Pagina 10 van 11 EersteEerste ... 67891011 LaatsteLaatste
De resultaten 226 tot 250 van 273 worden weergegeven.

Discussie: Twin Peaks

  1. #226

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Helaas, slecht nieuws.

    Het is dus niet meteen dat het afgeblazen is, maar geen Lynch als regisseur? Kijk naar de originele serie en je weet genoeg....toch een hele aderlating.
    heb ook liever Lynch maar vergeet niet dat hij van het eerste seizoen slechts 2 episodes heeft geregisseerd

  2. #227

    Standaard

    Gaat mij er nog niet eens zo zeer om op hij zelf op de regiestoel gaat zitten (zou wel mooi zijn natuurlijk), maar als hij er helemaal niet meer bij betrokken is dan hoeft het van mij betreft niet door te gaan.

  3. #228

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel v/d H. Bekijk bericht
    Gaat mij er nog niet eens zo zeer om op hij zelf op de regiestoel gaat zitten (zou wel mooi zijn natuurlijk), maar als hij er helemaal niet meer bij betrokken is dan hoeft het van mij betreft niet door te gaan.
    Zoals ik het lees gaat dit alleen over hem als regisseur, niet over hem als schrijver. Zijn scripts worden dus wel gebruikt, maar niet door hem geregisseerd.

  4. #229

  5. #230

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Rogier Burghout Bekijk bericht
    Haha. Nou eerst maar eens een tijdje afwachten hoe het nu verder gaat. Lijkt erop dat Lynch een potje blufpoker heeft gewonnen.

  6. #231

  7. #232

    Standaard

    Op 21 Mei is dan eindelijk de eerste - 2 uur durende - aflevering te zien.

    Weet iemand eigenlijk waar we deze serie in Nederland kunnen kijken?

  8. #233

    Standaard

    Afgaand op Facebook had ik hier een levendige discussie verwacht. Valt dat tegen....

    Er staat op een Facebook-pagina van Twin Peaks in welke landen de serie wordt uitgezonden, maar daar schijnt Nederland niet tussen te staan.

    Ze eindigen begin september wel met een dubbele aflevering. Dus blu-ray release eind november??

  9. #234

    Standaard

    In de rest van noord en west Europa heeft HBO de rechten gekocht. Dus ik verwacht eigenlijk wel dat deze in Nederland verschijnt bij Ziggo on Demand. Aangezien die rechthebbende zijn van alle HBO content in Nederland.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  10. #235

  11. #236

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    In de rest van noord en west Europa heeft HBO de rechten gekocht. Dus ik verwacht eigenlijk wel dat deze in Nederland verschijnt bij Ziggo on Demand. Aangezien die rechthebbende zijn van alle HBO content in Nederland.
    Is het een eigen HBO-produktie? Zo ja, dan zal hij zeker komen. Maar is het geen eigen HBO-produktie dan kan je het schudden. Ziggo heeft alleen de rechten op films en serie's die HBO zelf maakt. Dat is wat ze zeiden. Maar het verraste me wel dat Black Sails erbij is gekomen. Dat is van Starz.

  12. #237

    Standaard

    Eerlijk ? Ik zit hier echt niet op te wachten. Ook al zit Lynch achter het project, wat geweest is, is geweest.

    Mocht het meevallen zoveel te beter.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  13. #238

    Standaard

    Nee het is een productie van Showtime, mijn gokje was puur speculatief omdat in veel omliggende landen de rechten aan HBO waren verkocht. Nader onderzoek heeft opgeleverd dat helemaal niemand de rechten voor NL nog heeft gekocht. Het is dus afwachten of het überhaupt uitkomt hier. Voor franstalig België is de serie trouwens via Voo en het BE TV pakket te zien.
    Sony KD-55X8505C 4K HDR | Philips BDP7500 (B) | Philips BDP3000 (A)|NAD T748 v2| 2x Dali Zensor 5 | 1x Dali Zensor Volkal | 2x Dali Zensor 1 | SVS PB-1000


  14. #239

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Davidshadow13 Bekijk bericht
    Nee het is een productie van Showtime, mijn gokje was puur speculatief omdat in veel omliggende landen de rechten aan HBO waren verkocht. Nader onderzoek heeft opgeleverd dat helemaal niemand de rechten voor NL nog heeft gekocht. Het is dus afwachten of het überhaupt uitkomt hier. Voor franstalig België is de serie trouwens via Voo en het BE TV pakket te zien.
    BE TV is van telenet. Dus die zullen de serie wel aanbieden via Play More.
    COLLECTIE: Film BD - 1959 / Film DVD - 1072 / TV Series BD - 326 / Tv-Series DVD - 365 / Films via Itunes - 76

  15. #240

    Standaard

    Wel jammer dat de afleveringen niet nog eens uitgezonden gaat worden. Hoeveel mensen weten nog de details van de serie?
    Ik was erg jong, en kan me weinig meer herinneren. Nu moet ik de oude afleveringen ergens gaan downloaden om mijn geheugen op te frissen.

  16. #241

    Standaard

    Dit is zo'n beetje mijn idee over Twin Peaks:
    DVD-pagina - DVD Info - Facebook - SafeTrader
    Ik heb een fantasy-boek geschreven! Lees er alles over hier!

  17. #242

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Nu moet ik de oude afleveringen ergens gaan downloaden om mijn geheugen op te frissen.
    Of nog beter...gewoon de boxset kopen! De dvd versie is spotgoedkoop te vinden (slechts 12 pond bij Amazon voor beide seizoenen!) en ook van prima kwaliteit. En dan heb je ook nog alle extra's er bij!
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  18. #243

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Wel jammer dat de afleveringen niet nog eens uitgezonden gaat worden. Hoeveel mensen weten nog de details van de serie?
    Ik was erg jong, en kan me weinig meer herinneren. Nu moet ik de oude afleveringen ergens gaan downloaden om mijn geheugen op te frissen.
    Laatste keer dat ik keek stond het op Netflix.

  19. #244

    Standaard

    Helaas niet meer op Netflix, jammer.

    Je zou toch verwachten dat, gezien het nieuwe seizoen, ze m nog een keer kunnen posten. Of een Nederlandse zender m nog een keer gaat herhalen.

  20. #245

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Tyler_Durden Bekijk bericht
    Helaas niet meer op Netflix, jammer.

    Je zou toch verwachten dat, gezien het nieuwe seizoen, ze m nog een keer kunnen posten. Of een Nederlandse zender m nog een keer gaat herhalen.
    Een herhaling kun je niet verwachten; ik geloof nou niet dat de oude serie veel kijkers zou trekken. Netflix werkt altijd met beperkte licenties, dus dat is ook niet vreemd. Wat is mis met de suggestie van BigLebowski?

  21. #246

    Standaard

    Ik ga niks aanschaffen wat ik niet een 2e keer of vaker ga kijken. Sterker nog, ik koop al jaren geen dvd of blu-ray meer, ik kijk alleen nog film is de cinema of via Netflix. En ja, downloaden doe ik soms ook nog wel eens.

  22. #247

    Standaard

    Ik respecteer je keuze, maar hoe weet je nou altijd van tevoren wat je na zoveel tijd graag nog eens terug zou willen zien of niet!? Ik heb die gave niet in elk geval En je ziet, nu grijp je dus mis. En dat is voor mij dus precies een van de belangrijkste redenen om te verzamelen; om te allen tijden - ook nog na 10 of 20 jaar - te kunnen zien wat ik wil, zonder afhankelijk te zijn van Netflix of iets dergelijks. Het klinkt mooi dat streamen, maar je bent aan de Goden overgeleverd. Zij bepalen het aanbod - wat en wanneer - en dat is in mijn ogen bovendien vrij beperkt, vooral als je een afwijkende smaak hebt of interesse hebt voor wat meer verdieping dmv extra's in de vorm van commentaren, docu's etc. En wat is nou leuker dan door een fysieke collectie te struinen en je keuze voor een film op die manier te laten bepalen? Dat heeft voor mij toch iets extra's. Voor mij zou dat streamen dus totaal niet voldoende zijn als volledig alternatief. Leuk om ernaast te hebben eventueel, dat wel. Maar nooit volledig ter vervanging.

    Persoonlijk vind ik deze serie overigens geweldig en het zeker waard om vaker gezien te worden, maar ook dat is zeer persoonlijk natuurlijk. Misschien kun je hem anders nog van iemand uit je omgeving lenen?
    Whatiwatch iCheckMovies Letterboxd

    LG Oled 55e6v | Yamaha Aventage RX-A2070 A/V Receiver | Blu-ray: Oppo 103-BDP (regiovrij) | 4K-speler: Panasonic DP-UB824EG
    Dali Suite center- & rearspekers | Hepta Menhir frontspeakers | Mirage subwoofer


    Ben ik in de picture?

  23. #248

    Standaard

    Je wilt iets heel graag zien maar je wilt er niets aan uitgeven, omdat je het niet nog een keer wilt zien. Als je naar de bios gaat betaal je toch ook voor een eenmalige ervaring?
    Nu ben je zo'n 10 - 15 euro kwijt voor zo'n 25 uur serie en 5 uur bonusmateriaal, lijkt mij toch een mooie deal. Dat is 1 bioscoopbezoekje....

  24. #249

    Standaard

    Idd niet bij Ziggo bij de HBO-series, zoals wel in een groot deel van Europa. Ik heb zo'n idee dat ze hier in ons land niet meer zo van series houden bij de publieke en commerciële zenders.

    Voor de twijfelaars onder ons, luister eerst een paar keer naar soundtrack om helemaal in de sfeer te komen.
    De serie is ook traag, maar o zo rijk aan humor, drama, romance en soap.

  25. #250

    Standaard

    De eerste twee seizoen zijn toch verkrijgbaar op blu-ray?

    Idd voor streamen is België/Vlaanderen problematisch.
    Op den duur ga je moeten geabonneerd zijn bij meerdere services en providers om alles te kunnen bekijken.
    Het is niet zoals bij muziek waar er minder exclusieve content is.

    Het enige wat ik vraag is blu-ray release of downloads van gelijkaardige kwaliteit (maar dan zonder DRM, watermerken, etc.)

    Michael Parks (Jacques Renault) is overleden. RIP
    Laatst aangepast door .:Quadran:. : 10-05-2017 om 22:49

Pagina 10 van 11 EersteEerste ... 67891011 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •