Pagina 2 van 11 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste
De resultaten 26 tot 50 van 273 worden weergegeven.

Discussie: Twin Peaks

  1. #26

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Alexander de Mol
    Ik heb de box gisteren tijdens de crewmeeting namelijk even in de handen gehad voordat hij met de betreffende recensent meeging. Als ik het me goed herinner is ie zo goed als identiek aan de duitse box.
    Qua stijl is hij inderdaad identiek, alleen in plaats van die dode Laura Palmer staat er die pasfoto-afbeelding voorop. Ik vond persoonlijk de dode versie mooier... in ieder geval sfeervoller.

  2. #27
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Qua stijl is hij inderdaad identiek, alleen in plaats van die dode Laura Palmer staat er die pasfoto-afbeelding voorop. Ik vond persoonlijk de dode versie mooier... in ieder geval sfeervoller.
    Heb je hier soms beeldmateriaal van?

    Ik heb hem besteld, wel spijtig dat ze op de site ook de verkeerde hoes hadden staan.

  3. #28

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jaded
    Heb je hier soms beeldmateriaal van?
    Ja hoor, in principe identiek aan de Amerikaanse cover.

  4. #29
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Nathan Strik
    Ja hoor, in principe identiek aan de Amerikaanse cover.
    Dank je.

    De cover is me té standaard in vergelijk met die andere.

  5. #30
    Glorious Member
    Registratie datum
    Mar 2002
    Woonplaats
    somewhere in time

    Standaard

    Ik vraag me een beetje af wat iedereen bedoeld met de verschillende hoezen. Zelf heb ik de dvd-box afgelopen zaterdag gekocht. De eigenlijke digipack hoes heeft de afbeelding van de dode Laura Palmer, zoals ook te zien op de afbeelding die JeroenDeLuxe heeft geplaatst, de Duitse versie. Echter, op de buitenste doorzichtige plastic hoes(wrapped in plastic )staat de foto van de levende Laura Palmer. Je hebt dus beide versies, want als je de plastic hoes erover heen doet ontstaat de Amerikaanse versie, een levende Laura Palmer met een groene achtergrond, haal je die eraf dan heb je de Duitse hoes, een dode Laura Palmer op een groene achtergrond.
    "Fred, it's not quite dark enough, I can still see something"


  6. #31
    Glorious Member Avatar van Jaded
    Registratie datum
    Jan 2002
    Woonplaats
    Belgica, olé olé.

    Standaard

    Aha ... dat is al wat beter nieuws.

  7. #32

    Standaard

    ik heb de box hier nog nergens in de winkel zien liggen, ik zal in ieder geval vanmiddag proberen om deze ergens betaalbaar aan te schaffen

  8. #33

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Eddy
    als je de plastic hoes erover heen doet ontstaat de Amerikaanse versie, een levende Laura Palmer met een groene achtergrond, haal je die eraf dan heb je de Duitse hoes, een dode Laura Palmer op een groene achtergrond.
    Als ik zondag even de tijd had genomen om die sleeve eraf te schuiven, dan had ik het dus kunnen weten... *schaam*

  9. #34

    Standaard

    hmm deze middag eens binnen geweest in de FNAC en zo en nog geen twin peaks box te zien

  10. #35

    Standaard

    Ik baal een beetje. Had deze set gereserveerd bij DVD Fanatic in Zwolle (tegenwoordig de Moviestore) en ze hadden hem vandaag, terwijl ie bijna overal al te krijgen is, nog niet binnen. Beetje irritant als je de moeite neem om zoiets te doen en dat je dan langer moet wachten voordat je hem in je bezit krijgt. Dat was dan ook de laatste keer.

  11. #36

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JeroenDeluxe
    kan je laten weten wat ze er bij de makro voor vragen?
    de goedkoopste (met nl. subs) die ik ben tegengekomen is eur. 58.99 incl.
    € 47,60 (incl.) Wel een naar plastic hoesje, dat snel de rand vd dvdverpakking beschadigd

  12. #37

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin de Goeij
    € 47,60 (incl.) Wel een naar plastic hoesje, dat snel de rand vd dvdverpakking beschadigd
    Argh! Toch niet zoeen als bij de Futurama-box toch? Die krijgt voor mij namelijk de hoofdprijs voor meest irritante dvd-verpakking OOIT.

  13. #38

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin de Goeij
    € 47,60 (incl.) Wel een naar plastic hoesje, dat snel de rand vd dvdverpakking beschadigd
    Goede prijs! Nu nog iemand zien te regelen met een Makro-abo... Met het plastic hoesje boedoel je de doorzichtige wrap, of niet? Bedankt voor de info

  14. #39

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon


    Argh! Toch niet zoeen als bij de Futurama-box toch? Die krijgt voor mij namelijk de hoofdprijs voor meest irritante dvd-verpakking OOIT.
    Is dat ook zo'n hard transparant hoesje die veel te nauw om de dvd-hoes sluit?

  15. #40

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin de Goeij
    Is dat ook zo'n hard transparant hoesje die veel te nauw om de dvd-hoes sluit?
    Ja. Bij mijn set zijn de hoeken al een beetje begonnen te scheuren. Btw: ik heb even met de TP-set in mijn handen gestaan, maar ik herinner me niet dat er zo'n schuifhoes omheen zat. Hoop het niet want ze gaan erg makkelijk kapot dus.

  16. #41

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon


    Ja. Bij mijn set zijn de hoeken al een beetje begonnen te scheuren. Btw: ik heb even met de TP-set in mijn handen gestaan, maar ik herinner me niet dat er zo'n schuifhoes omheen zat. Hoop het niet want ze gaan erg makkelijk kapot dus.
    Gisteren bij de Makro gekocht.
    Inderdaad een schuifhoes.
    Het geluid van de Pilot (Stereo) viel me
    tegen, veel ruis.
    Andere afleveringen heb ik nog niet bekeken.

  17. #42

    Standaard

    Ik heb 'm vandaag ook gekocht bij de FRS voor 72,00 euro, als ik dat hier allemaal lees, voel ik me toch een klein beetje genaaid....
    Maar ben wel heel erg blij met m'n aankoop !!!!!!

    Jippie !!
    It's not like Julius Ceasar said: I came, I conquired and Boohoohoo I feel bad about it... - Spike.

  18. #43

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door JeroenDeluxe


    Goede prijs! Nu nog iemand zien te regelen met een Makro-abo... Met het plastic hoesje boedoel je de doorzichtige wrap, of niet? Bedankt voor de info
    geen prob... suc6!

  19. #44

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jeff
    Ik heb 'm vandaag ook gekocht bij de FRS voor 72,00 euro, als ik dat hier allemaal lees, voel ik me toch een klein beetje genaaid....
    Maar ben wel heel erg blij met m'n aankoop !!!!!!

    Jippie !!
    Ik zou even teruggaan naar de FRS, want ik heb 'm bij de Kalverstraatvestiging in A'dam gisteren meegekregen voor € 59,99. De originele prijs van € 72,99 was vervangen door een sticker, met daarop € 59,99. Op de site staat ie nu ook voor € 59,99.

    Ben ik overigens de enige die vindt dat de pilot episode er bedroevend uitziet? Geen contrast, dichtgelopen zwarten, fletse kleuren enz. Het lijkt wel of ik bij elke scene m'n tv opnieuw moet afregelen... Ik heb het idee dat aan deze aflevering niets is opgelapt, geremasterd e.d. zoals bij de andere in deze box (die er wel echt fantastisch uitzien) omdat de pilot in de US (i.v.m. een rechtenkwestie) niet in de box set zit. Maar goed, niet zeuren, ik ben al waanzinnig blij dat Twin Peaks eindelijk op DVD uit is.

  20. #45

    Standaard

    Aargh! Heb ik de box EINDELIJK in mijn bezit, pleegt mijn speler muiterij door geen signalen van mijn afstandbediening meer te willen ontvangen.... Met andere dvd's kan ik nog gewoon met de knoppen op het frontje de boel afgespeeld krijgen maar JUIST mijn TP-schijven niet. *grom* Morgen dus maar eens mijn speler ter reparatie aanbieden en 2 maanden wachten tot ie weer terug is. Grrr....

  21. #46

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard Boon
    Aargh! Heb ik de box EINDELIJK in mijn bezit, pleegt mijn speler muiterij door geen signalen van mijn afstandbediening meer te willen ontvangen.... Met andere dvd's kan ik nog gewoon met de knoppen op het frontje de boel afgespeeld krijgen maar JUIST mijn TP-schijven niet. *grom* Morgen dus maar eens mijn speler ter reparatie aanbieden en 2 maanden wachten tot ie weer terug is. Grrr....
    heel apart.. Past wel in het mysterie-verhaal..maar zonder dollen, zijn je schijfjes wel in orde? Anders zou ik er een mee nemen naar de zaak, om te testen ofzo

  22. #47

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Martin de Goeij
    heel apart.. Past wel in het mysterie-verhaal..maar zonder dollen, zijn je schijfjes wel in orde? Anders zou ik er een mee nemen naar de zaak, om te testen ofzo
    Nee, met de schijven is niets mis: het probleem is alleen dat ik met de front-knopjes niet over het taalmenu kan navigeren wat ie eerst toont. Bij de meeste schijven kan ik op 'stop' klikken en dan weer op 'start' en dan speelt ie gewoon het eerste hoofdstuk (en kan ik gewoon met 'back' en 'forward' daar doorheen navigeren). Bij de TP-schijven hebben ze alle knoppen behalve de 'enter' en de stuurknoppen geblokkeerd op het taalmenu (ook de stop-knop). Het enigste wat ik kan doen is de schijf-lade openen en sluiten maar dan krijg ik wederom het taalmenu. Heb nu al meerdere knoppencombinaties geprobeert maar helaas allemaal zonder resultaat. Balen!

  23. #48

    Standaard

    OOOOOOHHH YEEEEESSSS!!!! Mijn speler doet het weer!!! Dacht dat het aan de sensor van de afstandbediening op het aparaat zelf lag, maar nadat ik de batterijen van de remote er een uurtje uitgehaald had en ze er weer eendeed werkte ie weer picobello. Ik was eigenlijk shit-chagerijnig toen ik merkte dat ik mijn box niet kon bekijken, maar toen ik het weer deed en het intro van de show in beeld kwam stond ik bijna met tranen in mijn ogen. Mijn (waarschijnlijk) favoriete serie allertijden EINDELIJK in mijn bezit. Joy! Joy! Joy! Dit wordt nog een LANGE nacht.

    Btw: voor de mensen die naar meer info over de serie op zoek zijn (zoals bijv. character- en episode-guides) kan ik http://www.twinpeaks.org/ erg aanbevelen. De site wordt niet meer echt veel bijgewerkt, maar is nog steeds erg uitvoerig qua informatie.

  24. #49

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HansD
    Ben ik overigens de enige die vindt dat de pilot episode er bedroevend uitziet?
    Meteen na LOTR kijken wel ja, maar na een tijdje vind ik het toch wel meevallen voor een TV serie. Ik heb wel slechtere gezien.

  25. #50

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door HansD

    Ben ik overigens de enige die vindt dat de pilot episode er bedroevend uitziet? Geen contrast, dichtgelopen zwarten, fletse kleuren enz. Het lijkt wel of ik bij elke scene m'n tv opnieuw moet afregelen... Ik heb het idee dat aan deze aflevering niets is opgelapt, geremasterd e.d. zoals bij de andere in deze box (die er wel echt fantastisch uitzien) omdat de pilot in de US (i.v.m. een rechtenkwestie) niet in de box set zit. Maar goed, niet zeuren, ik ben al waanzinnig blij dat Twin Peaks eindelijk op DVD uit is.
    De kwaliteit houdt niet over nee, maar is toch nog wel acceptabel. De pilot is sowieso een beetje een buitenbeentje in de serie dus dat mag van mij dan nog wel. Het is al een aanwinst dat ie in de set zit.

    Een vraagje over de pilot die ik nu zit te kijken. Is dit nou de Europese of de Amerikaanse Pilot? Ik begreep dat er aan het eind van de Europese eigenlijk al een soort ontknoping van de moord van Laura Palmer plaats zal vinden. Het is alweer zo'n tijd geleden dat ik de serie voor het laatst gezien dus ik weet even niet meer precies hoe het zat.

    Ok en nu ga ik even een kop 'damn fine coffee' inschenken.


    EDIT: een andere erg aardige site over TP is http://www.twinpeaksgazette.com/

Pagina 2 van 11 EersteEerste 123456 ... LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •