Pagina 85 van 87 EersteEerste ... 357581828384858687 LaatsteLaatste
De resultaten 2.101 tot 2.125 van 2175 worden weergegeven.
  1. #2101

    Standaard

    Idem. Wat een eindeloos getik van die Spanjaarden. Kan er niet echt enthousiast van worden. Heb de euforie rond dat Spaanse team toch nooit zo begrepen. Ook in Zuidafrika vond ik ze niet denderend. Wil wel eens zien hoe ze gaan spelen als ze op achterstand raken.

  2. #2102

    Standaard

    Ik kan nog altijd wel genieten van de Spanjaarden. Dat getik beschouw ik als een vorm van dominantie. Zij hebben de bal en bepalen de wedstrijd. Vaak is het ook niet het tikken om te tikken, zoals ik soms wel het gevoel heb bij Nederland waar wordt rondgespeeld tussen de achterste vier en de twee controleurs en dan nog eens op een lager tempo. Bij Spanje gaat het tikken toch een tandje hoger en dat komt ook met name door het middenveld die om te watertanden is. Zoveel technische spelers die meesters van het spelletje zijn. Xavi met zijn afgemeten ballen en het spel dicteerd, Iniesta en Silva die zo vernuft en efficient spelen, Alba die heerlijk meekomt en ga zo maar door. En dan hebben ze nog Cesc en Santi op de bank, haast beschamend zoveel kwaliteit in je ploeg.

    Ze missen eigenlijk een spits in vorm zoals Villa op laatste 2 eindtoernooien die ze in het mandje legt. Anders hadden ze nu meer overtuigender zeges behaald.

    Nee, ik ben nog niet op uitgekeken op het getik...
    Homer Simpson:"Please don't eat me! I have a wife and kids. Eat them!"
    YAH AZZURRI 87
    Barney Stinson:"Legen...Wait for it...Dary!"

  3. #2103

    Standaard

    Spanje - Portugal en Italië - Duitsland wordt het dus. De finale zal wel Spanje - Duitsland worden, alhoewel ik Portugal nog een kleine kans geef om dat te doorbreken.

  4. #2104
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Italië - Duitsland is een wedstrijd opzicht. Niets is beslist!
    Laten we hopen dat we de laatste wedstrijden verwend worden met Top wedstrijden.
    Vanavond was iig al een echte EK Pot. Tot nu toe was het toch vrij matig qua entertainment!
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  5. #2105

    Standaard

    Vond het toernooi tot dusverre qua entertainment best meevallen. Zelfs uitgeschakelde ploegen als Kroatië, Zweden en zelfs Polen lieten bij vlagen aardig voetbal zien. De kwartfinales vielen tot nu toe tegen, dat vertekent de boel. Dit was de eerste 'echte' cupmatch met alles erop en eraan (behalve doelpunten)

    Spanje - Duitsland ligt inderdaad het meest voor de hand, maar ik acht zowel Portugal als Italië zeker niet kansloos. De Portugezen zijn een hecht geheel en hebben met Nani en vooral Ronaldo spelers die uit niets een goal kunnen puren. En dit Italië is echt een sterk elftal. Prandelli heeft geweldig werk verricht. Als je bovendien Pirlo kunt ontlasten, zodat hij zijn sterke kwaliteiten optimaal kan benutten, is er steeds dreiging, ook als je niet in de wedstrijd zit. Geen enkele andere speler (mogelijke uitzondering Xavi) heeft zoveel vista. En vrijwel elke pass komt aan ...

  6. #2106

    Standaard

    Wat een geweldenaar nog die Pirlo, echt genieten. En dan doodleuk nog even een Panenka'tje erin jassen. Engelsen waren na rust toch wel erg dramatisch, verdiend verloren.
    "It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen."-Alex de Large

  7. #2107

    Standaard

    Feyenoord ziet El Ahmadi naar Aston Villa vertrekken

    Kon wel eens een terugval gaan worden het komende seizoen. Of ze moeten binnenkort ook nog met goed nieuws komen.

  8. #2108

    Standaard

    Volgens diverse bronnen (VI, ED) wil PSV Markus Henriksen, Adam Maher (die zelf al heeft aangegeven naar PSV te willen) en Luciano Narsingh (die zelf heeft aangegeven liever naar PSV dan ajax te gaan) halen.

    Toivonen dus exit denk ik voor tig miljoen (Rubin Kazan, de Mapgpies en BMG hebben interesse), en daarnaast de afkoopsommen van de (toch niet transfervrije) Labyad (Sporting) en Marzo, Wuytens en Ojo (3x Beerschot).....en mogelijk Mokhtar (Oekraine) en Manolev (Stuttgart).
    Tel daarbij op het vertrek van grootverdiener Isaksson (1,5m p/j) en een eventueel vertrek van Engelaar......

    Kunnen we straks weer de Meeuwis kraker uit de kast halen:
    "het dondert en het bliksemt en het regent spelers hier"

  9. #2109

    Standaard

    En dan opnieuw geen kampioen worden.. heeft PSV niet geleerd van afgelopen seizoen?

  10. #2110

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    En dan opnieuw geen kampioen worden.. heeft PSV niet geleerd van afgelopen seizoen?
    Blijkbaar in het bezit van een glazen bol?

  11. #2111

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Blijkbaar in het bezit van een glazen bol?
    Als ze geen verdedigers bijhalen, hoef je geen glazen bol te hebben .

  12. #2112

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Als ze geen verdedigers bijhalen, hoef je geen glazen bol te hebben .
    Mattias "Zanka" Jörgensen is al gehaald.

  13. #2113

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door rogue Bekijk bericht
    Als ze geen verdedigers bijhalen, hoef je geen glazen bol te hebben .
    Je leest geen voetbalbladen of sites?
    Formerleewarmer (Five StarTrader) en (SafeTrader)

    LG OLED77G36LA, Marantz SR7015, OPPO 203 UHD, speakers: Xanadu, Apple TV 4K

  14. #2114

    Standaard

    Maher en Narsingh zijn goede spelers (die Noor ken ik niet), maar voor het overige denk ik dat Jordy gelijk heeft: het lijkt een beetje hetzelfde verhaal te worden als vorig jaar, PSV koopt maar laat de zwakke defensie intact. Die Zanka Jörgensen zal heus wel wat kunnen, maar één verdediger erbij is gewoon niet genoeg. Met Bouma (versleten) en Marcello (middelmaat) kun je niet meer aan komen zetten.

  15. #2115

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Volgens diverse bronnen (VI, ED) wil PSV Adam Maher (die zelf al heeft aangegeven naar PSV te willen) en Luciano Narsingh (die zelf heeft aangegeven liever naar PSV dan ajax te gaan) halen.
    Wat is dat toch: spelers die liever naar PSV willen? Bang voor het professionele (sommige kwaadsprekers zeggen: kille) sportklimaat bij de Amsterdamse club? Niet opgewassen tegen de Amsterdamse mentaliteit, maar liever het warme provinciaalse nest? Te zachte zieltjes? En inderdaad, PSV heeft eerder verdedigers nodig dan aanvallers.

  16. #2116
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Dat is zaakwaarnemerspraat. Die gasten zelf laten ze echt niet in de media uit. Wat als toch blijkt dat de ene club hem koopt? Alleen als zo'n zaakwaarnemer de boel wil forceren gooit hij dit eruit. De druk opvoeren zeg maar. Vervolgens wordt de media gebruikt om dit uit te spelen. Allemaal poppenkast. Ik denk dat zo'n speler zelf gewoon kijkt waar hij het meest aan spelen toe komt en bij welke club hij het best als tussenstation naar toe kan gaan.

    Nu zeg ik niet dat die spelers geen voorkeur hebben, maar dat is wat anders.
    We verwachten een poppenkast, een circus, een facade tot 31 augustus.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  17. #2117

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Wat is dat toch: spelers die liever naar PSV willen? Bang voor het professionele (sommige kwaadsprekers zeggen: kille) sportklimaat bij de Amsterdamse club? Niet opgewassen tegen de Amsterdamse mentaliteit, maar liever het warme provinciaalse nest? Te zachte zieltjes? En inderdaad, PSV heeft eerder verdedigers nodig dan aanvallers.
    Iemand wil liever naar PSV en dan gelijk verongelijkt zijn....calimero?

    In Narsinghs geval zou het zijn omdat hij bij de jeugd van ajax is weggestuurd en nu geen trek heeft om er terug te keren.

  18. #2118

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Blijkbaar in het bezit van een glazen bol?
    Nee, maar ik vind het wel opvallend dat PSV deze stappen zet. Ook naar de recente aankopen toe is het een behoorlijke blijk van wantrouwen dat het met hen gaat lukken. En hoe zit het eigenlijk met de jeugd van PSV, geen talenten die daar op het moment kunnen doorstromen (ook vanwege het financiele plaatje)?

  19. #2119

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Nee, maar ik vind het wel opvallend dat PSV deze stappen zet. Ook naar de recente aankopen toe is het een behoorlijke blijk van wantrouwen dat het met hen gaat lukken. En hoe zit het eigenlijk met de jeugd van PSV, geen talenten die daar op het moment kunnen doorstromen (ook vanwege het financiele plaatje)?
    Met recente aankopen bedoel je vBommel & Zanka? of Strootman, Mertens, Matavz? Die zullen allemaal gewoon spelen.

    Zanka zal gewoon in de basis staan ten koste van Bouma/Derijck
    Bommel idem.
    Toivonen en Labyad zullen wel vertrekken, net als dat men van Engelaar af wil.
    Zowiezo ben je dus in de aanval/middenveld 2 basisspelers (Toivonen/Labyad) kwijt waarvoor je maar 1 speler (Bommel) terug hebt gehaald.
    Op de bank is er na het vertrek van Engelaar (mag gratis weg) en VoH (gestopt) ook niet veel beschikbaar voor de aanval/middenveld. Lens, Depay (komt net kijken) en Locadia (amper ervaring).

    Vanuit de jeugd zit er in de lichting die nu aan kan haken niet veel: Depay en Locadia dus, maar verder? Bertrams (keeper) schijnt wel ok te zijn, maar men heeft Tyton en Zoet (verhuurd aan RKC) al. Verder schijnt Koch wel goed te zijn en dan houdt t op.
    Bij de lichting daaronder zouden enkele toptalentjes te zitten (15-16 jaar); oa Berghuis, Bakkali en Bazoer. Die laatste 2 zijn in Engeland (Man City) gewild dus is het de vraag of ze blijven. Zowiezo zijn ze te jong om nu al in het eerste goed mee te kunnen doen.

  20. #2120

    Standaard

    Oke, thanks. Ik ben benieuwd. Spelers als Wijnaldum en Lens hebben vorig seizoen eigenlijk nauwelijks een stempel kunnen drukken in het elftal. Als Narsingh en Maher komen krijgen die 2 dus volop concurrentie en dat zou in principe ten koste kunnen gaan van 2 uitstekende spelers. Vandaar ook mijn vraagtekens bij deze stap van PSV en - inderdaad - niet de keuze om zoek te gaan naar stabielere verdedigers (wat PSV vorig jaar gewoon de titel heeft gekost uiteindelijk).

  21. #2121

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Mattias "Zanka" Jörgensen is al gehaald.
    Ja, maar met eentje is het lek toch niet opgelost? Er is toch meer nodig?

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Mark van Lieshout Bekijk bericht
    Je leest geen voetbalbladen of sites?
    Wat is dat nou weer voor vreemde (en domme) opmerking.......?
    Alleen omdat ik denk dat PSV nog steeds niet het defensieve probleem opgelost heeft? Volgens mij moet je een elftal altijd van achteruit opbouwen; eerst zorgen dat het defensief goed staat.

  22. #2122

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Oke, thanks. Ik ben benieuwd. Spelers als Wijnaldum en Lens hebben vorig seizoen eigenlijk nauwelijks een stempel kunnen drukken in het elftal. Als Narsingh en Maher komen krijgen die 2 dus volop concurrentie en dat zou in principe ten koste kunnen gaan van 2 uitstekende spelers. Vandaar ook mijn vraagtekens bij deze stap van PSV en - inderdaad - niet de keuze om zoek te gaan naar stabielere verdedigers (wat PSV vorig jaar gewoon de titel heeft gekost uiteindelijk).
    Ik vergat van de jeugd Marcel Ritzmaier te noemen. Bij deze dus alsnog.

    Mbt verdedigers: PSV heeft de 2 beste linksbacks van NL en 1 prima centrale verdediger (Marcelo). Ervanuitgaande dat Zanka de belofte inlost heb je dus alleen op rechtsback een probleem (overigens kan wellicht Pieters centraal en Willems op lb). Manolev gaat wellicht naar Stuttgart en men zou al een tijd met een nieuwe rb bezig zijn.

    De andere verdedigers dan: Bouma (kan t niet meer aan), Derijck (leuk als reserve) en Koch (groot talent, maar pas 18). Verder kan Hutch desnoods op rb.
    In de breedte heb je dus als er eea wegvalt een probleem.

  23. #2123

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Ik vergat van de jeugd Marcel Ritzmaier te noemen. Bij deze dus alsnog.

    Mbt verdedigers: PSV heeft de 2 beste linksbacks van NL en 1 prima centrale verdediger (Marcelo). Ervanuitgaande dat Zanka de belofte inlost heb je dus alleen op rechtsback een probleem (overigens kan wellicht Pieters centraal en Willems op lb). Manolev gaat wellicht naar Stuttgart en men zou al een tijd met een nieuwe rb bezig zijn.

    De andere verdedigers dan: Bouma (kan t niet meer aan), Derijck (leuk als reserve) en Koch (groot talent, maar pas 18). Verder kan Hutch desnoods op rb.
    In de breedte heb je dus als er eea wegvalt een probleem.
    Dennis, dit meen je toch zelf niet? Pieters en Willems zijn van de Nederlanders misschien de beste, maar denk dat ze allebei een lastig seizoen krijgen. Marcelo is zozo (ben er zelf niet van onder de indruk). Druk leggen bij een paar jeugdspelers en een beloftevolle speler is niet fair; dat gaat vaker fout dan goed. Daarbij nog duurt een seizoen 34 wedstrijden; je zult op de bank echt ook talent nodig hebben (ipv Bouma en Derijck). Iemand krijgt een schop of pakt een rode kaart, dan moet je erop kunnen vertrouwen dat je bank het overneemt. Zeker met Bouma zou ik daar niet van uitgaan. Denk zelfs dat Van Bommel, na het zien van het EK, het dit seizoen nog een aantal keren lastig gaat krijgen als hij tegenover een snelle speler staat.

  24. #2124

    Standaard

    Wat ik al zei: in de breedte is er een probleem.

    Als mogelijke aankoop wordt (al tijden) Ronnie Stam genoemd.

    Maar goed, voorin is er in de breedte net zo goed een probleem met maar 1 echte centrumspits in de selectie (Matavz). Lens vind ik geen '9' en Locadia komt net kijken.

    Verhaal gaat dat Labyad in een ruil met een rb van Sporting betrokken gaat worden (Arias meen ik) + cash (van Sporting welteverstaan)

    Dat PSV vorig jaar vanwege de defensie de titel is misgelopen vind ik niet kloppen; men heeft het vooral op inzet, mentale weerbaarheid en beleving laten afweten.

  25. #2125

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Verhaal gaat dat Labyad in een ruil met een rb van Sporting betrokken gaat worden (Arias meen ik) + cash (van Sporting welteverstaan)...
    In de Vi staat een verhaal dat PSV geen speler erbij wil wat betreft Labyad, alleen geld.

Pagina 85 van 87 EersteEerste ... 357581828384858687 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •