Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 79 worden weergegeven.

Discussie: Dredd

  1. #51

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Tja, dit is dus samen met The Tall Man mijn favoriete film van 2012.

    Wat een geweld zeg. Heerlijk om weer eens een actiefilm te zien zonder flauwe grapjes en andere ongein. Brute film !

    Het verhaal is simpel maar de uitvoering is geweldig, ik heb anderhalf uur lang met een grote glimlach op mijn gezicht gezeten..........

    Visueel is de film erg sterk........een grauwe uitstraling met slowmotion scenes die werkelijk briljant zijn.........voegt echt wat aan de film toe.

    Een groot onrecht dat deze film geflopt is............een deel 2 zal hierdoor wel uitblijven wat ik gewoon erg jammer vind.

    Gaat dit zien !!!

    9/10
    Als de verkoop van de blu-ray/dvd door het dak gaan kan een deel 2 altijd nog komen hoor

  2. #52

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theregiment Bekijk bericht
    Als de verkoop van de blu-ray/dvd door het dak gaan kan een deel 2 altijd nog komen hoor
    Ik hoop het echt

  3. #53

  4. #54

    Standaard

    Deze heb ik tijdens de vakantie gezien en was aangenaam verrast. Voor het verhaal en het acteren hoef je het niet te doen, maar de stijl van de film + het harde geweld maakte deze film een positieve ervaring.

  5. #55

    Standaard

    ik denk toch dat ik deze op Bluray ga checken.

  6. #56

    Standaard

    Graag weer wat meer ontopic over deze film mensen! Genoeg andere topics om over distributeurs te discussiëren.

  7. #57

    Standaard

    Sorry

    Is er geen topic in de subforum "blu-ray discussies" waar er sprake is over DFW/EOne o.a. en waar we deze discussie zou kunnen verhuizen? Dan kunnen we gerust verder praten zonder deze topic te vervuilen.

  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BASIL Bekijk bericht
    Sorry

    Is er geen topic in de subforum "blu-ray discussies" waar er sprake is over DFW/EOne o.a. en waar we deze discussie zou kunnen verhuizen? Dan kunnen we gerust verder praten zonder deze topic te vervuilen.
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.p...ht=alleen+voor

  9. #59

    Standaard

    Toch jammer dat er weinig publiciteit aan deze film besteed was met de release..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Toch jammer dat er weinig publiciteit aan deze film besteed was met de release..
    Ik vraag me eigenlijk af hoe dit zo komt. De film komt boven de middelmaat uit (maar dat is natuurlijk mijn eigen mening ) en toch word het een flop.
    Er komen zoveel mindere films uit die het dan wel goed doen.
    Daar komt nog bij dat de film eigenlijk alleen maar positieve reviews heeft gehad.

    Waar zou dit aan liggen bij deze film ?

  11. #61

    Standaard

    Ik word zo moe van het Calimero gedrag als reden om slechte uitgavens goed te praten.

  12. #62

    Standaard

    ik vond het wel een lekkere film
    Laatst aangepast door De_Hollander : 04-01-2013 om 12:21

  13. #63

    Standaard

    Ik zelf kijk altijd alleen maar 2D, van 3D krijg ik hoofdpijn.
    Dus voor mij is de US versie dan to bright om te bekijken.
    Van underworld awakening is de 2D donkerder dan de 3D zoals het behoord te zijn.

  14. #64

    Standaard

    Tja, Underworld is geen Dredd natuurlijk maar nogmaals: op je geposte plaatjes van Dredd zie ik niks lelijks of onnatuurlijks qua kleur. Maar inderdaad, zoals jeroeni zegt: laten we de NL afwachten.
    En zullen we hier niet weer allerlei oude of andere koeien (lees: uitgaves) erbij gaan halen om een punt te maken?

  15. #65

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Graag weer wat meer ontopic over deze film mensen! Genoeg andere topics om over distributeurs te discussiëren.
    Je kunt net zo goed niets zeggen Jordy..........

  16. #66

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    @De_Hollander: misschien kun je de discussie over Underworld Awakenings in het topic met die titel verder voeren en niet hier? Je hebt je punt gemaakt .

    Op blu-ray.com zijn ze trouwens zeer te spreken over de beeldkwaliteit.

    De ietwat softe look van de film en de 'verkleuring' is blijkbaar een keuze van de makers geweest; dat heeft niets met slechte kwaliteit te maken.
    Mee eens, hier gaan we verder over Dredd

  17. #67

    Standaard

    gisteren gezien en viel toch wat tegen; wederom veel onlogische situaties (scenario schrijvers verdienen een hoop geld maar soms vraag ik me af waar ze dat aan verdienen)

    b.v. ergens halverwege de film staan ze buiten op de skatebaan, maken contact met hoofdkwartier, mmm stuur iets van een helicopter om ons op te halen, nee we gaan weer naar binnen... op het eind overmeesterd de gevangene kinderlijk eenvoudig de female Dredd, oke zal wel niet goed kunnen vechten maar later blijkt ze toch aardig goed in hand to hand combat te zijn;
    er zijn misschien wel meer dan honderd bad guys met vuurwapens, maar in grote delen van de film zie je ze nergens terwijl er overal camera's hangen dus niet zo moeilijk om de Dredd's te vinden
    En een bad girl die MaMa heet, come on man ! come on..


    film technisch oke hoewel ik meer had gehoopt op actie buiten de flat, super slomo beelden zijn cool

    heb de usa versie en had het idee dat beeld soms niet oke was in donkere stukken, leek op verticale strepen, zal kijken of ik een tijdspunt kan vinden (gisteren niet opgeschreven)

    Ben toch verbaasd dat zoveel reviewers zo positief zijn, geef de film 6+/10
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  18. #68

    Standaard

    Hij gaat opnieuw naar binnen omdat hij Judge Dredd is, als je het karakter kent uit de comics dan weet je dat hij niet van opgeven weet en maar doorgaat. Hij is een macho pur sang, die vlucht niet, die gaat de confrontatie aan.


  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Cor H. Bekijk bericht
    Hij gaat opnieuw naar binnen omdat hij Judge Dredd is, als je het karakter kent uit de comics dan weet je dat hij niet van opgeven weet en maar doorgaat. Hij is een macho pur sang, die vlucht niet, die gaat de confrontatie aan.
    kan zijn maar volgens mij willen ze toch echt uit het gebouw komen en waarom roept ie dan hulp in van de andere Dredds als ie zo macho is ? hij kan toch ook de gevangene op laten halen en dan terug gaan?

    ik snap z'n karakter wel maar die scene klopt gewoon niet, niet logisch en totaal niet over nagedacht.

    Kom dit soort gemakzucht laatste tijd meer tegen, Dark Night Rises is ook een goed voorbeeld
    When I die I don't want no part of heaven
    I would not do heaven's work well
    I pray the devil comes and takes me
    To stand in the fiery furnaces of hell

    from "Youngstown" by Bruce Springsteen

    mijn collectie mijn verkoop topic

  20. #70

    Standaard

    Het zou zelfmoord zijn om binnen te blijven, zodra het weer "veilig' genoeg is stormt hij weer naar binnen om vervolgens de beste actie uit de film neer te zetten. Dredd is een loner, mijn inziens de enige reden dat hij backup in roept is voor Anderson en om de lijken op te ruimen.


  21. #71

    Standaard

    Dat men het hier zoveel over het beeld heeft, deze film heeft ook fantastische audio, dat was tenminste mijn ervaring tijdens mijn bioscoop bezoek.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  22. #72

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The Sarge Bekijk bericht
    I just discovered the movies "slo-mo" soundtrack is a Justin Bieber song slowed down 800%.
    http://www.youtube.com/watch?v=QspuCt1FM9M
    Original:
    http://www.youtube.com/watch?v=AxCzd_CYKt8

    So as Ma-Ma falls to her death, it's Justin Bieber they play. Well done movie. You just get better and better.
    The humour is so subtle throughout the film.


  23. #73

    Standaard

    Vond het maar een slechte film. Vooral ook de 'acteerkunsten'van Dredd. Ik weet niet eens meer wie hem speelde, maar het had echt iedereen kunnen zijn, incl. mijn ouwe opa. Vanwege die helm had toch niemand het gemerkt.

  24. #74
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Even alle of topic Blu-ray berichten even naar het juiste forumgedeelte verplaatst.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  25. #75

    Standaard

    Bedankt, voor het overplaatsen.
    vanaf dit punt wordt er over de blu-ray versies gesproken.
    http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?t=88239&page=2

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •