Pagina 87 van 87 EersteEerste ... 37778384858687
De resultaten 2.151 tot 2.175 van 2175 worden weergegeven.
  1. #2151

    Standaard

    Ik denk dat het probleem voor 80% bij de spelers zelf ligt. Als je niet voor elkaar door het vuur wilt gaan, dan houdt het op. De spelers van het nederlands elftal zouden een voorbeeld moeten nemen aan een speler zoals Daniele de Rossi. Dat is pas inzet tonen en werken voor het team. En als je dat niet op kunt brengen, dan hoor je gewoon niet thuis in de nationale ploeg.

    Als de juiste instelling er is, dan kan een bondscoach zorgen voor een goede selectie en een goede tactiek. Maar het staat en valt allemaal bij de inzet en mentaliteit van de spelers zelf.
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

  2. #2152

    Standaard

    PSV heeft Memphis Depay tot 2017 gecontracteerd. Gerucht gaat over groot nieuws mbt PSV vandaag.........
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  3. #2153

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van Lieshout Bekijk bericht
    PSV heeft Memphis Depay tot 2017 gecontracteerd. Gerucht gaat over groot nieuws mbt PSV vandaag.........
    Fantastisch nieuws inderdaad, de hand van Advocaat is nu al zichtbaar?!: http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/...nger-psv-shirt

  4. #2154

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door martwout Bekijk bericht
    Vitesse heeft de gesprekken officieel bevestigd. Dus dat is zo goed als rond.

    Als Vitessesupporters zijnde wacht ik af hoe het gaat lopen. Bij Twente heeft hij het goed gedaan.
    ...maar twente heeft pas echte successen geboekt (kampioen, 2e, beker) toen hij weg was.
    Bij Schalke geflopt en bij PSV te lang mogen aanklooien. Als assistent (zoals hij destijds bij Hiddink was) zal het best een goede zijn, als eindverantwoordelijke komt hij gewoon te kort en behaalt hij maar geen successen.

  5. #2155

    Standaard

    Laat ik voor de volledigheid van het topic nog even vermelden dat Spanje gisteren de EK-finale won van Italië en dat we daar allemaal 'dolblij' mee zijn.

  6. #2156

    Standaard

    Met het Spanje van gisteren was ik zeer blij om eerlijk te zijn. De rest van het toernooi hebben ze me niet kunnen bekoren.

  7. #2157

    Standaard

    Idd Jordy en als je een finale met 4-0 wint dan ben je de terechte kampioen.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  8. #2158
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Spanje was gisterenavond gewoon de veel betere ploeg, maar dat maakt de prestatie van Italië niet minder. Met jonge spelers, wilskracht en een on Italiaanse speelstijl de finale bereiken. Spanje meer dan terechte kampioen. Wel jammer dat het geen thriller en nimmer een spannende finale is geworden.

    Maar wat waren ze goed hè Spanje. Maar om nou te zeggen dat ik blij ben dat Spanje heeft gewonnen gaat me wat ver.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  9. #2159

    Standaard

    Een klasse apart dat Spanje van gisteren. Als je zo snel kunt combineren wint niemand van dit elftal.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  10. #2160

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Claudio Bekijk bericht
    Spanje was gisterenavond gewoon de veel betere ploeg, maar dat maakt de prestatie van Italië niet minder. Met jonge spelers, wilskracht en een on Italiaanse speelstijl de finale bereiken. Spanje meer dan terechte kampioen. Wel jammer dat het geen thriller en nimmer een spannende finale is geworden.

    Maar wat waren ze goed hè Spanje. Maar om nou te zeggen dat ik blij ben dat Spanje heeft gewonnen gaat me wat ver.
    Mijn sympathie ligt ook bij Italië, maar gisteravond was Spanje gewoon een maatje te groot, daar moet je heel eerlijk in zijn.

    Ze haalden zelden hun beste niveau tijdens dit toernooi, maar in de finale was het wel raak. Smullen geblazen. Ik heb genoten van het eerste uur, toen Italië bij vlagen ook nog meedeed. Het laatste halfuur, met tien Italianen tegen elf tikkende Spanjaarden, was een maat voor niets. Zonder twijfel het sterkste nationale team ter wereld.

  11. #2161

    Standaard

    Nieuwste aankoop Feyenoord!: http://www.youtube.com/watch?v=95i-c5Vki8Q

    Met dit team doe je gewoon mee om de titel:

    Mulder

    Janmaat, De Vrij, Vlaar, Bruno Martins Indi

    Singh/Vormer, Clasie

    Immers

    Elabdallaoui, Achahbar, Cisse

    Laat het nieuwe seizoen maar komen!
    Laatst aangepast door wimv : 02-07-2012 om 23:29

  12. #2162

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Nieuwste aankoop Feyenoord!: http://www.youtube.com/watch?v=95i-c5Vki8Q

    Met dit team doe je gewoon mee om de titel:




    Laat het nieuwe seizoen maar komen!

    Dat zal ook wel een beetje de verwachting zijn, en wie weet ... het probleem.
    Vorig jaar was alles mooi en meegenomen, nu gaan de verwachtingen de hoogte in. Maar je hebt gelijk, met dit materiaal moet je durven dromen.

  13. #2163

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Dat zal ook wel een beetje de verwachting zijn, en wie weet ... het probleem.
    Vorig jaar was alles mooi en meegenomen, nu gaan de verwachtingen de hoogte in. Maar je hebt gelijk, met dit materiaal moet je durven dromen.
    Idd. De verwachtingen zijn nu hoog bij Feyenoord. Heb je alleen pech, dan kun je ook overal naast grijpen (zie FC Twente dit jaar); De verschillen in de top van NL zijn op het moment uitermate klein.

  14. #2164

    Standaard

    Labyad: ,,Eindelijk is het zover"


    Zakaria Labyad voor de prijzenkast van Sporting.

    "Eindelijk is het zover”, zei Zakaria Labyad nadat hij officieel zijn krabbel had gezet onder een vijfjarig contract bij Sporting Lissabon. De Marokkaan werd maandag onder grote media- en publieke belangstelling bij zijn nieuwe club gepresenteerd.

    Dit tot grote verbazing van PSV, dat Labyad beticht van contractbreuk. Zodra het verzoek van de Portugese voetbalbond via de KNVB binnenkomt, zal de Eindhovense club weigeren hem vrij te geven. Een gang naar de FIFA lijkt voor beide partijen daardoor onvermijdelijk.

    ,,Ik zie geen probleem, want ik ben vanaf 1 juli transfervrij. De tweejarige optie die PSV heeft gelicht, is niet geldig en ik heb mijn contract keurig voor 15 mei opgezegd”, maakt Labyad zich geen zorgen.

    Als Labyad in het gelijk wordt gesteld, sluit hij pas na de Olympische Spelen in Londen aan bij Sporting. Op 12 juli moet hij zich in Hoenderloo bij het Marokkaans olympisch elftal melden. Tot die tijd viert Labyad vakantie in Portugal. Bovendien brengt hij vandaag een bezoek aan Ricky van Wolfswinkel, die eveneens bij Sporting onder contract staat.

    Gerelateerde artikelen

    03-07: PSV woedend op Labyad

    Bron : Telegraaf.nl

    P.s Misschien een idee om het Topic Voetbal Seizoen 2012-2013 te openen?, omdat de voorbereidingen op het nieuwe seizoen begonnen zijn?.

  15. #2165

    Standaard

    Heb de titel aangepast, laten we hier gewoon verder gaan

  16. #2166

    Standaard

    Goed idee, de overgang van EK naar volgend seizoen is al gemaakt

  17. #2167

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Heb de titel aangepast, laten we hier gewoon verder gaan

  18. #2168

    Standaard

    Is het misschien toch niet een beter idee om (net als vorig seizoen) een nieuwe topic aan te maken Jordy?

    Of zeg ik dit niet alleen als gedesillusioneerd Oranje-fan maar vooral als mega-teleurgesteld FC Groningen-fan, die het dramatisch verlopen voorbije seizoen zo snel mogelijk achter zich wil laten en daarom niet verder kan in het ouwe pijnlijke topic ...


  19. #2169

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bogart-Fan Bekijk bericht
    Is het misschien toch niet een beter idee om (net als vorig seizoen) een nieuwe topic aan te maken Jordy?

    Of zeg ik dit niet alleen als gedesillusioneerd Oranje-fan maar vooral als mega-teleurgesteld FC Groningen-fan, die het dramatisch verlopen voorbije seizoen zo snel mogelijk achter zich wil laten en daarom niet verder kan in het ouwe pijnlijke topic ...

    Zou kunnen, maar je kan toch gewoon naar het laatste bericht gaan, zonder de voorgaande te lezen

  20. #2170

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    je kan toch gewoon naar het laatste bericht gaan, zonder de voorgaande te lezen
    Telkens als ik dit topic open lees ik altijd eerst even weer alle voorgaande berichten (alle 2167) om weer even 'bij' te zijn. Jij niet dan?


  21. #2171

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bogart-Fan Bekijk bericht
    Telkens als ik dit topic open lees ik altijd eerst even weer alle voorgaande berichten (alle 2167) om weer even 'bij' te zijn. Jij niet dan?

    Ik niet nee

  22. #2172

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bogart-Fan Bekijk bericht
    Telkens als ik dit topic open lees ik altijd eerst even weer alle voorgaande berichten (alle 2167) om weer even 'bij' te zijn. Jij niet dan?

    Held!

  23. #2173
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Bogart-Fan Bekijk bericht
    Telkens als ik dit topic open lees ik altijd eerst even weer alle voorgaande berichten (alle 2167) om weer even 'bij' te zijn. Jij niet dan?

    Het is wel leuk om dan als de competitie weer begint de(zelfde) strubbels, prognoses en verwachtingen van precies een jaar geleden terug te lezen.
    Toevallig afgelopen seizioen ook gedaan. Dat is gewoon lachen om wat men zegt en wat er uiteindelijk van terecht komt als het seizioen weer over is. Maar alles lezen is wellicht wat te veel van het goeie.., los van het feit dat ik dit topic steeds lees en bijhoudt.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  24. #2174

    Standaard

    Als er stemmingen komen dan stem ik voor een nieuw topic omdat het dan met terug zoeken eventueel ook overzichtelijk is.
    En idd zijn prognoses dan ook makkelijk terug te vinden.

    Inmiddels al aardig moe om nu vandaag alleen al 4 keer die 2173 berichten telkens te lezen.

  25. #2175

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door chev Bekijk bericht
    Als er stemmingen komen dan stem ik voor een nieuw topic omdat het dan met terug zoeken eventueel ook overzichtelijk is.


    Wat dit betreft zouden liefdesrelaties (die per definitie lastig zijn) eigenlijk ook in seizoenen ingedeeld moeten worden. De ooit schijnbaar onoverkomelijke problemen behoren dan ineens tot het voorbije seizoen, en staan daarmee de mogelijkheden van het nieuwe seizoen niet langer in de weg. Al zijn ze voor de harde kern nog wel terug te vinden met de zoekfunctie.

    Een nieuw topic? Ik zeg: graag!

Pagina 87 van 87 EersteEerste ... 37778384858687

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •