Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 79 worden weergegeven.

Discussie: Dredd

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Niels Simons Bekijk bericht
    deze film zal niet in de bioscoop komen,als je die trailer en de acteurs ziet.

    lijkt me wel vet om een keer in 3d thuis te bekijken.

    groeten niels
    Het ziet er wel heel erg B-film achtig uit........

  2. #27

    Standaard

    klopt, slap aftreksel zonder vernieuwing

    helemaal het 'i'm the law' is om te gieren

  3. #28
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  4. #29

    Standaard

    Ach, het eerste deel nam zich zelf al niet al te serieus en dit deel overigens ook al niet dus lekker leuk popcorn vermaak, daar is absoluut niets mis mee denk ik . Denk alleen niet dat hij in de buurt komt van het origineel.
    Ikran is not horse!

  5. #30

    Standaard

    Origineel wat zo slecht dat deze reboot alleen maar kan meevallen. Veel 'slechte ' one-liners en bruut geweld. Zo hoort Dredd te zijn. Hopenlijk zetten ze niet weer zo'n slecht komisch figuur erbij.

  6. #31

    Standaard

    Definitieve poster Dredd 3D

    Hieronder zie je de definitieve filmposter van Dredd 3D, de nieuwe verfilming van de comic Judge Dredd, geregisseerd door Pete Travis (Vantage Point, 2008). Dit keer geen Sylverster Stallone, maar Karl Urban in de titelrol. Vanaf 20 september in de Nederlandse bioscoop.



    Dredd speelt zich af op de straten van Mega City One, een eenzame oase van quasi-beschaving op de vervloekte Aarde. De meest gevreesde straatrechter Judge Dredd (Urban) neemt het samen met de paranormale aspirant-rechter Cassandra Anderson (Olivia Thirlby) op tegen de slechterik Ma-Ma (Lena Headey). Zij is de baas van een drugsbende die handelt in een nieuwe drug die de realiteitszin aantast en zich schuilhoudt in Peach Trees, een enorm flatgebouw.

    Hieronder nogmaals de Trailer.

    Bron : Filmtotaal.nl

  7. #32

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door godofgamblers Bekijk bericht
    Origineel wat zo slecht dat deze reboot alleen maar kan meevallen. Veel 'slechte ' one-liners en bruut geweld. Zo hoort Dredd te zijn. Hopenlijk zetten ze niet weer zo'n slecht komisch figuur erbij.
    Helemaal mee eens..de poster ziet er goed uit..maar ik denk dat dit geen baanbrekende film zal zijn..desondanks wel een verbetering van Stallone's versie.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  8. #33

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  9. #34

    Standaard

    Op imdb.com alleen maar positieve reacties................

    Had ik niet verwacht.

  10. #35

    Standaard

    Ik zag gisteren op Videodetective de trailer voorbij komen, en die zag er niet verkeerd uit. De Stallone-film heb ik ooit 1x gezien (vhs-tijdperk) maar vond hem toen al een draak van een film.

  11. #36

  12. #37

    Standaard

    vind de clips momenteel erg tof.

  13. #38

    Standaard

    De film is volgens mij een flop geworden in de VS maar heeft wel een score van 7.8 op imdb.

    Wie had dat gedacht ?

  14. #39

    Standaard

    En sinds wanneer kun je imdb serieus nemen wat dat betreft? Mensen laten zich gemakkelijk hypen en wie zegt dat die cijfers niet gemanipuleerd worden. Imdb is per slot van rekening van Amazon. En zo'n bedrijf is er alles aan gelegen om straks die films te verkopen. De nieuwste films scoren altijd hoog in het begin. Toch wel typisch..

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter Rijkers Bekijk bericht
    En sinds wanneer kun je imdb serieus nemen wat dat betreft? Mensen laten zich gemakkelijk hypen en wie zegt dat die cijfers niet gemanipuleerd worden. Imdb is per slot van rekening van Amazon. En zo'n bedrijf is er alles aan gelegen om straks die films te verkopen. De nieuwste films scoren altijd hoog in het begin. Toch wel typisch..
    Zolang de beste film aller tijden nog op 1 staat neem ik imdb serieus.

    Dredd 3d krijgt ook overal op het net positieve reviews dus waarom zou het cijfer niet kloppen ?

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeroen D Bekijk bericht
    Zolang de beste film aller tijden nog op 1 staat neem ik imdb serieus.

    Dredd 3d krijgt ook overal op het net positieve reviews dus waarom zou het cijfer niet kloppen ?
    Indeed. Deze film schijnt erg gaaf te zijn, meerdere recensies die erg positief zijn. Imdb is niet betrouwbaar in de eerste twee weken dat een film draait, maar als de film al een maand uit is en al meer dan 10.000 votes heeft en dan nog een 7.8 scoort.....dan kun je er wel vanuit gaan dat het een prima film is

  17. #42

    Standaard

    Dredd was volgens mij in Amerika helaas compleet geflopt

    Maar ik wel em hoe dan ook nog wel zien. Ik heb het gelijksoortige The Raid ook nog niet gekeken, dus dat scheelt
    "All the money does is buy you the bed... it's getting out of it thats the problem" - Shane Black

  18. #43

    Standaard

    4,5 van 5 sterren op Nu.nl. Niet verwacht.

  19. #44

    Standaard

    Afgelopen zaterdag gezien en was aangenaam verrast.

    Bruut en bloederig geweld, goede aktie, mooie decors en een fijn rauw sfeertje vond ik en gelukkig heel af en toe maar wat humor.

    Qua setting lijkt het idd wat op The Raid, het speelt zich grotendeels af in het gebouw maar ik vind dat geen probleem.

    Oh en aardige native 3D ook.

    Als deze strax in de US uitkomt ga ik hem zeker aanschaffen (eOne heeft de rechten hier)!
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  20. #45

  21. #46

    Standaard

    Nu.nl en filmtotaal; goed? Ongaat mij volledig hoe je deze film 4 of meer sterren durft te geven. Tenenkrommend slecht en matig. Binnen 2 minuten voelde ik het al aan mijn water, dit gaat niet meer goed komen en gvd ik had gelijk!. Voorspelbaar, simpel, verhaal dat je binnen 10 woorden kunt uitleggen. Op wat buitenshots na ziet het er zo simpel uit. Om te janken. Dredd beweegt als Robocop en praat als Batman enz. Zijn collega is.....ach, laat maar... U bent gewaarschuwd....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DJR Bekijk bericht
    Afgelopen zaterdag gezien en was aangenaam verrast.

    Bruut en bloederig geweld, goede aktie, mooie decors en een fijn rauw sfeertje vond ik en gelukkig heel af en toe maar wat humor.

    Qua setting lijkt het idd wat op The Raid, het speelt zich grotendeels af in het gebouw maar ik vind dat geen probleem.

    Oh en aardige native 3D ook.

    Als deze strax in de US uitkomt ga ik hem zeker aanschaffen (eOne heeft de rechten hier)!
    +1 helemaal mee eens

  23. #48

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door De_Hollander Bekijk bericht
    +1 helemaal mee eens
    Heb hem zelfs al in voorbestelling bij wehkamp.nl.
    Mijn ht-opstelling: LG Oled 65e6v, Onkyo TX-RZ1100, OPPO UDP-203 UHD Blu-ray Discspeler, Sony UBP-X800 4k Blu-ray speler, Panasonic DP-UB824, Marantz HD-CD-1, Ziggo Next, Mordaunt Short boxen 4 x MS908 Front, 1 x MS905 Centre, 2 x MS905 Bipolair Surround, 1 x avant 309i Subwoofer, Onkyo SKH-410 speakers, Sonos Play 5, Sonos Play 5 (2e generatie), Sonos sub.
    (2e generatie), Beyerdynamic T-1 koptelefoon

    Wat ik gezien heb

    Mijn collectie

  24. #49

    Standaard

    Super film en kan mijzelf vinden in de positieve meningen van anderen.

    Gr Bart

  25. #50

    Standaard

    Tja, dit is dus samen met The Tall Man mijn favoriete film van 2012.
    Wat een geweld zeg. Heerlijk om weer eens een actiefilm te zien zonder flauwe grapjes en andere ongein. Brute film !
    Het verhaal is simpel maar de uitvoering is geweldig, ik heb anderhalf uur lang met een grote glimlach op mijn gezicht gezeten..........
    Visueel is de film erg sterk........een grauwe uitstraling met slowmotion scenes die werkelijk briljant zijn.........voegt echt wat aan de film toe.

    Een groot onrecht dat deze film geflopt is............een deel 2 zal hierdoor wel uitblijven wat ik gewoon erg jammer vind.

    Gaat dit zien !!!

    9/10

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •