Pagina 1 van 10 12345 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 246 worden weergegeven.
  1. #1

    Talking Welke distributeur bezorgt ons de NL release Resident Evil 1

    Hoi weet iemand welke distributeur ons de NL release Resident Evil 1 bezord? deze komt in 29-9-2011 uit.
    Laatst aangepast door De_Hollander : 19-02-2013 om 14:10

  2. #2

    Standaard

    volgens bol.com: Universal Pictures

  3. #3

    Standaard

    Ow oke mooi, we hopen op een nette release.

  4. #4

    Standaard

    Als je geen NL-se ondertitels nodig hebt kun je beter de Amerikaanse trilogie in huis halen (uitgebracht door Sony), deze is nu slechts $15,99 bij Amazon!

  5. #5

    Standaard

    29-09-2011 Resident Evil : Ground Zero

    Aan het begin van de 21ste eeuw geldt de Umbrella Corporation als het machtigste commerciële concern op Aarde, met een immense politieke en economische invloed. Weinigen weten echter dat het bedrijf zijn machtspositie heeft opgebouwd met de ontwikkeling van militaire spitstechnologie, genetische experimenten en biologische oorlogsvoering. Als de hoofdcomputer van hun ondergrondse researchcentrum op hol slaat en gruwelijk huis houdt onder het personeel, zendt de directie een team commando’s naar binnen. Het team stuit op Alice, een medewerkster van Umbrella. Ze lijdt aan geheugenverlies, maar blijkt over zeldzame talenten te beschikken…
    Release 29 september 2011
    Technische fiche Blu-ray
    • 123 minuten
    • 1.85:1 – 1080p
    • Extra’s: 480i/p SD
    • DTS-HD MA 5.1: ENG
    • DTS SURR 5.1: FR, DU, IT
    • Extra’s: ENG DD 2.0
    • Ondertitels: ENG, NL, FR, DU, …
    Extra’s Blu-ray
    • geen

    nu nog deel 2

  6. #6

    Standaard

    Weer een trieste, extraloze cash in quick release van Universal. Het wordt er steeds erger (Memento, U571,...)
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  7. #7

    Standaard

    Bij de specificaties staat wel bij "Extra's: ENG DD 2.0". Wat zullen ze daar dan mee bedoelen?

  8. #8

    Standaard

    misschien is er toch een commentary track ofzo?

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Bij de specificaties staat wel bij "Extra's: ENG DD 2.0". Wat zullen ze daar dan mee bedoelen?
    Er staan vast van 1080p trailers op zoals bij de US uitgaven.

  10. #10

    Standaard

    Wat me opvalt dat in het persbericht de specificaties van zowel Saw II, Resident Evil, Memento, Requiem for a Dream, U-571, Brotherhood of the Wolf en Johnny English allemaal hetzelfde zijn. Zelfs de speelduur (123 minuten) is hetzelfde. Dat kan nooit kloppen.

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1 Bekijk bericht
    Als je geen NL-se ondertitels nodig hebt kun je beter de Amerikaanse trilogie in huis halen (uitgebracht door Sony), deze is nu slechts $15,99 bij Amazon!
    Mijn blu-ray speler zal denk ik geen USA versie afspelen.

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Bij de specificaties staat wel bij "Extra's: ENG DD 2.0". Wat zullen ze daar dan mee bedoelen?
    Dat de (niet aanwezige) extra's in DD 2.0 zijn uitgevoerd.
    Seriously, we veranderen niets aan de persberichten van de maatschappijen, de eindverantwoordelijkheid voor hun eigen blunders ligt bij henzelf. Het enige wat ik er af en toe aan durf veranderen zijn schabouwelijke dt-fouten. Een correcte beheersing van het Nederlands is blijkbaar tegenwoordig geen must meer om in een persbureau aan de slag te gaan.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  13. #13

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Mijn blu-ray speler zal denk ik geen USA versie afspelen.
    De Amerikaanse uitgave is regiovrij, dus die kun je zonder problemen afspelen.

  14. #14

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Dat de (niet aanwezige) extra's in DD 2.0 zijn uitgevoerd.
    Seriously, we veranderen niets aan de persberichten van de maatschappijen, de eindverantwoordelijkheid voor hun eigen blunders ligt bij henzelf. Het enige wat ik er af en toe aan durf veranderen zijn schabouwelijke dt-fouten. Een correcte beheersing van het Nederlands is blijkbaar tegenwoordig geen must meer om in een persbureau aan de slag te gaan.
    Goed dat je niets verandert aan de tekst van de persberichten. De verantwoordelijkheid daarvoor ligt inderdaad bij de maatschappijen zelf.

    Mijn vraag is echter of we nu al kunnen vaststellen dat er geen extra's op de discs van Saw II, Resident Evil, Memento, Requiem for a Dream, U-571, Brotherhood of the Wolf en Johnny English? De specificaties die van deze titels vermeld staan zijn precies hetzelfde (inclusief de speelduur) en dat kan nooit kloppen.

  15. #15

    Standaard

    Ik heb juist met Universal gemaild: de specificaties van de meeste backcatalogustitels zoals in het persbericht kloppen inderdaad niet, alleen die van Resident Evil zijn min of meer juist.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  16. #16

    Standaard

    Kwaliteit van het beeld vindt ik het belangrijkste, dan het geluid, en extra's vindt ik bijzaak.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    Kwaliteit van het beeld vindt ik het belangrijkste, dan het geluid, en extra's vindt ik bijzaak.
    Het is: vind ik Al sinds 1722.

  18. #18

    Standaard

    dan heb je een t van mij extra erbij gekregen.
    Ze noemen me altijd U en als het om u gaat dan komt er een t achter
    Mwoehahaah
    Laatst aangepast door De_Hollander : 04-08-2011 om 18:33

  19. #19

    Standaard

    Kan ik er wel van uit gaan dat 1080p is en niet 1080i?

  20. #20

    Standaard

    Dat hoop ik wel, maar denk het zeker van wel.Want zover ik weet brengt Universal de huidige titels allemaal uit in 1080P

  21. #21

    Standaard

    @Hollander, [Kwaliteit van het beeld vindt ik], ik vindt en dat vind ik.
    http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=3795
    Bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla.

  22. #22

    Standaard

    ja ik weet het, is gewoon een foutje van me.

  23. #23

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jethro Bekijk bericht
    @Hollander, [Kwaliteit van het beeld vindt ik], ik vindt en dat vind ik.
    Dat is niet goed, bij ik is het altijd stam zonder t en dan heb je nog stam zonder t als je er achter komt:
    Ik vind
    Vind ik
    Jij vindt
    Vind jij
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  24. #24

    Standaard

    @peptalk. Weer wat geleerd.
    http://www.whatiwatch.net/collection.php?ov=3795
    Bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla, bla.

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jethro Bekijk bericht
    @Hollander, [Kwaliteit van het beeld vindt ik], ik vindt en dat vind ik.
    haha fout verbeteren is altijd zo dom

Pagina 1 van 10 12345 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •