De resultaten 1 tot 8 van 8 worden weergegeven.

Discussie: Slotje

  1. #1

    Standaard Slotje

    Laatst aangepast door DVD Watcher : 23-12-2012 om 11:58 Reden: Topic kan gesloten worden wegens dubbel topic!

  2. #2

    Standaard

    En zo hoort het,niet te veel hooi op je vork willen nemen.

    Goede beslissing

  3. #3

    Standaard

    Word wel moeilijk om hier een vervolg op te maken want waar ging deel 1 nou eigenlijk over ?

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Word wel moeilijk om hier een vervolg op te maken want waar ging deel 1 nou eigenlijk over ?
    ze gaat de andere sukkels zoeken, voor een antwoord waarom ze de mensheid willen vernietigen.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    ze gaat de andere sukkels zoeken, voor een antwoord waarom ze de mensheid willen vernietigen.


    Ik zou dus echt wel eens willen weten waar deel 1 over ging ? Ik kon er echt niets van volgen.........

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht


    Ik zou dus echt wel eens willen weten waar deel 1 over ging ? Ik kon er echt niets van volgen.........
    Ging idd nergens over. Maar het onderwerp heeft goede potenties. Maar daar werd niks mee gedaan.

  7. #7
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door mark t Bekijk bericht
    Misschien een idee om dan die titel aan te passen naar ''Prometheus 2''

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •