Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste
De resultaten 1 tot 25 van 30 worden weergegeven.
  1. #1

    Standaard Bose systeem v25 lifestyle

    Ik zoek een leuk handig systeem voor in een kleine ruimte, aka huiskamer.

    Ik wil geen grote speakers meer, maar alles lekker makkelijk en overzichtelijk hebben en nu is mijn oog gevallen op het Bose systeem V25, maar nu is mijn vraag is deze compatible met blu-ray en z'n geluidsformaten?

    Ik ben nu in het bezit van een goede versterker met goede speakers, echter wil ik nu meer gaan voor simplicity en kleiner maar wel veel mogelijkheden....nu heb ik eigenlijks een veel te zwaar systeem voor kleine ruimte en wil ik minder grote speakers...voor in de huiskamer. Ik vindt het systeem en design erg aantrekkelijk..

    Morgen krijg ik een demonstratie waar moet ik allemaal op letten?

    Wat zijn de voor- en nadelen, ervaringen van jullie van het bose systeem v25?

    Ik weet dat er veel bose haters zijn en bespaar me aub die reacties, ik ga op mijn eigen gehoor af
    Laatst aangepast door Wim S. : 18-07-2011 om 11:33

  2. #2

    Standaard

    De set speelt top voor sateliet speakers wel duur zoals velen je zussen zeggen maar er zit wel een universele remote bij die van elk apparaat de besturing over kan nemen ook door de kasten heen! Zelfs je PS3 alleen moet je daar een extra infrarood stickie bijkopen en in je PS3 pluggen.

    Dts HD en dolby true HD word ondersteund...

    Emigreer min punt is dat 3D niet word ondersteund door de soort van pass trough console van bose. Hopelijk in de toekomst door update want de ps3 heeft ook 3D door HDmi 1.3

  3. #3

    Standaard

    Naja 3d boeit me toch niet, bedankt voor je advies, maar zal morgen ook zekers zelf even kijken en luisteren.

  4. #4

    Standaard

    Als je een handig en leuk systeem wilt met veel mogelijkheden dat ook weinig ruimte inneeemt en een goede weergave biedt, zijn er ook genoeg andere mogelijkheden.

    Een voorbeeld:
    -Een Marantz NR1601 als receiver
    -Een Marantz UD5005 of jouw huidige PS3 als speler
    -Een Mordaunt Short Alumni set als luidsprekers

    Zo'n set heeft veel meer te bieden, kun je makkelijk upgraden kost zelfs minder en neemt minder ruimte in dan een lifestyle V25 van Bose.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  5. #5

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Ja maar dan zit ik wel weer met een dikke receiver wat ik dus eigenlijks niet meer wil. Ik wil het allemaal wat subtieler voor een kleine kamer.

    Ik kon de Bose v25 krijgen voor 2699 euro + inruil van mijn eigen apparatuur voor 600 euro kom ik dus op 2099 euro. Tevens krijg ik standers en speakerkabel t.w.v. 200 euro er gratis bij.

    Is dit een goede deal?
    Nee

    Maar wie niet luisteren wil moet maar voelen is zo'n gezegde.....

    Alles in 1 blijft NOT DONE (zeker als het mechanische onderdeel van het apparaat stuk, gaat, dan pas worden ze wakker )
    Have fun and enjoy your collection

  6. #6

    Standaard

    Die dikke receiver is wel het hart van je systeem. Ik deel de mening van DVDProfilersFilmgek.

    Je bent een dief van je eigen portemonnee als je voor een merk als Bose gaat. Vriend van me heeft mijn advies onlangs ook in de wind geslagen en kwam 3 weken terug met pijn in zijn hart toegeven dat ik het juiste advies gaf door gewoon voor losse componenten te gaan. Wat hij nu dan alsnog heeft gedaan. Gewoon dat Bose ding weer teruggebracht en losse componenten gekocht. Nu heeft ie een prachtig en veelzijdig systeem, maar voor minder geld en beter klinkend.

    Als je dan toch voor een alles in 1 gaat, zijn er genoeg goedkopere alternatieven. Wat dat betreft doet Bose het toch goed hoor... veel geld in reclame ipv ontwikkeling en je verkoopt prima voor veel te hoge prijzen... :-s
    LG OLED55E6V || Anthem MRX 720 || OPPO UDP-203 || Sony PS4 || Nvidia Shield

  7. #7

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Michael Hamers Bekijk bericht
    Die dikke receiver is wel het hart van je systeem. Ik deel de mening van DVDProfilersFilmgek.

    Je bent een dief van je eigen portemonnee als je voor een merk als Bose gaat. Vriend van me heeft mijn advies onlangs ook in de wind geslagen en kwam 3 weken terug met pijn in zijn hart toegeven dat ik het juiste advies gaf door gewoon voor losse componenten te gaan. Wat hij nu dan alsnog heeft gedaan. Gewoon dat Bose ding weer teruggebracht en losse componenten gekocht. Nu heeft ie een prachtig en veelzijdig systeem, maar voor minder geld en beter klinkend.

    Als je dan toch voor een alles in 1 gaat, zijn er genoeg goedkopere alternatieven. Wat dat betreft doet Bose het toch goed hoor... veel geld in reclame ipv ontwikkeling en je verkoopt prima voor veel te hoge prijzen... :-s

    Ik weet dat inderdaad die dikke receiver en subwoofer het hart van mijn huidige systeem zijn, echter wil ik allemaal wat kleiner en eenvoudiger,beetje huiskamermodel. Het hoeft voor mij allemaal niet meer zo luid en ik denk dat daarom de bose voor mij momenteel wel een leuke systeem voor mij zal zijn. Ook met het oog op het geluidsoverlast van bv buren enzo, waardoor ik mijn systeem toch nooit lekker voluit kan hebben.

    Zou ik er toch nog spijt van krijgen dan kan ik altijd nog kijken naar een ander mogelijk systeem., zoals je vriend heeft gedaan. Wil toch iets anders qua design en ik heb een kleine kamer dus in die zin staat een bose daar wel goed en ben ik ook wel te spreken over het geluid. Bose staat voor een lange levensduur en heeft daarom ook een lange garantie...dus als er iets stuk gaat, dan wordt dat ook wel weer opgelost!

    Zou ik ooit weer eens een grote kamer krijgen dan zie ik mischien wel weer voor aan ander systeem...

  8. #8

    Standaard

    Over Bose vragen hier is niet zo slim. Hier zitten alleen mensen die jouw vertellen dat het zonde van het geld is bla bla bla.
    Iemand die voor 40.000 een passat koopt kan ook voor de iets meer dan de helft ook een auto kopen met net zoveel ruimte etc etc.)

    Niet iedereen wil al zijn audio spullen groot en zichtbaar hebben, en dan is bose een goede keuze.
    Als jij het geluid goed vind, wie zijn zij om dat tegen te spreken.
    Ikzelf heb een bose set, al een jaar of 5. Onlangs was er wat mee, set opgehaalt door UPS, tijdelijke set gehad, en een compleet nieuwe ontvangen, welk merk doet dat na ???

    Als jij het geluid goed vind, en je kan de set betalen, en jij denkt een goede deal te sluiten, wat is dan het probleem. Sommige mensen hebben ook rekening met andere te houden (vrouw.vruiendin) en die hebben niet altijd zin om grote speakers in de woonkamer te hebben.

    Owja, en dan het argument dat er veel reclame gemaakt word ? zoveel merken maken reclame, dus laat dat arugement eens achterwegen.
    Who put this thing together? Me, that's who! Who do I trust? Me!

  9. #9

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    Over Bose vragen hier is niet zo slim. Hier zitten alleen mensen die jouw vertellen dat het zonde van het geld is bla bla bla.
    Iemand die voor 40.000 een passat koopt kan ook voor de iets meer dan de helft ook een auto kopen met net zoveel ruimte etc etc.)

    Niet iedereen wil al zijn audio spullen groot en zichtbaar hebben, en dan is bose een goede keuze.
    Als jij het geluid goed vind, wie zijn zij om dat tegen te spreken.
    Ikzelf heb een bose set, al een jaar of 5. Onlangs was er wat mee, set opgehaalt door UPS, tijdelijke set gehad, en een compleet nieuwe ontvangen, welk merk doet dat na ???

    Als jij het geluid goed vind, en je kan de set betalen, en jij denkt een goede deal te sluiten, wat is dan het probleem. Sommige mensen hebben ook rekening met andere te houden (vrouw.vruiendin) en die hebben niet altijd zin om grote speakers in de woonkamer te hebben.

    Owja, en dan het argument dat er veel reclame gemaakt word ? zoveel merken maken reclame, dus laat dat arugement eens achterwegen.
    Lijkt erop dat je een beetje bevooroordeeld bent

    Er zijn meer merken met compacte speakers en er zijn compacte recievers etc etc etc....

    Als je dat Bose spul wilt, dan weet je dat je de hoofdprijs betaald, ga dan hier niet vragen of je een goed deal doet, in mijn ogen doe je dat gewoon niet met Bose. aangezien Bose veel in die w..v.blaadjes staat denk ik dat het ook een heldopsokkensysteem is, ze praten over gemstones en meer van die kleffe vrouwe praatjes.......

    Nu lijkt het net alsof je iets geweldigs koopt als je Bose koopt..... heus niet slecht, maar al na een paar jaar ouderwets en over die reclame gesproken....... ach laat maar, waar kom je ze niet tegen.

    Als je er zo van gecharmeerd bent, dan koop je dat spul toch, Bose zegt dat het goed is....... en als Bose dat zegt..... en ze zeggen dat overal......dan moet dat toch wel zo zijn.

    Oh, en dat design, net zo spannend als een straatklinker.....


    Nou veel plezier ermee

    Denk dat mensen die dat willen kopen er niet zo over moeten zeuren, ze willen toch alleen maar horen dat het goed is, oke komt ie dan:

    Bose kopen mensen, Bose kopen mensen.......Koop Bose.

    Ga Bose Kopen, Bose is geweldig goed


    >>dat dikgedrukte meen ik natuurlijk niet echt <<
    Have fun and enjoy your collection

  10. #10

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVDProfilersFilmgek Bekijk bericht
    Lijkt erop dat je een beetje bevooroordeeld bent

    Er zijn meer merken met compacte speakers en er zijn compacte recievers etc etc etc....

    Als je dat Bose spul wilt, dan weet je dat je de hoofdprijs betaald, ga dan hier niet vragen of je een goed deal doet, in mijn ogen doe je dat gewoon niet met Bose. aangezien Bose veel in die w..v.blaadjes staat denk ik dat het ook een heldopsokkensysteem is, ze praten over gemstones en meer van die kleffe vrouwe praatjes.......

    Nu lijkt het net alsof je iets geweldigs koopt als je Bose koopt..... heus niet slecht, maar al na een paar jaar ouderwets en over die reclame gesproken....... ach laat maar, waar kom je ze niet tegen.

    Als je er zo van gecharmeerd bent, dan koop je dat spul toch, Bose zegt dat het goed is....... en als Bose dat zegt..... en ze zeggen dat overal......dan moet dat toch wel zo zijn.

    Oh, en dat design, net zo spannend als een straatklinker.....


    Nou veel plezier ermee

    Denk dat mensen die dat willen kopen er niet zo over moeten zeuren, ze willen toch alleen maar horen dat het goed is, oke komt ie dan:

    Bose kopen mensen, Bose kopen mensen.......Koop Bose.

    Ga Bose Kopen, Bose is geweldig goed


    >>dat dikgedrukte meen ik natuurlijk niet echt <<
    Je komt me wat gefrustreerd over

    Maarja zoals je al zegt, Bose kopen en bedankt voor de tip, haha. ow ja nu lees ik ook de kleine lettertjes...

    Elk merk maakt reclame en beweert de beste te zijn.....echter heb ik besloten om toch maar voor dit systeem te gaan, gezien de redenen die ik hiervoor al heb aangegeven.
    Laatst aangepast door Wim S. : 07-07-2011 om 18:11

  11. #11

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Je komt me wat gefrustreerd over

    Maarja zoals je al zegt, Bose kopen en bedankt voor de tip, haha. ow ja nu lees ik ook de kleine lettertjes...

    Elk merk maakt reclame en beweert de beste te zijn.....echter heb ik besloten om toch maar voor dit systeem te gaan, gezien de redenen die ik hiervoor al heb aangegeven.
    Inderdaad, gewoon kopen dat wat jezelf denkt dat bij je past

    Je moet je ook niets aan trekken van adviezen als je al weet dat die gewoon waar zijn, je bent gegaan voor die zaken waar je belangen liggen en hebt bewust gekozen om voor klein,compact en heel duur te gaan zonder daar moeite mee te hebben

    Vraag me alleen af waarom je de rode lap zo uitgebreid laat hangen hier, als je al weet dat je voor veel te lage kwaliteits/prijs verhouding kiest, voor een systeem dat eigenlijk zijn geld niet waard is en al van te voren weet dat je het toch gaat doen terwijl iedereen zegt het niet te doen (op die ander Bose bezitter na dan, slachtofer hulp in mijn ogen)

    Oke, nu wil je dan natuurlijk nog dat ik je veel geluk mee wens, oke bij deze dan, denk ook wel dat je het nodig hebt met zo'n systeem
    Have fun and enjoy your collection

  12. #12

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    Niet iedereen wil al zijn audio spullen groot en zichtbaar hebben, en dan is bose een goede keuze.
    Als jij het geluid goed vind, wie zijn zij om dat tegen te spreken.
    Ikzelf heb een bose set, al een jaar of 5. Onlangs was er wat mee, set opgehaalt door UPS, tijdelijke set gehad, en een compleet nieuwe ontvangen, welk merk doet dat na ???
    Overdrijven is ook een vak: zwarte melkpakje tegen (kale) witte achter, waar je ook lang naar mag kijken.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    Als jij het geluid goed vind, en je kan de set betalen, en jij denkt een goede deal te sluiten, wat is dan het probleem.
    De problemen zijn "de" en dat je het goed moet vinden, want je kunt er weinig aan veranderen of verbeteren. Terwijl Bose ook mooie weergevers heeft zoals die van 12,5cm die in de 802 gebruikt worden. Die zullen de AM module pas echt "onzichtbaar" maken.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    Sommige mensen hebben ook rekening met andere te houden (vrouw.vruiendin) en die hebben niet altijd zin om grote speakers in de woonkamer te hebben.
    Dat kan ook en lukt vaak zelfs nog beter met een set van een ander merk of losse delen, zeker bij trend-gevoelige personen.

    Citaat Oorspronkelijk gepost door le-nnart Bekijk bericht
    Owja, en dan het argument dat er veel reclame gemaakt word ? zoveel merken maken reclame, dus laat dat arugement eens achterwegen.
    Dat is meestal een winkel-keten die dan met aanbiedingen stunt. Vaak zijn dit geen losse delen, want die verkopen zichzelf.

    Nog meer argumenten?

    Wanneer Bose een set zou maken met luidsprekers en een subwoofer, dan hoeven ze dus ook niet zoveel reclame te maken. Luisteren doen de meeste mensen nog steeds met hun oren en/of andere zintuigen en dus niet alleen de ogen.
    Laatst aangepast door Gerco Stuivenberg : 07-07-2011 om 22:11
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  13. #13

    Standaard

    Ik hou jullie op de hoogte van mijn bevindingen en uiteindelijke conclusie, bevalt het me niet dan kan ik altijd nog overstappen naar een ander systeem. Een kameraad van mij heeft het 2.1 systeem van Bose en is daar juist erg over te spreken. Ik weet dat ik een stap achteruit zet maar dit is ook bewust hoe gek het ook mag klinken. Ik heb een kleine kamer en wil het graag subtiel in mijn huiskamer hebben, maarja wat ik ook zeg de stier blijft mij maar aanvallen. Overigens gerco zijn de speakers van bose ook verkrijgbaar in het wit, het is maar net wat jezelf wilt

    Bedankt voor jullie adviezen, die ik zekers serieus heb opgevat maar zal vervolgens toch lekker eigenwijs mijn eigen weg zal gaan. Mischien krijg ik ook spijt maar dat zal ik jullie dan ook laten weten, zal niet te beroerd dan zijn om jullie gelijk te geven en kan dan altijd nog overstappen naar ander systeem.

  14. #14

  15. #15

    Standaard

    Grote voordeel is achterspeakers, want die ga je op een gegeven moment missen met 2.1 systemen.
    Zijn er geen mooie compacte losse componenten, zodat je daar bij kleine boxen van een gerenomeerde fabrikant kunt kopen?
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  16. #16

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door peptalk Bekijk bericht
    Grote voordeel is achterspeakers, want die ga je op een gegeven moment missen met 2.1 systemen.
    Zijn er geen mooie compacte losse componenten, zodat je daar bij kleine boxen van een gerenomeerde fabrikant kunt kopen?
    Die pioneer en bose set zijn beide 5.1. systemen. Nouja ik ga vanmiddag even zelf wat demonstratiemateriaal meenemen en bekijken en luisteren bij hifi-zaak..dat is toch de beste manier om er achter te komen, van wat ik nou wil en hoe...

  17. #17

    Standaard

    Die Bose ook, kijk dat scheelt al.
    Luisteren is echt het verstandigst en probeer eens wat reviews over kleine speakers te lezen, er schijnt echt goed spul te koop te zijn, al lever je altijd kwaliteit in natuurlijk. En niet te vergeten het geld wat je eventueel kunt besparen is altijd meegenomen.
    Laatst aangepast door peptalk : 08-07-2011 om 11:26
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  18. #18

    Standaard

    http://www.bose.nl/NL/nl/home-and-pe...le-v25-system/

    Het zijn de nieuwste systemen..

    Ik neem vanmiddag mijn mediaplayer mee, want die wil ik juist goed hebben samen werken met het Bosesysteem, werkt dat goed dan is mijn beslissing snel gemaakt. Bose heeft nou eenmaal op de 1 of andere manier een slechte naam gehad bij sommigen, terwijl het in het muzikale circui toch veel gebruikt wordt. Ik heb altijd losse componeneten gehad en zoek nu gewoon voor de verandering een ander handig gemakkelijk systeem...
    Laatst aangepast door Wim S. : 08-07-2011 om 11:35

  19. #19

    Standaard

    Weet je het echt heel zeker? Ik bedoel, zie genoeg high end staan voor weinig op fora als htforum. Sonus fabers concerto domus voor € 1250 bv. Wel niet echt klein, maar oh zoveel beter....Wellicht een mooie kleine speaker op luxe stand?. Klein subje er bij die je weg kunt stoppen. Staat ook altijd gelikt vind ik zelf en komt ook niet massaal over....
    Hoe duur je set ook is, zonder een goede film is het niets waard....

  20. #20

    Standaard

    Haha ja jullie brengen me wel aan het twijfelen, echter setje vanmiddag weer even bekeken, ook uitgeprobeerd met bv mijn eigen mediaspeler en dit is gewoon een mooi en handig systeem, met goed geluid voor een kleine ruimte en daar gaat het mij nu even om. Het systeem is meer dan voldoende qua wensen voor mij en er komt altijd weer iets anders, nieuwer en dat kun je toch nooit voor zijn.

  21. #21

    Standaard

    Eerst wordt er op je ingehakt en dan wordt de aanpak wat subtieler...

    Kijk nog eens op whathifi.com
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  22. #22

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Wim S. Bekijk bericht
    Overigens gerco zijn de speakers van bose ook verkrijgbaar in het wit, het is maar net wat jezelf wilt
    Zelfs in het wit vallen ze vanwege de diepte en de schaduw nog op. Vandaar dat de meeste leken deze hoog in de hoeken van de kamer (laten) plaatsen. Iets wat zelfs Bose afraadt om te doen.

    Voor het aansluiten van een mediaplayer, heb je ook voldoende aan een andere set of receiver met HDMI-ingangen. Daar komt bij dat een systeem van Bose waarschijnlijk geen (echte) decoders voor HD-audio aan boord heeft, anders hadden ze dit wel specifiek vermeld. Voor zover ik de info gelezen heb, lijkt het er nl. op dat ze het alleen meer-kanaals PCM kunnen verwerken en dat je decodering dus door de bron moet laten doen. Wanneer een mediaplayer het HD-geluid (Dolby TrueHD en DTS-HD) alleen ongedecodeerd kan doorsturen, zal je dus ook niet veel aan die set van Bose hebben.
    Geef geluid de ruimte.
    Mijn HT

  23. #23

    Standaard

    Is de Bose al gekocht?

    Op dit moment draai ik zelf ook met een vrij dik systeem in de woonkamer en zoek ook een set die wat kleiner is en beter in het interieur past. Mijn keus voor de receiver staat vast en wordt de Pioneer VSX-S300 (strak design en erg plat)

    Voor de speakers twijfel ik zelf nog over de volgende sets

    1. Focal Dome 5.1 set, zeer mooi apart design, geluid is niet bijzonder maar zeker goed genoeg voor af en toe muziek luisteren en zeker goed genoeg voor films.
    2. Kef KHT-2005, de bekende KEF 'eitjes', design wat minder dan de Focals, geluid vind ik persoonlijk beter.
    3. Q-Acoustics 2000 5.1 set, Bookshelf speakers, qua design het minst van de drie, echter voor mijn smaak het beste geluid van de drie.

    Blijft bij kleine speakers altijd moeilijk om de compromis te vinden tussen design en geluidskwaliteit te vinden. Misschien heb je nog iets aan deze info, omdat je qua design 'iets anders' zoekt zou ik zeker eens gaan kijken/luisteren naar de Focals. In een strak interieur blenden ze perfect. Neig zelf ook naar de Focals.

  24. #24

    Standaard

    De Bose is inderdaad al gekocht en blijkt een aangename verrassing te zijn en is meer dan voldoende voor een kleine kamer als die van mij. Het is zelfs nog meer dan ik verwachte, behoorlijke bas-tonen en verrassend mooie surround. Daarnaast werkt het 1 afstandsbediening systeem ook nog eens perfect, een leuk en compleet systeem. Alleen moet ik de ab van mijn mediaspeler nog wel gebruiken om subtitles en audio te selecteren bij bv een mkv file, maar dat is te overzien. Ik kan me voorstellen dat je voor een grote kamer en voor het oog mischien grotere speakers wil maar voor mij is dit nu meer dan voldoende.

    Ook is mij opgevallen dat de klantenservice en het registreren van een product allemaal gemakkelijk en tot nu toe top gaat. Ik heb inmiddels 4 films gezien w.o. een mkv file, blu-ray, dvd en alles was top. Wat ikzelf ook heel mooi vindt is het mono verbetersysteem waar ie oude monofilms verspreid over meerdere speakers en toch de stem uit de center komt, zo heb ik gisteren bv Bava's Rapid Dogs gezien die mono was en het klonk goed en vooral de stemmen waren erg duidelijk.

    Kortom ik heb er nog geen spijt van en ik denk dat ik nu niet meer zo zou twijfelen om een bose systeem te kopen (mits ik het kan betalen), daarnaast is dit een 5.1 systeem die tot nu toe mij zeer tevreden stemt. Ik kan begrijpen dat de prijzen van bose inderdaad wat te hoog liggen maar daar tegenover staat toch ook wel kwaliteit en topservice en bedieningsgemak van het apparaat zelf.
    Laatst aangepast door Wim S. : 17-07-2011 om 10:11

  25. #25

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door GalO Bekijk bericht
    De set speelt top voor sateliet speakers wel duur zoals velen je zussen zeggen maar er zit wel een universele remote bij die van elk apparaat de besturing over kan nemen ook door de kasten heen! Zelfs je PS3 alleen moet je daar een extra infrarood stickie bijkopen en in je PS3 pluggen.

    Dts HD en dolby true HD word ondersteund...

    Emigreer min punt is dat 3D niet word ondersteund door de soort van pass trough console van bose. Hopelijk in de toekomst door update want de ps3 heeft ook 3D door HDmi 1.3
    Inmiddels met de nieuwste firmware ook geschikt voor 3dtv, echter kan 3d me nog niet echt boeien/overtuigen...zowel in de bios als op een 3dtv.

Pagina 1 van 2 12 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •