Pagina 4 van 11 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste
De resultaten 76 tot 100 van 273 worden weergegeven.

Discussie: Twin Peaks

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Evel Knievel
    sorry, for not posting in dutch, I'm too tired to try and it's not that good, understanding nearly perfect (reading/listening), speaking is Ok, but writing...is een ramp...or something like that.

I think its definetly legal...in Germany and the US in special ebay is that big that they are constantly scanning the auctions for illegal material, so I think it's OK.
    Thanks for the info So 85 Euro or 92 Euro is cheap for the complete serie. But I still have my doubts, if it is a legal version, because I never read or see an anouncement, that there is a box with the complete serie
    My dvdcollection
    Roos
    StarTrader

Standaard

hmm...according to the descriptions it's a Spanish import...

because I never read or see an anouncement, that there is a box with the complete serie
    so did I...that's why I'm asking if anyone has experiences with this box...maybe there is somebody out there

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Art

Dat dacht ik dus ook al
    Dat we dat aan LUTHER HARTOG moeten uitleggen zeg..

Standaard

In the UK there's a DVD-Dealer who sells his stuff via ebay and he/she has written in his auction description that it is a official release and no copyright piracy and he/she checked it because if he/she would sell an unofficial copy he/she would get in serious trouble.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door Dan the Man
    Zoals al gezegd, op 22 mei moet Twin Peaks: Second Season verschijnen....
    Weet iemand dit ''officieel'' te bevestigen?
    Op de site van Paramount kan ik hier namelijk niets over terug vinden

Standaard

Dit wordt gezegd op dvdcompare.org.uk:

R2 (Spain) - Manga Films

Photogallery
    Spanish Subtitles
    4:3 non anamorphic PAL
    Dolby Digital Stereo English format
    Dolby Digital Stereo Spanish format
    Special Case
    Note - Only available in an 8 DVD set with the pilot and Season 2.

It is not known if the Pilot is the original version or the edited European version

Het lijkt dus om een officiele uitgave te gaan...

Edit: via de volgende link kan je em bestellen voor 73 euro (niet echt duur dus)
    http://tiendadvd.starscafe.com/DVD_V...=3FL1HS7IIPTYN

Standaard

yeah...and fucking 30,70 Euro for delivery...some auctions on German ebay are now with 79€ "buy now"...but I don't know how much they would take for delivery to Holland...maybe an even cheaper alternative... nearly 31 € delivery, damn.

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden
    Dit wordt gezegd op dvdcompare.org.uk:

R2 (Spain) - Manga Films

Photogallery
    Spanish Subtitles
    4:3 non anamorphic PAL
    Dolby Digital Stereo English format
    Dolby Digital Stereo Spanish format
    Special Case
    Note - Only available in an 8 DVD set with the pilot and Season 2.

It is not known if the Pilot is the original version or the edited European version

Het lijkt dus om een officiele uitgave te gaan...

Edit: via de volgende link kan je em bestellen voor 73 euro (niet echt duur dus)
    http://tiendadvd.starscafe.com/DVD_V...=3FL1HS7IIPTYN
    Ja, maar dit gaat over een of andere wazige Spaanse release, niet over de Paramount season 2 release...
    ...ik kan hier ook nog steeds niets over vinden...

Standaard

Iemand al iets gehoord over een officiele release-datum van season 2? Het meest recente wat ik gehoord heb is oktober of november maar ik hoorde ook iets over dat ie zelfs doorgeschoven zou zijn naar 2004.

Standaard

Na verschillende mailtjes naar Paramount, kreeg ik van Paramount Nederland de volgende reactie:

Citaat Oorspronkelijk gepost door Paramount Home Entertainment Netherlands BV
    Twin Peaks seizoen twee staat voor dit jaar nog niet op het releaseschema.
    Deze wordt waarschijnlijk dus volgend jaar pas hier in Nederland
    uitgebracht. Wij hebben hier overigens ook alleen het relaeseschema van
    Nederland, ik kan je dus niet vertellen in welke landen de DVD al wel uit
    is en of hij in het Verenigd Koninkrijk al uit is/ wanneer hij daar uit
    komt.
    Ik heb inmiddels de "wazige" Spaanse versie besteld als die binnen is zal ik vertellen wat de kwaliteit is.

Standaard

En is ie binnen????
    "Just because they call it The Human Race, doesn't mean you win if you finish first."

Waarom mijn portemonnee leeg is

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door cycomarcello
    En is ie binnen????
    Ja, is inmiddels binnen.
    En ik heb ook alles al gekeken. De kwaliteit is niet wat je gewend bent bij DVD's. Meer VHS-kwaliteit. En bij de laatste aflevering is Spaanse ondertiteling ingebakken. Alleen kleine stukjes maar wel irritant. Verder kan je de ondertiteling gewoon uitzetten.

Maar 70 euro voor de pilot, seizoen 1 en seizoen 2 is niet veel.

Standaard

Hmm, een beeetje armoedige release dus?
    Hopelijk is de Nederlandse uitgave straks meer van het niveau van de eerste box.
    Uit hoeveel afleveringen bestaat seizoen 2 in jouw box?
    "Just because they call it The Human Race, doesn't mean you win if you finish first."

Standaard

November 9th 2003
    TVShowsOnDVD.com Reports Season 1 Sales Not Profitable Enough to Cover Production Costs
    In a very surprising twist, it looks as though Artisan is now saying that Season 1 did not sell enough copies to cover costs. Not sure what to make of this. Sad news indeed. Hopefully Paramount Germany will keep good on their promise to release Season 2 in November 2004. US fans, get ready to buy a Region Free DVD Players.

Click to read the exclusive article on TVShowsonDVD.com

This just doesn't sit right with me. In the January 24th 2002 issue of the Chicago Tribune, President of Artisan Home Entertainment was quoted:

The studios generally won't release sales figures for TV-based DVDs. But Steven Beeks, president of Artisan Home Entertainment, said he thinks other studios are experiencing DVD successes similar to the one he had with the first season of "Twin Peaks," the moody David Lynch drama about solving a murder in a quirky town. In the three years that it has been distributing videos of "Twin Peaks" episodes, Artisan has sold between 30,000 and 40,000. Inc ontrast, Beeks said, in the few weeks since the series' first-season boxed set has been out on DVD, Artisan has sold about 150,000.

I even remember that demand was so high on Season 1 pre-orders, that it was delayed a week just so Artisan would be able to produce more units Something seems very fishy about this whole thing.

In any case, Artisan is now owned by Lions Gate, and if you would like to let Lions Gate know that there is demand for Season 2 of Twin Peaks on DVD, you can send an email here:

feedbacklg@lionsgatefilms.com

van dugpa.com[/url]
    "Motherfuckin' Charlie Bronson!"

ze dividis
    Mijn huidige top 20

Standaard

Vandaag toevallig seizoen 1 zitten kijken. Ik kan maar 1 ding zeggen: IK WIL MEER!

Ik hoop dat er gauw goed nieuws komt van het TP -op-DVD front.

gr,

Rob
    *** Star-trader / SafeTrader

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door ToshiroMifune
    November 9th 2003
    TVShowsOnDVD.com Reports Season 1 Sales Not Profitable Enough to Cover Production Costs
    In a very surprising twist, it looks as though Artisan is now saying that Season 1 did not sell enough copies to cover costs. Not sure what to make of this. Sad news indeed. Hopefully Paramount Germany will keep good on their promise to release Season 2 in November 2004. US fans, get ready to buy a Region Free DVD Players.

Click to read the exclusive article on TVShowsonDVD.com

This just doesn't sit right with me. In the January 24th 2002 issue of the Chicago Tribune, President of Artisan Home Entertainment was quoted:

The studios generally won't release sales figures for TV-based DVDs. But Steven Beeks, president of Artisan Home Entertainment, said he thinks other studios are experiencing DVD successes similar to the one he had with the first season of "Twin Peaks," the moody David Lynch drama about solving a murder in a quirky town. In the three years that it has been distributing videos of "Twin Peaks" episodes, Artisan has sold between 30,000 and 40,000. Inc ontrast, Beeks said, in the few weeks since the series' first-season boxed set has been out on DVD, Artisan has sold about 150,000.

I even remember that demand was so high on Season 1 pre-orders, that it was delayed a week just so Artisan would be able to produce more units Something seems very fishy about this whole thing.

In any case, Artisan is now owned by Lions Gate, and if you would like to let Lions Gate know that there is demand for Season 2 of Twin Peaks on DVD, you can send an email here:

feedbacklg@lionsgatefilms.com

van dugpa.com[/url]
    Hmm.. da's een beetje verontrustende berichtgeving. Nou ja ik hou me maar vast aan die verkoopcijfers: met zulke aantallen zullen ze toch wel met een tweede box komen toch?

Standaard

Ziet er naar uit dat we dus met z'n allen moeten gaan mailen.
    Je kunt je toch niet voorstellen dat men niet de gehele serie uit gaat brengen he?
    Ik bedoel, een voetbalwedstrijd zend toch ook in z'n geheel uit, niet alleen de eerste helft?

Maar als ik dit lees, ben ik wel bang dat ALS die box van season 2 uitkomt, het een stuk kariger zal worden dan die van season I waarvan het niveau natuurlijk uitermate hoogstaand is.

Standaard

Dankzij dhr. Cyco heb ik seizoen 1 aangeschaft en bekeken, niet wetende dat de 2e serie er nog niet is........

Is er ook een therapieclupje

Wat een wereldserie

Wat ik trouwens ook ergens niet begrijp is dat de serie niet wordt herhaald op TV......(misschien doordat op een gegeven moment er teveel verhaalslijnen waren en vele afhaakte....zoals ik)

Nou ik ga ook maar even mailen en tussendoor even een stukje Cherriepie met zwarte koffie
    I hate waiting......

Standaard

Ik denk dat zowel het uitblijven van tv-herhalingen en het uitkomen van seizoen 2 zo lang op zich laat wachten wegens de versnipperde rechten. Omdat deze serie bv mede geproduceerd is door Mark Frost en Lynch zelf. En deze twee niet echt 'on speaking terms" zijn, kan het nog wel ff gaan duren voordat een maatschappij (zoals Columbia met seizoen één) het hele twede seizoen onder beheer krijgt.

Neemt niet weg dat ik er bij blijf dat het tweede seizon toch beduidend minder is dan het eerste seizoen. Maar dat is mijn persoonlijke mening.

Standaard

En dan zul je dus zien, dat wanneer je het net zeker denkt te weten.
    :P

http://www.dvd.nl/forum/showthread.php?p=342331#342331

:wink:

Standaard

kreeg vandaag dit antwoord van Paramount Nederland:

Beste Raymond,

Waarschijnlijk zal eind dit jaar het 2e seizoen op DVD verschijnen.

Met Vriendelijke groet,

Paramount Home Entertainment Netherlands BV
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

Standaard

Jammie, jammie, jammie!!!

Alleen jammer van dat ene woordje "waarschijnlijk" ...

Standaard

Die mail kreeg ik ook.......een half jaar geleden......

Standaard

Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke
    Die mail kreeg ik ook.......een half jaar geleden......
    dat is dan toch gunstig. is de planning nog niet gewijzigd :wink:
    Before Elvis, there was nothing (John Lennon)

Pagina 4 van 11 EersteEerste 12345678 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten