Pagina 84 van 87 EersteEerste ... 34748081828384858687 LaatsteLaatste
De resultaten 2.076 tot 2.100 van 2175 worden weergegeven.
  1. #2076

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Misschien is ene Louis van Gaal wel juist op dit moment de man die men zou moeten aantrekken als bondscoach. Van Gaal zal het ongetwijfeld wel willen en heeft wat recht te zetten. Ego's hoeven bij hem niet op veel krediet te rekenen.
    Zijn nadeel is weer dat hij de enige coach is die zich sinds het WK86 niet wist te kwalificeren met NL voor een groot toernooi (WK2002).
    Of dat zijn schuld was? Ik vind van niet, maar de meesten zullen er vrees ik anders over denken.

  2. #2077

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door DVD Watcher Bekijk bericht
    Misschien is ene Louis van Gaal wel juist op dit moment de man die men zou moeten aantrekken als bondscoach. Van Gaal zal het ongetwijfeld wel willen en heeft wat recht te zetten. Ego's hoeven bij hem niet op veel krediet te rekenen.
    Van Gaal kan niet overweg met mensen met vedetteneigingen. Juist daardoor ging het WK van 2002 aan ons voorbij. Daar zaten te veel spelers bij naar de zin van Van Gaal niet goed genoeg bezig waren qua mentaliteit. Dat heeft hij ook niet om kunnen buigen. Dus ik zou zeggen: geen herhaling van zetten wat dat betreft.

    Ik zou v Marwijk NIET laten gaan als ik de KNVB was. Die man heeft krediet verdiend aangezien hij Oranje 2x feilloos door een kwalificatie heeft geleid EN Oranje naar de WK-finale heeft geleid. Tuurlijk moet geevalueerd worden hoe hijzelf gefunctioneerd heeft, maar ik zou meer kijken naar de spelers.
    Zet de spelers die hun taken niet willen doen maar uit de selectie, wie het dan ook is. Haal de rotte appels daar eerst uit. Al kwalificeren we ons daardoor niet voor het WK: eerst schoon schip maken!

    Zo'n Robben bijvoorbeeld die nota bene tijdens de wedstrijd "Houd je bek" etc. roept tegen de trainer had ik meteen eruit gehaald en hem gezegd dat ie buiten de selectie gezet wordt en pas weer in aanmerking komt voor Oranje als ie zn ego eens aan de kant zet.

    OVerigens niet alleen bij Oranje is dit zo. Dat cynische wisselgebaar van Balotelli naar de trainer. Hij was uit de basis gezet en kwam als invaller binnen de lijnen en scoorde. Als ik trainer was geweest had ik gezegd: "Wisselen? Oh, kom er dan maar weer uit, ga douchen en laat je never nooit meer zien!"

    Als ik mezelf zo hoor springt er steeds meer de naam van Stevens of Adriaanse in gedachten...
    En als v Marwijk blijft is het tijd voor Evil Bert..

  3. #2078

  4. #2079

  5. #2080

    Standaard

    Nederland miste het WK van 2002 omdat het de kwalificatie slecht begon: uit twee thuiswedstrijden (Portugal en Ierland) werd slechts één punt gehaald. Die slechte start was een uitvloeisel van het missen van de Europese titel in eigen land. Al die gemiste strafschoppen kwamen veel harder aan bij de groep dan men blijkbaar veronderstelde. Oranje leek zich alsnog te herstellen: in Portugal stond men tien minuten voor tijd met 0-2 voor. Men had Portugal in eigen huis weggespeeld, maar Portugal scoorde tegen en vatte plots moed en Oranje bezweek onder de druk. Jammer allemaal, want Oranje had toen een voortreffelijke groep.

    Wat ik maar wil zeggen: Van Gaal lijkt me een uitstekende keuze. De vedetten zullen in de pas moeten lopen, en ik weet zeker dat hij nieuw bloed (en loopvermogen) in de ploeg brengt. (De defensieve problemen zullen echter voorlopig wel blijven.)

    Om de een of andere reden heb ik ook wel een goed gevoel bij Ronald Koeman. Maar Van Gaal zou mijn eerste keus zijn.

  6. #2081

    Standaard

    Ik ben ook een voorstander van Van Gaal door de eerder genoemde redenen.
    Van Marwijk kan niet meer blijven, die is de spelers niet meer de baas, helaas.
    DVDPROFILER
    LG OLED 65G36LA; SONY HT-A9; SONY SA-SW5; Pioneer BDP LX58; SONY UBP-X700(Regio A/1 voor BD/DVD); Logitech Harmony Companion; Google Nest Hub's; Nvidia Shield 2019; PS3 60GB

  7. #2082

  8. #2083

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door scherpschutter Bekijk bericht

    Wat ik maar wil zeggen: Van Gaal lijkt me een uitstekende keuze. De vedetten zullen in de pas moeten lopen, en ik weet zeker dat hij nieuw bloed (en loopvermogen) in de ploeg brengt. (De defensieve problemen zullen echter voorlopig wel blijven.)

    Om de een of andere reden heb ik ook wel een goed gevoel bij Ronald Koeman. Maar Van Gaal zou mijn eerste keus zijn.
    Van Gaal gaat niet werken, dit gaat een onwijs clash veroorzaken tussen de coach en spelers. Deze spelers en met name de vedettes zitten niet te wachten op een strenge schoolmeester die ze vertelt hoe ze moeten schieten en een shitload aan overbodige tactische informatie geeft

    Het Nederlands elftal zit te wachten op een persoon die weer een eenheid kan smeden en er voor zorgt dat de spelers weer een team zijn. Nou kan van gaal dit wel, maar ik ben bang dat zijn methode een averechts effect gaan hebben.

    Wie het dan wel moet worden weet ik ook niet.

    Andere spelers is idd noodzakelijk. We hebben dynamisch middenvelders nodig met veel loopvermogen en verdedigers die kunnen verdedigen! Gelukkig hebben we nog de jeugdopleidingen van Ajax en met name Feyenoord, waar momenteel enorm veel talent rondloopt.

    We moeten nu beginnen met vernieuwen zodat de jongere spelers snel ervaring op kunnen doen.

    Mijn opstelling:

    Stekelenburg
    van Rhijn - Heitinga - De Vrij/Viergever - Pieters/Willems
    Clasie – Strootman
    Narsingh/Maher – Sneijder – Robben
    van Persie

  9. #2084

    Standaard

    Van Persie, Robben, van der Wiel, Bouma, Heitinga, Mathijsen en Kuyt in ieder geval niet meenemen naar Brazilië. Tijd voor nieuwe jongens.

  10. #2085

    Standaard

    Van Bommel heeft aangegeven een punt achter zijn interland carriere te zetten en de ruimte wil bieden aan jonge talenten. Indien de bondscoach echt een beroep op hem wil doen is hij beschikbaar.

  11. #2086

    Standaard

    Net een interview met Nigel de Jong zitten lezen in NuSport.

    Wat een ongelofelijke arrogante kwibus is dat, zeg! Interesseert zich totaal niet in wat anderen van hem vinden, kent volstrekt geen zelfkritiek. Als antwoord op de vraag "Dit was onze laatste kans?" meent meneer: "Niet voor mij. Ik ben over twee jaar 29, dus dan ben ik er zeker nog bij. Net als de rest van mijn generatie." Teiltje!

    Meneer heeft als (verdedigende) middenvelder in 10 jaar profvoetbal, in 328 wedstrijden, slechts 13 keer het net weten te vinden. Ik ken verdedigers die een veelvoud daarvan gehaald hebben.

    Enige zelfreflectie is wel op zijn plaats, lijkt me zo. De man verdient in een week net zo veel als waar ik een jaar lang hard voor moet werken. Profvoetballers hebben een luizenleventje, en krijgen daar onvoorstelbaar veel voor betaald. Als er 1 sector is waar prijs en prestatie volstrekt scheef zitten, dan is het wel het profvoetbal. Enige bescheidenheid zou de man sieren, lijkt me. Ik erger me sowieso vaak aan het onprofessionele gedrag van bepaalde sporters: niet verschijnen op persconferenties of sporsorbijeenkomsten, de godganze dag op de PlayStation spelen en meer van dat soort dingen, klagen als je niet wordt opgesteld, enz.

  12. #2087

    Standaard

    Niet mee eens Marcel, Nigel de Jong heeft samen met Sneijder waarschijnlijk nog het meest dichte bij zijn niveau gespeeld. Met name in de laatste pot tegen Portugal stond hij er als controleur (een positie waarin je nu eenmaal weinig scoort). En het is voor hem en velen van dit EK ook zeker niet de laatste kans. Natuurlijk is er vervanging nodig op cruciale plekken, maar een clubje kan zeker over 2 jaar nog altijd mee naar het WK.

  13. #2088

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    De man verdient in een week net zo veel als waar ik een jaar lang hard voor moet werken.
    Verdien jij 192.000 euro (bruto) per jaar?
    Dan heb ik ook geen medelijden met jou.

  14. #2089
    AllesOverFilm Forum Crew Avatar van Claudio Santulli
    Registratie datum
    May 2002
    Woonplaats
    Ja, tenzij de hemel naar beneden valt...

    Standaard

    Ben het wel met Jordy eens. Nigel was één van de betere. Dat liet men ook zien op EK labs. Hij had vrijwel geen balverlies en goede passes. Wellicht makkelijke maar toch. En door zijn positie en functie weinig tot geen schoringskans. En zeker als je in ogenschouw neemt dat er geheel geen cohesie in het team zat.

    Desondanks is ook hij één van de spelers die vrijwel niet gespeeld heeft afgelopen seizoen. Ik vind dat Nederland veels te veel teert op hun topspelers en de teamspirit geheel verwaardeloosd heeft. Terwijl men weet dat het op een EK daar vooral om gaat. Van Marwijk heeft nimmer vat op de groep gehad die in meerdere kampen was verdeeld. Hij zal het enigszins onderschat hebben. gegokt en verloren. Nederland kan alleen presteren als alle neuzen dezelfde kant op staan. Dat had al een stuk makkelijker geweest als de helft van de vedettes was thuis beleven en vervangen werden door grettige jonge spelers die voor de volle honderd procent voor hun kans willen gaan. Ondanks dat Willems te licht was zat er wel vuur in zijn spel. Dan heb je al de helft gewonnen. Maar dan heb je wel spelers zoals Nigel nodig die die jongens bij de hand neemt. De meeste vedettes speelde en vochten vooral tegen zichzelf.
    Creativity, it's all in the mind!
    So much to do, so little time...

    LG OLED EVO 83G26LA, Denon AVC-X8500HA, OPPO UDP-203, Ziggo Next Mini x3, Logitech Harmony Elite, B&W FPM-series, Cambridge Audio WS30 (7.1.2), SVS SB3000, Xbox Series X, PS5 Spider-man L.E., Samsung Z Fold4, Samsung Galaxy Tab S7

    That's no moon, it's a spacestation!
    We're gonna need a bigger boat!
    www.electricdriver.eu

  15. #2090

    Standaard

    De Jong zag er idd uit alsof hij nog het meeste controle had over zijn eigen spel en positie. Daarnaast vond ik hem in interviews rondom de wedstrijden altijd op de juiste manier reageren; rustig en bescheiden. En idd: met 192.000 per jaar zou ik ook al niet klagen....

  16. #2091

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Jordy van Buel Bekijk bericht
    Niet mee eens Marcel, Nigel de Jong heeft samen met Sneijder waarschijnlijk nog het meest dichte bij zijn niveau gespeeld. Met name in de laatste pot tegen Portugal stond hij er als controleur (een positie waarin je nu eenmaal weinig scoort). En het is voor hem en velen van dit EK ook zeker niet de laatste kans. Natuurlijk is er vervanging nodig op cruciale plekken, maar een clubje kan zeker over 2 jaar nog altijd mee naar het WK.
    Als dat het niveau van De Jong is is het logisch dat ze uitgeschakeld zijn, tegen Duitsland en Portugal werd het middenveld volledig overlopen, Hummels kon vanaf zijn eigen 16 zo doorlopen naar Stekelenburg!

    Sneijder vond ik ook tegenvallen, met zijn mond een leider maar in het veld zwaar tegenvallend. Vond het ook niet nodig om mee te verdedigen waardoor Willems tegen twee man kwam te staan en teert op 1 pass tegen Denemarken wat geeneens een goal werd, ben je dan zo in vorm?!

    Voor deze generatie is het voorbij, gelukkig zit er in Jong Oranje en in de opleidingen van Feyenoord en Ajax genoeg talent om dit op te vangen. Het komende WK kan beter als opbouwtoernooi worden gebruikt zodat er in 2016 een team staat dat mee kan met Duitsland en Spanje.

  17. #2092

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    Verdien jij 192.000 euro (bruto) per jaar?
    Dan heb ik ook geen medelijden met jou.
    Dat meen je toch niet, he? Verdient die De Jong € 192,000 bruto per week? Werkelijk absurd voor een speler van zijn kaliber!
    Van alleen al de rente van 1 jaarinkomen van De Jong kun je de rest van je leven stil gaan leven. Als hij ooit eens terug zou keren naar bijv. Ajax, dan zou dat nooit op salaris-eisen mogen afketsen, zoals bij Kuijt laatst. Die gasten hebben zoveel verdiend, die zouden bij wijze van spreken voor een symbolisch jaarsalaris van 1 euro bij hun oude club aan de gang moeten gaan. Het geld hebben ze niet meer nodig. Kijken hoe het werkelijk met die clubliefde gesteld is waar ze altijd hun mond zo vol van hebben.

  18. #2093

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Van Persie, Robben, van der Wiel, Bouma, Heitinga, Mathijsen en Kuyt in ieder geval niet meenemen naar Brazilië. Tijd voor nieuwe jongens.
    Hahaha, vergeet ik gewoon 'controleur' de Jong, die alleen maar tikkies breed kan geven en alle snelheid uit aanvallen haalt. Nee, aan de Jong heb je ook vrij weinig. Sowieso is 4-2-3-1 een waardeloos systeem.

  19. #2094

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marcel Hoeve Bekijk bericht
    Dat meen je toch niet, he? Verdient die De Jong € 192,000 bruto per week? Werkelijk absurd voor een speler van zijn kaliber!
    Van alleen al de rente van 1 jaarinkomen van De Jong kun je de rest van je leven stil gaan leven. Als hij ooit eens terug zou keren naar bijv. Ajax, dan zou dat nooit op salaris-eisen mogen afketsen, zoals bij Kuijt laatst. Die gasten hebben zoveel verdiend, die zouden bij wijze van spreken voor een symbolisch jaarsalaris van 1 euro bij hun oude club aan de gang moeten gaan. Het geld hebben ze niet meer nodig. Kijken hoe het werkelijk met die clubliefde gesteld is waar ze altijd hun mond zo vol van hebben.
    Volgens deze site is het 130.000 per week: http://www.loonwijzer.nl/home/salari...se-voetballers (nog steeds te gek voor woorden)

    Sta nog het meeste te kijken dat Matijsen 70.000 p/w vangt. Slechter vind je ze niet zeg maar. Iniesta (een van de beste spelers momenteel krijgt volgens die site 100.000. 30.000 meer dus. De verhoudingen kunnen niet krommer zijn.

    Kuyt (of is het Duyt?) is gewoon gaan zakken vullen. Hilarisch was de uitspraak: Dat Feyenoord financieel in de problemen zou komen vanwege mijn salaris, wilde ik ook niet op mijn geweten hebben.
    Jarenlang roepen dat je ooit je loopbaan wil afsluiten want hij voelt zich feyenoorder etc etc......en dan zo'n uitspraak.
    De oplossing was gewoon minder salaris vragen en voor een paar ton nog een paar jaar bij je zogenaamde favo club spelen.
    (geldt overigens ook voor van Nistelrooy die riep bij PSV te willen afsluiten en de tas ging vullen in Malaga en bij HSV)

  20. #2095

    Standaard

    Kan iemand mij eigenlijk uitleggen hoe het mogelijk is, dat de scheidsrechter (Skomina) die tijdens Nederland - Denemarken een zuivere handsbal over het hoofd ziet, beloond wordt met een kwartfinale (vanavond) fluiten?

    De wegen van de UEFA zijn zoals altijd ondoorgrondelijk.......

  21. #2096

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door theThinWhiteDuke Bekijk bericht
    Volgens deze site is het 130.000 per week: http://www.loonwijzer.nl/home/salari...se-voetballers (nog steeds te gek voor woorden)
    De Jong neemt per jaar 10 mln mee naar huis. Is een combinatie van salaris en een paar sponsordeals. Was bekend toen hij bij City tekende. Daarmee was hij de bestbetaalde speler toen bij Oranje. Denk dat je link is gebaseerd op alleen salaris.

  22. #2097

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door gompier Bekijk bericht
    De Jong neemt per jaar 10 mln mee naar huis. Is een combinatie van salaris en een paar sponsordeals. Was bekend toen hij bij City tekende. Daarmee was hij de bestbetaalde speler toen bij Oranje. Denk dat je link is gebaseerd op alleen salaris.
    De Jong is op het juiste moment ingestapt bij Manchester City, toen ze daar overgenomen werden was er opeens geld genoeg en kon een speler met zijn kwaliteiten in verhouding veels te veel gaan verdienen. Dat zal bij een volgend contract ook wel afgelopen zijn, hij is ook geen onbetwiste basisspeler meer bij Manchester City.

    Voor het Bosman-arrest waren de clubs de baas over de spelers, nu is het andersom. Als nu een speler transfervrij is kan hij tekengeld bij een andere club opstrijken plus een fors salaris eisen. Ook spelers met nog een jaar contract willen dit alleen verlengen als ze er flink op vooruit gaan.

    Met sponsordeals heb ik geen probleem, met een uithangbord als Messi of Ronaldo (In het verleden Beckham) is het aantoonbaar dat je meer producten verkoopt als bedrijf dus is het logisch dat voetballers hier veel aan verdienen, zij lenen hun naam aan een product of bedrijf dus dan heb je ook kans op imagoschade.

  23. #2098

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Hahaha, vergeet ik gewoon 'controleur' de Jong, die alleen maar tikkies breed kan geven en alle snelheid uit aanvallen haalt. Nee, aan de Jong heb je ook vrij weinig. Sowieso is 4-2-3-1 een waardeloos systeem.
    Tja, je kan wel iedereen thuislaten, maar het kan ook gewoon wel eens *** gaan, niet? Misschien wordt Van der Wiel wel veel sterker als hij eens naar het buitenland zou gaan. Misschien speelt van Persie (en of Huntelaar) wel veel beter als ze ballen krijgen. Je kan nu wel roepen wie er over 2 jaar thuis moet blijven, maar dat heeft toch allemaal geen zin.
    Misschien ben ik wel een gokjunkie en een leugenaar, maar ik heb hulp nodig. Kan ik misschien wat geld van je lenen?
    Scorsese te ruil

  24. #2099

    Standaard

    Citaat Oorspronkelijk gepost door Marc T. Bekijk bericht
    Hahaha, vergeet ik gewoon 'controleur' de Jong, die alleen maar tikkies breed kan geven en alle snelheid uit aanvallen haalt. Nee, aan de Jong heb je ook vrij weinig. Sowieso is 4-2-3-1 een waardeloos systeem.
    Een controleur zoals v Marwijk die gebruikt is niet voor de aanval maar voor de controle. Dus: bal veroveren en inleveren bij een van de aanvallers. En dat doet ie goed. Sterker nog: De Jong is 1 van degenen die nog een goed niveau haalde.

  25. #2100

    Standaard

    Wat een poep wedstrijd zeg. Viel bijna in slaap
    28 days... 6 hours... 42 minutes... 12 seconds. That... is when the world... will end.

Pagina 84 van 87 EersteEerste ... 34748081828384858687 LaatsteLaatste

Instellingen bij het plaatsen van berichten

  • Je mag geen nieuwe topics plaatsen
  • Je mag geen antwoorden plaatsen
  • Je mag geen bijlagen invoegen
  • Je mag niet je berichten aanpassen
  •