De resultaten 1 tot 3 van 3 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard DVD afspelen vanaf externe harde schijf

    Beste mensen,

    Sinds een paar maanden heb ik een blu-rayspeler met USB aansluiting. Nu leek het mij wel praktisch om dvd's en blu-rays niet meer te branden, maar op een externe harde schijf te zetten en die dan gewoon in te pluggen in de speler. Maar nu blijkt dit toch niet zo makkelijk te gaan. Heb het geprobeerd met dvd, maar de enige manier waarop ik een film kan kijken is door alle vob bestanden apart af te spelen. Maar dan heb ik geen menu's of ondertiteling. Ook een image bestand afspelen wilt niet lukken. Weet iemand hoe dit moet? Het lijkt mij toch dat dit zou moeten kunnen. Als ik een dvd erin stop speelt ie die bestanden toch ook gewoon af? Bij voorbaat dank.
    Laatst aangepast door Sander2 : 18-07-2011 om 17:35

  2. #2

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander2 Bekijk bericht
    Als ik een dvd erin stop speelt ie die bestanden toch ook gewoon af? Bij voorbaat dank.
    Daarmee is toch het probleem opgelost? Gewoon de DVD erin stoppen!

    Maar USB ingangen op BD spelers zijn bijna nooit geschikt om DVD's mee af te spelen. Die kunnen vaak alleen maar foto's weergeven of om BD-live content op te slaan.
    Ik denk dus dat het niet gaat lukken om via de USB-aansluiting DVD's af te kunnen spelen.
    Philadelphia Phillies: World Series Champions 2008, National League Champions 2009 & 2022 en National League East Champions 2010 & 2011

  3. #3

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Sander2 Bekijk bericht
    Beste mensen,

    Sinds een paar maanden heb ik een blu-rayspeler met USB aansluiting. Nu leek het mij wel praktisch om dvd's en blu-rays niet meer te branden, maar op een externe harde schijf te zetten en die dan gewoon in te pluggen in de speler. Maar nu blijkt dit toch niet zo makkelijk te gaan. Heb het geprobeerd met dvd, maar de enige manier waarop ik een film kan kijken is door alle vob bestanden apart af te spelen. Maar dan heb ik geen menu's of ondertiteling. Ook een image bestand afspelen wilt niet lukken. Weet iemand hoe dit moet? Het lijkt mij toch dat dit zou moeten kunnen. Als ik een dvd erin stop speelt ie die bestanden toch ook gewoon af? Bij voorbaat dank.
    Dit vind ik nogal dubieus. Waarom moet je een Blu-ray Disc eerst branden? Als je het origineel al hebt kun je toch direct het schijfje in je speler doen en afspelen?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Ludo Keeris Bekijk bericht
    Daarmee is toch het probleem opgelost? Gewoon de DVD erin stoppen!

    Maar USB ingangen op BD spelers zijn bijna nooit geschikt om DVD's mee af te spelen. Die kunnen vaak alleen maar foto's weergeven of om BD-live content op te slaan.
    Ik denk dus dat het niet gaat lukken om via de USB-aansluiting DVD's af te kunnen spelen.
    USB 3.0?

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •