Pagina 2 van 10 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 246 worden weergegeven.
  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Mijn blu-ray speler zal denk ik geen USA versie afspelen.
    Één van de drie is inderdaad regio locked.

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Één van de drie is inderdaad regio locked.
    Alle vier de RE films uit de US zijn regiovrij.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Alle vier de RE films uit de US zijn regiovrij.
    Ooops Ik heb me vergist. Ik dacht dat de 2de Regio Locked was maar in feite is die wel regiovrij. Waarom ik de 2de bij ons heb terug moeten kopen is de afwezigheid van Franse ondertitels. Sorry nog voor de verkeerde informatie .

  4. #29

    Standaard

    Over deel 2 gesproken, de Duitse BD bevat de extended versie (helaas wel alleen een DTS HD HR audio track).

  5. #30

    Standaard

    Vreemd dat deel 2 hier ook voorlopig niet uitkomt.

  6. #31

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Vreemd dat deel 2 hier ook voorlopig niet uitkomt.
    Vreemd, nee hoor, er komen honderden Films en Tv-series op BD en een paar duizend niet op DVD uit in Nederland


    Paradiso had de rechten op DVD, nu is de vraag laten ze dit liggen of gaan ze er iets mee doen, of pakt een andere maatschappij dit op...
    Laatst aangepast door Hombre : 25-09-2011 om 20:52

  7. #32

    Standaard

    De blu-ray is nu uit in NL en al te koop bij FRS, kan iemand mij vertellen hoe groot de mainmovie is en welke codec er gebruikt is? Het zal wel weer zeker een BD25 zijn zoals we gewend zijn in NL en zonder extra's.
    En volgens mij klopt het niet dat er op de cover staat 1080i zoals ook de BD van U-571.

  8. #33

    Standaard

    De resident Evil uitgave is een BD50 en toch 1080P
    met een mpeg4 AVC codec
    Laatst aangepast door De_Hollander : 23-09-2011 om 17:24

  9. #34

    Standaard

    Klote we zijn weer bedrogen:

    Resident Evil er staat op de achterkant van de cover dat het een BD50 is, en dat is dus niet zo want de BD schijfje is maar 18 gig. De zieligers de UK en US versies zijn allemaal BD50 met de mainmovie 28 gig.
    Ik heb het idee dat er iets niet goed is met het geluid de achter speaker klinkt veelste hard ten opzichte met de andere, het lijkt wel of deze de rechter voorspeaker moet wezen.

    EDIT: Jep ik heb gelijk heb het met de UK versie vergelen, de lage tonen van de NL versie komen ook niet uit de subwoofer.
    Geluid is dus verkeer.

    Nogmaals er zijn verschillende dingen mis.

    * Er staat op de cover dat het 50i is maar het is gewoon 1080P

    * Er staat op de achterkant van de cover ook dat het een BD50 is, maar het is een BD25

    * De rechtse achter audiotrack is fout dat behoort de rechtse voorspeaker te zijn.
    Dus nu krijg je het geluid van de rechter voorspeaker rechts achter te horen.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 24-09-2011 om 16:12

  10. #35

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Klote we zijn weer bedrogen:

    Resident Evil er staat op de achterkant van de cover dat het een BD50 is, en dat is dus niet zo want de BD schijfje is maar 18 gig. De zieligers de UK en US versies zijn allemaal BD50 met de mainmovie 28 gig.
    Ik heb het idee dat er iets niet goed is met het geluid de achter speaker klinkt veelste hard ten opzichte met de andere, het lijkt wel of deze de rechter voorspeaker moet wezen.

    EDIT: Jep ik heb gelijk heb het met de UK versie vergelen, de lage tonen van de NL versie komen ook niet uit de subwoofer.
    Geluid is dus verkeer.

    Nogmaals er zijn verschillende dingen mis.

    * Er staat op de cover dat het 50i is maar het is gewoon 1080P

    * Er staat op de achterkant van de cover ook dat het een BD50 is, maar het is een BD25

    * De rechtse achter audiotrack is fout dat behoort de rechtse voorspeaker te zijn.
    Dus nu krijg je het geluid van de rechter voorspeaker rechts achter te horen.
    IK neem aan 1080P, 1080p 24p moet zijn.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    IK neem aan 1080P, 1080p 24p moet zijn.
    vanzelfsprekend 1080 progressief beeld 24p
    Op de cover staat 50i. = 1080/50i This means 25 interlaced frames per second.

  12. #37

    Standaard

    Weet iemand een contactadres van de distribiteur van deze uitgave?
    ik kan alleen dit vinden http://www.universalpictures.nl/contact.html ik weet niet of ik dan goed zit.

  13. #38

    Standaard

    @De_Hollander dat is idd goed. Verwacht niet dat je meteen een antwoord gaat krijgen. Bij mij duurde dit zeker een week.

  14. #39

    Standaard

    Ik heb via deze link http://www.universalpictures-dvd.nl/contacts.php?act=1 een bericht verstuurd, heb trouwens alle audio kanaal sporen afzonderlijk uitelkaar gesplitst, zo ook met de BD UK versie, en er zit duidelijk verschil in. De kanaal sporen zijn omgewisseld.
    Het is echt een productie fout. Erg hinderlijk.
    Graag dat andere mensen ook even een berichtje verzenden bij Universalpictures. Hoe meer mensen erover contact over opnemen hoe beter.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 25-09-2011 om 12:58

  15. #40

    Standaard

    Ik heb dit vermeld in mijn bericht naar Universal pictures:

    Geachte universal pictures

    We hebben nu de pas uitgebrachte NL Blu-ray Resident Evil (2002) gekocht, ik had eerder de UK versie gekocht op blu-ray.
    Maar het is fijner met NL ondertitels, daarom hebben we nu ook maar de NL versie gekocht bij Free record Shop.
    Maar tot mijn grote verbazing zijn de DTS HD kanaal stream van de voorspeakers en de achter surround speakers met elkaar verwisseld. Een voorbeeld: een vrouw trekt de lift deuren open, de rechter liftdeur wordt naar rechts getrokken. Bij de Uk blu-ray en de NL DVD uitgave hoor je het geluid van de rechtse deur naar rechts
    piepen door de voorspeakers (zoals het hoort) Maar bij de NL Blu-ray uitgave hoor je het geluid van de rechter deur achter je piepen. Zo ook met de dobermanns, de rechter hond begint te blaffen en zijn blaf is te horen op de rechter achterspeaker. Het ligt niet aan mijn speaker set want: (bij de UK blu-ray en NL DVD is dit geluid bij de rechtse voorspeaker te horen wat dus juist is)
    Dit zijn maar een paar voorbeelden, maar alles is dus omgedraaid. Normaal gesproken behoor je alleen de achtergrond geluiden uit je achterspeaker te horen en niet de geluiden van wat je voor ziet gebeuren. Mijn bovenbuurman klaagt ook over hetzelfde productie fout van de NL Blu-ray resident Evil (2002)

    Hopelijk dat jullie deze willen rereleasen met een goede versie, en dat deze omgeruild kan worden.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 25-09-2011 om 19:50

  16. #41

    Standaard

    Ik heb net een bericht terug gekregen van Universal Pictures


    Dank voor het opmerken van deze fout. Wij zijn momenteel aan het uitzoeken waar de fout ligt en wat er gedaan gaat worden.

    Ik zal je op de hoogte houden.

    Mvg,

    Universal Pictures
    Laatst aangepast door De_Hollander : 12-09-2012 om 12:56

  17. #42

    Standaard

    Nu hoop ik wel dat ze hun belofte nakomen en gaan fixen.

  18. #43

    Standaard

    ik denk dat je op beide oren mag slapen de_hollander.
    Ze gaven mij bij scarface een gloednieuwe cover met money paper clip als cadeau.
    Zijt er maar zeker van dat ze dit heel grondig aanpakken.

  19. #44

    Standaard

    dat mensen een film als resident evil sowieso al kopen...

  20. #45

    Standaard

    Ik vond de eerste zo slecht nog niet. Het is een pure slash en gore films.
    En er zijn eenmaal mensen die pure horror films kopen en niets anders in hun collectie hebben. Zelf hou ik het graag wat afwisselend.

  21. #46

    Standaard

    Heb Universal ook een email gestuurd.
    Hleaas geen antwoord tot nu toe ontvangen

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Heb Universal ook een email gestuurd.
    Hleaas geen antwoord tot nu toe ontvangen
    Wat heb je geschreven?


    Ik heb op de site van FRS in iedergeval neergezet dat de blu-ray een productie fout bevat.
    En dat ik contact heb opgenomen van Universal Pictures en afwachtend ben.Maar goed dat bol.com en wekamp deze blu-ray nog niet verkopen.
    Ik wil niet op mijn borst kloppen maar door het opmerken en laten weten van deze fout, en melden daarvan aan Universal pictures, beperkt toch een te grote schade voor Universal pictures.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    ik denk dat je op beide oren mag slapen de_hollander.
    Ze gaven mij bij scarface een gloednieuwe cover met money paper clip als cadeau.
    Zijt er maar zeker van dat ze dit heel grondig aanpakken.
    Hoezo wat was er dan aan de hand?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Deerect2007 Bekijk bericht
    dat mensen een film als resident evil sowieso al kopen...
    Smaken verschillen ik vind deze film zeer goed, en ik hoop dat deel 2 ook uitgebracht wordt op blu-ray.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 28-09-2011 om 22:50

  23. #48

    Standaard

    Bericht naar Universal verstuurd met volgende inhoud:
    Vandaag heb ik de blu-ray Resident Evil ontvangen, De blu-ray blijkt defect te zjn ivm verkeerde, verwisselde geluidssporen. Kunt u aangeven hoe uw maatschappij dit probleem voor mij en ander kopers van de blu-ray adequaat gaat oplossen?
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  24. #49

    Standaard

    Waar heb je hem gekocht als ik vragen mag?
    Ik heb nog alleen maar gezien dat FRS ze verkocht.

    Heb je het ook ondervonden dat het zo is wat ik melde over de verwisselde geluidkanalen?
    Het is al meteen te horen als dat stukje intro verhaal verteld in dat rode beeld.
    De stem komt linksvoor, center en uit de rechter achterspeaker.
    Als je de NL dvd hebt kun je het vergelijken.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 28-09-2011 om 23:50

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Waar heb je hem gekocht als ik vragen mag?
    Ik heb nog alleen maar gezien dat FRS ze verkocht.

    Heb je het ook ondervonden dat het zo is wat ik melde over de verwisselde geluidkanalen?
    Het is al meteen te horen als dat stukje intro verhaal verteld in dat rode beeld.
    De stem komt linksvoor, center en uit de rechter achterspeaker.
    Als je de NL dvd hebt kun je het vergelijken.
    frs
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

Pagina 2 van 10 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •