Pagina 1 van 21 1234511 ... LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 525 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Titanic (April 2012)

    Volgens bluray-disc.de gaat Titanic in april 2012 uitkomen in een prachtige collectors edtion. de box bevat de 3D, theatrical, and extended versions van de film



    Laatst aangepast door Wieba : 07-07-2011 om 13:32

  2. #2

    Standaard

    Zucht, weer een die ik moet hebben.....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  3. #3

    Standaard

    die box ziet er idd fraai uit, must have.
    Maar zal natuurlijk wel weer niet in Belgiê/Nederland worden uitgebracht.
    Vraag me af wat de richtprijs zal zijn voor dit uniqum.

  4. #4
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Prachtige uitvoering die Ultimate Collector edition, die word voor mij. Zou mooi zijn als Nederland deze versie ook krijgt. Scheelt weer met importeren.

  5. #5

  6. #6

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Kan de foto nog groter???
    Zeurpiet
    Maar goed nieuws word weer pling pling kassa
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Kan de foto nog groter???
    http://img.bluray-disc.de/files/newsbilder/big__Titanic-News-4-Disc-Set-02.jpg

  8. #8
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Denk dat we te vroeg gejuiched hebben. Foto is een fanmade ding, wat ook al op de Blu-ray forums gezegd wordt.

    http://www.vgboxart.com/

  9. #9

    Standaard

    Kan je de grote foto niet veranderen in deze, anders word de pagina weer zo breed steeds?

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Pieter V Bekijk bericht
    Denk dat we te vroeg gejuiched hebben. Foto is een fanmade ding, wat ook al op de Blu-ray forums gezegd wordt.

    http://www.vgboxart.com/
    ziet er uit dat je lijkt heb, naja waar rook is, is vuur

  11. #11
    Glorious Member
    Registratie datum
    Feb 2004
    Woonplaats
    Provincie Groningen

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wieba Bekijk bericht
    ziet er uit dat je lijkt heb, naja waar rook is, is vuur
    Dat denk ik niet. Bijna een jaar van te voren iets aangekondigen, is wel heel vroeg. Dat gebeurt zelden.

  12. #12

  13. #13

    Standaard

    Wat een geweldige editie, deze komt er cker in!!

  14. #14

    Standaard

    Als deze het gaat worden ligt de LOTR box wijd achter kwa uitstraling van de uitvoering.

  15. #15
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Is hij nu eindelijk wel anamorphic.
    Met en kleine kanttekening bij 3D, maar zeker een mooie box zo te zien.
    En dan werderom een dvd logo voor de extra's of zo. Hoop dat dit toch niet de maatstaaf wordt bij toekomstige extra's
    Of misschien alleen om aan te geven dat deze box ook op dvd komt, want om de bovenste reden zou die ook een vervanging kunnen gebruiken, als men nog niet aan bd toe is.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  16. #16

    Standaard

    De boxart is nep. Het wordt nu ook in het bronartikel gemeld.

  17. #17

    Standaard

    Ooit is er sprake geweest van een extended edition, en naar verluid komt volgend jaar de 3D versie in de bioscoop.
    Combineer dat met het 100 jaar "verjaardag" van de ramp en maak er een leuke box van lijkt een creatieve fan te hebben gedacht.
    UHD Blu-ray's: 244Blu-ray's: 1129DVD's: 226

  18. #18
    Junior Member
    Registratie datum
    Jul 2011
    Woonplaats
    Tienen - Vlaams-Brabant

    Standaard

    Frenkel, hoop dat je gelijk hebt. Als hij zo beschikbaar komt is mijn budget al klaar. Nu nog juist een plaatsje in de dvd/bluray-kast naast de LOTR en Starwars boxen.
    Wacht nog juist op wat er gaat gebeuren met de Harry Potter reeks! Komt er weer zo een miniatuur uit met deze keer alle bluray's?

  19. #19

    Standaard

    Jammer dat het fanmade is, had m zeker willen hebben...met deze goodies.
    **** me gently with a chainsaw.

  20. #20

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Is hij nu eindelijk wel anamorphic.
    Met en kleine kanttekening bij 3D, maar zeker een mooie box zo te zien.
    En dan werderom een dvd logo voor de extra's of zo. Hoop dat dit toch niet de maatstaaf wordt bij toekomstige extra's
    Of misschien alleen om aan te geven dat deze box ook op dvd komt, want om de bovenste reden zou die ook een vervanging kunnen gebruiken, als men nog niet aan bd toe is.
    Was ik toch al? niet die maffe simpele dvd uit 1999 maar de usa box uit 2005 was wel anamorphic ik heb er pas nog van genoten

  21. #21

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door star wars fan Bekijk bericht
    Was ik toch al? niet die maffe simpele dvd uit 1999 maar de usa box uit 2005 was wel anamorphic ik heb er pas nog van genoten
    Is ook in twee versies in Nederland uitgekomen:
    De special edition:


    En de 4 disc deluxe edition:

    Beide zijn bij sommige blokkers nog wel te krijgen voor €9,95.

  23. #23

    Standaard

    Ik heb de Deluxe edition liggen. Prachtig vormgegeven uitvoering met heel veel extra's over het schip, de cast en crew, en een mooie handtekening van James cameron op de kaft. Wat wil een fan nog meer?

  24. #24

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door FROST Bekijk bericht
    Ik heb de Deluxe edition liggen. Prachtig vormgegeven uitvoering met heel veel extra's over het schip, de cast en crew, en een mooie handtekening van James cameron op de kaft. Wat wil een fan nog meer?
    Een superduber blu ray uitgave
    Blu rays: http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/johnsmeets
    Hometheater:
    SONY LED TV 55 HX850, Receiver Yamaha RX-V663, Sony BDPS790B Blu-ray Speler, Sony hd recorder RDR-HX750. UPC hdtv dvr Horizon Speakers: Teufel Theather 3 Hybride 7.2 (2 intergraded subwoofers 2 rear 2 surround 2 front 1 center) cables monster

    Te koop sony 40 inch tv d3500 receiver yamaha rx v663 Pana BD50 blu ray speler afhaalprijs 300 euri(wegens overcompleet lokatie apeldoorn

  25. #25

    Standaard

    Die deluxe dvd box heb ik ook naast een 1080i uitvoering..... Hoewel die al beduidend beter is dan de dvd laat ook de hdtv uitvoering nog genoeg ruimte voor verbetering over. Wacht dan ook met smart op een mooie bluray box voor in de kast...
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

Pagina 1 van 21 1234511 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •