Pagina 3 van 10 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 246 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Wat heb je geschreven?


    Hoezo wat was er dan aan de hand?

    Smaken verschillen ik vind deze film zeer goed, en ik hoop dat deel 2 ook uitgebracht wordt op blu-ray.
    Ze hebben gewoon de kartonnen sleeve gebruikt van de steelbook die in de Limited Cigar Box zit. Deze heeft extra content zoals money paper clip, biljet, TM Green card, foto cards.
    Ze waren blijkbaar vergeten een sleeve te drukken voor de gewone steelbook. Dat is dus ondertussen in orde gekomen.
    Als ze zich al bekommeren om een gewone sleeve, zullen ze zeker het probleem van R.E. oplossen.

  2. #52

    Standaard

    Shit zeg de verkoop van resident evil gaat gewoon door, want bij bol.com en wekamp is deze nu ook verkrijgbaar.

  3. #53

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Shit zeg de verkoop van resident evil gaat gewoon door, want bij bol.com en wekamp is deze nu ook verkrijgbaar.
    Je werkt blijkbaar niet in een grote organisatie. Het kost tijd om jouw en andere foutmeldingen te checken. En het kost tijd om alle betrokken partijen te informeren.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  4. #54

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Je werkt blijkbaar niet in een grote organisatie. Het kost tijd om jouw en andere foutmeldingen te checken. En het kost tijd om alle betrokken partijen te informeren.
    Vergeet niet het gedeelte 'overtuigen'
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  5. #55

    Standaard

    Volgens mij gaan hier wo weinig hanen om kraaien dat E1 helemaal niks doet....denk dat de kosten/baten negatief uit zullen vallen om deze release te gaan vervangen....naast het feit of de kopers die deze hebben gekocht het überhaupt op is gevallen...

  6. #56

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Volgens mij gaan hier wo weinig hanen om kraaien dat E1 helemaal niks doet....denk dat de kosten/baten negatief uit zullen vallen om deze release te gaan vervangen....naast het feit of de kopers die deze hebben gekocht het überhaupt op is gevallen...
    E1?
    Gaat niet over hun maar Universal, maar het is zo duidelijk te horen dat het niet klopt, pak maar de dvd erbij of de US of UK versie dan hoor je toch echt het verschil.
    Ze mailde me wel meteen terug en ze melde dat ze er nu mee bezig waren, dat is toch al heel wat of niet?

  7. #57

    Standaard

    Universal heeft eerder ook de "gezandstraalde" versie van Gladiator vervangen, dus ik zou nog niet beginnen wanhopen.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #58

    Standaard

    Universal zal zijn werk hebben:

    -U-571
    -Resident Evil
    -Fast & Furious
    -wellicht nog andere backcatalogs die terug zullen gefloten worden...

    vraag me af hoe ze dat gaan klaren.

  9. #59

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Universal heeft eerder ook de "gezandstraalde" versie van Gladiator vervangen, dus ik zou nog niet beginnen wanhopen.
    Gladiator (of bijvoorbeeld ook POTC en Saving Private Ryan die een vervangen zijn) zijn natuurlijk mega releases, niet te vergelijken met Resident Evil.

    Misschien dat ze er wat aan doen, maar dan denk ik dat ze de al gemaakte batch gewoon in de winkel laten liggen en 'opmaken' i.p.v. alle exemplaren te vervangen....dan ben ik het toch met TylerDurden eens.

  10. #60

    Standaard

    Zou belachelijk zijn, ze moeten correcte BD afleveren, audiokanaal fout is een ernstige fout.
    Als mensen vragen om een correcte BD moeten ze dat in orde maken.

    ik heb bij alle webwinkels zoals FRS bol.com en wekamp overal de waarschuwing geplaatst en ze zijn door iedereen te lezen.
    Zo zullen ze niks verkopen. ik kan de BD nog zelf terug brengen na een half jaar.
    Dus als Universal Pictures niet meer reageren gaat deze terug naar de winkel.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 30-09-2011 om 12:28

  11. #61

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Zou belachelijk zijn, ze moeten correcte BD afleveren, audiokanaal fout is een ernstige fout.
    Als mensen vragen om een correcte BD moeten ze dat in orde maken.

    ik heb bij alle webwinkels zoals FRS bol.com en wekamp overal de waarschuwing geplaatst en ze zijn door iedereen te lezen.
    Zo zullen ze niks verkopen. ik kan de BD nog zelf terug brengen na een half jaar.
    Dus als Universal Pictures niet meer reageren gaat deze terug naar de winkel.
    In het verleden zijn er voorbeelden waarbij een defecte blu-ray niet expliciet werd teruggehaald uit de winkels. Men kon echter wel een defecte blu-ray omwisselen via een landelijke actie.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  12. #62

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    In het verleden zijn er voorbeelden waarbij een defecte blu-ray niet expliciet werd teruggehaald uit de winkels. Men kon echter wel een defecte blu-ray omwisselen via een landelijke actie.
    ja precies dat is voor mij voldoende als ik maar een goede versie terug krijg.

  13. #63

    Standaard

    Hoi, heb deze van de
    Week bij de media markt gekocht. Ik zal er eens op letten naar het geluid.

    Groet Martin.

  14. #64

    Standaard

    Je hoort het al meteen bij de intro, in dat rode scherm als er een vent begint te lullen, de stem hoor je in de frontlinker, center, en rechtse achterspeaker, en de uk en de NL dvd versie:

    front links, center, en front rechts.

    Ik heb het op enkele sites geplaatst":

    http://www.wehkamp.nl/gaming-films/b...E4_E4C_259925/

    http://www.freerecordshop.nl/films/r...-5050582857337

    http://www.bol.com/nl/p/dvd/resident...300/index.html

  15. #65

    Standaard

    Ik kan imiddels de geluidsfout ook bevestigen. De Hollander, als je eind volgende week niks gehoord hebt van Universal, stel ik voor dat je weer eens contact opneemt met die Edwin (?) van Universal voor een rappel. Je kunt hem dan ook wel eens verwijzen naar de reacties in de thread hier.

    Voor het overige is zowel de beeld- als geluidskwaliteit een duidelijke verbetering tov de dvd. Maar het moet natuurlijk wel helemaal goed zijn.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  16. #66

    Standaard

    ze hadden naar mij de reactie toegestuurd.
    Maar zou fijn zijn als jij hier ook even de fout meld http://www.universalpictures-dvd.nl/contacts.php?act=1
    Laatst aangepast door De_Hollander : 12-03-2012 om 18:09

  17. #67

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Edwin ben ik, ze hadden naar mij dereactie toegestuurd.
    Maar zou fijn zijn als jij hier ook even de fout meld http://www.universalpictures-dvd.nl/contacts.php?act=1
    Had ik al gedaan.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  18. #68

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Zou belachelijk zijn, ze moeten correcte BD afleveren, audiokanaal fout is een ernstige fout.
    Als mensen vragen om een correcte BD moeten ze dat in orde maken.

    ik heb bij alle webwinkels zoals FRS bol.com en wekamp overal de waarschuwing geplaatst en ze zijn door iedereen te lezen.
    Zo zullen ze niks verkopen. ik kan de BD nog zelf terug brengen na een half jaar.
    Dus als Universal Pictures niet meer reageren gaat deze terug naar de winkel.
    Je overschat je eigen invloed denk ik .
    Daarentegen vind ik het wel goed dat je er achteraan blijft gaan trouwens, anders weet je zeker dat er niets gebeurt .

  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    Universal zal zijn werk hebben:

    -U-571
    -Resident Evil
    -Fast & Furious
    -wellicht nog andere backcatalogs die terug zullen gefloten worden...

    vraag me af hoe ze dat gaan klaren.
    Niet. Die stevenen nu af op een faillissement, dan kan niet anders, na zo veel klachten vanuit dit forum. Dat trekt geen enkele (film)maatschappij/distributeur.

  20. #70

  21. #71

    Standaard

    Meen je dat nou serieus? Zoveel mensen zitten niet op dit forum hoor, de meeste kopers (de massa) kijkt niet eens naar reviews e.d., maar puur of ze een titel leuk vinden.

    Maar misschien was het het sarcastisch bedoeld en heb ik dat niet helemaal door.

  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Meen je dat nou serieus? Zoveel mensen zitten niet op dit forum hoor, de meeste kopers (de massa) kijkt niet eens naar reviews e.d., maar puur of ze een titel leuk vinden.

    Maar misschien was het het sarcastisch bedoeld en heb ik dat niet helemaal door.
    Natuurlijk ben ik serieus!

    Maar alle gekheid op een stokje: ik denk niet dat men zich over dit soort B-films (met alle respect) bij Universal echt druk maakt. Maar we zullen zien.

  23. #73

    Standaard

    B film?

    Dit is echt geen B film.

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    B film?

    Dit is echt geen B film.
    OK, dan niet. Een film uit de C-categorie dan? Je kunt toch moeilijk beweren dat deze film in de categorie Ben-Hur, Star Wars, Lord Of The Rings, Once Upon A Time In The West etc. valt.

  25. #75

    Standaard

    Hey,

    Het is inderdaad zeker geen B-film!!!
    Natuurlijk is het geen big blockbuster net zoals LOTR, SW, JP, etc.
    Maar in zijn genre valt hij wel zeker onder de toppers,
    En het is nog eens een goede film ook!!!, ...Als je er van houdt natuurlijk

    Ik zal ook eens een bericht naar Universal sturen,
    In de hoop dat er een omruil actie komt


    Greets Ferry, ...

Pagina 3 van 10 EersteEerste 1234567 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •