Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 678910
De resultaten 226 tot 246 van 246 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mementi Bekijk bericht
    Even deze oude topic weer boven halen. Tot op heden wordt nog steeds de foutieve versie verkocht van Resident Evil (geluidsprobleem speakers). Ik was al sinds release eigenaar van de foutieve editie en kreeg geen antwoord op verstuurde mails aan Universal Pictures. Omdat ik mijn collectie compleet wil hebben kocht ik 2 weken geleden voor 5 euro de Blu-ray terug. Nog steeds geen gewijzigde cover (BD-50/1080i) of disc (geluidsprobleem).
    Dat is triest, je zou dan op het nummer moeten nummers op de disc:

    36467/BD/RO

    wat staat er bij jou op de disc?

    Ik zou Universal pictures bellen. 020 5711000
    Of de disc opsturen, met een briefje erbij.


    t.a.v. Klantenservice
    Antwoordnummer 47565
    1070 WE Amsterdam

    Inclusief uw adresgegevens, dan zorgen ze dat de Blu-ray naar u wordt opgestuurd zodra ze het hebben.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 18-02-2013 om 22:00

  2. #227

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    36467/BD/RO
    Inderdaad, dat nummer klopt. Ik dacht bij mezelf ik koop de Blu-ray even opnieuw nu ik hem bij Saturn zag liggen voor 5 euro. Ik woon namelijk in België en aangezien ik al geen antwoord kreeg op de verzonden mails had ik geen zin meer om mijn disc nog op te sturen.

  3. #228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mementi Bekijk bericht
    Inderdaad, dat nummer klopt. Ik dacht bij mezelf ik koop de Blu-ray even opnieuw nu ik hem bij Saturn zag liggen voor 5 euro. Ik woon namelijk in België en aangezien ik al geen antwoord kreeg op de verzonden mails had ik geen zin meer om mijn disc nog op te sturen.
    Ik heb nu van meerdere mensen vernomen dat Universal Pictures de laatste tijd erg laks zijn, met beantwoorden van mails. En niks laten horen. Trieste zaak.
    iedreen heeft recht op een goed product, en mag opkomen voor een ondeugelijk product.

  4. #229

    Standaard

    de_Hollander, kan je misschien in je openingspost in de titel het woord bezord eens vervangen door bezorgt? Leest wel fijner...
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  5. #230

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    de_Hollander, kan je misschien in je openingspost in de titel het woord bezord eens vervangen door bezorgt? Leest wel fijner...
    Done

  6. #231
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Done
    Bijna, maar er staat er nog ene...
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  7. #232

    Standaard

    Bij de blokker lagen ook de blu-ray's van Resident Evil 1, en weer verkeerde cover, en verkeerde disc. Want mijn neefje had deze nu gekocht.

  8. #233

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Bij de blokker lagen ook de blu-ray's van Resident Evil 1, en weer verkeerde cover, en verkeerde disc. Want mijn neefje had deze nu gekocht.
    Volgens mij is er nooit een nieuwe editie in de winkel geweest

  9. #234

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mementi Bekijk bericht
    Volgens mij is er nooit een nieuwe editie in de winkel geweest
    Dat zou wel vreemd zijn want sommige (inc ik)hadden een nieuwe versie teruggekregen (wel een goede disc) Dus ze hadden wel nieuwe geperst.
    Toen ik nog vroeg aan Universal Pictures, hoe dat nu ging gebeuren met de winkels, antwoorde ze erop. Dat ze in de winkels bleven liggen, en de nieuwe bestellingen zouden dan de nieuwe disc bevatten.

    Dit was de mail naar mij toe een hele tijd terug van Universal Pictures

    07-12-2011



    Hi Edwin
    Nieuwe versies worden nu naar de winkels verscheept, zodra daar de voorraad op is.
    Beste kunnen ze een mail sturen naar de klantenservice.
    Ze kunnen de BD opsturen naar de klantenservice en krijgen hiervoor een nieuwe.
    Dit is kostenloos.
    De voorraad in de winkels is miniem. Verschepen zal zsm gebeuren, zodra de nieuwe sleeve klaar is.
    Groetjes Rémi
    Als ik nu dit nu terug lees zou men naar de slave moeten kijken, als deze niet de goede info weergeeft, dan zit er een verkeerde disc in.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 23-02-2013 om 12:36

  10. #235

    Standaard

    Misschien beetje off topic, maar ik heb die 4 film collectie besteld uit de UK.

    Zijn dat wel goede uitgave's, en niet gecut, zoals de nederlandse versie van RE: Afterlife?

  11. #236

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Misschien beetje off topic, maar ik heb die 4 film collectie besteld uit de UK.

    Zijn dat wel goede uitgave's, en niet gecut, zoals de nederlandse versie van RE: Afterlife?
    De UK zijn allemaal wel goed.
    Alle NL versies delen hebben een probleem. behalve de laatste Resident Evil Retribution (uitgebracht door Sony)

  12. #237

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    De UK zijn allemaal wel goed.
    Alle NL versies delen hebben een probleem. behalve de laatste Resident Evil Retribution (uitgebracht door Sony)
    Dank je wel

  13. #238
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ik heb ook onlangs de Nederlandse box gekocht en gekeken. De kwaliteit viel me reuze mee, maar wel een trip om alles achter elkaar te kijken. Ik vond het veel leuker dan ik had verwacht. Het loopt steeds door. Het laatste losse deel is kwalitatief wel het beste, maar dat mocht de pret niet drukken.

    Eén nadeel. Mila wordt jammer genoeg wel zichtbaar ouder.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  14. #239

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Santulli Bekijk bericht
    Ik heb ook onlangs de Nederlandse box gekocht en gekeken. De kwaliteit viel me reuze mee, maar wel een trip om alles achter elkaar te kijken. Ik vond het veel leuker dan ik had verwacht. Het loopt steeds door. Het laatste losse deel is kwalitatief wel het beste, maar dat mocht de pret niet drukken.

    Eén nadeel. Mila wordt jammer genoeg wel zichtbaar ouder.
    De eerste versie van Universal Pictures, daar zat of zit nog, de fout dat de voorste speakers verwisseld zijn met de achterste (het beeld is wel goed). De Deel 2 Apocalypse, uitgave van Paradiso, deze uitgave heeft fouten frames, waardoor er artifacts van gekleurde blokjes onstaan. Ook zit er veel compressie op, waardoor er macroblocking en posterisatie onstaat. Deel 3, extinction. Uitgave van eOne. Deze is 1080i, in plaats wat er op de cover stond 1080P. Deel 4 uitgave van eOne. Deze is censored. We zijn de enigste die de censored versie hebben. Een horror film behoord niet gecensored te worden. De kwaliteit is matig. dan hebben we het laatste deel, uitgave van Sony. Deze is kwa beeld goed, maar het is een bagger film.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 25-02-2013 om 17:26

  15. #240

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    De eerste versie van Universal Pictures, daar zat of zit nog, de fout dat de voorste speakers verwisseld zijn met de achterste (het beeld is wel goed). De Deel 2 Apocalypse, uitgave van Paradiso, deze uitgave heeft fouten frames, waardoor er artifacts van gekleurde blokjes onstaan. Ook zit er veel compressie op, waardoor er macroblocking en posterisatie onstaat. Deel 3, extinction. Uitgave van eOne. Deze is 1080i, in plaats wat er op de cover stond 1080P. Deel 4 uitgave van eOne. Deze is censored. We zijn de enigste die de censored versie hebben. Een horror film behoord niet gecensored te worden. De kwaliteit is matig. dan hebben we het laatste deel, uitgave van Sony. Deze is kwa beeld goed, maar het is een bagger film.
    Waarom som je nu alles weer op? Hier vraagt Claudio toch niet om + dit heb je al 100x gedaan..

    Verder zijn wij niet het enige land met een gecensureerde versie van Resident Evil 4. Duitsland heeft dezelfde master en dus dezelfde uitgave. Sterker nog de NL versie maakt gebruik van de DE master van Constantine Film.

  16. #241

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Waarom som je nu alles weer op? Hier vraagt Claudio toch niet om + dit heb je al 100x gedaan..

    Verder zijn wij niet het enige land met een gecensureerde versie van Resident Evil 4. Duitsland heeft dezelfde master en dus dezelfde uitgave. Sterker nog de NL versie maakt gebruik van de DE master van Constantine Film.
    Omdat iemand iets positief heeft durven zeggen over de verschillende uitgaven. Meer niet. Dat zou je toch al lang moeten weten. Dit zijn we van hem gewoon. Laat hem doen. Hij gaat toch nooit veranderen.

  17. #242
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    En daarom nemen we het ook voor kennis aan.
    En ook De_Hollander, omdat hij het verder laat.

    PS: persoonlijk had ik niet veel moeite met zijn antwoord en met dat laatste deel was ik het ook wel eens..
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  18. #243

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Waarom som je nu alles weer op? Hier vraagt Claudio toch niet om + dit heb je al 100x gedaan..

    Verder zijn wij niet het enige land met een gecensureerde versie van Resident Evil 4. Duitsland heeft dezelfde master en dus dezelfde uitgave. Sterker nog de NL versie maakt gebruik van de DE master van Constantine Film.
    De Duitse is minder censored dan de NL. De US versie is ook van de DE master van Constantine Film, maar is niet censored. Ze zijn allemaal van Constantine Film.

    US:
    Screen Gems
    Constantin Film
    Davis FilmsMedia Companies:
    Sony Pictures Home Entertainment


    Hier een overzicht van de verschillen. http://www.movie-censorship.com/report.php?ID=341450
    Laatst aangepast door De_Hollander : 25-02-2013 om 23:36

  19. #244

    Standaard

    Ik heb de eerste 3 delen op dvd gezien, nooit op BD. Heb deel 4 en 5 wel op BD, puur vanwege de 3D. Vond de censuur op deel 4 niet dusdanig erg dat ik em wil inruilen oid, deze versie raak ik toch aan de straatstenen niet kwijt denk ik. En ik heb het nooit zo erg gevonden, heb nou niet het idee dat ik iets essentieels mis; een kleine beetje pulp extra in een grote berg pulp valt toch niet zo op...
    Als ik de eerste 3 delen aanschaf dan is een US release te overwegen, mocht ik toevallig op Amazon aan het shoppen slaan. De NL denk ik niet, want hoewel ik de mindere transfers een minder groot probleem vind is de verkeerde audio van deel 1 dat wel. Dat vind ik dan ook meer een significante fout dan een kwalitatief minder goede transfer.

  20. #245

    Standaard

    Sorry om deze oude topic opnieuw boven te halen maar ik zoek nog steeds de eerste film op blu met NL subs... 2dehands sites nergens te vinden, is deze in een ander land toevallig met NL subs (& fixed audiosporen) uitgekomen?

  21. #246

    Standaard

    Nope, de UK versie is je beste optie als je een beetje Engels kunt.

Pagina 10 van 10 EersteEerste ... 678910

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •