De resultaten 1 tot 12 van 12 worden weergegeven.

Discussie: Dad's Army

  1. #1

    Standaard Dad's Army

    Hallo allemaal,

    In een zoektocht naar het kopen van een nieuwe (komedie) tv serie op dvd kwam ik uit bij Dad's Army.

    Kijkend op www.IMDb.com leerde ik dat deze serie 9 seizoenen heeft. Afijn ik dus naar MM en kwam daar slechts 6 seizoenen tegen. Vervolgens thuis bij bol.com zoeken en ja hoor ook hier maar 6 seizoenen te krijgen...

    Weet iemand mij te vertellen of de laatste 3 seizoenen te krijgen zijn of ooit nog uitkomen op dvd?

    Marco

  2. #2

    Standaard

    Neen. Voor zover ik weet zijn die afleveringen door de BBC verloren gemaakt, en hebben ze alles uitgebracht wat er nog te vinden was.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  3. #3

  4. #4

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Baatje Bekijk bericht
    Hallo allemaal, ...Weet iemand mij te vertellen of de laatste 3 seizoenen te krijgen zijn of ooit nog uitkomen op dvd?Marco
    Voila :



    Season_7 6,49 pond Amazon.co.uk



    Season_8 6,49 pond Amazon.co.uk



    Season_9 6,49 pond Amazon.co.uk

    En wellicht heb je hier nog wat aan :



    Dad's_Army:_The_Christmas_Specials 4,93 pond Amazon.co.uk

  5. #5

    Standaard

    Bedankt maar dat had ik gevonden. Misschien had beter moeten formuleren en duidelijk moeten maken "of ze hier in nederland nog komen"....

  6. #6

    Standaard

    Hier ben ik weer met mijn one-linertje: als je niet afhankelijk bent van Nederlandse ondertitels, de UK versie aanschaffen! Voor amper £30 heb je de complete boxset, die bol staat van de extras. De audio van de 'lost episodes' uit Series 2 is daar ook op te vinden.
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  7. #7

    Standaard

    Dan waren er toch nóg ergens afleveringen die ontbreekten hoor.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  8. #8

    Standaard

    Je hebt ook gelijk dat er hier en daar wat Lost afleveringen zijn. Daar adverteren ze ook mee op Play.com.

    @Pieter, ben niet geheel afhankelijk van subs maar tis gewoon net wat fijner dan alleen Engels.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Werner Bekijk bericht
    Dan waren er toch nóg ergens afleveringen die ontbreekten hoor.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Baatje Bekijk bericht
    Je hebt ook gelijk dat er hier en daar wat Lost afleveringen zijn. Daar adverteren ze ook mee op Play.com.

    @Pieter, ben niet geheel afhankelijk van subs maar tis gewoon net wat fijner dan alleen Engels.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Dad's_A...ssing_episodes

    Er zijn inderdaad nog wat sketches zoek en zo, maar los van die drie afleveringen is zo goed als alles gerecupereerd (en ook op de boxset of losse DVD's terug te vinden).
    Laatst aangepast door Pieter D : 01-08-2011 om 09:05
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  10. #10

    Standaard

    Tot nu toe zijn enkel de seizoenen 1 tem 6 van Dad's army uitgegeven in Nederland en België (door de BBC Comedy Collection; Warner Brothers). Met uitzondering natuurlijk van een aantal afleveringen van seizoen 2 die definitief verloren zijn. Er is ook een "best of-dvd" verkrijgbaar. Ikzelf heb via amazon.co.uk een box gekocht met alle seizoenen (1 tem 9). Zeer goede serie, heb er echt van genoten en de moeite waard om aan te schaffen! Geen Nederlandse ondertiteling, wel Engels maar zeer goed verstaanbaar.
    Am I jumping the gun Baldrick, or are the words 'I have a cunning plan' marching with ill-deserved confidence in the direction of this conversation?

    Whatiwatch

  11. #11

    Standaard

    Vond dit wel het posten waard...

    'Dad's Army' movie with female Mainwaring in the works?

    A film version of Dad's Army is reportedly in the works.

    The classic BBC sitcom would be revamped for the big screen and could feature a female Captain Mainwaring, according to The Independent.

    The show's co-creator Jimmy Perry - who wrote the series with the late David Croft - is "in the midst of discussions" about the project, according to his agent Lynda Ronan.

    The original Dad's Army - which followed the British military's Home Guard during the Second World War - aired on BBC One between July 31, 1968 and November 13, 1977 and starred Arthur Lowe as the pompous Captain George Mainwaring.

    A feature film spinoff was filmed between the show's third and fourth series and was released in the UK and US in 1971.

    Series star Clive Dunn - who played Lance-Corporal Jones - passed away last week following complications from an operation.

    http://www.digitalspy.co.uk/tv/news/...the-works.html
    Er komt nogal wat kritiek op die beslissing in Engeland en ik kan ze geen ongelijk geven. Blijkbaar moeten alle (TV)klassiekers dezer dagen nog eens door de Hollywoodmolen...
    "Once you eliminate the impossible, whatever remains, no matter how improbable, must be the truth."

  12. #12

    Standaard

    Ooh asjeblieft... Een vrouwelijke leadingrole? Pleurt op met dat achterlijke Hollywood-feminisme anno 2012! Laat ze het dan meteen Mom's Army noemen.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •