Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 7891011
De resultaten 251 tot 273 van 273 worden weergegeven.

Discussie: Twin Peaks

  1. #251

    Standaard

    De blu-ray is nu op zavvi zelfs maar €22,99 !

  2. #252

    Standaard

    Alles heeft Nederlandse ondertiteling? Kan iemand dat bevestigingen? Dan koop ik hem vanavond nog!

  3. #253

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Verhoeven Bekijk bericht
    Alles heeft Nederlandse ondertiteling? Kan iemand dat bevestigingen? Dan koop ik hem vanavond nog!
    Deze box staat ook op Amazon.co.uk met de vermelding dat er NL subs aanwezig zijn.

  4. #254

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    De blu-ray is nu op zavvi zelfs maar €22,99 !
    Ik zou hem bijna nog een keer kopen
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  5. #255

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    In de rest van noord en west Europa heeft HBO de rechten gekocht. Dus ik verwacht eigenlijk wel dat deze in Nederland verschijnt bij Ziggo on Demand. Aangezien die rechthebbende zijn van alle HBO content in Nederland.
    Het nieuwe seizoen van Twin Peaks, de televisieserie uit de jaren negentig, wordt in Nederland door Videoland uitgezonden. Klanten kunnen de serie vanaf 22 mei bekijken, slechts enkele uren na de première in de Verenigde Staten.

    De nieuwe reeks bestaat uit achttien afleveringen en gaat verder 25 jaar nadat de inwoners van een eigenaardig dorpje perplex stonden toen het meisje Laura Palmer plotseling werd vermoord. De bedenkers van de serie, David Lynch en Mark Frost, zijn weer bij het vervolg betrokken.

    Bron: nu.nl http://www.nu.nl/film/4706070/nieuwe...land-zien.html

  6. #256

    Standaard

    Vraag me af of - als je een abonnement hebt op Videoland - je er extra voor moet betalen.

  7. #257

    Standaard

    Ik laat het je morgen weten :0

  8. #258

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robin W. Bekijk bericht
    Vraag me af of - als je een abonnement hebt op Videoland - je er extra voor moet betalen.
    Neem aan van niet. Men heeft het alleen over films die net uit de bioscoop zijn:

    Met Videoland heb je toegang tot duizenden films en series. De series zijn soms heel recent en soms van een aantal jaren geleden. Sommige series lopen zelfs vooruit op de uitzending op televisie. Bovendien bevat Videoland een groot aanbod van topfilms van de afgelopen jaren.

    Films die net uit de bioscoop zijn, kun je vinden in de categorie 'huurfilms'. Deze films kun je los huren bij Videoland en mogen nog geen onderdeel uitmaken van het abonnement. Dit heeft te maken met de afspraken die gelden in de filmindustrie.
    Laatst aangepast door Johan1967 : 21-05-2017 om 17:50

  9. #259

    Standaard

    Voor de belgen: het nieuwe seizoen van Twin Peaks is beschikbaar in het Play More pakket, wel snel zijn met kijken want de uitgezonden aflevering zal maar een week beschikbaar zijn blijkbaar.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  10. #260

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Robin W. Bekijk bericht
    Vraag me af of - als je een abonnement hebt op Videoland - je er extra voor moet betalen.
    Er staan nu 2 afleveringen van het nieuwe Twin Peaks seizoen op Videoland.. en je hoeft niet extra te betalen

  11. #261

    Standaard

    Ik had lage verwachten want ik moet eerlijk toegeven ik heb het einde van de serie met moeite uitgekeken. Maar deze eerste afleveringen van de revival waren best geweldig en vooral bizar. Alleen Lynch kan dit maken en de fans kunnen er maar beter van genieten zolang het nog kan.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  12. #262

    Standaard

    Vanavond de eerste twee afleveringen bekeken van de nieuwe serie en ik ben totaal niet teleurgesteld in dit vervolg. De eerste twee seizoenen vond ik al geweldig (er kwam een dio in S2 maar daar waren redenen voor) en dit nieuwe seizoen start nieuwe verhalen op en verweeft dit met het verleden. Het is freaky, bizar, spannend en soms simpelweg huiveringwekkend. Geweldig gedaan, ik hou wel van series en films die niet meteen de antwoorden geven. Ik ben heel erg benieuwd naar de volgende afleveringen. Ook de beeld- en geluidskwaliteit van de serie bij Videoland is top. Ben er erg tevreden mee, een mooie aanvulling op Netflix.

  13. #263

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Johan1967 Bekijk bericht
    Neem aan van niet. Men heeft het alleen over films die net uit de bioscoop zijn:

    Met Videoland heb je toegang tot duizenden films en series. De series zijn soms heel recent en soms van een aantal jaren geleden. Sommige series lopen zelfs vooruit op de uitzending op televisie. Bovendien bevat Videoland een groot aanbod van topfilms van de afgelopen jaren.

    Films die net uit de bioscoop zijn, kun je vinden in de categorie 'huurfilms'. Deze films kun je los huren bij Videoland en mogen nog geen onderdeel uitmaken van het abonnement. Dit heeft te maken met de afspraken die gelden in de filmindustrie.
    Citaat Oorspronkelijk gepost door madonnafreak Bekijk bericht
    Er staan nu 2 afleveringen van het nieuwe Twin Peaks seizoen op Videoland.. en je hoeft niet extra te betalen
    Bedankt allebei!

  14. #264

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Vanavond de eerste twee afleveringen bekeken van de nieuwe serie en ik ben totaal niet teleurgesteld in dit vervolg. De eerste twee seizoenen vond ik al geweldig (er kwam een dio in S2 maar daar waren redenen voor) en dit nieuwe seizoen start nieuwe verhalen op en verweeft dit met het verleden. Het is freaky, bizar, spannend en soms simpelweg huiveringwekkend. Geweldig gedaan, ik hou wel van series en films die niet meteen de antwoorden geven. Ik ben heel erg benieuwd naar de volgende afleveringen. Ook de beeld- en geluidskwaliteit van de serie bij Videoland is top. Ben er erg tevreden mee, een mooie aanvulling op Netflix.
    Helemaal mee eens! Heb genoten!

  15. #265

    Standaard

    Waar ik de eerste 2 afleveringen nog kon smaken vond ik aflevering 3 toch maar 1 grote onzin. De blans tussen surrealisme en realiteit is ver zoek en na een uur heb je meer wannabe David Lynch bullshit gezien dan verhaal, er zal wel een heuse theorie zitten achter wat ik net gezien heb maar ik ga me niet bezighouden met dat allemaal op te zoeken . Het is niet omdat het vreemd en door Lynch gemaakt is dat het daarom goed is. Ga nog even wachten met verder kijken, ik zat constant te denken wat ben ik eigenlijk aan het kijken en duurd het nog lang? Lijkt me niet echt de bedoeling.
    Laatst aangepast door WaymannDirector : 31-07-2017 om 08:44

  16. #266

    Standaard

    Gisteravond aflevering 6 zitten kijken. Moet zeggen dat ik vorige week al zoiets had van: het begint een beetje te vervelen. Dat was nu niet anders. Vreemd genoeg verheug ik me toch alweer op aflevering 7. Het intrigeert me, wil toch weten waar het naartoe gaat. Ik denk dat ik eigenlijk pas kan zeggen of ik het goed vind of niet na het bekijken van de laatste aflevering. Bizarre serie.

  17. #267

    Standaard

    Aflevering 12 staat nog niet online bij Videoland. Meestal is dat al kort na de uitzending in Amerika. Nog meer mensen die dit hebben?

  18. #268

    Standaard

    In Amerika wordt het derde seizoen op 5 december uitgebracht op Blu-ray: http://www.blu-ray.com/news/?id=22089

  19. #269

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door WaymannDirector Bekijk bericht
    Waar ik de eerste 2 afleveringen nog kon smaken vond ik aflevering 3 toch maar 1 grote onzin. De blans tussen surrealisme en realiteit is ver zoek en na een uur heb je meer wannabe David Lynch bullshit gezien dan verhaal, er zal wel een heuse theorie zitten achter wat ik net gezien heb maar ik ga me niet bezighouden met dat allemaal op te zoeken . Het is niet omdat het vreemd en door Lynch gemaakt is dat het daarom goed is. Ga nog even wachten met verder kijken, ik zat constant te denken wat ben ik eigenlijk aan het kijken en duurd het nog lang? Lijkt me niet echt de bedoeling.
    Als fan van het eerste uur en het veelvuldig zien van de originele serie, heb ik keurig gewacht met het kijken van dit nieuwe seizoen tot hij op blu-ray uitkwam.
    In september al beide soundtracks op cd gekocht, dus ik was al een beetje voorbereid op de serie, en ook dat ik geen verwachtingen mocht hebben ivm de originele serie.

    Maar wat we dus voorgeschoteld krijgen is dus vreemder dan vreemd (er speelt zich bizar weinig in Twintig Peaks af, en wat daar gebeurd, gaat óf nergens over, of lijkt zich in een senielentehuis af te spelen).

    David Lynch heeft van Showtime carte blanche gekregen (als excuus of goedmakertje voor hun gedeeltelijke overname van seizoen 2), en daar heeft Lynch goed ge/misbruik van gemaakt.
    Mijn vriendin kijkt nu met grote tegenzin mee. De eerste 4 afleveringen had ik ook het idee een grote miskoop te hebben gedaan, dat de serie zo tegen zou gaan vallen, want waar kijken we nu eigenlijk naar??

    Na een korte onderbreking (o.m. vakantie) hebben we gisteren aflevering 8 gezien en die vond ik geweldig! Een grote trip waarbij je alleen maar kan gissen waar het over ging (de geboorte van Bob???).

    Op naar aflevering 9!

  20. #270

    Standaard

    Ik ben inmiddels ook bezig met seizoen drie en ik ben volledig verslaafd. Ik vind het dus allemaal geniaal. Mijn eerste reactie is "Dit is het beste wat Lynch ooit heeft gemaakt". Grappig om te lezen dat mensen "het grote onzin" vinden. Dat kan ik me best voorstellen maar ik heb daar totaal geen last van. De muziek, de acteurs, de setting....ik vergaap me echt aan de prachtige scenes. Het verhaallijntje met Dougie mag echter nu wel afgerond worden maar dat is slechts een zeer klein minpuntje.

  21. #271

    Standaard

    Is het niet een grote middelvinger naar Showtime?

    Overigens vind ik Kyle MacLachlan geweldig acteren! Moet toch wel een prijs opleveren, toch?

  22. #272

    Standaard

    Vind de terugkeer ook echt fantastisch! Ik merk wel dat ik elke keer een lach op m'n gezicht krijg als er wordt overgeschakeld naar de originele personages, maar ook de toevoeging van Jennifer Jason Leigh en Tim Roth is bv echt erg goed uitgewerkt. Maar inderdaad, op dit moment ben ik ook nog aan het kijken en ik wil zo graag dat Dougie eens overschakelt naar het origineel. Ik ben haast bang dat het niet meer gaat gebeuren.

    MacLachlan was trouwens o.a. genomineerd voor een Golden Globe voor zijn rol, maar heeft deze helaas niet mogen winnen

  23. #273

    Standaard

    Onbegrijpelijk eigenlijk. Ach, zolang wij maar van hem genieten.

Pagina 11 van 11 EersteEerste ... 7891011

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •