De resultaten 1 tot 10 van 10 worden weergegeven.
  1. #1

    Post Terminator 1 en 2 skynet edition met met nl subs

    Terminator 1 en 2 skynet edition met met nl subs

    waar kan ık deze vınden ? ık kan ze nergens vınden.

  2. #2

    Standaard

    The Terminator is in Nederland nog niet op Blu-ray uitgebracht. Hij is, voor zover ik weet, alleen in Amerika uitgebracht. Terminator 2 is wel uitgebracht, maar inmiddels niet meer verkrijgbaar. Hij is nog wel in Engeland verkrijgbaar.

    Je zult dus moeten importeren wil je de films hebben. Je moet het dan wel doen zonder Nederlandse ondertitels, maar dat is geen optie voor je zo te zien. Je zult dus moeten wachten totdat ze (weer) worden uitgebracht.

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Terminator 2 is wel uitgebracht, maar inmiddels niet meer verkrijgbaar. Hij is nog wel in Engeland verkrijgbaar.
    Kleine correctie op het herhaal van Frank. Terminator 2 is nog wel in NL verkrijgbaar, maar de skynet editie niet meer.

  4. #4

    Standaard

    O ja, da's waar. De gewone versie is nog verkrijgbaar.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    Kleine correctie op het herhaal van Frank. Terminator 2 is nog wel in NL verkrijgbaar, maar de skynet editie niet meer.
    Als je een beetje zoekt vind je hier en daar nog wel een winkeldochter.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #6

    Standaard

    Ik heb hier een vraag over aangezien ik nogal verbaasd ben over het volgende:

    Ik was gisteren bij Saturn in Duitsland alwaar mijn oog viel op deze T2 uitgave:



    Ik meende mij te herinneren dat ik ooit de Skynet steelbook versie print al eens gezien had hier en daar leek deze erg veel op. Daar deze versie 3 verschillende uitvoeringen heeft van de film dacht ik, misschien is dit ook wel de skynet edition maar dan in amaray doosje. Dat maakt me niet zoveel uit omdat ik gehoord had dat de skynet edition sowieso zeldzaam was geworden. Bij nader onderzoek werd het toch een teleurstelling omdat op de blu ray voorbeelden die ik over deze film gezocht heb er nadrukkelijk 'skynet edition' op de hoes vermeld stond.

    Wat schetst echter mijn verbazing wanneer ik de schijf bekijk:



    Er staat wel 'skynet edition' op de schijf! Heb dan die mooie versie te pakken en valt het wel mee met de zeldzaamheid? Of heb ik geluk gehad...

    Klopt het trouwens dat de transfer op deze skynet edition beter is dan de de gewone versie van deze blu ray?

    Edit: net even gecheckt maar beeld en geluid zijn werkelijk subliem. Veel beter dan wat ik me herinner van de gewone NL versie.
    Laatst aangepast door Dan G. : 20-04-2014 om 15:39

  7. #7

  8. #8

    Standaard

    Zo te zien valt het met de zeldzaamheid van de "Skynet Edition" wel mee in Duitsland.

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan G. Bekijk bericht
    Ik heb hier een vraag over aangezien ik nogal verbaasd ben over het volgende:

    Ik was gisteren bij Saturn in Duitsland alwaar mijn oog viel op deze T2 uitgave:



    Ik meende mij te herinneren dat ik ooit de Skynet steelbook versie print al eens gezien had hier en daar leek deze erg veel op. Daar deze versie 3 verschillende uitvoeringen heeft van de film dacht ik, misschien is dit ook wel de skynet edition maar dan in amaray doosje. Dat maakt me niet zoveel uit omdat ik gehoord had dat de skynet edition sowieso zeldzaam was geworden. Bij nader onderzoek werd het toch een teleurstelling omdat op de blu ray voorbeelden die ik over deze film gezocht heb er nadrukkelijk 'skynet edition' op de hoes vermeld stond.

    Wat schetst echter mijn verbazing wanneer ik de schijf bekijk:



    Er staat wel 'skynet edition' op de schijf! Heb dan die mooie versie te pakken en valt het wel mee met de zeldzaamheid? Of heb ik geluk gehad...

    Klopt het trouwens dat de transfer op deze skynet edition beter is dan de de gewone versie van deze blu ray?

    Edit: net even gecheckt maar beeld en geluid zijn werkelijk subliem. Veel beter dan wat ik me herinner van de gewone NL versie.
    NL BD-versie ken ik niet, maar Skynet versie is niet echt beter dan voorgaande UK, US, Japan releases, per saldo weinig verschil kwalitatief. Aan de ene kant iets scherper, maar aan andere kant teveel DNR, waardoor zowel filmgrain minder is alsmede details wegvallen, met name in gezichten goed te zien, soms was-achtig.
    Heeft wel 3 versies van de film. Bij caps-a-holic.com staan vele vergelijkende screenshots.

  10. #10

    Standaard

    Oké thx guys

    Kwaliteit van deze tov de NL release vind ik wel een wereld van verschil.

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •