Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 59 worden weergegeven.

Discussie: Battleship (2012)

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Die hoef je hier voor een bioscoop bezoek toch nooit mee te nemen...
    gelukkig maar, blijft dat gros daar

  2. #27

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door socko Bekijk bericht
    Gisteren gezien in de bios. Geweldige popcorn film met simpele personages. Je kan dus de denkhelm thuis laten.
    idd, zeer vermakelijk.
    ..perfecte mensen bestaan niet, wel perfecte bedoelingen...
    ...yaddimaina!!...George Lucas is een Ajacied
    ... Ultimatestartrader 1945 trades...

  3. #28

    Standaard

    Wil deze nog wel zien..lijkt mij ook een topfilm voor bluray!

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  4. #29

    Standaard

    Matig tot slecht op alle fronten.

    Ik zal niet over het verhaal vallen, want dat was exact wat ik ha verwacht, maar op alle andere fronten zakt de film zelfs voor een liefhebber flink door het ijs. Het verbaasde me overigens vooraf dat deze spektakelfilm niet eens in 3d werd aangeboden, maar achteraf is me duidelijk waarom, want ze hadden zelfs schijnbaar niet eens voldoende budget om de cgi in 2d goed te renderen Nivootje Vill achterwerk dit. Gek genoeg zijn de 200 mjn ook niet n de acteurs gaan zitten, want geen van alle had talent noch charisma. Rhianna had evenzo door elk willekeurig breezersletje vervangen kunnen worden. Kleurloos in het kwadraat. Verder was de acte soms best aardig, maar nooit groots. Kan me nu al geen enkel sterk moment meer herinneren en ik liep nog geen 20 minuten geleden de zaal uit. Soundtrack viel ook nergens op, afgezien van de twee AC/DC nummers. Makkelijk scoren zou je zeggen, maar ook die werden meegezogen in de grote waterkolk der middelmatigheid, nee slechter dan dat.

    Was dit en now budget film geweest van een mjn of 8, dan had ik er nog wel wat waardering voor weten op te brengen, maar nu kom ik echt niet hoger dan een 1,5 uit. En dat is dan vooral omdat ik me ondanks het bezopen patriottisme er niet eens aan ge-ergerd heb.

    1,5/5

  5. #30

    Standaard

    Ik ga naar de bios om 18:00 naar deze film, ben toch nieuwschierig.

  6. #31

    Standaard

    Deze film is echt om te janken zo slecht! Ik had de hoop dat deze film me in de trent van Transformers kon vermaken, helaas is niets minder waar je valt van de ene negatieve verbasing in de andere.

    Oke je kijkt naar een film met aliens en je weet dat dit niet kan maar als ik mezelf tijdens het kijken van de film verbaas dat dit ECHT niet kan dan breekt mijn klomp!

    Daarnaast was al het gestuntel en slecht acteerwerk dan wel weer lachwekend.

  7. #32
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Films waarin in zangers & zangeressen, in mee spelen, neem ik sowieso niet serieus. Kan geen goede film bedenken.

    Heb de trailer gezien en heb Rihanna nou wel tig keer voorbij zien komen. Zij wordt gewoon geforceerd in beeld gebracht. Dat krijg je, als ze dat soort types op beeld toveren. Die MOETEN op beeld.

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Deze film is echt om te janken zo slecht! Ik had de hoop dat deze film me in de trent van Transformers kon vermaken, helaas is niets minder waar je valt van de ene negatieve verbasing in de andere.

    Oke je kijkt naar een film met aliens en je weet dat dit niet kan maar als ik mezelf tijdens het kijken van de film verbaas dat dit ECHT niet kan dan breekt mijn klomp!

    Daarnaast was al het gestuntel en slecht acteerwerk dan wel weer lachwekend.
    Het is geen Oscar winnende film, maar het zal zeker een lekkere film zijn als ie eenmaal uit is op BD.

    Kwa geluid en actie Top, al is het erg onrealistisch.

  9. #34

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Films waarin in zangers & zangeressen, in mee spelen, neem ik sowieso niet serieus. Kan geen goede film bedenken.
    The Social Network, Training Day, Crash, Dancer in the Dark, The Aviator,...

  10. #35
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tom91 Bekijk bericht
    The Social Network, Training Day, Crash, Dancer in the Dark, The Aviator,...
    Training Day ging dan nog wel. Snoop Dog had een mooi klein rolletje.

  11. #36

    Standaard

    sommige acteurs kunnen het, maar hallo, rihanna... ze zal zeker de niggabitch spelen

    beetje stoer en sexy proberen te doen, de hele film stoned uitkijken

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Het is geen Oscar winnende film, maar het zal zeker een lekkere film zijn als ie eenmaal uit is op BD.

    Kwa geluid en actie Top, al is het erg onrealistisch.
    Nee hoor, Transformers is een lekkere film voor op Blu-ray, en dan is TF al geen topper! Maar deze is zo slecht from start to finish, eind overtreft echt alles qua onzin. Het huilen staat je nader dan het lachen!

    Wat wel jammer is want ik had hoop dat ze er iets van zouden maken maar helaas. Weer leuk promo filmpje voor de marine en de WII marine.

  13. #38

    Standaard

    Hoe het ook zij, Ik ga een film kijken, verstand op nul, en ik laat me gewoon 2 uur nog wat vermaken.

    Wat interesseert het mij dat het onzin is, dat eind slecht is, ik wil gewoon vermaakt worden.

    Als ik een kloppende film wil zien, of een film met een verhaal, ga ik wel naar een Shakespeare film bij wijze van spreken.

    Bij een film als deze moet je vind ik gewoon nergens aan denken en op letten, en gewoon je 2 uur laten entertainen.

    FF weg uit de dagelijkse sleur, en ook al is de realiteit ver te zoeken, heb ik me wel vermaakt met de film.

  14. #39

    Standaard

    Heb me goed vermaakt in de bioscoop met de film. Verveelde me geen moment.

  15. #40

    Standaard

    Eindelijk gezien, maar wat een teleurstelling. Veel fouten in de film en onlogische dingen.. schip staat rechtop en de 2 captains kunnen gewoon het schip oplopen.. ..Ook de acteerprestaties zijn om van te huilen..Enige toppunt in de film is deze scene: http://www.youtube.com/watch?v=YBg66wA19Dk

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Eindelijk gezien, maar wat een teleurstelling. Veel fouten in de film en onlogische dingen.. schip staat rechtop en de 2 captains kunnen gewoon het schip oplopen.. ..Ook de acteerprestaties zijn om van te huilen..Enige toppunt in de film is deze scene: http://www.youtube.com/watch?v=YBg66wA19Dk
    Fouten? Onlogisch?
    Jij hebt de film met de verkeerde bril bekeken . Zulke minderwaardige dingen als logica en plotholes bestaan niet in deze film, daar is hij niet voor gemaakt .
    Waar ik films als Transformers 1 en 2 echt vreselijk vond, heb ik me met deze (vreemd genoeg aangezien er genoeg overeenkomsten zijn) prima vermaakt.....

  17. #42

    Standaard

    Interessante film, vooral omdat er in dat (overdadige) special effects gebulder een goed verborgen subversief element zit, waaruit je zou kunnen afleiden dat regisseur Peter Berg, een uitgesproken links-liberaal, een kritisch commentaar op het buitenlandbeleid van de V.S. levert.

    Wat dat betreft doet Battleship een beetje denken aan de 'Red Scare' Sf/Monster films uit de jaren '50 van de vorige eeuw.

    Wat mij betreft de meest verrassende publieksfilm van 2012.

  18. #43

    Standaard

    Ik denk dat Peter berg dacht ; nu ben ik zo'n middelmatige flutfilm aan het maken...........weet je wat, ik pleur Rihanna erin.........gaan er misschien toch nog mensen kijken

  19. #44

    Standaard

    Het zou me niks verbazen als Peter Berg Rihanna heeft ingezet om te testen of mensen in staat zijn voorbij hun verwachtingspatroon en vooroordelen daadwerkelijk te kijken naar de film, op te letten wat er feitelijk gebeurt, en als ze dat doen opmerken dat de film niet helemaal, of helemaal niet is wat het lijkt.
    Sterker nog, Rihanna is betrokken bij een sleutelscene die het aanvankelijke uitgangspunt van de film volledig op zijn kop zet.

  20. #45

    Standaard

    rrrick,

    het is prima dat jij dat allemaal in deze film wilt zien...........maar had Peter Berg dan niet een wat betere film kunnen maken ? Het is bijna een comedy, zo slecht.

  21. #46

    Standaard

    precies,

    reken maar dat sowieso 40% van de jeugd om Rihanna naar de film gingen, als het niet meer is

  22. #47

    Standaard

    Maar is het niet niet grappig dat vrijwel al die mensen dachten naar een film te kijken met een standaard patriottistisch pro-Amerikaans verhaal, terwijl dat eigenlijk misschien niet zo is?

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rrrick Bekijk bericht
    Maar is het niet niet grappig dat vrijwel al die mensen dachten naar een film te kijken met een standaard patriottistisch pro-Amerikaans verhaal, terwijl dat eigenlijk misschien niet zo is?
    Met de nadruk op 'misschien'.

  24. #49

    Standaard

    Pas ik het voor jou aan:

    "Maar is het niet niet grappig dat vrijwel al die mensen dachten naar een film te kijken met een standaard patriottistisch pro-Amerikaans verhaal, terwijl dat zeker niet zo is?"

  25. #50

    Standaard

    Hoe weet je dat zo zeker dan ?

Pagina 2 van 3 EersteEerste 123 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •