Pagina 5 van 11 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste
De resultaten 101 tot 125 van 273 worden weergegeven.

Discussie: Twin Peaks

  1. #101

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door raymonddeniet
    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Die mail kreeg ik ook.......een half jaar geleden......
    dat is dan toch gunstig. is de planning nog niet gewijzigd :wink:
    hehe....positive thinking :wink:

  2. #102

    Standaard

    Net seizoen 1 afgekeken. Geweldig!

    Kan echt niet wachten tot seizoen 2 uitkomt... dus hopelijk gaat die release gewoon door.

    Ben wel heel erg benieuwd, ook vooral omdat episode 7 van seizoen 1 op zo'n climax eindigt.

    Ik wil meer!
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  3. #103

    Standaard

    Dat is nu precies de reden waarom ik pas wil gaan kijken als ik alles compleet heb!

  4. #104

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JFC_
    Dat is nu precies de reden waarom ik pas wil gaan kijken als ik alles compleet heb!
    Lijkt me wel verstandig ja.
    [ SafeTrader / ***** Five-Star Trader ]
    . · You are my center when I spin away. Out of control on videotape. On videotape · .

  5. #105

    Standaard

    Kreeg net bericht van paramount. De release staat nu gepland in september 2004, maar onder voorbehoud, dus...

  6. #106

    Standaard

    Volgende data op dvd-home.nl :

    23-09-2004 Twin Peaks - Seizoen 2 - deel 1 TV film/serie Paramount
    14-10-2004 Twin Peaks - Seizoen 2 - deel 2 TV film/serie Paramount

    Laat ons hopen dat het er nu eindelijk ook écht zal komen.

  7. #107

    Standaard

    Het duurt nog even, maar hopelijk is het de moeite waard
    Five-Star Trader (778+) | Gold Trader (156+) | eBay (ex-lid) (191+)

  8. #108

    Standaard

    Toch nog wat om in het najaar uit te kijken. (buiten ROTK natuurlijk).
    Oskar Schindler: Stern, if this factory ever produces a shell that can actually be fired, I'd be very unhappy.

  9. #109

    Standaard

    Ga dan binnenkort toch maar eerst seizoen 1 kopen
    I am a freak, and I am proud of it:)

  10. #110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robbie25jr
    Ga dan binnenkort toch maar eerst seizoen 1 kopen
    Ik heb hem vorige week binnen en ik had de serie nog nooit gezien. Na de pilot-aflevering was ik al verkocht en heb in no-time het eerste seizoen afgekeken. Echt geweldig. Nu kan ik natuurlijk niet voor jou beslissen, maar aanraden kan ik hem zeker!

    Even voor de mensen die bekend zijn met Twin Peaks een vraagje:

    Fire Walk With Me moet je pas gaan bekijken als je alle afleveringen (dus inclusief seizoen 2) hebt gezien?
    "Our sun is dying. Mankind faces extinction."

  11. #111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaap22
    Even voor de mensen die bekend zijn met Twin Peaks een vraagje:

    Fire Walk With Me moet je pas gaan bekijken als je alle afleveringen (dus inclusief seizoen 2) hebt gezien?
    Inderdaad. De film bevat wat spoilers m.b.t. de serie dus dat is wel verstandig.

    De beste optie is (vind ik dan) om de film helemaal NOOIT te bekijken.

  12. #112

    Standaard

    Is de release van Twin Peaks: Season 2 al officieel bevestigd?
    Four-Star Trader (236)

  13. #113

    Standaard

    Neen, nog niks officieel bevestigd en het zal ook dit keer niks worden want de twee hoger vermelde data zijn inmiddels geschrapt uit de release lijst van dvd-home.

    op 22/6 volgend bericht op twinpeaksgazette :

    Twin Peaks Season 2 on DVD Next Year?

    We received word today concerning Twin Peaks Season 2. According to an email, there are now shops (not sure if they are online or physical stores) that are spreading word that Region 2 could see season 2 of Twin Peaks sometime between April and June of next year. We've not been able to confirm, and as we know, we've heard similar things before.

    ... het wordt zo stilaan een neverending story

  14. #114

    Standaard

    Voor dit jaar staat hij ook niet meer bij Paramount in de planning. Helaas!
    - Ferris Bueller's Year Off! * Igby goes down *

  15. #115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Markys
    Voor dit jaar staat hij ook niet meer bij Paramount in de planning. Helaas!
    Ik vraag mij af waarom het allemaal zolang moet duren...
    Remember the posters that said "Today is the first day of the rest of your life"? Well, that's true of every day but one - the day you die.
    (American beauty)

    Mijn Collectie

  16. #116

    Standaard

    ik zat laatst op een spaanse site, daar kan je alle 29 afleveringen kopen op 8 discs. zie; http://www.dvdgo.com/product.asp?prodid=6587
    "I like to remember things my own way. Not neccessarily the way they happened". - Bill Pullman in Lost Highway

  17. #117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Major Goodvibes
    ik zat laatst op een spaanse site, daar kan je alle 29 afleveringen kopen op 8 discs. zie; http://www.dvdgo.com/product.asp?prodid=6587
    Dit is naar alle waarschijnlijkheid (altijd een slag om de arm houden, maar eigenlijk weet ik het zeker) de eerder in deze thread genoemde VHS-kwaliteit, Spaanse ondertiteling in de laatste aflevering ingebakken-versie....maar voor de ongeduldigen natuurlijk wel een optie.
    Niet gevreesd, er is nog altijd dit, vrij kansloze , initiatief: teken een petitie: http://www.petitiononline.com/tpdvdnow/petition.html

    Anders zijn Paramount boycotten of een hongerstaking organiseren nog een ideetje?

  18. #118

    Standaard

    Ik wacht wel met het kopen van seizoen 1 tot seizoen 2 uitkomt
    I am a freak, and I am proud of it:)

  19. #119

    Standaard

    Op dvd-home :

    23-03-2005 Twin Peaks - Seizoen 2 - deel 1 TV film/serie Paramount
    23-03-2005 Twin Peaks - Seizoen 2 - deel 2 TV film/serie Paramount

    Zou het er dant toch ooit van komen

  20. #120

    Standaard

    Dit is dus echt vervelend :x

    Brengen ze een super mooie boxset uit van het eerste seizoen, duurt het een paar jaar voordat deel 2 uitkomt!!

    Het heeft toch te maken met rechten of zoiets?

    Nouja, wij de consument zijn er in ieder geval de dupe van

  21. #121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door ZoekenDVD
    Dit is dus echt vervelend :x

    Brengen ze een super mooie boxset uit van het eerste seizoen, duurt het een paar jaar voordat deel 2 uitkomt!!

    Het heeft toch te maken met rechten of zoiets?

    Nouja, wij de consument zijn er in ieder geval de dupe van
    Het zal niet vanzelf gaan dat produceren van een dvd-release. Het feit dat ie niet in de VS uitkomt zal ook niet geholpen hebben.

    Ik ben in ieder geval blij dat deze sets er nu aankomen. Beter laat dan nooit zullen we maar zeggen.

  22. #122

    Standaard

    Waarom opeens van seizoen 2 , 2 aparte boxen?? waarom niet gewoon 1 box met volledig seizoen 2.... :-S
    "But what's puzzling you... is the nature of my game"

  23. #123
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door The_Cure
    Waarom opeens van seizoen 2 , 2 aparte boxen?? waarom niet gewoon 1 box met volledig seizoen 2.... :-S
    Seizoen twee was veel langer en bestond uit episode 8 (90 minuten) en episodes 9 tm 29 (ieder 45 minuten). Ik denk dat Paramount kiest voor steeds een zelfde box van 4 discs zodat je straks drie ongeveer identieke setjes in de kast hebt staan. Er kan natuurlijk ook een commerciele reden voor zijn, men is in de business om geld te verdienen per slot van rekening.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  24. #124

    Standaard

    Net de online petitie getekend.. Jongens, zie het zo: Als ie dan eindelijk uitkomt ben je dubbel zo blij. Het heeft ook wel weer iets eigenzinnig David Lynch achtigs dat het zo lang duurt.
    "I like to remember things my own way. Not neccessarily the way they happened". - Bill Pullman in Lost Highway

  25. #125

    Standaard

    is het slim om nu al serie 1 te kopen? ik zit te twijfelen en kan me goed voorstellen dat het verhaal te vaag blijft na alleen serie 1 (blijft uberhaupt een vaag verhaal, maar je snapt wat ik bedoel).
    is het niet intressanter om te wachten op seizoen 2 en dan alles in 1 keer te zien?
    dus: vraagje aan de eigenaars van serie 1, is het de moeite waard, of blijft het allemaal onafgerond en te vaag?

Pagina 5 van 11 EersteEerste 123456789 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •