Pagina 10 van 22 EersteEerste ... 6789101112131420 ... LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 536 worden weergegeven.
  1. #226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Kleine Bekijk bericht
    Star Trek Enterprise komt er ook aan op blu-ray, 1e helft 2013 wordt seizoen 1 op blu-ray verwacht. Bron: http://www.highdefdigest.com/news/sh..._in_2013/10533
    De DVD's zijn geupscaled best goed te doen maar ik kan mij waarschijnlijk toch niet inhouden. Misschien tot dat ze iets goedkoper zijn maar dat zelf niet ben ik bang.

  2. #227

    Standaard

    Aan de ene kant opvallend, omdat het waarschijnlijk de minst populaire Star Trek serie is. Aan de andere kant logisch, omdat deze serie de minste bewerking nodig hebben (HD episodes zijn bijvoorbeeld al via amazon te bekijken).

    Tsja, seizoen 1 en 2 zijn nou niet het beste wat Star Trek ooit heeft voortgebracht, maar het 3e en 4e seizoen zijn weer wel geweldig. Moeilijk om te zeggen wat ik ga doen....eerst maar weer eens de DVD's erin stoppen om te kijken hoe ze eruit zien.

  3. #228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Aan de ene kant opvallend, omdat het waarschijnlijk de minst populaire Star Trek serie is. Aan de andere kant logisch, omdat deze serie de minste bewerking nodig hebben (HD episodes zijn bijvoorbeeld al via amazon te bekijken).

    Tsja, seizoen 1 en 2 zijn nou niet het beste wat Star Trek ooit heeft voortgebracht, maar het 3e en 4e seizoen zijn weer wel geweldig. Moeilijk om te zeggen wat ik ga doen....eerst maar weer eens de DVD's erin stoppen om te kijken hoe ze eruit zien.
    Ik vind de eerste twee seizoenen beter dan het derde seizoen. Het vierde is de beste maar de velen dubbele en drie dubbele afleveringen getuigd nou ook weer niet veel fantasie. De laatste aflevering mogen wat mij betreft gewoon weg laten op de blu-ray.

  4. #229

    Standaard

    Even back on topic.

    Net als bij het eerste seizoen van TNG lijkt ook bij het tweede seizoen de kwaliteitscontrole ver te zoeken. Om de Blu Ray sets sneller uit te brengen heeft CBS een 2de team aangesteld dat de remastering klus voor het 2de seizoen op zich heeft genomen. Het werk van dit tweede team (een bedrijf dat HTV heet dat werkte onder begeleiding van Dan Curry) is kwalitatief een stuk minder dan dat van CBS Digital dat seizoen 1 remasterde. Enkele trailers en uitgebrachte screenshots tonen aan dat de visuele effecten een stuk minder goed uit de verf komen dan bij seizoen 1. Hier onder een vergelijking van een zelfde shot in seizoen 1 en seizoen 2.

    Seizoen 1 door CBS-D.

    Seizoen 2 door HTV.

    Erg jammer, want HTV zal ook aan seizoen 4 en 6 gaan werken.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  5. #230

  6. #231

    Standaard

    En nog een review, nu van Blu-Ray.com. Ik hoop dat ze toch wat gedetailleerder hebben gekeken en geluisterd en dat we niet opnieuw de problemen ondervinden zoals bij het eerste seizoen (al zal dat wel niet, CBS/Paramount zal wel extra controles hebben uitgevoerd ).
    Laatst aangepast door Yohanneman : 28-11-2012 om 06:52
    Met korting online Chinees shoppen:
    MisterTao.com - recommender: DutchJohan

  7. #232

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yohanneman Bekijk bericht
    En nog een review, nu van Blu-Ray.com. Ik hoop dat ze toch wat gedetailleerder hebben gekeken en geluisterd en dat we niet opnieuw de problemen ondervinden zoals bij het eerste seizoen (al zal dat wel niet, CBS/Paramount zal wel extra controles hebben uitgevoerd ).
    Dat hoop ik ook want ik heb gisteren al besteld bij dvdoutlet voor 49,99 bij bol.com is hij duurder en bij amamzon.co.uk omgerekend ook.

  8. #233

    Standaard

    Nu is hij iets meer €60,- dan heb je nog. Geluk gehad.
    Blu-ray = Future

  9. #234

    Standaard

    Vandaag de UK ontvangen van Star Trek TnG Season 2.
    Deze heeft NL subs, maar helaas geen kartonnen hoesje om het doosje

    Season 1 had dit wel!

    Is toch wel een gemis, weet iemand of de NL versie wel een kartonnen hoes heeft?

  10. #235

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Vandaag de UK ontvangen van Star Trek TnG Season 2.
    Deze heeft NL subs, maar helaas geen kartonnen hoesje om het doosje

    Season 1 had dit wel!

    Is toch wel een gemis, weet iemand of de NL versie wel een kartonnen hoes heeft?
    Dat is wel inderdaad wel minder ...ik heb de Nederlandse van de week bij de FRS gezien, en die had inderdaad een slipcover.
    Heb je 'm bij amazon uk besteld?

  11. #236

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Dat is wel inderdaad wel minder ...ik heb de Nederlandse van de week bij de FRS gezien, en die had inderdaad een slipcover.
    Heb je 'm bij amazon uk besteld?
    Ik heb ook Season 2 UK versie via Wowhd.nl ontvangen en deze had ook geen slipcover. Vind het ook erg jammer, sampler en Season 1 hadden dit wel. Vind het ook een gemis. Ik heb een mail gestuurd naar Wowhd.nl met de vraag of de slipcover alsnog nagezonden kan worden. Afwachten maar

  12. #237

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bluevoice Bekijk bericht
    Ik heb ook Season 2 UK versie via Wowhd.nl ontvangen en deze had ook geen slipcover. Vind het ook erg jammer, sampler en Season 1 hadden dit wel. Vind het ook een gemis. Ik heb een mail gestuurd naar Wowhd.nl met de vraag of de slipcover alsnog nagezonden kan worden. Afwachten maar
    Ik heb hem ook besteld bij wowhd
    Ga ik ook maar eens een mailtje sturen

    @bluevoice: laat even weten welke reaktie je krijgt van wowhd... ben benieuwd
    Laatst aangepast door The Puma : 28-12-2012 om 23:02

  13. #238

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Ik heb hem ook besteld bij wowhd
    Ga ik ook maar eens een mailtje sturen

    @bluevoice: laat even weten welke reaktie je krijgt van wowhd... ben benieuwd
    Is goed, ik laat het hier weten. Wil jij ook even laten weten welke reactie jij krijgt?

  14. #239

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Ik heb hem ook besteld bij wowhd
    Ga ik ook maar eens een mailtje sturen

    @bluevoice: laat even weten welke reaktie je krijgt van wowhd... ben benieuwd
    @The Puma: ik heb inmiddels een reactie gekregen van Wowhd met de mededeling dat het via de leverancier wordt uitgezocht en dat ik binnenkort iets te horen krijg. Heb jij ook al een reactie gehad?

  15. #240

  16. #241

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bluevoice Bekijk bericht
    @The Puma: ik heb inmiddels een reactie gekregen van Wowhd met de mededeling dat het via de leverancier wordt uitgezocht en dat ik binnenkort iets te horen krijg. Heb jij ook al een reactie gehad?
    Ja, ik had het in het nederlands geschreven, kreeg als antwoordt dat ik de vraag in het engels moest sturen.
    Dan doe ik dat maar... je hoort nog van mij

  17. #242

    Standaard

    Wat? Geen slipcover meer bij de ST TNG seizoen 2? Schandalig.

    Agz mijn bestelling nog moet toekomen van Wowhd (wat lekker lang duurt en naar mijn gevoel steeds langer de laatste tijd) zal ik dus ook gekl**t zijn. Pfff.

    Soit, zolang alles maar ok is met beeld en geluid dan.

  18. #243

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door x-vision Bekijk bericht
    Wat? Geen slipcover meer bij de ST TNG seizoen 2? Schandalig.

    Agz mijn bestelling nog moet toekomen van Wowhd (wat lekker lang duurt en naar mijn gevoel steeds langer de laatste tijd) zal ik dus ook gekl**t zijn. Pfff.

    Soit, zolang alles maar ok is met beeld en geluid dan.
    Laat ff weten of jij hem ook zonder slipcover ontvangt

  19. #244

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Puma Bekijk bericht
    Laat ff weten of jij hem ook zonder slipcover ontvangt
    De bluray hoort hoe dan ook in een slipcase te zitten.



  20. #245

    Standaard

    Ik heb seizoen 1 net binnen, ik heb gewoon wat later besteld. Nu merk ik dat dat bij sommige scene wat geruis zien. Ik vind dat minder. Zijn meer mensen die dat opvallen. Dan bedoel ik als je acteurs ziet.
    Blu-ray = Future

  21. #246

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Egon Bekijk bericht
    Ik heb seizoen 1 net binnen, ik heb gewoon wat later besteld. Nu merk ik dat dat bij sommige scene wat geruis zien. Ik vind dat minder. Zijn meer mensen die dat opvallen. Dan bedoel ik als je acteurs ziet.
    Ik weet niet wat je verwachtingen van de blu-ray's zijn: er zit (gelukkig) nog grain in. Ik weet ook niet hoe je tv is ingesteld; normaliter is het het best om alle 'beeld verbeteraars' uit te zetten.

    Feit is dat dit echt waanzinnig mooie blu-ray's zijn, die mijlenver boven de eerdere DVD's uitstijgen.

  22. #247

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bluevoice Bekijk bericht
    De bluray hoort hoe dan ook in een slipcase te zitten.


    Waar heb je de blu-ray besteld?

  23. #248

    Standaard

    Ik had seizoen 1 bij Amazon.co.uk besteld en ook zonder slipcase gekregen. Dat is wel een paar maanden geleden, dus er valt denk ik dan weinig aan te doen. Misschien dat alleen de eerste batch met slipcase is uitgegeven?
    Met korting online Chinees shoppen:
    MisterTao.com - recommender: DutchJohan

  24. #249

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Yohanneman Bekijk bericht
    Ik had seizoen 1 bij Amazon.co.uk besteld en ook zonder slipcase gekregen. Dat is wel een paar maanden geleden, dus er valt denk ik dan weinig aan te doen. Misschien dat alleen de eerste batch met slipcase is uitgegeven?
    Het gaat om seizoen 2, en ik had hem gepre-orderd bij wowhd.
    Dat is dus de 1ste batch.

    PS: Als iemand niet zo'n waarde hecht aan de slipcase en deze eventueel verkopen wilt, stuur maar een PM!
    Laatst aangepast door The Puma : 30-12-2012 om 12:45

  25. #250

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door bluevoice Bekijk bericht
    @The Puma: ik heb inmiddels een reactie gekregen van Wowhd met de mededeling dat het via de leverancier wordt uitgezocht en dat ik binnenkort iets te horen krijg. Heb jij ook al een reactie gehad?
    Ja, dezelfde reactue ontvangen, even afwachten wat ze gaan doen

Pagina 10 van 22 EersteEerste ... 6789101112131420 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •