Pagina 86 van 87 EersteEerste ... 3676828384858687 LaatsteLaatste
De resultaten 2.126 tot 2.150 van 2175 worden weergegeven.
  1. #2126

  2. #2127

    Standaard

    De enige juiste beslissing denk ik.

  3. #2128

    Standaard

    En hij heeft gelijk. Van dat zooitje kinderachtige ego's zou ik ook geen team van willen maken...

  4. #2129

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Hugo v.d. W. Bekijk bericht
    Van Marwijk stapt op.
    Dan is de kans groot dat Huntelaar international blijft toch?.

    De enige die ik me bij deze groep kan bedenken is van Gaal, zie niet in wie het anders zou moeten doen.

  5. #2130

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Dat PSV vorig jaar vanwege de defensie de titel is misgelopen vind ik niet kloppen; men heeft het vooral op inzet, mentale weerbaarheid en beleving laten afweten.
    Daar heb je absoluut gelijk in. Zijn de spelers mentaal weerbaarder, dan hadden ze nog een heel eind kunnen komen. Maar dan heb je het over de soft skills. Bekijk je de hard skills, dan is en was de balans niet goed. Het talent wat je in de voorhoede en 't middenveld hebt lopen, moet niet dusdanig hoog boven de verdediging staan. Zelfs als alle spelers mentaal top zijn, dan moet je er met deze achterhoede niet van opkijken dat je er op kunt gaan als tegen Twente dit jaar.

  6. #2131

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Dan is de kans groot dat Huntelaar international blijft toch?.

    De enige die ik me bij deze groep kan bedenken is van Gaal, zie niet in wie het anders zou moeten doen.
    Koeman ziet inmiddels wel weer een trein voorbij komen, denk ik...

    Wat dachten we van Co voor de groep zetten. Weten we iig dat de groep van Kharkov terug had kunnen lopen naar Warschau Er zijn op het moment niet veel opties. Ik denk dat ik nog het liefst nu voor een boegbeeld zou gaan, met een sterke assistent. Dan denk ik toch aan een duo (of trio) Rijkaard met Neeskens (en Ten Cate)? Puur speculatief en weet niet hoe de contracten bij hen zijn, maar denk dat zo'n team wel respect afdwingt bij de spelers. Denk niet dat Gregory dan een discussie met Neeskens hoeft aan te gaan

  7. #2132

  8. #2133

    Standaard

    Louis van Gaal zal wel wat goed willen maken denk ik.

    Maar Co is ook niet slecht.

    Denk dat dit de 2 beste keuze's zijn.

  9. #2134

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Fred Rutten is nog vrij
    En vreemd genoeg denk ik, dat hij nog prima met toppers als Van Persie en Sneijder zou kunnen samenwerken. Fred is afgebrand in Eindhoven, terwijl hij dat IMO niet helemaal verdiende. Probleem was de groep, niet Fred.

  10. #2135

    Standaard

    Artikeltje van Geenstijl :



    Bert van Marwijk stopt. Dus tijd voor een nieuwe. Wij hebben hem al gevonden. De ideale bondscoach voor het #WK2014. Leidinggevende capaciteiten: check. Charisma: check. Weet media te bespelen: check. Gewend te winnen: check. Kan vedettes op hun plek zetten: check. Internationale allure: check. Heeft een eigen mening, maar durft ook naar het volk te luisteren: check. Wen er maar aan. Met Geert Wilders gaan we de wereldcup winnen. (opklik voor groot).


    "Kees, ik wil een verbod op spelers die onze gesprekken afluisteren en
    lekken naar de media."

    "Ik heb niks tegen Portugal. Ik heb wat tegen de uitwassen van Portugal."

    ''Lol, jouw bal is nu 'Marked for Death'"

    "Geert, ''Geert, zet mij in als creatieve buitenspeler en alles is BAM!"

    ''Ik ga iemand er uit zetten. Wie zal ik er uit zetten? Ik hou er van om
    mensen er uit te zetten!"

  11. #2136

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Fred Rutten is nog vrij
    Schijnt bij Vitesse in beeld te zijn.

    Adriaanse en van Gaal kunnen een optie zijn, maar dat zijn toch meer trainers die graag een team door dagelijks trainen een geheel willen vormen. En daar heb je met een nationaal team gewoon niet de tijd voor.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  12. #2137

    Standaard

    Niet grappig en ook door de minste redacteur van dat team gepost... In februari tikt NL Engeland nog weg op Wembley. Of met een B-team op de been blijven in een duel in Brazilie (in slechte doen). Dan kun je echt wat. Dat iedereen uit vorm is, of geblesseerd oid. kan gebeuren. Uithuilen en opnieuw beginnen.
    Nederlandse eigenschap: Als iets slecht is trappen we het helemaal de grond in, tot er niets van over is. Is het goed, dan durven we 'r allemaal nog geen vinger naar uit te steken. Heeft deze groep potentie: ja. Zijn de prestaties laatste maanden ondermaat: ja. Is Van Marwijk alleen verantwoordelijk: Absoluut niet.
    Frisse coach, die boegbeeld is, erin. Sterke assistenten erbij en doorselecteren. NL heeft meer dan genoeg kwaliteiten om over 2 jaar weer minimaal kwartfinale te halen.

  13. #2138

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Lex v/d Moolen Bekijk bericht
    Schijnt bij Vitesse in beeld te zijn.
    Weet ik. Zijn 'zoon' Reis speelt daar al.

  14. #2139

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    NL heeft meer dan genoeg kwaliteiten om over 2 jaar weer minimaal kwartfinale te halen.
    Bij dit EK waren er al minstens 10 landen beter en jij denkt dat we over 2 jaar bij de beste 8 van het WK (Brazilie en Argentinie zijn er dan ook nog bij) gaan horen?! Laten we ons eerst kwalificeren voor dat toernooi dan kun je daarna na de loting kijken hoe ver je kan komen.

    Als ik een selectie zou moeten maken voor tegen Turkije in september (Eerste kwalificatiewedstrijd) zou dit het zijn (Per positie 2 spelers):

    Keeper: Krul, Stekelenburg

    Rechtsback: Janmaat, Van Rhijn
    Rechtercentraleverdediger: De Vrij, Gouweleeuw.
    Linkercentraleverdediger: Nuytinck, Douglas
    Linksback: Willems, Buttner

    Controlerende middenvelder: Nigel de Jong, Clasie
    Rechter aanvallende middenvelder: Strootman, Siem de Jong
    Linker aanvallende middenvelder: Sneijder, Maher

    Rechtsbuiten: Kuijt, Narsing
    Spits: Van Persie, Luuk de Jong
    Linksbuiten: Robben, Affelay

    Bondscoach moet iemand zijn die vrij is (dus niet bij een club onder contract staat) en al genoeg ervaring heeft. Als je echt gaat verjongen zou Van Gaal een optie zijn, anders misschien Gullit met een goede veldtrainer er naast.

    Vanavond eerst maar eens Duitsland - Italie kijken en dan zondag de finale, hopelijk wordt dat een leuke afsluiting van een mooi toernooi!

  15. #2140

    Standaard

    Altijd grappig om te zien dat hier ook een deel van die 16 miljoen coaches zitten die het beter weten...
    Volgens mij was de technische opstelling van het NL elftal het probleem niet maar de mentale instelling van de spelers zelf en het feit dat ze geen groep konden vormen. En DAAR hoor ik dan bijna geen betweterige oplossingen voor anders dan denigrerende opmerkingen naar de spelers toe. En daar win je ook geen EK/WK mee....

  16. #2141

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door TylerDurden Bekijk bericht
    Volgens mij was de technische opstelling van het NL elftal het probleem niet maar de mentale instelling van de spelers zelf en het feit dat ze geen groep konden vormen.
    Daar lag het probleem juist wel, bij de opstelling: Heitinga en Mathijssen die door de mand vallen, Willems die nog niet aan dit niveau toe is, Robben en Affelay die alleen voor zichzelf spelen en Van Bommel die het niet meer kan belopen! Van Persie heeft ook weer aangetoond niet te kunnen renderen in een elftal dat niet op hem afgesteld is, Huntelaar had na Denemarken er al ingemoeten.

    Bert had een jaar geleden al moeten gaan verjongen en bepaalde spelers thuis moeten laten (Van Bommel, Bouma, Schaars, Heitinga, Matthijssen)! Er was geen aanwas volgens Bert maar die was er met Clasie, Narsing, Gouweleeuw, De Vrij, Nuytinck en Maher wel degelijk.

    Van Marwijk hoefde echt niet op te stappen naar mijn mening als hij de komende jaren zou gaan verjongen in de selectie met eventuele mindere prestaties tot gevolg, blijkbaar had hij hier geen zin in.

  17. #2142

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door wimv Bekijk bericht
    Bij dit EK waren er al minstens 10 landen beter en jij denkt dat we over 2 jaar bij de beste 8 van het WK (Brazilie en Argentinie zijn er dan ook nog bij) gaan horen?! Laten we ons eerst kwalificeren voor dat toernooi dan kun je daarna na de loting kijken hoe ver je kan komen.

    Als ik een selectie zou moeten maken voor tegen Turkije in september (Eerste kwalificatiewedstrijd) zou dit het zijn (Per positie 2 spelers):

    Keeper: Krul, Stekelenburg

    Rechtsback: Janmaat, Van Rhijn
    Rechtercentraleverdediger: De Vrij, Gouweleeuw.
    Linkercentraleverdediger: Nuytinck, Douglas
    Linksback: Willems, Buttner

    Controlerende middenvelder: Nigel de Jong, Clasie
    Rechter aanvallende middenvelder: Strootman, Siem de Jong
    Linker aanvallende middenvelder: Sneijder, Maher

    Rechtsbuiten: Kuijt, Narsing
    Spits: Van Persie, Luuk de Jong
    Linksbuiten: Robben, Affelay

    Bondscoach moet iemand zijn die vrij is (dus niet bij een club onder contract staat) en al genoeg ervaring heeft. Als je echt gaat verjongen zou Van Gaal een optie zijn, anders misschien Gullit met een goede veldtrainer er naast.

    Vanavond eerst maar eens Duitsland - Italie kijken en dan zondag de finale, hopelijk wordt dat een leuke afsluiting van een mooi toernooi!
    Een verdediging zonder ervaring op wat voor manier ook: je moet nog wel wat daarvan hebben. Ik zou er geen probleem mee hebben als we Mathijssen en Heitinga eruit laten. Maar dan zou ik wel De Jong terughalen naar centraal achterin, zodat je daar nog iemand hebt die al het e.e.a. heeft meegemaakt. Kan die Willems ondersteunen.

    En dan zou ik toch een controleur zetten voor de rechtercentraleverdediger-positie, omdat daar dan iemand komt te spelen met weinig ervaring. Degene die voor N. de Jong speelt links centraal op het middenveld, mag dan wat meer aanvallend zijn omdat er achter hem een speler met ervaring staat om evt. foutjes te repareren.

  18. #2143
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Of je je nu jantje of pietje mee neemt. Volgens mij gaat het maar om één ding op zo'n toernooi en dat is de mentaliteit. Tuurlijk is kwaliteit ook belangrijk. Maar met een team die voor elkaar vecht en iets minder goed is kom je op een toernooi veel verder. Teamspirit en mentale fitheid, dat is waar het om draait. Kijk naar de vreugde van Italië, de wil om te vechten voor elkaar en de bal. Het spat er gewoon vanaf. Terwijl we het hebben over een verdedigend land waar aanvallen eutopie was.

    Dat Bert stopt was natuurlijk te verwachten. Hij zou gek zijn om door te gaan. Wie zit nu op al die flauwekul te wachten. Elke dag wordt de hele santekraam weer opgerakeld en dat zal nog wel even doorgaan zo. Tuurlijk hoort het erbij. Soms regent het en soms is er zonneschijn. Maar dit lijkt meer op een heksenjacht en wordt de realiteit uit het oog verloren. Het gaat gewoon een keertje k-ut. Nou en.. Je kan niet altijd een toptoernooi spelen. Laten we niet vergeten dat we maar een klein kikkerlandje zijn. Calimero vergeleken met de andere landen. Je moest top zijn om de deathpools van de laatste toernooien te overleven. Een paar keer is dat overtuigend gelukt. Nu ging het falikant mis. Hadden we de pech dat Bert de boel niet in het gareel kreeg. Iets waar als we winnen niks van merken. Nou ja, nieuwe ronden nieuwe kansen. Persoonlijk vind ik Bert een logisch en zinnig mens maar als coach had ik een minder hoge pet van hem op. Dat is persoonlijk en zegt verder niks, maar ik denk dat dit de beste beslissing is. Een nieuwe coach en met beidde benen weer op aarde opnieuw beginnen. Wellicht had hij het zelfde gedaan als hij het toernooi had gewonnen. Want ook dan was het lastig geweest die prestatie opnieuw uit te voeren. En wat dat betreft had Bert een beetje gegokt en verloren. Dat er geen aanwas was volgens Bert deed mij ook fronsen. Flauwekul. Die broekies geven honderd keer meer dan de vedettes. Dat had Bert moeten zien aankomen. En iedereen weet dat Bert al honderd jaar vasthoudt aan zijn eigen mening. Wellicht dat de stoïcijnese de Boer wat meer tegengas had gegeven. Maar dat is allemaal achteraf.

    Voor de rest zie ik niet in waarom men haast heeft om direct een nieuwe bondscoach te zoeken. Als dit EK ons iets heeft heeft geleerd is dat de voorbereiding geen ene fluit voorsteld en dus totaal niks zegt. Het gaat straks over twee jaar om die drie weken. Al die oefenshit is alleen om commerciele redenen en om de clubs te irriteren die midden in de voorbereiding en of cruciale deel van het seizioen zitten. Ik heb dat nooit bergrepen. Ik snap dat je wel moet kwalificeren, maar zoveel oefenwedstrijden terwijl het dus niks zegt voor straks. Een bondscoach moet gewoon kijken wie er dan in zijn goede doen is.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  19. #2144

    Standaard Re:

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Weet ik. Zijn 'zoon' Reis speelt daar al.
    Vitesse heeft de gesprekken officieel bevestigd. Dus dat is zo goed als rond.

    Als Vitessesupporters zijnde wacht ik af hoe het gaat lopen. Bij Twente heeft hij het goed gedaan.

  20. #2145

    Standaard

    Wat zou je zeggen van Prandelli voor Oranje: Taktisch sterk, weet een eenheid te smeden en kan met grillige sterren omgaan. Lijkt ook nog een beschaafde vent, wat ook geen nadeel is.

    Toch wel een verrassing gisteravond, ook al wist ik dat de Italianen veel zelfvertrouwen hadden en de Duitsers bang waren. Verdiende winst voor Prandelli en de zijnen. Als de Italianen het na rust beter hadden uitgespeeld, was het voor de Duitsers uitgelopen op een ramp.

  21. #2146

    Standaard

    Een nederlands elftal moet een nederlandse coach hebben vind ik.

    Al is de spoeling dus. dan nog blijf ik bij die stelling.

  22. #2147

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Als de Italianen het na rust beter hadden uitgespeeld, was het voor de Duitsers uitgelopen op een ramp.
    De Duitsers hebben verloren hoor.

  23. #2148

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Richard B. Bekijk bericht
    De Duitsers hebben verloren hoor.
    Klopt, en dat wordt al ervaren als een ramp, maar ik bedoel dat het gemakkelijk 0-3 en 0-4 had kunnen worden, en dan was het boeltje waarschijnlijk compleet ingestort.

    Prandelli was natuurlijk een geintje. Ik denk ook niet dat een Italiaan belangstelling zou hebben om in Nederland te komen werken. Ik zou echter wel iemand als Morten Olsen kunnen voorstellen.

  24. #2149

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht
    Klopt, en dat wordt al ervaren als een ramp, maar ik bedoel dat het gemakkelijk 0-3 en 0-4 had kunnen worden, en dan was het boeltje waarschijnlijk compleet ingestort.
    Het is nu overeind gebleven dan? Volgens mij niet want Italië is toch echt door en niet Duitsland.

  25. #2150

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Een nederlands elftal moet een nederlandse coach hebben vind ik.

    Al is de spoeling dus. dan nog blijf ik bij die stelling.
    Vind ik niet. Het is nu juist tijd voor een frisse blik. Iemand die zich niets aantrekt van de 16 miljoen bondscoaches en die het lef heeft de rotte appels in de selectie op hun nummer te zetten als dat nodig is.
    Maakt mij niet uit als het een buitenlander is. Maar als ze dat doen moet het ook iemand zijn die daadwerkelijk iets toevoegt wat een evt. nld keuze niet kan.
    Ik zit zelf echt niet te wachten op bijv. Co Adriaanse of Ruud Gullit. Imo zou Frank de Boer daar perfect voor zijn gezien zijn status en zijn personality. Of Ronald Koeman. Maar beide zijn bezet. Hiddink heeft al jaren niets meer gepresteerd, van Gaal kan niet omgaan met vedetten.
    Maar goed, ik zal eens een heel gek voorstel doen: Gert-Jan Verbeek of Huub Stevens: de discipline moet weer terug in de groep.

Pagina 86 van 87 EersteEerste ... 3676828384858687 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •