Pagina 6 van 10 EersteEerste ... 2345678910 LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 246 worden weergegeven.
  1. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    De mensen die ik ken die downloaden, die kopen helemaal niks, niets, nakkes, nada.
    Vanaf nu ken je mij



    Als ik een film niet zou kunnen downloaden zou ik hem ook niet kopen

  2. #127

    Standaard

    De discussie dwaalt nu wel erg van het topic af, dunkt me.

  3. #128

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Downloaden doe ik ook erg veel, juist om te kijken of de film mij aanstaat. Mocht ik de film nog een keer willen zien, gaat de film op de wishlist om te kopen. Dit zal zeker niet bij iedereen gebeuren. Blu-ray is ook een beetje een niche product.

    Reviews van nieuwe blu-rays gaan meestal over de beeld en audio kwaliteit en niet over de film zelf, Tevens in een filmsmaak erg persoonlijk en kan ik er nog steeds niet aan vinden, dus dat argument gaat niet helemaal op.

    Een andere probleem begint te worden is het doorverkopen van een 2de hands blu-rays, veelal moet je dan op 1 keek gekeken disc al een behoorlijke afschrijving doen.
    Idem voor mij. Als een download mij bevalt dan koop ik hem ook op blu-ray.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  4. #129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    De discussie dwaalt nu wel erg van het topic af, dunkt me.
    Mee eens, we gaan weer ontopic!

  5. #130

    Standaard

    Heb ze maar weer even gebeld, maar ze hebben nog steeds niks gedaan met Resident Evil.

  6. #131

    Standaard

    Ik denk ook niet dat dat gaat gebeuren. Hoe zit het eigenlijk met de Amerikaanse uitgave, is die wel goed?

  7. #132

    Standaard

    Ja de US UK wel, alleen de NL versie is niet goed.
    De medewerker melde ook dat ze niet over 1 nacht ijs gaan.

  8. #133

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ja de US UK wel, alleen de NL versie is niet goed.
    De medewerker melde ook dat ze niet over 1 nacht ijs gaan.
    Nou, dan kan het nog wel even duren. De komende weken gaat het namelijk nog niet vriezen...

  9. #134

    Standaard

    Heel goed nieuws. Universel gaat de disc omruilen. Net e-mail ontvangen.

    Citaat:
    Onze excuses voor het ongemak. Wij hebben de Blu-ray aangepast en wij kunnen deze voor u omruilen over 2 weken.
    Wij zouden u willen verzoeken uw kapotte versie op te sturen naar:
    t.a.v. Klantenservice
    Antwoordnummer 47565
    1070 WE Amsterdam

    Inclusief uw adresgegevens, dan zorgen wij dat de Blu-ray naar u wordt opgestuurd zodra wij het hebben.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  10. #135

    Standaard

    Klopt, ik heb net gebeld, maar belachelijk dat ik niks aan mail heb ontvangen.

  11. #136

    Standaard

    Kunnen we nu allemaal die deze versie hebben omruilen? Of moet je eerst conatct hebben gehad?
    Stuur je alleen het schijfje op of ook het hele doosje erbij?

    Bedankt in iedergeval voor de doorzetter De Hollander

    Martin.

  12. #137

    Standaard

    Graag gedaan alleen het schijfje opsturen met je gegevens erbij.
    Ik bel ook nog even opnieuw op naar Remi van Universal P, die wat meer te vertelen heeft, om ook te vragen of dan meteen de goede cover dat opnieuw gemaakt is erbij geleverd wordt.
    Hij zat in een vergadering en kan pas om 15:00 hem aan de lijn krijgen.

  13. #138

    Standaard

    Zat er in de cover ook fouten dan?
    Ik wacht je reactie wel even af voordat ik hem verstuur met of zonder de cover erbij.

    TOP!!

    wel te hopen dat zij het schijfje weer een beetje netjes terug sturen

  14. #139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin Bekijk bericht
    Zat er in de cover ook fouten dan?
    Ik wacht je reactie wel even af voordat ik hem verstuur met of zonder de cover erbij.

    TOP!!
    Op de cover staat vermeld dat het om 50i videoweergave gaat dat is dus 1080i en er staat vermeld dat het om een BD50 gaat, en dat is ook niet zo want het is een BD25.

  15. #140

    Standaard

    Duidelijk bedankt.

    Is er iets bekend over deel 2 R.E Apocalypse dat die nog op blu ray komt?
    Ik dacht dat deze al uit was maar kan hem niet vinden.

    Martin.

  16. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martin Bekijk bericht
    Duidelijk bedankt.

    Is er iets bekend over deel 2 R.E Apocalypse dat die nog op blu ray komt?
    Ik dacht dat deze al uit was maar kan hem niet vinden.

    Martin.
    De rechten voor Resident Evil: Apocalypse liggen in de benelux bij Paradiso Home Entertainment en helaas releases zijn niet echt veel van hun back-catalog op blu-ray. Dus ik heb er een hard hoofd in dat deze op korte termijn hier verschijnt.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  17. #142

    Standaard

    Apocalypse is er in Duitsland. De extended cut

  18. #143

    Standaard

    Ik heb remi van Universal Pictures gesproken, maar hij weet van niks dat er nieuwe discs zijn gemaakt van resident Evil of dat er over 2 weken een omruilactie is. Hij zei als ik iets weet dan stuur ik je wel een mail en dan kun je het beste de disc opsturen.
    Vreemd hoor.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 16-11-2011 om 15:18

  19. #144

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Erwin de Koning Bekijk bericht
    Apocalypse is er in Duitsland. De extended cut
    Niet met NL ondertitels neem ik aan.
    Want dit heb ik vernomen: Sprachen: Deutsch und Englisch! Untertitel: Deutsch für Hörgeschädigte! Laufzeit: 96 Minuten + 74 Minuten Extras!
    Laatst aangepast door De_Hollander : 16-11-2011 om 15:20

  20. #145

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    De rechten voor Resident Evil: Apocalypse liggen in de benelux bij Paradiso Home Entertainment en helaas releases zijn niet echt veel van hun back-catalog op blu-ray. Dus ik heb er een hard hoofd in dat deze op korte termijn hier verschijnt.
    Ik had ook telefonisch contact opgenomen met Paradiso Home Entertainment maar er is helemaal niets over bekend over resident evil 2 Apocalypse uitgave en ze melde dat deze dus zeker niet op een korte termijn komen zal.

  21. #146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Niet met NL ondertitels neem ik aan.
    Want dit heb ik vernomen: Sprachen: Deutsch und Englisch! Untertitel: Deutsch für Hörgeschädigte! Laufzeit: 96 Minuten + 74 Minuten Extras!
    Als je ondertiteling wil dan kan je deze uitgave overslaan idd

  22. #147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Ik heb remi van Universal Pictures gesproken, maar hij weet van niks dat er nieuwe discs zijn gemaakt van resident Evil of dat er over 2 weken een omruilactie is. Hij zei als ik iets weet dan stuur ik je wel een mail en dan kun je het beste de disc opsturen.
    Vreemd hoor.
    Vreemd, dus nu nog maar even wachten met opsturen?

  23. #148

    Standaard

    Ik heb opnieuw gemailt naar Universal Pictures de contact persoon waarvan Peter een mail van had gekregen, en ze bevestigd aan mij dat je het wel kan opsturen.
    het lijkt wel of ze langs elkaar afwerken. Maar triest dat ik zelf geen mail had gekregen terwijl ik het was die de fout had ondekt en meteen melde.

    EDIT: Ik kreeg net een mail van Rémi

    Citaat:

    Hoi Edwin,

    Excuus voor de late reactie.

    Net nadat gemeld werd dat deze Bluray omgeruild kan worden, zijn er blijkbaar vragen binnengekomen bij de klantenservice, die positief beantwoord werden.
    Ik vind het jammer dat je het via een andere weg hebt moeten vernemen, daar ik je graag zelf op de hoogte had willen brengen. Ik was inderdaad helaas de gehele dag in besprekingen, waardoor ik dus niet eerder op de hoogte was gebracht.

    Ik wil je via deze weg in ieder geval bedanken voor je oplettendheid en ik zal zorgen dat je Blurays je tegemoet komen.

    Groetjes Rémi
    Laatst aangepast door De_Hollander : 17-11-2011 om 16:49

  24. #149

    Standaard

    @De_Hollander

    Wat moet er nu precies opgestuurd worden?

    Alleen de disc zelf? Of ook het hoesje en/of de cover?
    Komt er nog een nieuwe cover of zal de nieuwe disc in overeenstemming zijn met de oude cover?

  25. #150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door devil_xx5 Bekijk bericht
    @De_Hollander

    Wat moet er nu precies opgestuurd worden?

    Alleen de disc zelf? Of ook het hoesje en/of de cover?
    Komt er nog een nieuwe cover of zal de nieuwe disc in overeenstemming zijn met de oude cover?

    Aldus De_Hollander eerder gemeld: alleen schijfje en briefje met adres waar de nieuwe schijfnaar toe moet.

    Mogelijk dat De_Hollander dit ook in de beginposgt kan melden?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

Pagina 6 van 10 EersteEerste ... 2345678910 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •