De resultaten 1 tot 7 van 7 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Welke serie koop ik?

    Ik twijfel echt ontzettend tussen het kopen van Fringe - Seizoen 1 of Brothers & Sisters - Seizoen 1. Ik weet echt niet welke ik moet nemen want het lijkt me namelijk allebei best leuk.

    Series die ik al kijk / gezien heb, zijn Desperate Housewives, Kees & Co, LOST, Grey's Anatomy, The Event, Samantha Who, CSI: Miami, Ugly Betty en Glee.

    De prijs maakt voor mij niet uit, maar welke zouden jullie aanraden en waarom?
    Laatst aangepast door Oudgediende-02 : 08-07-2011 om 16:44

  2. #2

    Standaard

    gezien de series die je kijkt brothers and sisters.

    Erg goede serie ik heb er 4 seizoenen van gezien.
    I don't say words real good, I stare real well - Clint Eastwood.

    134 Blu ray's laatste aanwinst:
    Sherlock Holmes

  3. #3

    Standaard

    ^^Sluit ik mij bij aan. Brothers & Sisters sluit beter aan bij je smaak.

    Fringe is echter vele malen beter, IMO.
    Everyone knows, when you make an assumption, you make an ass out of "u" and "umption". - Mitch Henessey

    What I Watch

  4. #4

    Standaard

    Ik zou gaan voor Brothers & Sisters. Fantastisch drama. Paar weken terug het einde van de serie gekeken en dat was erg goed gedaan.

    Fringe is ook erg leuk, maar een heel ander genre. Wel veel spannender en het verhaal is ingewikkelder, etc.

  5. #5

    Standaard

    Fringe is inderdaad veel beter, maar in de lijn van wat je daar opnoemt pas Brothers And Sisters beter.
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  6. #6

    Standaard

    ik kom er niet uit, heb een aantal series op het oog.

    the tudors
    the killing
    alcatraz
    the bridge
    mad men

    welke zal ik aanschaffen?

  7. #7
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Series kopen doe ik zeker wel, maar omdat ik door de jaren heen zoveel gekocht heb op alle verschillende media, ben ik nu altijd wat terughoudender. Deels omdat ik mijn woonkamer en kantoor niet als videotheek wil inrichten. En deels omdat ik de meeste series maar één keer kijk.

    Fringe is wel een serie die ik nog wel eens zal kijken. Dus dat is een uitzondering. Aan de andere kant raak ik wel erg gefrustreert van de reklames op tv en het feit dat een serie zomaar stopt en je maar moet afwachten of ze ooit weer eens verder gaan. Dus series die ik echt de moeite waard vind koop ik nu dus wel.

    Daarbij laat ik ook altijd de keuze van het vrouwtje meewegen. Samen houden we wel van het occulte. Dus de Buffy's, Angel, en Vampire Diaries enz. heb ik weer wel. Daarnaast vond ik The Game of Thrones ook wel de moeite waard en Battlestar Galattica heb ik kompleet. Evenals de de Terminator serie. Andere series zoals bijv.House, Mentalist en Castle volg ik graag, maar zal ze niet snel meer kopen. Wat ook mee speelt is dat ik nooit meer iets op dvd koop. Dus dan is de keuze beperkter. Sitcoms kijk ik wel graag, maar koop ze nooit. Maar goed dat is mijn ding... In die zin kan alleen jij zelf bepalen welke serie voor jouw de moeite waard is om te kopen.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •