De resultaten 1 tot 13 van 13 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Mirror Mirror (2012)



    Director : Tarsem Singh (The Cell, The Fall, Immortals)
    Cast :
    Julia Roberts plays the Queen, Lily Collins (The Blind Side) plays Snow White, Armie Hammer (The Social Network) plays Prince Andrew Alcott, Robert Emms (Anonymous) plays Prince Alcott’s valet, Renbock, and Nathan Lane (The Lion King, The Birdcage) plays the Queen’s hapless and bungling servant, Brighton. The Seven Dwarfs are being played by Mark Povinelli (Water for Elephants), Jordan Prentice (Harold & Kumar Go to White Castle), Danny Woodburn (Watchmen), Sebastian Saraceno (Bedtime Stories), Ronald Lee Clark (Epic Movie), Martin Klebba (Pirates of the Caribbean series) and Joey Gnoffo (The Benchwarmers). The studio has also cast Mare Winningham (Brothers) as Baker Margaret and Michael Lerner (Elf) as Baron
    Met deze regisseur aan het roer mogen we vermoedelijk aan een aparte vertelling verwachten. Niet te verwarren met Snow White and the Huntsman.
    Laatst aangepast door Esteban : 05-11-2011 om 22:30

  2. #2

    Standaard

    Een berg foto's ...







    etc. http://www.ramascreen.com/a-batch-of...vie#more-84871

    Geen enthousiasme van mijn kant. Ik geloof meer in het concurrerende project.
    Laatst aangepast door Esteban : 07-10-2011 om 00:10

  3. #3

    Standaard

    Ik was zeer verrast door The Cell, en nog veel meer door The Fall (blu-ray is een absolute aanrader). Dus ik ben weer zeer benieuwd, net als naar Immortals. Dat de beste man waanzinnig mooie plaatjes kan schieten, mag nu wel bekend zijn.

    Ik ben wel verbaasd dat hij nu zo snel achter elkaar 2 films maakt, bij de vorige zat er zo'n 5/6 jaar tussen....

  4. #4

    Standaard

    Nog foto's...







    Sonny: "What the hell is this?"
    Clemenza: "It's a Sicilian message. It means Luca Brasi sleeps with the fishes."
    - The Godfather (1972) -


    whatiwatch

  5. #5

    Standaard

    Ik vond The Cell vooral een verzameling mooie beelden. Qua verhaal kon het me niet echt boeien.

    Ben wel benieuwd naar deze film. Vind Julia Roberts er trouwens totaal niet evil uitzien.

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martijn0432 Bekijk bericht
    Vind Julia Roberts er trouwens totaal niet evil uitzien.
    Ze ziet er idd te lief uit, maar wellicht is haar performance chilling!
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  7. #7

    Standaard

    Costuums zien er heel fraai uit! Ziet er heel klassiek uit, ben zeer benieuwd.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Ze ziet er idd te lief uit, maar wellicht is haar performance chilling!
    Ze zal ongetwijfeld geen moeite te hebben om een bitch te spelen .
    If you have a milkshake, and I have a milkshake, and I have a straw. And my straw reaches acrooooss the room and starts to drink your milkshake... I drink your milkshake!

  9. #9

    Standaard

    De uiteindelijke titel werd bekend gemaakt, dit project komt in de zalen onder de titel 'Mirror Mirror'.

  10. #10

    Standaard

    zegt me minder dan snowwhite and the huntsman
    maar toch een trailer

    http://www.youtube.com/watch?v=_MDqdODIOSQ
    Startrader

    Dedicated HT: Sony HW30ES, Kingpin VFS210, Focal 826V, Focal 800CC, Focal 807V+Norstone stylum 2 stands., SVS PC12-NSD DSP, Marantz SR6007, HTPC met xbmc, Mele f10
    Woonkamer HT: LG 50pk950, Triangle Galaxy 2 speakers, Sub: Geen, Receiver: Pioneer VSX-919 AH-K, Mediaplayer: Htpc met openelec frodo + aeon mq5 skin, Telenet HD Digicorder, WII Black, Harmony One

    Storage: Unraid Pro Home Mediaserver

  11. #11

    Standaard

    De trailer is leuk, maar de film valt heel erg tegen. Had er veel meer van verwacht en zakt nogal in..vooral het einde waarbij er 1 of andere bollywood dans wordt vertoond zorgt dat de film nogal uit toon valt.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  12. #12

    Standaard

    Persoonlijk vind ik dat Lily Collins in Snow White and the Huntsman had gemoeten. Voordeel van Mirror Mirror is dat deze film meer kindvriendelijker is dan het enge/volwassen Snow White and the Huntsman.

  13. #13

    Standaard

    Dat vind ik dan misplaatst, ze heeft geen sterke karakter. In mirror mirror kwam ze te zachtaardig over en speelde Julia Roberts (ondanks haar slechte rol in deze film) haar wel degelijk voorbij.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •