Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
De resultaten 51 tot 75 van 95 worden weergegeven.
  1. #51

    Standaard

    Zonder die tekst zou het inderdaad een meesterlijke poster zijn. Alleen de afbeelding met Evil Dead eronder zou genoeg zijn, dat zegt eigenlijk alles.

  2. #52

    Standaard

    Maar omdat dit een remake is en de generatie van nu niet bekend is met Evil Dead is er deze tagline ondergezet...

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  3. #53

    Standaard

    Trailer doet mij nog niet heel veel, denk hierbij teveel aan remakes zoals die van Texas Chainsaw Massacre en Nightmare on Elmstreet.

    Hoop dat het net zo bruut word als Irreversible, Martyrs en A 'l'interieur, met de ongein van de originele Evil Dead.

  4. #54

    Standaard

    Ik hoop juist dat er geen ongein in zit

  5. #55

    Standaard

    Nieuw red-band trailer, op een pagina die door de filmmakers speciaal in het leven is geroepen om je reactie op die trailer te plaatsen.


    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  6. #56

    Standaard

    mhaw..:s..teveel van het oude in een te nieuw jasje gestoken..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  7. #57

    Standaard

    Fantastisch echt vet!!!

    Kan niet meer mis gaan met deze film, 2013 wordt sowieso al een heel goed filmjaar.

    Wat mij behalve het gore gehalte ook aanspreekt, is dat de bezetenen blijkbaar een sadistisch spelletje spelen met de overlevenden. Die afgehakte kop die blijft lachen, die demon die overgeeft en natuurlijk de scene met dat stanleymes.

    Goede make up ook echt creepy moest meteen denken aan hoe Blair er uit zag in The Exorcist.

    En zo te zien wordt het ook een serieuze film dus geen Evil Dead 2 taferelen, niet dat er iets mis is met die film maar ik heb het liever serieus net zoals het origineel.

    Nu maar hopen dat er niet teveel geknipt is voor de R rating...
    Laatst aangepast door DJR : 04-01-2013 om 22:17
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  8. #58

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    mhaw..:s..teveel van het oude in een te nieuw jasje gestoken..
    Daar is t een remake voor

    Ik vind m heel stoer.
    New: The Last Warning - MoC LE, Vampyr - MoC LE
    Coming ASAP: -

  9. #59

    Standaard

    Als je de 2 Total Recall's (remake) naast elkaar zet, zie je 2 verschillende werelden en zo gezegd verschillende verhaallijnen..als ik de 2 Evil Dead films naast elkaar zet, zie ik gewoon een kopie..jammer genoeg meer een the hills have eyes gevoel..maar precies dezelfde beelden..een remake hmm noem het meer een update

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  10. #60

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    als ik de 2 Evil Dead films naast elkaar zet, zie ik gewoon een kopie..
    Oh, je hebt hem al gezien? Vertel eens, was de trailer representatief voor de film? of was het -zoals wel vaker- niet meer dan een vage en misschien wel onbetrouwbare eerste indruk?
    "It is intriguing and useful to listen to the sacred rhetoric of the cinema groups and intellectual critics, but very little of it gets up on the screen in the next picture." -Jerry Lewis

  11. #61

    Standaard

    Als Evil Dead fan van het eerste uur ben ik razend enthousiast over wat ik gezien heb, denk dat de trailer ook wel representatief is voor de gehele film.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  12. #62

    Standaard

    Oh, je hebt hem al gezien? Vertel eens, was de trailer representatief voor de film? of was het -zoals wel vaker- niet meer dan een vage en misschien wel onbetrouwbare eerste indruk?
    Nee natuurlijk nog niet de films (sarcasme?) .. ik bedoelde de trailers..maar dit is geen vage onduidelijke trailer je ziet duidelijk overeenkomsten. Het is dan ook mijn eigen indruk..ik zal deze film wel zien daar niet van.

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  13. #63

    Standaard

    Tja ik heb vanavond de blu ray van evil dead 1 gezien weer, blijft een unieke film inmiddels veel gezien verveeld nooit..ik denk dat ik the remake wel ga zien in bios net als orgineel was een kleine hit in de bios alleen door de videorelasse is ie een hit geworden in ned dan. hoop niet dat de remake in categorie halloween texas b en d en omen gaat vallen.

  14. #64

    Standaard

    Nieuwe trailer 'Evil Dead'

    Na de stevige Red Band trailers van de horror-remake Evil Dead van de Uruguayaanse regisseur Fede Alvarez zie je hieronder de Green Band trailer. Het verschil? Een stuk minder gore, aangezien de groen gelabelde versie goedgekeurd is om in de (Noord-Amerikaanse) bioscoop af te spelen.

    Met rollen voor Jane Levy, Jessica Lucas, Shiloh Fernandez, Lou Taylor Pucci en Elizabeth Blackmore verschijnt de horrorfilm vanaf 27 juni in de Nederlandse bioscoop.

    FILMPJE!

    Bron : Filmtotaal.nl

  15. #65

  16. #66

    Standaard

    Vreselijk muziek onder de trailer..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  17. #67

    Standaard

    DAMN release datum uitgesteld naar juni
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  18. #68

    Standaard

    Verstandig, er komen teveel goede films begin dit jaar uit..

    Hope is lost. Faith is broken. A fire will rise..


  19. #69

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Verstandig, er komen teveel goede films begin dit jaar uit..
    Klopt maar deze staat bij mij op nummer 1, ach nog een "paar" maandjes wachten dan maar...
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  20. #70

    Standaard

    Dit was natuurlijk te verwachten:

    http://movies.yahoo.com/blogs/movie-...184205933.html

    Toch ga ik hem in de bios kijken en daarna is het wachten op de BD.
    3D is as much a gimmick as seeing three dimensions with two human eyes is a gimmick. The only gimmick is having to wear glasses. For the moment...

    Full HD 1080/24p active 3D


  21. #71

    Standaard

    Bummer....dan maar wachten op de BD.

    the inevitable Blu-Ray release of the original version in all its uncut and unhinged glory

  22. #72

  23. #73

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door RobinB Bekijk bericht
    Vreselijk muziek onder de trailer..
    Geen zorgen over de film wat dat betreft, de score is van Spaans componist Roque Banos en ouderwets Gothisch met groot orkest (en seriously creepy sirene-effect), mannen- en vrouwenkoor in de Hellraiser en The Omen traditie en creepy tango. Erg gaaf.

  24. #74

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door BobdH84 Bekijk bericht
    Geen zorgen over de film wat dat betreft, de score is van Spaans componist Roque Banos en ouderwets Gothisch met groot orkest (en seriously creepy sirene-effect), mannen- en vrouwenkoor in de Hellraiser en The Omen traditie en creepy tango. Erg gaaf.
    Ergens te vinden op het net ? Samples ofzo ?

  25. #75

Pagina 3 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •