Pagina 6 van 11 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste
De resultaten 126 tot 150 van 273 worden weergegeven.

Discussie: Twin Peaks

  1. #126

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stijn
    is het slim om nu al serie 1 te kopen? ik zit te twijfelen en kan me goed voorstellen dat het verhaal te vaag blijft na alleen serie 1 (blijft uberhaupt een vaag verhaal, maar je snapt wat ik bedoel).
    is het niet intressanter om te wachten op seizoen 2 en dan alles in 1 keer te zien?
    dus: vraagje aan de eigenaars van serie 1, is het de moeite waard, of blijft het allemaal onafgerond en te vaag?
    Het blijft onafgerond en vaag, maar dat IS Twin Peaks nu eenmaal.
    Ik heb de box gekocht en gekeken en ervan genoten, maar wil nu ook vlug seizoen 2 hebben/kijken.

    Wat ik aanraad? niets, ik weet alleen dat ik de serie briljant vind en dat ik blij ben dat ik nu al seizoen 1 zo vaak kan kijken als ik wil.
    Red het regenwoud, eet meer specht...
    mijn dvd-profiler

    www.prikstok.nl : prikkelend scherpzinnig!

  2. #127
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door stijn
    is het slim om nu al serie 1 te kopen? ik zit te twijfelen en kan me goed voorstellen dat het verhaal te vaag blijft na alleen serie 1 (blijft uberhaupt een vaag verhaal, maar je snapt wat ik bedoel).
    is het niet intressanter om te wachten op seizoen 2 en dan alles in 1 keer te zien?
    dus: vraagje aan de eigenaars van serie 1, is het de moeite waard, of blijft het allemaal onafgerond en te vaag?
    In 1990 had ik de complete serie al op tv gezien. De ontknoping is voor mij dan ook geen verrassing meer. En hoewel het toen een enorme drijfveer was om te blijven kijken, is de serie van een dergelijke kwaliteit dat ook als je alles al weet, toch aflevering na aflevering weer geboeid voor de buis zit.
    Twin Peaks is een serie met meerdere lagen en de afleveringen blijven fantastisch om te zien. Het verhaal wordt erg goed verteld met de ongeveer 40 personages (van normaal tot weird tot komisch) die bijna in elke aflevering te zien zijn. Het verhaal van Twin Peaks bevat humor, spanning, drama, science-fiction, horror en nog veel meer. Erg leuk is ook te zien hoe ze in verschillende afleveringen klassieke films eren(bijvoorbeeld The Manchurian Candidate).
    Wat dat betreft was het eerste seizoen veel beter dan het tweede en laatste seizoen. De eerste afleveringen zijn nog prima te behappen, maar naar het einde toe, als er steeds weer nieuwe verhaallijnen worden geïntroduceerd, begint het enorm in te zakken.
    Natuurlijk ga ik het tweede seizoen ook aanschaffen en dan meteen avond na avond helemaal uitkijken. Ik vind het dan ook de beste serie ooit gemaakt (vooral seizoen één). Maar ik denk dat ik in de toekomst toch meer zal gaan terugzien van het eerste seizoen. Dat doe ik nu al regelmatig en ik vermaak mij er prima mee.
    Wat je vraag betreft, ik denk dat je daar alleen zelf antwoord op kan geven. Het eerste seizoen eindigt weliswaar met een enorme cliffhanger, maar je hebt dan al wel de mooiste serie ooit in je kast staan. En prachtige afleveringen waar je steeds weer opnieuw van kan genieten.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  3. #128

    Standaard

    Eddy, hier sluit ik me helemaal bij aan! De serie is inderdaad een klassieker!

  4. #129

    Standaard

    Daarom wil ik ook pas (weer) gaan kijken als ik ALLE afleveringen thuis heb staan.
    En dan net als toendertijd op tv, iedere week 1 aflevering.
    Ik hoop dat ik het geduld kan opbrengen, maar de beleving zal bijna dezelfde zijn.
    Ik zeg bijna, omdat ik nu WEL weet hoe het af gaat lopen.

    Maar ik ben alleen bang dat er straks afstel van uitstel komt.
    Ze doen nu al twee jaar moeilijk over dat tweede seizoen.

  5. #130

    Standaard

    Interessant nieuwtje dat ik las op 'een ander forum'.
    Twin Peaks Season 2 DVD update

    It's almost the end of 2004 and the big question everyone is asking is, what's up with Season Two of Twin Peaks on dvd? Well, here's the latest. Our sources within Paramount say it's almost a sure thing that you'll see Season Two, as well as a re-release of Season One with the Pilot included, released by Paramount as soon as the rights revert back to them around September 2005. The current rights holder, Lion's Gate (formally Artisan) has no plans to further exploit Twin Peaks or any of it's Spelling Entertainment titles due to the short time frame they have before the rights are lost. So it's all up to Paramount now. Our sources also tell us that part of the reason for the delay of Season Two in other international regions is to have one big release worldwide around the same time in every country, US included. So for you folks overseas, you're also being affected by the rights issue here in the US. The other, though somewhat lesser reason for the delay is to allow more time to work on bonus features. But Paramount is committed to TV on dvd in a big way, and is eager to exploit all the Spelling holdings once they get the rights back, Twin Peaks and Beverly Hills 90210 being the first two they are planning on releasing. Keep in mind that none of this constitutes an official announcment, so these plans are always subject to change. But it looks like there's a good chance we'll finally get to see Season Two on dvd in 2005.
    Zie http://www.lynchnet.com/

    Ik snap de rechtensituatie eigenlijk niet helemaal. In de VS komen de dvd's van Artisan maar hier in Nederland komen diezelfde dvd's + de pilot uit via Paramount? Dan ben ik benieuwd wat er gaat gebeuren met season 2. Artisan gaat geen tijd meer steken in het samenstellen van zo'n set voor regio 1 dus zal Paramount het zelf moeten doen. Kunnen we dan ook nog eens een re-issue verwachten van season 1 hier, als Paramount klaar is met hun nieuwe versie voor regio 1? Ik ben bang van niet.

  6. #131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Our sources within Paramount say it's almost a sure thing that you'll see Season Two, as well as a re-release of Season One with the Pilot included, released by Paramount as soon as the rights revert back to them around September 2005.
    Dat is bijna nog een compleet jaar wachten! En dan ook nog eens een re-release van seizoen 1. Zal je zien dat die hoezen precies op elkaar afgestemd worden en dat de release van nu niet meer past bij seizoen 2.
    Four-Star Trader (236)

  7. #132

    Standaard


    ik wilde ook alle afleveringen ineens gaan kijken, maar tot september 2005 hou ik het niet langer vol. ik ga eerdaags maar eens beginnen, dit is werkelijk ongelooflijk!!!!!
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  8. #133

    Standaard

    Net gespot op DVD-Home.nl:

    23-03-2005 Twin Peaks - Seizoen 2 - deel 1 TV film/serie Paramount
    23-03-2005 Twin Peaks - Seizoen 2 - deel 2 TV film/serie Paramount

    Zou het dan toch...?
    (fingers crossed)

  9. #134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan the Man
    Net gespot op DVD-Home.nl:

    23-03-2005 Twin Peaks - Seizoen 2 - deel 1 TV film/serie Paramount
    23-03-2005 Twin Peaks - Seizoen 2 - deel 2 TV film/serie Paramount

    Zou het dan toch...?
    (fingers crossed)
    Ik weet niet waarom het nodig is om dit in iedere bestaande TP-thread op dit forum te melden maar het is oud nieuws: lees de eerdere postings in deze thread maar eens door.

  10. #135

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Our sources within Paramount say it's almost a sure thing that you'll see Season Two, as well as a re-release of Season One with the Pilot included, released by Paramount as soon as the rights revert back to them around September 2005.
    Dat is bijna nog een compleet jaar wachten! En dan ook nog eens een re-release van seizoen 1. Zal je zien dat die hoezen precies op elkaar afgestemd worden en dat de release van nu niet meer past bij seizoen 2.
    Die datum van september 2005 geldt alleen voor de VS. Wij krijgen de dvd's al in maart.

  11. #136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Our sources within Paramount say it's almost a sure thing that you'll see Season Two, as well as a re-release of Season One with the Pilot included, released by Paramount as soon as the rights revert back to them around September 2005.
    Dat is bijna nog een compleet jaar wachten! En dan ook nog eens een re-release van seizoen 1. Zal je zien dat die hoezen precies op elkaar afgestemd worden en dat de release van nu niet meer past bij seizoen 2.
    Die datum van september 2005 geldt alleen voor de VS. Wij krijgen de dvd's al in maart.
    Dat is dan betere nieuws!
    Ik vond seizoen 1 echt geweldig. Heb wel gehoord dat seizoen 2 wat minder is maar wil toch graag de complete serie zien om zelf een mening te vormen...
    Four-Star Trader (236)

  12. #137

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Die datum van september 2005 geldt alleen voor de VS. Wij krijgen de dvd's al in maart.
    Wie zegt dat? Ergens anders (zal t dadelijk wel even opzoeken) werd gesproken over een wereldwijde release in september 2005....

  13. #138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1
    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Die datum van september 2005 geldt alleen voor de VS. Wij krijgen de dvd's al in maart.
    Wie zegt dat? Ergens anders (zal t dadelijk wel even opzoeken) werd gesproken over een wereldwijde release in september 2005....
    De datum van 23-03-2005 is alweer een tijdje geleden officieel aangekondigt. Ze hebben hem nu al een paar keer uitgesteld dus ik verwacht niet dat ze dit nu weer gaan doen. Bij dit soort releases is een gezamelijke wereldwijde release trouwens toch heel ongewoon.

  14. #139

    Standaard

    Op "het andere forum" staat het volgende als quote afkomstig van lynchnet.com:

    Our sources also tell us that part of the reason for the delay of Season Two in other international regions is to have one big release worldwide around the same time in every country, US included. So for you folks overseas, you're also being affected by the rights issue here in the US.

    Niet echt goed nieuws dus...

  15. #140

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1
    Op "het andere forum" staat het volgende als quote afkomstig van lynchnet.com:

    Our sources also tell us that part of the reason for the delay of Season Two in other international regions is to have one big release worldwide around the same time in every country, US included. So for you folks overseas, you're also being affected by the rights issue here in the US.

    Niet echt goed nieuws dus...
    G!
    V!
    D!

    :x

  16. #141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Citaat Oorspronkelijk gepost door rvvnr1
    Op "het andere forum" staat het volgende als quote afkomstig van lynchnet.com:

    Our sources also tell us that part of the reason for the delay of Season Two in other international regions is to have one big release worldwide around the same time in every country, US included. So for you folks overseas, you're also being affected by the rights issue here in the US.

    Niet echt goed nieuws dus...
    G!
    V!
    D!

    :x
    Eerst lees je slecht nieuws in deze thread over de release om gelijk de dag erop weer een beetje goede nieuws te lezen om vervolgens weer slechte nieuws te lezen, zie hierboven...
    Four-Star Trader (236)

  17. #142

    Standaard

    Ik kan echt niet meer wachten tot ze eindelijk weer beslissen om het dan toch later te release ...
    Season 2 koop ik zoiezo op DVD, maar voorlopig doe ik het met: http://www.torrentspy.com/search.asp...tails&id=38258
    50% op 2 dagen

    hawe fun!!!!![/url]

  18. #143

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kanahpoo
    Ik kan echt niet meer wachten tot ze eindelijk weer beslissen om het dan toch later te release ...
    Season 2 koop ik zoiezo op DVD, maar voorlopig doe ik het met: http://www.torrentspy.com/search.asp...tails&id=38258
    50% op 2 dagen

    hawe fun!!!!![/url]
    Niet slim om dat soort spul hier te plaatsen.

  19. #144

  20. #145

    Standaard

    waarom niet?

    Het is volkomen legaal, het gaat hier niet om een DVD-rip ofzo, maar over de uitgezonden afleveringen op TV, en daar is dus niets mis mee

  21. #146

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door kanahpoo
    waarom niet?

    Het is volkomen legaal, het gaat hier niet om een DVD-rip ofzo, maar over de uitgezonden afleveringen op TV, en daar is dus niets mis mee
    Ah ok, ik ben niet zo bekend met dat soort spul.

  22. #147

    Standaard

    Ik pluk dit net van criterionforum.org:

    Twin Peaks - It sounds like we're finally making progress!
    Posted by David Lambert 1/10/2005

    The last time TVShowsOnDVD had a Twin Peaks update was at the end of October, when we passed on Lynchnet.com's report that we're likely to see Paramount release the second season of the show in late-2005 (supposedly in September, according to a 2003 rumor report, which is when the rights are supposed to revert back to Paramount in their entirety {NOTE: in that report we quoted they said "2004", when the rights actually revert in 2005}).

    At the time of this new October rumor, we asked Paramount for a comment, and they simply replied that nothing was on the schedule...yet. From what we know of the Paramount official schedule, it's still Peaks-less at the moment, but that might only mean a specific date hasn't been chosen. New evidence has recently surfaced that this item is being worked on, and we have a Home Theater Forum reader, Mark Wilson, to thank for the heads-up on this.

    Extras aren't always a part of TV-on-DVD releases, but sometimes you can pretty much count on them for certain releases. Twin Peaks - Season 2 would be as close to a no-brainer for needing bonus material as you get, given the high level of fan anticipation for this title! And it looks like Paramount is delivering, with none other than Lancelot Narayan, the producer who brought supplements to such awesome Paramount releases as Once Upon a Time in the Old West and the remake of The Italian Job.

    Another slick new DVD in the works for Paramount is a special collector's edition of the film Event Horizon, and Narayan is also working on that release. In an online discussion at the IMDB (Internet Movie DataBase) message boards for Event Horizon, where the new DVD (tentatively scheduled for October 2005 in North America) is being discussed, Narayan made a side-remark that had to do with Twin Peaks:

    I'm currently pulling my hair out working on the Extras for Season 2 of 'Twin Peaks'. If it's at all possible, 'Peaks' fans are more exacting than Trekers [sic]! I really want everybody that buys it when it comes out to be happy. In the end, you can only do your best.
    D'r komt wat beweging in .

  23. #148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Kars
    D'r komt wat beweging in .
    Zoals ik ook al eens in een ander topic heb gepost, heb ik een maand of twee geleden een mailtje gestuurd naar paramount nederland met de vraag of en wanneer seizoen twee uitgebracht zou worden. Zij hebben me toen teruggemaild dat het voorlopig de bedoeling is om het tweede seizoen in juli uit te brengen. Dus als het goed is zit de beweging er inderdaad in...

  24. #149

    Standaard

    Hopelijk komt dit jaar dan echt Twin Peaks 2 uit op dvd! Goed om te lezen dat er progress in zit!
    Four-Star Trader (236)

  25. #150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Caledonians
    Hopelijk komt dit jaar dan echt Twin Peaks 2 uit op dvd! Goed om te lezen dat er progress in zit!
    Idd ja! Ik kan niet wachten om season 2 te gaan bekijken! :wink:

Pagina 6 van 11 EersteEerste ... 2345678910 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •