Pagina 4 van 10 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 246 worden weergegeven.
  1. #76

    Standaard

    Een B-film is een film die wordt gemaakt met een relatief klein budget en (doorgaans) nieuwe of onbekende acteurs, die is uitgebracht met weinig publiciteit.

    http://nl.wikipedia.org/wiki/B-film

  2. #77

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door blraydvd Bekijk bericht
    Hey,

    Het is inderdaad zeker geen B-film!!!
    Natuurlijk is het geen big blockbuster net zoals LOTR, SW, JP, etc.
    Maar in zijn genre valt hij wel zeker onder de toppers,
    En het is nog eens een goede film ook!!!, ...Als je er van houdt natuurlijk

    Ik zal ook eens een bericht naar Universal sturen,
    In de hoop dat er een omruil actie komt


    Greets Ferry, ...
    Mooi hoe meer mensen naar Universal Pictures mailen dat er een productie fout is hoe beter.

  3. #78

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Een B-film is een film die wordt gemaakt met een relatief klein budget en (doorgaans) nieuwe of onbekende acteurs, die is uitgebracht met weinig publiciteit.

    http://nl.wikipedia.org/wiki/B-film
    Nou, dat klopt dan toch, niet waar?

  4. #79

    Standaard

    Dacht het niet nee. Budget $33 million
    The film received many negative reviews from critics but was commercially successful, grossing more than $102 million worldwide



    http://en.wikipedia.org/wiki/Resident_Evil_(film)
    Laatst aangepast door De_Hollander : 02-10-2011 om 19:40

  5. #80

  6. #81

    Standaard

    Ik heb Universal Pictures aan de telefoon gehad, en hij melde dat ze het nu ook gecheckt hadden en de fout gezien hebben. Ze gaan nu kijken waar de fout ligt aan de mastermovie die ze verkregen hebben enz. Hij mailt mij zodra hij er meer over weet, waarschijnlijk komt er dan ook een omruilactie melde hij.

  7. #82

    Standaard

    2x keer gamailt met Universal over de klachten, extra nooit antwoord terug ontvangen.
    Dit noem ik niet niet een geweldigde klantenservice!

  8. #83

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    2x keer gamailt met Universal over de klachten, extra nooit antwoord terug ontvangen.
    Dit noem ik niet niet een geweldigde klantenservice!
    Dat is zeker niet netjes, beste is dan even opbellen met dit nummer 020 5711000
    Men moet erop blijven zitten.

  9. #84

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    2x keer gamailt met Universal over de klachten, extra nooit antwoord terug ontvangen.
    Dit noem ik niet niet een geweldigde klantenservice!
    Man, man, man, praat je ook zo krom als je schrijft?

  10. #85

    Standaard

    Er is ook een onderzoek ingesteld naar de slechte afspeelbaarheid van U-571. In welk topic mag ik dit hier dumpen? lol

  11. #86

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Er is ook een onderzoek ingesteld naar de slechte afspeelbaarheid van U-571. In welk topic mag ik dit hier dumpen? lol
    Heb je nog gemailt naar Universal Pictures dat het probleem verholpen is door de beeldverbeteraars uit te zetten?

  12. #87

    Standaard

    Ja, maar hij blijft sowieso wat haperen. Ik kan gewoon niet begrijpen dat ik dat bij animatie nooit voor heb en bij heel veel gewone films ook niet.
    Ik ben er nu van overtuigd dat het ligt aan de tv; ondanks dat het een 100hz en 24fps aan zou moeten kunnen.

  13. #88

    Standaard

    Heb nu een mail gekregen van Universal Pictures met de volgende boodschap:

    Beste Edwin,

    Momenteel zijn wij de sleeves aan het aanpassen voor deze titels.
    Dank voor het opmerken.

    Wij zullen de verdere stappen binnenkort kenbaar maken.

    Mvg,

    Universal Pictures

    En de titels die ik doorgegeven heb zijn:

    Resident Evil
    U-571
    Momento
    Laatst aangepast door De_Hollander : 12-10-2011 om 20:21

  14. #89

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Heb nu een mail gekregen van Universal Pictures met de volgende boodschap:

    Beste Edwin,

    Momenteel zijn wij de sleeves aan het aanpassen voor deze titels.
    Dank voor het opmerken.

    Wij zullen de verdere stappen binnenkort kenbaar maken.

    Mvg,

    Universal Pictures

    En de titels die ik doorgegeven heb zijn:

    Resident Evil
    U-571

    Momento
    Ik heb ook een mail van hun ontvangen

  15. #90

    Standaard

    Allen over de covers of ook over de audiokanalen fout van Resident Evil??

  16. #91

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Allen over de covers of ook over de audiokanalen fout van Resident Evil??
    Tot nu toe alleen over de covers

  17. #92

    Standaard

    maar had je ook doorgemaild over de productiefout van de geluidskanalen van Resident Evil ?

  18. #93

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    maar had je ook doorgemaild over de productiefout van de geluidskanalen van Resident Evil ?
    Jazeker

  19. #94

    Standaard

    Heb universal een rappel gestuurd over Resident Evil.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  20. #95

    Standaard

    Mooi zo hoe meer mensen een rappel sturen naar hun hoe beter.

  21. #96

    Standaard

    ze antwoorden gelijk niet meer. Had vorige week ook nog eens aan de oren getrokken van Universal.

  22. #97

    Standaard

    Dan zou ik maar even bellen naar hun.
    020 5711000

  23. #98

    Standaard

    Ik denk dat jullie veel te ongeduldig zijn. Dit soort zaken heeft voor hun niet echt prioriteit en je mag al blij zijn als ze überhaupt wat doen.

  24. #99

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Ik denk dat jullie veel te ongeduldig zijn. Dit soort zaken heeft voor hun niet echt prioriteit en je mag al blij zijn als ze überhaupt wat doen.

    Dit is wel erg een defaitistische houding. We hebben gewoon recht op een product zonder technische fouten. Ik denk en verwacht overigens dat Universal gewoon garant staat voor de kwaliteit van hun product.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  25. #100

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Dit is wel erg een defaitistische houding. We hebben gewoon recht op een product zonder technische fouten. Ik denk en verwacht overigens dat Universal gewoon garant staat voor de kwaliteit van hun product.
    Correct wij Nederlanders hebben absoluut recht op geode producten, en een uitgebreide catalogus.

    Helaas hebben wij Nederlanders onze eigen markt kapot gemaakt door import en massaal downloaden. Hierdoor is de Nederlandse markt en zijn potentieel nog maar heel klein.


    Dit heeft als gevolg dat nu bijna alle grote Amerikaanse maatschappijen Nederlands als een soort sub-vestiging bij Frankrijk hebben ondergebracht, met een soort mini dependance in Nederland.
    Alle beslissingen lopen nu via Frankrijk, en je kan je voordtellen dat Nederland niet echt hun prioriteit heeft.


    Geduld is een goede eigenschap

Pagina 4 van 10 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •