Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 30 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard The Blues Brothers & Blues Brothers 2000

    The Blues Brothers en Blues Brothers 2000 verschijnen op 29 september in Nederland op Blu-ray. In Amerika is The Blues Brothers vanaf 26 juli verkrijgbaar en de eerste recensies verschijnen op internet.

    Met de beeldkwaliteit is niets mis. Het geluid is echter niet in HD (DTS 5.1), maar wordt in de recensie op Blu-ray.com wel als zeer goed beschouwd.

    Wellicht krijgt de Europese release wel een HD-track. Het persbericht van de Duitse uitgave zegt in ieder geval van wel. Dat gebeurde al eerder bij Uncle Buck. In Amerika heeft deze een DTS 2.0 Stereo track en in Engeland een DTS-HD Master Audio 2.0 Stereo track. De Engelse uitgave heeft Nederlandse ondertitels, dus de Nederlandse uitgave die eind deze maand verschijnt zal dus ook een HD-track hebben.

    De Blu-ray van The Blues Brothers heeft een aantal extra's, maar het lijkt erop dat Blues Brothers 2000 het moet doen zonder de extra's van de DVD.

  2. #2

    Standaard

    Ik vraag me trouwens af of de versie van Blues Brothers op BD de bioscoopversie betreft, of de verlengde versie?.

    Persoonlijk zou ik ze graag beide op BD willen zien.

  3. #3

    Standaard

    US versie heeft beide versies

  4. #4

    Standaard

    Inderdaad, dat wat ik vergeten te melden.

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    US versie heeft beide versies
    Thnxs

    Alleen jammer dat mijn Harman Kardon BDS 300 niet regiovrij is, want BB is helaas regio a locked!
    Laatst aangepast door DVD Watcher : 21-07-2011 om 11:14

  6. #6

    Standaard

    Waar haal je de info vandaan dat de Amerikaanse uitgave regio gecodeerd is?

  7. #7

    Standaard

    Hij staat op site's als amazon en play inderdaad aangeboden als regiovrij. Niet regio gecodeerd dus. Wil deze trouwens snel aanschaffen, zeker na die positieve recensie op blu-ray.com. Blijft een van mijn favoriete komedies.
    The horror...the horror...

  8. #8

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Waar haal je de info vandaan dat de Amerikaanse uitgave regio gecodeerd is?
    Las ik HIER.

    Vooralsnog regio A las ik daar (nog niet bevestigd regiovrij),en bij http://bluray.liesinc.net/ staat ie niet.

    Dus door deze ging/ga ik er vanuit dat ie locked is.

  9. #9

    Standaard

    Het is een uitgave van Universal en die releases zijn nooit regio gecodeerd (en dan heb ik het niet over de uitgaves van Studio Canal die door Universal zijn uitgebracht). www.movietyme.com heeft bovendien bevestigd dat hij regiovrij is.

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Frank Bekijk bericht
    Het is een uitgave van Universal en die releases zijn nooit regio gecodeerd (en dan heb ik het niet over de uitgaves van Studio Canal die door Universal zijn uitgebracht). www.movietyme.com heeft bovendien bevestigd dat hij regiovrij is.
    bedankt voor de bevestiging dan,

    Dank je

  11. #11

  12. #12

    Standaard

    is het al bekend welke versie van de film van blues brothers er uitkomt op de blu-ray, want de duitse versie heeft alleen de bioscoop versie en de extented cut alleen op de digitale kopie staan....

  13. #13

    Standaard

    De Duitse versie heeft Nederlandse ondertitels, dus is de Nederlandse uitgave hetzelfde. De Engelse uitgave heeft geen Nederlandse ondertitels, volgens de recensie op The Digital Fix, maar wel beide versies.

  14. #14

    Standaard

    de US versie is een 1-disc'er en de NL versie een 2-disc'er volgens FRS.

  15. #15

    Standaard

    1 disc + digital kopie = 2 discs?

    Begin nu wel te twijfelen tussen de NL versie of de EN Versie, maar eens een dagjes over slapen

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    1 disc + digital kopie = 2 discs?

    Begin nu wel te twijfelen tussen de NL versie of de EN Versie, maar eens een dagjes over slapen
    de front cover verraadt niets, dus ik weet het niet. Is het mogelijk dat elke versie van de film op een schijfje staat? Heb de unpacking van de US versie gezien, dat deze maar 1 disc is. Kan ook een fout zijn van FRS.

    Vast staat zeker dat zijn opvolger, Blues Brothers 2000 maar een 1 disc is.

  17. #17

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door jurgen42u Bekijk bericht
    de front cover verraadt niets, dus ik weet het niet. Is het mogelijk dat elke versie van de film op een schijfje staat? Heb de unpacking van de US versie gezien, dat deze maar 1 disc is. Kan ook een fout zijn van FRS.

    Vast staat zeker dat zijn opvolger, Blues Brothers 2000 maar een 1 disc is.
    Mogelijk ja, maar lijkt mij niet realistisch. Op de US versie staan beide films idd op een disc, dus ga er maar vanuit dat de NL versie ook maar 1 discs is, dus of een fout op FRS website of ze duiden een digitale kopie als disc aan.

  18. #18

    Standaard

    Ik vind het wel vreemd dat de reviewer van blu-raydisc.de niets over de TC of de uncut vermeldt, terwijl bij de specificaties er wel degelijk uncut vermeld staat.
    Als ik reviews van gebruikers bekijk vemeldt er 1 dat de uncut versie er niet op staat, maar ik lees niet dat die op de digital copy staat.
    op het Duitse gedeelte van blu-ray.com lees ik wel wat over dat de uncut er niet op staat, maar nergens een bronvermelding.
    Waar heb jij de info vandaan Wieba?

    Wat ik overigens ook vreemd vind is dat het er op lijkt dat op zowel de Duitse als de UK versie Deense subs staan...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  19. #19

    Standaard

    Heb dat gelezen in de comments op blu-raydisc.de, maar of het waar is weet ik niet. Of kan dat helemaal niet en is een digitale kopie altijd een exacte kopie van de disc op BD?

  20. #20

    Standaard

    Bij de comments staat idd dat alleen de TC er op staat, maar nergens staat dat de extended op de digitale kopie staat.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  21. #21

    Standaard

    nee, vrees dat de extended versie ook niet op digitale kopie staat. Ik laat altijd de comments vertalen naar het Nederlands, maar dat blijkt geen goede vertaling te zijn geweest. Kunnen we er vanuit gaan dat de Duitse versie ook de Nederlandse versie zal zijn? Want anders ga ik de Engelse release maar bestellen.

  22. #22

    Standaard

    Op basis van de gegevens van bluray-disc.de kunnen we daar niet vanuit gaan, maar op basis van de review op The Digital Fix eigenlijk wel.

    Hoe doe je het dan met je 2 voor 20 op frs.nl met The Big Lebowski of heb je die nog bij zavvi.com staan of bestel je die ook daar?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  23. #23

    Standaard

    Tegenwoordig kun je gewoon cancellen via de website van FRS, dus je cancelt gewoon 1 item en de andere blijft gewoon in bestelling staan. heb dat al wel eens eerder gedaan.

  24. #24

    Standaard

    Dan betaal je dus 12,99 voor The Dude...
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Dan betaal je dus 12,99 voor The Dude...
    nee dus, ik heb al betaald en kreeg de vorige keer gewoon 10 euro teruggestort.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •