvangen
    Had de foute schijf afgelopen dinsdag op de post gedaan.

    Nu nog even wachten op R-E deel 2 (19 jan.) en dan kan ik ze eindelijk op een koude januari avond-nacht gaan bekijken

    Greets Ferry, ...

  11. #186

    Standaard

    Geheel off-topic maar ik heb nog steeds die foutieve Gladiator BD, zou Universal die nog in ontvangst nemen?
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  12. #187

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Geheel off-topic maar ik heb nog steeds die foutieve Gladiator BD, zou Universal die nog in ontvangst nemen?
    Denk het wel zeker, je kunt ze bellen of even mailen erover.

  13. #188

    Standaard

    Universal Pictures vind ik wel 1 van de betere NL distribiteur.
    E1 en DFW heb ik ook wel meerdere malen gemailt en nooit geen reactie terug gekregen, fuck them. Ik koop toch niks meer van DFW en Eone

  14. #189

    Standaard

    Mijn Resident Evil 2 is verstuurd door Wehkamp.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  15. #190

    Standaard

    A dat is mooi ik ben benieuwd hoe deze uitgebracht is in beeldkwaliteit.
    De US versie had ik al, maar wil toch de NL versie.

  16. #191

    Standaard

    Dus als ik deze nu in de winkel koop, ben ik dan zeker dat ik de nieuwe, goede versie heb?

  17. #192

    Standaard

    Van resident Evil 1 durf ik dat niet te zeggen want als ze de vorige voorraad nog niet op is dan hebben ze nog de foute versie. Maar dan kan je ze gratis naar Universal Pictures sturen, en dan krijg je een goede versie terug.

  18. #193

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Mijn Resident Evil 2 is verstuurd door Wehkamp.
    Bij de FRS ligt deze voor €12 en als 2 voor €20
    Ze liggen ook al in de winkel. Weet iemand wat voor codec ze hebben gebruikt voor Resident Evil 2 ?

  19. #194

    Standaard

    VC1, maar beeld is 1.78:1.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  20. #195

    Standaard

    Shit de USA versie is wel 2.35:1
    is het een open mate?
    En hoe groot is de mainmovie van de NL versie?
    Ik heb alleen het doosje bekeken van resident Evil 2 maar er staat alleen vermeld widescreen en geen 2.35:1
    Laatst aangepast door De_Hollander : 17-01-2012 om 18:14

  21. #196

    Standaard

    En weer eentje voor het 1080i missers topic...
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  22. #197

    Standaard

    http://www.dvdcompare.net/comparison....php?fid=10798

    is hij soms ik nog 1080i50 ??

    wsl weer een HD-tv transfer...
    Laatst aangepast door Hombre : 18-01-2012 om 11:46

  23. #198

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hombre Bekijk bericht
    http://www.dvdcompare.net/comparison....php?fid=10798

    is hij soms ik nog 1080i50 ??

    wsl weer een HD-tv trandfer...
    Onze versie is 24p, maar het zou mij niet verbazen als men de hdtv-versie als master gebruikt heeft, om kosten te besparen.

    Overigens hebben wij ook een Constantin-versie, maar dan de bioscoopversie en niet de wel - Duitsland - beschikbare beschikbare extended versie.

    Het is allemaal een beetje vreemd, men heeft 'zelf' zitten te prutsen, terwijl er een goede Duitse master beschikbaar was. Mogelijk speelt hiermee dat men als kleine maatschappij, mede op aandringen vanuit ons forum, snel en goedkoop de film op blu-ray uit wilde brengen of is er gewoon sprake van onkunde.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  24. #199

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Onze versie is 24p, maar het zou mij niet verbazen als men de hdtv-versie als master gebruikt heeft, om kosten te besparen.

    Overigens hebben wij ook een Constantin-versie, maar dan de bioscoopversie en niet de wel - Duitsland - beschikbare beschikbare extended versie.

    Het is allemaal een beetje vreemd, men heeft 'zelf' zitten te prutsen, terwijl er een goede Duitse master beschikbaar was. Mogelijk speelt hiermee dat men als kleine maatschappij, mede op aandringen vanuit ons forum, snel en goedkoop de film op blu-ray uit wilde brengen of is er gewoon sprake van onkunde.
    Mee eens, maar 24p zegt eigenlijk niet zo veel over het origineel.

    Als ik zie dat wat in 1080i op Tv wordt uigezonden als 720p 24fps op internet staat lijkt me het dus niet zo moeilijk om deze de 1080i naar 1080p om te zetten. Het feit dat wij weer het enige land zijn met het HD-Tv beeldformaat zegt genoeg...

    Overigeens ook raar dat de Paradiso DVD's wel in 2.40:1 zijn!

  25. #200

    Standaard

    ik heb gebeld naar paradiso maar ik moet morgen terug bellen dan is de persoon Inge Heerkens aanwezig, deze persoon kan het doorgeven aan degene die de mastermovie heeft gebruikt.

Pagina 8 van 10 EersteEerste ... 45678910 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •